Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ga spinazie- en banaanpannenkoeken maken denk ik :D
    Druif eet alles, behalve witlof, andijvie en paprika ;)

Fijn dat het weekend leuk was Bloom! Wel schrikken.. hier vandaag ook onderuit met kersje in de mc :(

Succes morgen uk!

Larissa hoee was vandaag? Nog leuks gedaan ? :)

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, nou zo zwaar...

Bloomman ging lopend de auto ophalen bij de ingang van het park. Boefje zat helemaal onder, dus die ging ik boven verschonen. De rest van onze vrienden waren allemaal beneden inc Boef.
    Boef had een half uur daarvoor zich helemaal ondergepiest, dus die liep om half 6 al in zijn knaloranje koekiemonsterpyjama.

Een van onze vrienden had beneden voor het raam gestaan en zo'n 50 meter verderop een ventje in een oranje pakje zien lopen aan de hand van een oudere man. Ineens drong het tot hem door dat het Boef was en is naar buiten gesprint om hem te halen. De oudere man had Boef zien lopen en was uit zijn auto gestapt en hem bij de arm gepakt en probeerde uit hem te krijgen waar hij vandaan kwam. Maar daar was natuurlijk geen touw aan vast te knopen. Gelukkig zagen onze vrienden het op tijd gebeuren, anders had ik denk toch wel een gebrek gekregen, als hij ineens kwijt was... Zo zie je maar, al ben je met 10 man die opletten, dan kan er toch nog wat mis gaan...
    Boef had gewoon zijn papa weg zien gaan en wilde met hem mee. Heeft zijn laarsjes aangetrokken (verkeerd om) en is zonder jas achter hem aan gegaan. Maar ja, eer hij zijn laarsjes aan had, was papa natuurlijk allang uit het zicht...
    Nog geluk dat die meneer in de auto zo oplettend was en niet een of andere kinderlokker was...

Vanmorgen, toen Boefje aan het wakker worden was, hoorde Boef hem 'praten', dus ging hij naar hem toe. Bloomman en ik waren ons beiden aan het aankleden en zeiden nog tegen elkaar; zou dat wel goed gaan? Met dat deze woorden eruit waren, hoorden we wat gestommel en een o, o!
    Wij alletwee naar de kamer naast ons gestormd en daar lag Boefje al... Spartelend op zijn buikje en z'n koppie op de grond. Hem snel op gepakt en toen begon hij gelukkig al onbedaarlijk te brullen...
    Bloomman met Boef de kamer weer uitgestuurd met de opdracht niet boos te worden op hem... Z'n onderlipje begon namelijk al aardig te trillen... Maar uiteindelijk was dit onze eigen schuld, maar hebben we hem wel heel rustig proberen te vertellen dat hij Boefje niet zomaar uit zijn wieg mocht halen... Ik geloof dat hij wel onder de indruk was... En wij ook...

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oh juju, hoe is dat gebeurd?

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Wij hebben vanavond ook pannenkoeken gegeten. Normaal eet Boef als een dijker met pannenkoeken, maar nu heeft hij 3 stukjes op...

Hij was duidelijk uit zijn doen vandaag na een druk weekend...

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pfff schrikken zeg Bloom, 2 keer! :$
    Gelukkig beide met een sisser afgelopen!
    Toch spelen de "andere scenario's" dan nog even door je hoofd heen he, bah..

Ohjee, kersje ookal gevallen??

Buh, spinazie pannekoeken ;);)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #2986 Loki09, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Tip:
    Vanaf vandaag Lief! en Stoer! pyama's en ondergoed in de aanbieding bij de AH.

Morgen even kijken of er nog een pyama is voor Mummeltje :D. Voor Frummel heb ik er vandaag 1 binnen gekregen toevallig.

Ook nog Teva's (sandaaltjes) gekocht voor Mummel, een Lief! shirtje en een Lief! halter jurkje. ZIN IN ZOMERRRR :D:D:D

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Tnx voor de tip! Ook nog voor de pamperstip trouwens!

Wat betaal je dan nog voor zo'n pyjama?
    Kom nooit bij de appie, maar voor een goede aanbieding natuurlijk altijd bereid te gaan! :)

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    #2988 DeLi, 11 feb 2013
    @Bloom; Je moet inderdaad wel geschrokken zijn.
    Brrr Boef aan de hand van een meneer. Je moet er zeker niet aan denken dat het een kinderlokker is. Gelukkig alleen maar goede bedoelingen!
    Toch gek als je hem ineens op staat ziet lopen. Wat een mazzel met zo'n opvallende pyjama.
    En arm Boefje. Hij zal wel geschrokken zijn.
    Gelukkig alles goed afgelopen.

