Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

beterschap uk.. de stoomcabine (zo'n turksstoombad, in zwembad) in misschien?? heeft mij keer goed geholpen, waren op vakantie en was echt verschrikkelij verkouden, alles deed ook zeer. .slikken, oren enz.. echt zo'n griep gevoel. Ik wilde zwemmen, ging toen zo'n cabine in.lekker stomen en dat is dan ook echt stomen...nou volgende dag was ik weer zo fris als een hoentje..

Sauna niet doen.. wordt het alleen maar erger van..

juju: wat een leuke foto op fb.. heb me wagen vol geladen....klimt druif er niet uit?? J zou er uit klimmen.. net als de kinderwagen gisteren... hing te bundelen met zijn benen nog vast in de gespen en hoofjde halverwege...oen ook.. echt.. hij moet later maar op turnen ofzo... vorige week stond hij op het randje van de box te stunten..(hij klimt erop )*nee meiden deze jongen laat ik nooit ergens alleen in een ruimte, Als je even omdraait is het mis, maar soms moet je even omdraaien* Maar heb me handen er vol aan.. en vraag me vaak af ben jij echt 20 maanden??? of.......

Italie: klinkt zeker goed!!.. wij hoeven zelf alleen de reiskosten te betalen verder wordt het gedaan:D... En was een actie.. omdat de laatste tent was... dus kregen het weel goedkoper dan anders en in het na seizoen is ook erg voordelig. nu nog flink gebruik van maken..wanneer J op school zit kan het niet meer..We logeren in een tent op een camping aan zee...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee hij blijft nog zitten (gelukkig). Of nou ja, af en toe staan maar eigenlijk vindt hij het wel erg ruig zo volgens mij :D
    Lekker hoor Italie :D
    Staan nog wta meer fotootjes op FB. ZO ben ik he, ik deel met iedereen in plaats van maar met een paar meiden van ons clubke :)p)

3. spikkeltje

echt leuke foto's.. zeker die van oma en kersje!! echt lief..kostbaar

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, juju, mooie foto's, maar voel ik hier toch een soort van steek van jaloezie? :p

Spikkel;
    Leuk dat J ook steeds meer begint te zeggen, ik geniet daar ook erg van!

Kinkt goed zeg, die vakantie naar italie!
    Als ik ooit nog eens op vakantie ga, dan wordt het weer daarheen, heerlijk!

Maar Bloomman houdt niet van op vakantie gaan, dus ben bang dat het niet meer gaat gebeuren. En al hélémaal niet naar italie, zoals hij dat dan zo lekker overdreven kan zeggen...
    Veel te veel moeite allemaal! Als het dan toch moet, geef dan mij maar een weekje op de camping in zeeland, lekker rustig, zegt ie dan...

Logisch, want meneer gaat op zijn gat zitten voor de caravan en komt daar de rest van de week niet meer vanaf...

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; wat een leuke en mooie foto's. En inderdaad super mooi met je oma. Ik heb ook nog één oma en zij is ook zo trots op ons mopje. Is haar eerste achterkleinkind.
    Wat ziet Fem er ook goed uit (jullie natuurlijk ook allemaal ;))!

Spikkel; Wat heerlijk dat het allemaal weer goed loopt bij jullie. En wat een leuke plannen voor de zomervakantie. Italië is heerlijk, wij zijn er 2x geweest.
    J is echt een ondernemend mannetje. Hopelijk is kruimeltje iets rustiger anders heb je straks helemaal je handen vol. Maar ook dan komt het goed.

Uk; heeeeel veel beterschap voor jullie alle 3. Vervelend als je zo ziek bent.

Loki; fijn dat je de pyjama nog gevonden hebt :) Zijn de meidenpyjama's ook leuk? In de folder stonden alleen de jongens met een plaatje. Of zijn ze hetzelfde maar dan in het roze?

Draagzak; ik heb eens zitten kijken op internet en denk dat ik er een paar wel fijn vind. Maar het blijft moeilijk. Op marktplaats staan er erg weinig te koop, alleen heel veel baby bjorns.
    Mij lijken de storchenwiege baby carrier, de beco butterfly en gemini, bondolino allemaal wel iets.
    Maar ja welke is het fijnste? Hoe ik het lees zijn ze allemaal vanaf de geboorte te gebruiken? En dat wil ik ook want ik wil mopje er nu al in dragen. En ook leuk voor manlief want hij vind het knopen niks (kan ik me ook wel voorstellen als man). Maar als ik naar de 9 maandenbeurs ga vind ik dat ook niet handig als ik dan moet voeden moet hij weer los en dan weer vast dit lijkt me dan veel praktischer. De wagen in de auto laten en als ik hem nodig heb dan haal ik hem wel. En daar hebben ze vast kluisjes waar de luiertas in kan staan als ik die nodig heb kan ik hem ook halen.
    Iemand vroeg of ik iets speciaal moest hebben dat ik er heen ga. Nee gewoon voor de gezelligheid. We (2 vriendinnen en ik) willen er al een paar jaar heen maar telkens is er niemand zwanger of hoog zwanger dus is het nog niet gelukt. Nu is één van die meiden zwanger van de tweede dus dat is wel leuk.

