Super dat je je weer zo gped voelt laris, laten we het positieve gevoel voort zetten!! 30 maart hou ik vrij maar idd onder voortbehoud van mijn buik/gemoedsrust. Kan per week (bijna per dag..) verschillen maar uiter aard wil ik jullie ook weer erg graag zien! Als ik gewoon mee kan ben ik voor het eten op locatie (dus niet allemaal iets maken, dat zit er nu ff niet in voor mij iig), en liefste iets kind-veiligs dat scheeld al een hoop stres voor mijn buik . Laatste locatie vond ik fantastisch persoonlijk . Hier in eindhoven hebben we ook zoiets wat erg leuk is maar dat is voor de noorderlingen weer enorm ver natuurlijk... Juju: Thanx voor de fotos! Had ze laatst al gezien bedenk ik me nu, geheugen als een zeef... Heb jij iets op die 2 scherpe hoekjes geplakt? Die vind ik wel gevaarlijk eigenlijk...
Druif stoot hier zovaak zijn hoofd Die randjes heb ik niet afgeplakt Ik weet dat Ballorig Houten ook een buitenspeeltuin heeft. Zoiets zou wel ideaal zijn voor maart/april, zit je ongeacht het weer goed. Maar op de foto's is het wel wat gericht op grote kinderen. We kunnen zoiets zoeken? Bloom als jij 30 maart niet kan dan kijken we gewoon in april!
Even kijken.. Dit is Houten Ballorig We kunnen ook een pannenkoekenrestaurant zoeken (IJsselstijn?) met speeltuin.
Dat Ballorig is voor nogal grote kindjes denk ik, binnen zal er wellicht ook een dreumes gedeelte zijn waar ze allemaal (nouja, op de beebjes na ) vooruit kunnen. Ijsselstijn is hier 'vlakbij' (of heb je er meer? ), dus dat is voor Spikkel en Uk wel erg ver toch?
Tis rustig vandaag! Heb zojuist een nieuwe buikfoto toegevoegd (oke al weer bijna een week oud..) en Frummeltjes nieuwe setjes Nog op zoek naar een eerste setje, moeilijk moeilijk!
Voor de geinteresseerden, er zijn weer mini's bij de AH . Ook een keukentje, mixer, weegschaal enz nu te verkrijgen .
Ohw ik had wat gegoogled. kwam ook wat leuks tegen in alphen a/d rijn, waarom zit niet alles gewoon centraal? Ja dat buiten is een soort survivalbaan idd.. binnen hebben ze ook voor de kleintjes wat (ben er wel eens geweest). Lastig om iets te vinden. *gaat weer googlen* Oh eerst even je foto's bekijken Loki
Loki; mooi buikje hoor! Bij Mummel was je buik ronder dan dat hij nu is, nu is hij iets spitser. JuJu; Je bent goed bezig met uitzoeken waar we de meeting kunnen houden! Laris; fijn dat je je weer zo goed voelt, eindelijk weer de oude!! Heerlijk! Spikkel; is kruimeltje alweer thuis?? Ik hoop het voor jullie. Bloom; ik hoop dat je toch kunt komen naar de meeting. Uk; hoe was de verjaardag van mini? En wat vonden ze van jullie nieuws? Ben erg benieuwd! Hier; weinig te melden. Druk maar gezellig weekend gehad. Vanavond weer collega's op kraamvisite. Morgen denk ik even naar de stad foto's laten maken van mopje voor haar identiteitsbewijs. Hoe doen ze dat eigenlijk met een baby? Hebben jullie dat gedaan?
Haha... We zullen het zien. Ik heb mijn rooster gekregen. De eerste 2 maanden zijn wel heftig moet dan ook 2 weken naar school. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zit ik nu te bedenken dat ik daar dan ook moet kolven, hmmm. Binnenkort eens informeren of dat ergens kan en of er een koelkast is.
Je hebt ook elecktrische koelboxen, eventueel een tip als er geen koelkast is. En meodermelk ik geloof ik 8 uur buiten de koelkast te bewaren. (maar koelen is wel beter) Ik ga NU googlen..
Toch nog even mijn best gedaan Speeltuin de Pol Veenendaal (weet niet of er een kantine is) Kinderparadijs Malkenschoten » Home Speeltuin en kinderboerderij, Apeldoorn Speeltuin Brakkefort Nijmegen Natuurkwartier Nieuwegein Nieuwegein, kinderboerbij Kinderboerderij De Oude Hofstede Kinderboerderij Ede Bij lekker weer. Is volgens mij allemaal buiten. Restaurants: Pannenkoekenrestaurant 'Het Berghuis' te Amerongen Pannenkoeken/restaurant in Amerongen Theehuis Rhijnauwen Theehuis Rhijnauwen, Bunnik Heb nog niet gekeken naar OV enzo, maar goed dat probeer ik tzt te regelen en misschien kan iemand me oppikken ergens ofzo.. en anders zien we het wel
Regel dan een koelkast maar ook een vriezertje waar je koelelementen in kan leggen, dat is fijn op de erugweg om je melk koel te hoduen. Gaat goedkomen! Ik moet ook weer eens kijken naar een dubbelzijdige kolf.
