Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    JuJu;
    Wat fijn dat Kersje lekker slaapt! Het is even zoeken, maar een lekker ritme met 2 komt er vanzelf!

Foto van commode zal ik eens maken!

Boefje doet het heerlijk ja, is zo mooi, lief, grappig, vrolijk en tevreden mannetje! :)

De lijst der lijsten, ideaal!
    Geen idee waar de meetinglijst gebleven is! Wordt lang zoeken en heb ik nu even geen zin in... :)
    Degene die hem nog in moet vullen... ga jullie gang! :D

Spikkel;
    krijg de kriebels als ik je verhaal van de ha hoor... Kan daar zo boos om worden! Kijk uit je doppen en LUISTER naar een moeder zeg! Ook al zijn moeders altijd overbezorgd. Beter iets gedaan voor niets, dan niets gedaan voor iets...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Moeders zijn overbezorgd maar vaak met een goede reden!
    Heb Spikkel gesmst. Fijn dat er duidelijkheid is, vooral voor Kruimeltje zelf!

Bloom ik loop nu eigenlijk nergens tegenaan, behalve dat Druif 's ochtends nog even naar buiten 'moet' (kind luchten) en dat komt niet zo uit met hoe Kersje slaapt. Dus die maak ik wakker rond 11 uur en dan een voeding, maar dat vindt ze allemaal niet zo dus vaak rond 12 uur nog een soort van voeding enzo. Maar ja om half 12 naar buiten, rond 12/half 1 eten en om 1 uur op bed is al niet zo ruim.. Ach komt wel goed :) De krampjes zijn ook een stuk minder gelukkig.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    "De lijst der lijsten"

NOD:
    21/02 Uk2011 (4)
    ? 22/02 ? Larissa (cyclus bijhouden na MA)

Afspraken:
    02/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren
    05/02: Loki VK
    09/02: Bloom weekendje weg met vrienden
    11/02: Larissa 2 jaar getrouwd!
    15/02: DeLi jarig
    19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige// Kruimel Cb + prikjes.
    18/03: Boef en Boefje CB
    01/04: 1e werkdag Nieke
    25/04: Boefje CB
    04/05: Mummeltje 2 jaar!
    08/05: Bloom familieweekend
    13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!)
    31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar
    03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken)
    12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!!
    14/06: Nieke 1 jaar getrouwd
    22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! :D
    29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV
    07/09: Spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee & strand

Zwanger:
    Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013
    Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013

Bevallen:
    Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm)
    JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini" .
    Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm)
    Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm)
    Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm)
    Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm)
    Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr)
    JuJu81: 19/01/2013 (38w6d) "Kersje"

Vlinders:
    Loki09 (*Feb '10 *Aug '10)
    Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!!
    Larissa (* Jan '13, 7.2wkn)

Meeting:

Zaterdag 2 maart; Larissa, Loki
    Zondag 3 maart; Larissa, Loki

Zaterdag 9 maart; Larissa
    Zondag 10 maart; Nieke, Loki

Zaterdag 16 maart; Larissa?, Loki
    Zondag 17 maart; Larissa?, Nieke, Loki

Zaterdag 23 maart; Larissa, Nieke
    Zondag 24 maart; Larissa, Nieke, Loki

Zaterdag 30 maart; Larissa, Nieke, Loki, Bloom
    Zondag 31 maart; Larissa, Nieke, Loki

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lijkt 30 maart te worden he? ga ik die vast even vrijhouden :D

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn weer wat te horen van Kruimel. Hopelijk is dit de goede diagnose en mag hij snel echt naar huis.
    Jammer dat artsen aannemen dat alle ouders overbezorgd zijn en al aan de bel trekken als er een scheet dwars zit, dan krijg je dit soort taferelen :(

Fijn dat je dagen zo soepel lopen Juju! Lijkt me best heftig met 2 kleintjes!