@Juju; Ik las het op fb van je val met Kersje. Ook schrikken zeg. Gelukkig zat ze veilig in de mc en heeft die de test weer doorstaan. Maar ben je ondertussen erg blauw geworden? Auw.

@Uk; Succes bij d dokter.

@Laris; DUIM!
    En nogmaals gefeliciteerd!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Van 30,- voor 15,- :)
    Rest van het ondergoed weet ik zo niet, ze hebben vanalles las ik op FB :) Hoop dat er morgen nog iets is voor mijn kleine meiden!

Pampertip = graag gedaan. Anders worden we nooit rijk, toch? ;)

Telde net even ruw, als deze 2 dozen er zijn heb ik liggen:

Frummel:
    4,5 pak maat 1
    4 pakken maat 2
    1 pak maat 3

Mummel:
    4 extra packs maat 4
    3 packs maat 4
    3 extra packs maat 4+
    3 packs maat 4+

en 18 pakken billendoekjes

Mijn moeder vroeg net al, of dit een betere belegging was dan goud ofzo ;):)

10. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    #2990 DeLi, 11 feb 2013
    Uiteindelijk besloten om de pampers te bestellen. Baby dry maat 4. Vanaf 7 kilo, maar tot 18!
    Heb ik ze besteld, gaat vriend moeilijk doen. Of ik niet beter maat 3 had kunnen bestellen?! :( Pffffff, ben al zo'n twijfelaar en nu krijg ik helemaal de zenuwen.........

Morgen met Spruit naar cb voor z'n prikjes. = Niet leuk! :(

Vandaag is hij bij pappa thuis gebleven. Neefje die ook bij opa en oma is op maandag heeft de w.aterpokken en we willen niet dat Spruit die nu al krijgt. Zo'n kleintje weet zich geen raad met dat gejeuk.

En vanavond lekker met z'n drieen in bad geweest.
    Heerlijk om te zien hoe die kleine geniet in bad.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahahaha maak je niet te druk Deli, als ze nog niet passen, komt dat met de tijd vaneiges goed! Pampers zijn een goede belegging ;).

Ik zou de waterpokken ook nog even vermijden inderdaad, vaak krijgen ze het dan nog een keer dus heb je 2x ellende....

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    DeLi;
    Die kleintjes hebben nog niet zozeer jeuk hoor, gelukkig. Helaas is het gewoon gevaarlijk voor ze, onder de 6 maanden en kunnen ze het dan altijd nog een keer krijgen, omdat het imuunsysteem nog niet zo ontwikkeld is, dat ze het later kan herkennen.
    Heel goed dus, dat hij thuis bij papa is gebleven!
    Maat vier gaat spruit vast een keer dragen, dus je hebt iig niet voor niets al die pampers gekocht!

Loki;
    :) Boef heeft maat 6 en Boefje zit al in maat 4....

Van 30 voor 15 is niet gek!

Als ik in de buurt van een ah kom, ga ik toch eens kijken!

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; dat is schrikken van je boeven zeg... Gelukkig is alles uiteindelijk toch goed gekomen. Heeft boefje geen blauwe plekken?
    Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad.
    Hoe is het nu met bloomman?

JuJu; jij gevallen met kersje? Jij bent flink blauw zo te lezen, hopelijk niet te veel last van. Gelukkig zat kersje goed vast in de maxi cosi en heeft zij er weinig van gemerkt.
    Hoe is het verder met jullie? Heb je nog een leuke draag foto van kersje?
    Hoe is het met druif?

Loki; jij hebt zeker aandelen in pampers of niet? haha... Och je hebt ze toch nodig dus of je er nu meer koopt of straks dat maakt ook niks uit. Behalve dat ze nu flink in de aanbieding zijn en je dus minder geld uitgeeft. Wij hebben ook filnk wat ingeslagen hoor. We hebben nu ook 3x besteld (ook via onze ouders). Je kunt nooit genoeg luiers hebben.
    Lief! pyjama's had ik gezien in de folder, ben benieuwd hoe de meisjes pyjama's er uit zien want die stonden er niet met een plaatje in.

Spikkel; fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Vindt J het nog steeds zo leuk met kruimel?
    Wat een mooie foto's van kruimel op FB zeg! Die fotograve die kan het echt goed ook al is ze geen professional.
    Hoe is het nu tussen jou en spikkelman? Alles weer helemaal goed?

Laris; Nogmaals proficiat met jullie trouwdag!!

Uk; beterschap meid! Wat vervelend dat jullie zo veel ziek zijn. Hopelijk kan de huisarts morgen wat voor jullie betekenen.

