Juju: Lekker met 4tjes erop uit! Maar géén kleren geshopt?? Misschien heb ik Kruimels echte naam genoemd per ongeluk? Moet erg wennen aan WA/ZP door elkaar , betrap mezelf geregeld op *bijna* verkeerd typen! Hihihi yup, je kent me, het is de roze geworden . Ego: Mummeltje slaapt! Ze ging heel lief liggen en ik mocht zelfs nog even wat fotootjes schieten met een blije Mummel onder de dekens . Vervolgens hebben we haar 10 min horen kletsen maar ze is er niet uit geweest. Net toen ik ging gluren lag ze op de dekens bij het voeteneind met haar kontje omhoog, hihi. Heb haar maar even terug gelegd want dan is het eruit rollen natuurlijk zo gebeurt. Ben erg benieuwd vanacht! Hebben jullie iets van een uitvalbeschermer Juju? Ik heb die van de ikea maar met 15/20cm matras komt dat hekje net zo hoog . Ligt nu het matras langs voor safe. Wil je eens een foto plaatsen van jullie bed compleet? Even spammen (op FB staat er ook 1).
Super van Kruimel! Nu mooi aangekomen dus ook! Urineweginfectie dus, maar zo te horen lijkt die onder controle? Hopelijk mag het manneke snel weer mee naar huis!
Ik heb een rolletje gemaakt van een ledikantdeken en dat onder zijn hoeslaken gedaan als uitvalpreventie. Dat hekje van ikea is hier ook om het matras op zijn plek te houden en lekker in te kunnen stoppen Mummel is een schatje!
Wat ben jij toch slim . Dat kunnen we hier ook wel eens doen. Jij hebt dus ook maar een mini-randje 'bed' over boven het matras dus? Dat vind ik wel jammer eigenlijk, bedbank idee weg, maar ja, om Mummel daarvoor nou op een houten plank te leggen?
Even @ Bloom: Heb je thuis je foon op WIFI staan? Dit scheeld ontzettend veel in je MB verbruik. Daarnaast telt het niet van je MB verbruik af als je de berichten thuis pas leest (mits je WIFI ingesteld hebt). App berichtjes zijn maar 0,002MB (thanx 2 Laris!), alleen filmpjes en foto's verbruiken meer MB, die kun je als je krap in je verbruik zit het beste thuis (WIFI-gratis) bekijken.
Iemand had real name gebruikt.. no problem.. dus gewoon een vraag van mijn kant.. of jullie kruimel willen..gebruiken.. maakt verder niet uit verder hoor.. hahaha hij pept helemaal op.. huidje mooi geen opgezwollen gezihctje meer geen eczeem meer..maakt contact.. begint af en toe klein glimlachje te geven wanneer je met hem praat..hij kijkt rond..een helde manneke.. Kinderarts was in huis en alleen voor de spoed.. en hij kwam bij een kamergenootje. was met spoed opgenomen en keek ons aan, van dat hij ons kende. maar wist even niet meer waarvan.. dus kwam vragen en toen wist hij het weer..dus even meegesproken. ik ga slapen.. ik verwaarloos jullie helemaal, maar dat komt wel weer..liefs laris: lief kaartje!!
Spikkel fijn dat het beter gaat. Hopelijk is hij snel weer thuis. Ik heb zijn naam volgens mij niet genoemd, anders sorry. Je mag ons wel verwaarlozen je hebt wel andere zorgen.
Ik heb een sms van spikkel geciteerd en daar vergeten kruimel zijn echte naam uit te halen... Sorry! Fijn dat je hem ziet opknappen! WA; Ik heb wifi thuis aanstaan. Maar ben de afgelopen maand ineens heel hard door m'n tegoed gegaan en de maand is nu 3 dagen oud en er is al weer veel af. Misschien moet ik iets anders instellen, bloomman denkt namelijk dat het van jullie berichten komt... Maar misschien dan voornamelijk van de foto's? Loki; Prachtig gezicht, Mummel in haar grote bed! JuJu; Ik ga voor op straat nog weleens met Boef spelen en neem dan de babyfoon mee voor Boefje. Maar naar het speeltuintje verderop ofzo, dat doe ik ook liever niet! Nieke; Ook een nieuwe garderobe dus! Leuk! Ik heb vorige week 2 vuilniszakken vol oude kleding naar Roemenië gedaan. Lekker alles nieuw in de kast!