Ego:
    Boven gepoetst, zo alleen beneden nog even stofzuigen maar heb net gegeten en nu geen puf meer ;).
    Vanmorgen nog even een lading nieuwe rompers wezen halen, maatje 74-80 wordt te klein ;). Ook nog wat leggings, maillot, joggingbroekje en een pjama gevonden.
    Moet ook aan nieuwe broekjes voor Mummel maar pff, ik kan nooit leuke vinden :(. Vind ze bijna allemaal stom, behalve haar skinny :p.
    Ze heeft bijna geen broekjes aan eigenlijk, maar stuk of 3 wil ik er toch wel hebben... Heb jij nog broekjes-tips Larissa? Kyara heeft ook niet vaak broekjes aan wel?

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Update Spikkel:
    Uitslag in zover bekend dat Kruimel een infuus moet en dan ook nog in zijn hoofdje. Zijn ze nu (13:46 u) mee bezig.. ben even weg gegaan. Dus langer blijven..

En dan om 13:53; En net als gisteren is hij niet te prikken nu komt een professor er bij..

Sterkte Spikkel :(

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ach ach ach, die lieve Kruimel toch, wat een ellende voor het kleine mannetje (en zijn mama, moederhart doet pijn) :(

Heeeeeel veeeeeeeeel sterkte gewenst!!!

Zal ook nog even smsen...

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje dus toch meer dan kma :(
    Arme kruimel en mama!

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

update: ven thuis eten..

Eindelijk zit infuus.. in zijn hoofdje.. prof er bij.. derde keer lukte.
    gisteren hebben ze al zijn beentjes en handjes gehad... hartverscheurend en nu ook ng beetje kaal geschoren voor infuus.
    NA plaatsing een lekker fles..en heb hem ingebakerd en in zijn bedje gelegd was gelijk in slaap.. Dus even naar huis.

Er is een bacterie gevonden, maar welke dit is weten we morgen.. Dus samen met kma.. Hij bloeit op.. hij is zo helder en na de 2de peptie fles al rustiger in zijn buikje..

Kijken wanneer we hem mee mogen nemen..zondag of maandag...

hij is echt doodziek geweest.. je ziet het verschill...nu ook aagegeven dat ze mamagevoelens beter moeten hanteren..naa rluisteren..

30 maart is oke..

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn dat het beter gaat Spikkel. Wat een gepluk aan zo'n kleintje :(

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wat een gedoe zeg, maar fijn dat je al verbetering ziet.
    Hopelijk is hij snel weer thuis!!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    uk hoe was de verjaardg van mini?

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Nog niet gevierd, dat komt zondag pas.
    Maar op de dag zelf hem wel verwend met wat kleine dingetjes.
    Hij is nu wat ziekjes :( koorts en hoesten :(

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sneu :( Oh ik dacht dat jullie misschien met zijn drietjes gevierd hadden. Wordt vast een leuk weekend :)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn dat Kruimel zienderwijs opknapt! Morgen uitslag dus, spannend hoor... Hopelijk mag hij snel mee naar huis, gezond en wel!!

Mini ziek = :( Hopelijk zondag weer beter!

Bah, kreeg net telefoontje van mn pa. Nichtje waar ik wel eens over verteld heb (kindje wat met 21 weken leveloos in haar buik zat) heeft gister te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Maandag CT scan (zeg ik dat goed?) en daarna beginnen ze met chemo en bestralingen. Jeetje wat kan het leven gruwelijk hard zijn....

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heftig loki :(
    Ik ben wel weer toe aan goed nieuws :(

17. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ben ook wel toe aan goed nieuws.. open je zp.. zie je een berichtje staan dat een lid overleden is..

Beterschap voor mini..

och nee loki.. jee.

nou meiden ik ga slapen... pfff ben moe...wel een gevlieg zo.. maar goed morgen blijven we de hele dag daar.. gaan tussendoor ergens hapje eten ipv naar huis vliegen..

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Spikkel; hoe is het met jullie mannetje? Weer wat beter hoop ik? En is het al bekend wanneer hij mee naar huis mag? Had hij ook koorts dat ze dachten aan een infectie? Fijn dat zijn buikje al rustiger werd sinds de nieuwe voeding. Dikke knuffel voor jullie allemaal en een extra kusje van mopje voor kruimeltje!!