Ik weet niet of ik iets mis, sorry daarvoor...

Ik zal binnenkort de foto's die ik op de wa heb gezet ook wel in mijn album zette kunnen JuJu en Spikkel ze ook zien ;)

Ik zit ook te kijken voor een draagzak lijkt me wel makkelijk. We waren zaterdag met mijn souders naar een meubelwinkel geweest met mopje en die wilde niet in de wandelwagen slapen, bleef huilen. Dus liepen we met haar op de arm en een lege kinderwagen. Ik ga naar de 9 maandenbeurs en dan gaat mopje ook mee en ben bang dat dat daar dan ook zo gaat. Dus misschien is het dan handig om een draagzak te hebben waar ze dan lekker in kan zodat ik ze toch bij me kan dragen. En dan kan ik de wandelwagen nog meenemen in de auto voor het geval ik die nodig heb of dat ik het toch te zwaar vind worden de hele dag dragen. Maar ik weet niet of ik zo snel een draagzak kan vinden en kopen. Hmmmm.... Alles nog eens goed overdenken.

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik deed vaak half draagzak half wagen als we langer weg gingen, ideaal! Al is het alleen al om de zooi die je in de wagen kunt leggen en niet hoeft te dragen ;).

Info over draagzakken staat er genoeg op de afgelopen pagina's dacht ik zo :p maar als je nog vragen hebt helpen we graag hoor!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaah een goede draagzak is een goede investering hoor ;) Net als pampers ;)

Wow maat 6 Bloom... hier nog steeds mast 4 en twijfel over 4+ voor de nacht hahaha :D

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

bloom, fijn dt jullie een leuk weekend hebt gehad. ach boef er vandoor achter papa aan en boefje gevallen..

juju, hmm jeetje ook onderuit, gelukkig dat kersje niks gemerkt heeft en in de maxi zat.. pff

deli, goed dat spruit thuis is geblven, als hij ouder was dan een jaar ofzo, was het niet erg geweest.. dan had hij het ook maar gehad.. in amerika houden ze waterpokkenfeestjes.. wel een idee.. beter op een peuter/kleuetr leeftijd dan ouder. Ik was 1 toen ik ze had.. en heb 1 litteken er van over gehouden..me broertje was 9 en die zit onder de littekens van het gekrap..

uk: beterschap.

nienke: leuk de 9 maandenbeurs, had ik ook heen gewild.. maar wij kunnen alleen inweekend en dangaan we naar de dierentuin en de zondag krijge we kraambezoek..

ja zo hebben wij ook veel gelopen met J toen.. en nu wil ik de draagdoek standaar meenemen.. maar vergeet dat weleens...ach zo zijn er meer dingen.. heb ik voor J alles in de tas.. en vergeet ik dingen voor kruimel.. of andersom..

luiers: j draagt al een tijdje 4+ Kruimel draagt 1 en 2.. heb een mega doos hier staan allemaal van J over..oeps.. kan voorlopig even vooruit.. en heb nog 3 pakken maat3 staan voor kruimel..oook over van j..dus komende 4 maanden geen luiers meer kopen..

Tussen mij spikkelman. gaat het beter. Hij heeft zelfs wat geregeld voor 14 feb... een deze dagen komt het met de post.. mag het wel aannemen.. (pakjesbezorger) maar niet openmaken.. hoe flauw....

Denk dat hij wel door heeft dat hij fout zat en dat hij ook even zijn inzet moet laten tonen.. MAar goed.. hopen dat het nu normaal blijft..

J krijgt alle deuren open.. dus deurklinken omgedraaid... krijgt hij hem nog open.. ook de traphekken krijgt hij open.. Gisteren was ik de hal aan het dweilen toen ineens hij van de trap stuiterde.. Dus heb hem halverwege kunnen opvangen.. stond te shaken pff..hoe krijgt die draak ht voorelkaar..pfff

Verder begint hij je letterlijk na te doen en zeggen. zo zei ik italie.. zegt hij dat na.. daar gaan we naar toe in de zomer.. En zo zijn er ineens nog meer woorden bij.. koelkast..al een tijdje zegt hij stofzuiger.. de moeilijkste woorden eerst he en dan pas de makkelijkste zoals poes.. kwam hij zaterdag mee... en ik maar zeggen.. waarom eerst stofzuiger en dan pas poes?? Vorige week zei hij koppie koffie..

kuimel gaat stukken beter.. af en to enog van die geirriteerde wangen..
    Hij slaapt snachts steed meer door. Jammer dat hij nog knoeit met de voedingstijden.. gisteren om half negen fles, zou om half 1 weer moeten.. maar meldde zichzelf om 4 uur.. Dus kijken of ik even of ik het kan wijzigen en dat hij om elf uur de laatste krijgt en dan zien hoe het gaat..