Spikkel: Wat fijn dat je hem echt helemaal ziet beteren nu! Mag hij morgen naar huis?? Zielig hoor die kleintje die al zoveel te voorduren hebben.... Bloom: Het kán haast niet van ons komen ( ). Nee serieus, hoeveel MB heb je bij je abonnement? Wat doe je zoal buitenshuis met je foon (dus als bovenaan 3G staat en niet de 3 halve maantjes van WIFI)? Weet je zéker dat hij thuis automatisch verspringt naar WIFI? (bovenaan in je scherm zie je dan 3 halve maantjes boven elkaar en géén 3G). Een berichtje ontvangen buitenshuis (3G) kost 0,002 mb, dat is dus écht helemaal niks. Zelfs niet als je er ineens 100 hebt toen je even niet oplette . Foto's en vooral video's gaat (veel) harder. Bij ieder filmpje wat gestuurd wordt zie je hoeveel MB het is. Tips: - Nakijken of je echt WIFI hebt thuis - Heeft je werk WIFI? Ook die instellen - Foto's en video's pas thuis bekijken - Bij bijna over je tegoed; berichten pas thuis openen/lezen. - Abonnement ophogen? Grapje hoor. - Er is ook WA voor je IPAD Gewoon terug komen hoor! We willen iedereen aan de slimme foon/WA dus dan moet niet iedereen vertrekken!
Ego: Ons meisje heeft het super gedaan vannacht. Zonder kik is ze gaan slapen en vanmorgen om half 9 hoorde ik af en toe kletsen. Soms slaapt ze dan nog in maar toen hoorde ik gebons op haar deur . Kei trots dus! Nu slaapt ze ook weer, benieuwd of de middagslaap nu iets langer is dan gister. Ledikant is afgebroken dus ze kan niet meer terug . Ik ben nog even in twijfel wat ik wil, eigenlijk wil ik niet dat ze uit bed komt maar dat ze mij roept, maar soms kletst ze wat en dan laat ik haar nog liggen, de ene keer slaapt ze weer in, de andere keer is ze echt wakker (en zal ze er dus uit gaan). Maar als ik dat af wacht ben ik te laat denk ik . Wat is jullie regel hier in? Nou ja, kamer is helemaal Mummel-veilig en de klink staat omhoog dus op zich kan het geen kwaad .
Loki; Hihi! Ik wordt de laatste maand alleen nog maar wakker van gebons op de deur! Wat betreft uit bed komen... Boef kwam er in het begin vaak uit en ging dan buiten zijn bedje spelen. Ik zette hem dan vaak met speelgoed en al terug in zijn bedje, om duidelijk te maken dat hij ín zijn bedje moest blijven. Inmiddels is het gaandeweg zo geworden, zonder er echt wat aan te hebben gedaan, dat hij nog 1 keer uit zijn bed komt als we de deur uitlopen. Maar als hij dat ziet dat de lampen uitgaan en wij vertrekken, dan gaat hij weer lief liggen en slaapt de afgelopen weken vrijwel meteen in. Als hij wakker wordt s morgens wil en gaat hij er meteen uit. Met als gevolg, gebons op zijn deur. Hem leren dat hij in zijn bedje moet blijven liggen, vind ik hem nu nog te klein voor. Dat komt wel denk ik. Als het razend vroeg is, stop ik hem wel terug, maar meestal gaat hij dan ook wel weer slapen. Zo niet, slaapt hij soms nog even bij mij in bed, of zijn we gewoon vroeg op... WA op iPad? *gaat zoeken in de AppStore!* Over je tips/vragen: Ik heb zeker weten thuis wifi en foon springt thuis ook automatisch over op de wifi. Op m'n werk heb ik ook wifi, alleen is die bar langzaam... Maar hij schakelt wel over als hij binnen bereik komt! Ik heb 200mb tegoed. Afgelopen maanden redde ik dat daar prima op, maar vanaf halverwege vorige maand gaat het ineens snel... Maar dan kan misschien komen door foto's en filmpjes die ik niet met de wifi heb bekeken. Weet niet of ik dat meer buitenshuis heb gedaan, maar zal daar iig op gaan letten! Maar als jullie een foto of filmpjes sturen, dan staat dat fotootje/filmpje er in het klein en daarnaast staat een button met weergeven. Betekent het dan dat als ik op weergeven druk, ik hem pas echt download? Bedankt voor je tips iig! Wil je me weer ff toevoegen aan de groep dan?