Ik heb 30 maart vrij! En heb even zitten kijken: 30 maart kan het heel lekker weer zijn, maar het kan ook niet, dus heb daarom het volgende bedacht: In Veenendaal heb je ook nog een binnenspeeltuin: .e Schatkids:. home Bij slecht weer kunnen hiervoor gaan, bij goed weer voor de buitenspeeltuin. Veenendaal is voor mij 20min rijden. Dus weer een thuiswedstrijd eigenlijk... Hoeft voor mij echt niet per se hoor! Maar heb vooral even gekeken voor JuJu als ze met het OV komt. Ik ken Veenendaal goed, dus kan haar zo oppikken van het station. Indien ik mijn kids dan al bij 1 van de anderen heb kunnen droppen, want er passen nog steeds geen 4 kinderen in een autostoel bij mij in de auto... Heb ook even voor iedereen gekeken naar ongeveer de reistijd. Spikkel: 1u50min Uk: 1u30min Nieke: 1u Loki: 1u Larissa: 1u DeLi; 1u15min JuJu: 20min Bloom: 20min We kunnen natuurlijk wat noordelijker gaan zitten, zodat uk en spikkel eens niet 1,5+ moeten rijden... Dan komen we denk ik uit in of rond Meppel. Voor DeLi ruim 2 uur rijden en voor Laris, Loki en Nieke, ruim 1u45min. Voor JuJu 1u en voor mezelf 1,5. Kortom, hoe we het ook doen, er moet altijd iemand ver rijden...
update: KRUIMEL IS NIET THUIS! vanmiddag echo gehad van de nieren en blaas. Ze vermoeden dat kruimel voor dat hij geboren is al last van de blaas etc had. Ze zijn erg verbaast waarom een jongetje en dan al zo klein infectie heeft. dus ze willen kijken hoe d e nieren en blaas is. De uitslag zal morgen komen. en dnais kijken, mag hij van het infuus of niet.. ZO ja naar huis en thusi alleszelf toe dienen de AB zo nee bijven..Tja weer andere dingen bedacht. Hij groeit als kool vrijdag was hij 4050gram en vanmorgen was 4250 gram. Hij haalt alles dubbel en dwars in. (voige week maandag zat hij op 3950, 4 weken na zijn geboorte: geboorte was 3890) Naamkaartje moest van zijn beentje gehaald worden begon strak te zitten. de rest: ik reageer loop van de week, zodra we allemaal weer thuis zijn.. weer.. me hoofd is echt een zeef. meeting.. ik noteer en net als wat laris zegt onder voorbehoud wat kruiml doet en hoe het gaat.Verder zou ik zelf beetje op prijs stellen, als het voor een keer deze richting beetje op kan..Alleen als het kan hoor.. voor een keetje.. ik ga slapen.. mis mijn lieve jongentjes.. J logeerd bij opa en oma..en kruimel in het ziekenhuis.. sniks nisk
Spikkel; Infectie bij zo'n kleindje is inderdaad vreemd... Fijn dat ze er zo bovenop zitten en dat hij goed geholpen wordt. Hopelijk heel snel beter en naar huis! @ meeting; ik vind t beetje moeilijk om te zeggen en begrijp wat Spikkel bedoeld, maar bij optie Veenendaal moet 1 persoon 1.50 uur rijden. Bij optie Meppel moeten er 3 mensen 1.45+ uur rijden en 1 zelfs 2 uur. Plus grote kans dat Spikkel niet kan komen ivm Kruimel. Persoonlijk zou ik dan toch voor Veenendaal gaan... Het is gewoon vervelend dat we zo ver uit elkaar wonen, maar ik denk toch dat centraal houden wel zo handig is? (Wil niemand voor het hoofd stoten hoop niet dat ik verkeerd overkom...)
Morgen even uitgebreider maar even voor spikkel: Jeetje wat rot dat je kleine man nog niet thuis is!! Moegen duidelijkheid dús, hopelijk mag hij gewoon mee naar huis! Sterkte
Ps, bijna 2 uur reizen (4 op 1 dag dus) ga ik niet doen met mijn 'omstandigheden'. Maar het is het zoiezo beter als jullie gewoon plannen wat voor jullie allemaal uit komt, ik ben toch een onzekere factor dus vind het niet eerlijk als jullie iets op mij afstemmen en ik er misschien helemaal niet bij kan zijn (dag beslis ik echt pas de dag vooraf, want zo wisselend gaat het ook...).
Balen Spikkel... Maar wel heel goed, dat ze natuurlijk verder kijken! Ik hoopte het eigenlijk al, want vond een urineweginfectie bij zo'n kleintje wel vreemd... Maar hopelijk is het niets ernstigs en mag hij toch snel naar huis, kan me voorstellen dat je je jongens mist! Wat groeit hij lekker!! Mooi! Meeting; Ik vind dat ik niet zoveel recht van spreken heb, want als we iets centraal kiezen zal het voor mij nog niet ver rijden zijn, omdat ik het meest centraal woon... Ik snap ieders voors en tegens, maar we moeten wel een keer de knoop doorhakken natuurlijk!