Overdag toch op bed slapen boven dus.. stuk rustiger...

Oja j vindt zijn broertje nog steeds lief.. bemoeit er soms mee hoor.. speen geven, fles geven, als kruimel vol is en ik heb de fles op tafel gezet en hij jammert nog wat,, hup die fles erin...als ik vraag heeft j bah gedaan, wijst hij naar kruimel en zegt bah.. ach het heeft wat ...

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Fijn om te lezen Spikkel, en J lijkt heel lief voor zijn broertje, ook als ik de foto's zo bekijk op FB :)

Wij zijn vanmorgen met z'n allen (gezellig hoor!) naar de dokter geweest. Drama om Mini uit te kleden, want dat wilde hij niet, maar hij vond het wel interessant dat er in zijn oortjes werd gekeken en naar zijn longen werd geluisterd. Niks aan de hand, gewoon een goede verkoudheid. Een van de vele virussen die rond gaan. Zelfde geldt voor papa. Maar mama heeft een beginnende oorontsteking dus even goed in de gaten houden.
    Voor ons allen geldt: neusspray, hoestsiroop, paracetamol en GOED uitzieken. Dus weer afgemeld voor werk, deze week blijf ik thuis en dan mag ik toch hopen dat we de ellende achter ons laten?

Nu moet ik echt bij gaan lezen hier geloof ik, maar eerst wacht de puinhoop in huis.... na een week bankhangen en niet stoffen (wel kachel aan dus overal as en stof) is niet zo handig.
    Enne, de was ophangen die vriendlief gisteravond op had gehangen... juist... die zit nog in de machine...

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Hahaha zoals iedereen, geef ik geen garanties over mijn beleggingsadviesen..... :p

Uk:
    Allemaal flink te pakken dus en goed uitzieken... Hopelijk zet de oorontsteking niet door en zijn jullie over een weekje alle 3 week topfit!

Snif, maatje-mummel pyama's zijn al op helaas :(. Heb 4 winkels gebeld... Mocht iemand nog gaan kijken vandaag, roep even plz! :D
    Voor Frummel heb ik wel vast een 74-80 apart laten leggen.

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Probleem opgelost, heb er nog 1 gevonden in de stad die voor me opgehaald wordt, hihi ;);)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    bLOOM DAT IS FLINK SCHRIKKEN *oeps capslock* zou heir ook zo kunnen gebeuren. Druif troost Kersje graag met knuffels enzo, niet zo praktisch ;) Fijn dat het toch is goedgekomen. gelukkig zijn er nog altijd meer goede dan kwade mensen in de wereld, al denk je soms anders als je het nieuws per ongeluk kijkt..

Spikkel fijn dat het beter gaat met Kruimel! Schattige foto's weer op FB. Leuk al jullie plannen hoor, Italie klinkt goed :D

Nieke de 9 maandenbeurs zou ik persoonlijk niet met een wandelwagen doen maar meer omdat ik die zelf zo irritant vind daar ;) Wel handig om vol te laden idd :D Ga je iets speciaals halen of gewoon even rondkijken?

Loki haha op pyamajacht dus :D Helaas kom ik niet bij de AH, als ik een auto had gehad was ik wel even voor je gaan kijken trouwens :D (makkelijk zeggen he haha)

Uk flink uitzieken dus.. blijft wel hangen he in huizen Uk? Balen.

Ego: geen spinaziepannenkoeken want ben de spinazie vergeten en dat is wel een redelijk essentieel onderdeel ;) Maar goed ik maak wel gewone groente pannenkoeken en paar fruitexemplaren en dan komt het vast goed ;)
    Vallen was idd schrikken! Vandaag weer gewoon mijn bergschoenen aangedaan. Druif in de boedelbak gezet en zo weekboodschappen gedaan haha. Morgen misschien even Kersje laten wegen. Ben eigenlijk wel benieuwd.
    Op zich gaat het hier goed, slapen gaat beter in haar wiegje maar vannacht was het weer pet door darmkrampjes en spugen :( Dus weer de hele nacht naast mij geslapen.
    Ze is ook nog super onregelmatig met drinken en drinkt vaak en kort. Dat kan natuurlijk en is ook niet slecht, maar wel ingewikkeld soms. Ze drinkt één borst, minuut of 10 en dan is het klaar. Maar goed, even doorzetten nog. Ik weet het, ritme komt vanzelf.. pff..

Deel Deze Pagina