200 mb is inderdaad niet bar veel maar als je rhuis en op he werk al wifi hebt dan denk ik dat je het daar prima mee moet halen! Ik heb 500 en toen ik nog 3a4 dagen werkte (nu is niet zo eerlijk tellen ) kwam ik eigenlijk niet voorbij de 250mb (geen wifi op werk overigens) en lette ik verder nergens op. Inderdaad, je dl't het filmpje als je hem aan klikt, dat gewoon thuis pas doen dan riskeer je weinig . Heb je een appje zodat je kunt checken hoe ver je bent met je tegoed? Dat zou ik dan ff dagelijks doen dan krijg je meer inzicht! Ik voeg je zo weer ff toe. Heb hier een ander probleem trpuwens dan mijn tegoed; mijn batterij, whahaha! Na 3/4e dag heeft hij het echt bekeken met al dat gechat (en boel spelletjes nu ik veel lig). Boef komt er dus ook uit als hij 'klaar' is met slapen, mmh ja eigenlijk ook wel logisch. Vind het ook zo raar om haar dsn terug te leggen (als ze nog moet gaan slapen wel uiteraard!). We kijken gewoon ff hoe het loopt. Ze kan iig nog niet zelf terug op bed bedje is best hoog. Haalt druif dat wel juju? Mummel is ook maar klein natuurlijk haha!
Laris: wil jij bloom weer ff toevoegen? Ik kan dat niet volgensmij . Uk wilde ook terug toch? Uk: Hoe was mini's verjaardag? En hoe reageerde het bezoek op het grote nieuws?
'nee allemaal wegblijven! lekker weer via zp Druif blijft gewoon in bed.. Hij gaat dan zingen, met zijn knuffels spelen en als hij het zat is ons roepen. We hebben een opstapje voor zijn bed. Dan kan hij er zelf in, vindt hij zelf ook vet stoer
Wilde je foto van het bedje? Bankje staat voor het bedje als opstapje (hij zit nog niet echt aan het tafeltje) Bekijk bijlage 303816 Bekijk bijlage 303817
Nou meiden, jullie hadden het al een beetje door, maar ik ben er weer hoor EINDELIJK!!! Ik voelde me vrijdagmorgen, toen ik wakker werd, een ander mens. Dat wil zeggen, ik voelde me weer mezelf eindelijk!!! Geen idee waar dat nou 'ineens' vandaan kwam (aangezien ik donderdagavond nog wel ging slapen met wat darm gerommel, erg moe en futloos) maar ik voelde me echt goed en dat gevoel houdt aan! Vrijdag voor het eerst een lage(re) temp, alleen nog wat bruin verlies (is inmiddels ook gestopt, jippie!!!) en mijn conditie is weer als vanouds voordat ik ziek werd (niet topfit, maar absoluut beter dan de afgelopen maand!) Wauw, er gaat een wereld voor me open Nu wil en kan ik hier weer lekker meeschrijven, op de WA was ik daar al mee begonnen (he Loki, meisjeskleding is een LEUK onderwerp om over te kletsen ) Ik denk dat ik vanaf hier maar weer inschuif, mag dat? De belangrijkste dingen heb ik op gereageerd hier of via WA en Spikkel heb ik ook sms contact mee en een kaartje gestuurd (graag gedaan hoor, fijn dat je m al zo snel binnen hebt!) Wanneer mag Kruimel mee naar huis? Zo fijn dat je hem ziet opknappen, zo hoort het! @ Loki; Mummel is al een hele dame met haar mooie grote bed (en prachtige Lief! hoes) maar daarentegen toch ook weer een klein meisje in een enorm bed. Hier ligt Kyara voorlopig nog even goed in haar ledikant, maar jullie maken mij wel enthousiast met al die mooie-bedden-en-grote-kindjes-kamers! Uk en Bloom, heb jullie weer toegevoegd aan onze WA groep. @ Uk; hebben jullie een gezellige dag gehad vandaag voor