Uk; hopelijk voelt mini zich weer wat beter. Leuk morgen zijn verjaardag, veel plezier alvast.
    En ook veel plezier met het vertellen van jullie goede nieuws.

JuJu; fijn dat kersje zo goed slaapt in haar eigen bedje.
    En douchen met beide kids tegelijk, knap hoor. Lijkt me een behoorlijke uitdaging.

Larissa; fijn dat je je weer wat beter voelt. Je hebt nu genoeg ellende gehad voor het hele jaar, dus nu komen er nog 11 hele mooie maanden voor jullie dat moet gewoon!

Loki; succes met het bed vandaag!

@ de rest; zwaai

Hier; gisteren goed geslaagd met shoppen. Manlief kreeg 1 blouse en mopje en mama heeeeel veel nieuwe kleren :) Verschil moet er zijn. Ik had ook weinig in de kast hangen en zwangerschapskleren draag ik niet meer dus tijd voor wat nieuws. Meteen maar kleding voor de lente/zomer gekocht en dat kan ik nu toch al aan (ook lange mouwen). En een roze en turkooise (schrijf je dat zo?) broek, helemaal happy!
    Nu nog nieuwe schoenen (denk all stars en dan ook een leuk kleurtje) dat is wel moeilijk want wil mijn steunzolen er in kunnen en dat kan vaak niet (leuke enkellaarsjes met hak heb ik maar daar kunnen ze dus niet in). Winterjas heb ik in de sale nu bij Mexx besteld dus hopelijk is dat wat heb ik die alvast voor volgend jaar, scheelt echt super veel.
    Dadelijk gaan we naar vrienden en blijven we daar eten, mopje gaat gezellig mee en hopelijk slaapt ze daar goed. We wilden in eerste instantie vanmorgen nog even naar de stad gaan om pasfoto's van haar te laten maken voor een identiteitsbewijs maar ze lag heerlijk te slapen dus dat doen we een andere keer wel. Hebben jullie dat ook?
    Morgen de borden maar eens uit de tuin halen. Vorig weekend ging het niet ivm de vorst in de grond maar nu ben ik ze wel echt moe. En van de week moest manlief werken en 's avonds is het ook niet handig in het donker.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Ben ook benieuwd hoe het met Kruimel gaat vandaag!

Nieke:
    Heerlijk zo shoppen! Hopelijk bevalt de jas je ook! All stars zijn leuk! Wil er van de zomer ook voor Mummel voor erbij ;)

Ego:
    Hoera! Mummel ligt in het grote meiden bed! Opzetten was meer werk dan gedacht maar het is zover! ;). Ze vond het even heel eng maar pakte al snel haar duimpje wn liet zich troosten. Toen we wrg liepen huilde ze op maar nog geen minuut later was ze stil. Ik lig nu op de kamer ernaast maar volgensmij kan ik wel naar beneden :). Ben benieuwd! Straks vast wel foto :)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Met Kruimel gaat het goed! 110 gram zwaarder in 2 dagen. Hij heeft een urineweg-infectie.
    Spikkel ik kan niet vinden waar ik de echte naam van Kruimel heb gebruikt of begreep ik je sms verkeerd?

Loki: Wauw grote meid! Mummel dan he ;) Welk van de Lief! dekbedovertreksets is het geworden? (ik go de roze ;))

Nieke: Klinkt als mooie plannen! Ik wil ons geboortebord nu wle uit de tuin maar dat kan ik niet maken nog ;) Lekker geslaagd met shoppen dus :D Foto? Die broek klinkt gaaf!
    Druif lieten wij ook altijd slapen maar Kersje moet toch af en toe mee. Vind ik wel vervelend voor haar maar anders kan ik niets de hele dag en is Druif niet te genieten (die wil naar buiten en ik laat Kersje niet graag alleen thuis).

Wij zijn vandaag met zijn viertjes naar het centrum geweest. Even wat geshopt (geen kleding ofzo ;)) en taartje gegeten bij de V&D (Druif helemaal blij ;))Toen weer naar huis en Kersje lekker gevoed.
    Ze heeft haar eerste hele-rug-is-geel-spuitluier ook gehad ;) *joy*

Deel Deze Pagina