de verjaardag van Mini? En hoe werd jullie verlovingsnieuws ontvangen? @ JuJu; wat doe je het goed met 2 kindjes, echt knap hoor! Ik geniet van je verhalen en anekdotes op FB, je schrijft leuk, echt mijn stijl Kersje doet het super aan de borst begrijp ik, wat goed! Heb je daar in ieder geval geen extra zorg van. Vind je het net zo fijn als je vooraf dacht om weer een kindje aan de borst te hebben? En Druif krijgt de uitgemasseerde melk (zeg ik dat goed zo?). Ik zat wel even toen ik t las, haha, maar tis gezond voor hem en het past ook echt bij jou! Nou ja, wat kan ik meer zeggen? Ow ja, onze meeting, zullen we definitief zaterdag 30 Maart plannen? Loki onder voorbehoud van hoe het gaat met de buik (wij kunnen helpen met Mummel!) JuJu onder voorbehoud van locatie nabij OV of auto van mama kunnen lenen (zeg ik dat goed?) Spikkel onder voorbehoud dat het goed gaat met Kruimel DeLi zei het ook al op de WA, heb zin om jullie en de kindjes weer te zien! Wat hebben we weer veel meegemaakt samen, de afgelopen maanden. Voor mijn gevoel is onze vriendschap weer hechter geworden Liefs, Laris
"De lijst der lijsten" NOD: 21/02 Uk2011 (4) ? 22/02 ? Larissa (cyclus bijhouden na MA) Afspraken: 05/02: Loki VK 09/02: Bloom weekendje weg met vrienden // Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 15/02: DeLi jarig 19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige// Kruimel CB + prikjes. 18/03: Boef en Boefje CB 01/04: 1e werkdag Nieke 25/04: Boefje CB 04/05: Mummeltje 2 jaar! 08/05: Bloom familieweekend 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 07/09: Spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee & strand Zwanger: Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm) JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) JuJu81: 19/01/2013 (38w6d) "Kersje" Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7.2wkn) Meeting: Zaterdag 2 maart; Larissa, Loki Zondag 3 maart; Larissa, Loki Zaterdag 9 maart; Larissa Zondag 10 maart; Nieke, Loki Zaterdag 16 maart; Larissa, Loki Zondag 17 maart; Nieke, Loki Zaterdag 23 maart; Larissa, Nieke Zondag 24 maart; Larissa, Nieke, Loki Zaterdag 30 maart; Larissa, Nieke, Loki, Bloom, DeLi, JuJu, Spikkel Zondag 31 maart; Larissa, Nieke, Loki @ Uk; jij enig idee of je zaterdag 30 maart kunt?
Welke locatie is handig meiden, beetje in de buurt van Bloom & JuJu? Ik vind een eet & speel lokatie wel handig! Zelf eten meenemen / klaarmaken ben ik persoonlijk niet zo goed in, maar de meerderheid bepaald We hadden eens een picknick gepland, maar die dag was het 30+ graden volgens mij, dus ging toen niet door. 30 Maart zou lekker weer moeten kunnen zijn (let's hope so!)
Ik weet dus uiteindelijk niet of ik kan 30 maart... Dacht dat ik nog aan kon vragen voor dat weekend of ik vrij kon zijn, maar was te laat. Ik moet 2 en 3 maart werken en dat is het begin van het rooster. 30 en 31 maart is ook weer het begin van een nieuw rooster, dus dikke kans dat ik dan ook moet werken... Weet ook niet wanneer ik mijn rooster weer krijg. Hoop dat ik de planner morgen spreek, kan ik het haar even vragen! Maar qua locatie, JuJu, iets wat voor jou een beetje te bereizen is met het ov? Weet je iets bij jou in de buurt?