Verder heb ik nog 2 foto's in het album van mopje gezet ;) (JuJu ik deel graag met iedereen mijn mooie meisje :p)

Nu even opruimen en dan wandelen met smoeder. Manlief is weer aan het hobby'en aan zijn bootje (vrij ivm carnaval wat wij toch niet vieren. Wel heerlijk hij had gister en vandaag extra vrij).
    Vanavond komt nog een oud collega op kraamvisite, gezellig!

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    De beco butterfly hebben wij en is een heel fijn ding!

Als alles goed is afgesteld, is het om en af doen zo gepiept. Het is hier nog weleens lastig, want bloomman heeft een heel ander postuur en hij vindt al dat verstellen teveel moeite... Maar dat ligt aan hem en niet aan de beco, aangezien hij veel 'teveel moeite' vindt....

Ding is zo versteld en gemakkelijk vast te maken!

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Klinkt goed Bloom. Die staan ook op mp dus dan zou het niet zo duur zijn. En ze zien er nog super goed uit.
    Verder is er tweede hands weinig te vinden.
    heb jij hem toen nieuw gekocht?

Als ik op mp niks kan vinden dan maar nieuw want ik ga er vanuit dat we er veel gebruik van gaan maken (ook voor een eventuele tweede).

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Op 1 foto zijn kersjes ogen exact die van druif!
    Zo even op FB reageren nog, heb ze net via de foon gezien (echt handig joh, die slimme telefoons! :p).

Spikkel:
    Italie is heel mooi. 1 van mijn favo landen. Heb er familie wonen dus ben er al 'vaak' geweest.
    Wij blijven deze zomer (weer) in Nederland. Camping 30 min verderop maar dat mag de pret niet drukken :D.

Nieke:
    Zoals ik via de WA al zei (sorry Juju en Spikkel :)), de storchenwiege lijkt me ook een hele praktische ergo drager! Volgensmij (correct me if i'm wrong, Juju?) is de Beco Butterfly alleen beter bruikbaar vanaf een maand of 3. Nou is Mopje dat ook zo natuurlijk en niet een heel tenger poppetje dus misschien gaat het nu al goed? Maar dat is wat ik erover gelezen heb (en mij dus de doorslag gaf die niet te nemen toen). Vind ze wel heel erg mooi. De "Carnaval" bijvoorbeeld, geweldige print! :D

Ego:
    Trots op mijn grote meid! Vandaag eerste plasje op haar prinsessen potje gedaan ;). Ze was reuze verbaasd van het muziekje wat eruit kwam (en daarna nog minstens zo van mijn gejubel ;)) en vond het zelf afvegen en samen potje omgooien en wc doorspoelen maar wát stoer :D. Hopelijk is het voor herhaling vatbaar ;) (ze heeft er wel al paar keer meer op gezeten want dat vind ze geweldig maar nog nooit geplast).

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er nog geen live gezien, maar de meiden pjama is effe roze met Slaap! er op. ik zal ff foto sturen die een vriendin van mij stuurde gister via de WA. Laris heeft net een foto gespammed van het nachthemd (ruitjes) ook super schattig!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nog 1 toevoeging voor Nieke/Deli:

Mocht je de Bondolino iets vinden, denk dan eens na over de zomerversie of niet. Die is minder dik (ik doe persoonlijk liever een vest extra aan als dat nodig is dan dat de zak dikker is want des te langer kun je doordragen in de zomer) en de schouderbanden zijn ook iets minder breed/lomp in de zomereditie. Er is nu ook de een versie voor smallere mensen, weet niet hoe dik die is maar die banden zijn ook iets minder breed.
    Ik heb de Light versie, iig ;)

*einde spam*

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom: Op jr gat zitten kan ook heel goed in Italie ;)
    Nee niet jaloers, bedoeling was dat jullie je schuldig voelen!

Nieke je bedoelt Kersje neem ik aan? ;) Dank je wel in ieder geval :) Bijzonder he, 4 generaties! Foto's: ja jij snapt de hint! :D
    Kijk eens op het forum van dragenvoeden.nl voor 2e hands ergonomische dragers!

Loki ik denk idd dat Kersje ook weer mijn oogvorm heeft net als Druif. Jujuman denkt dat ze licht blijven (zou ik erg leuk vinden) maar ik vind ze al donkerder woden :)

Beco heeft baby-inzet en is daarmee vanaf de geboorte te gebruiken. Toch zitten ze er beter in naarmate ze groter worden. De prints zijn geweldig, ik heb een Dylan laten overvliegen ui Amerika..

Loli wat knap van Mummel! Hier gaat druif er deze zomer/voorjaar aan geloven. nu trek ik dat even niet ;)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  13. spikkeltje

bloom: idd bloomman kan ook op de camping in italie voor de caravan op zijn gat zitten.. jij met de boefjes nar het strand..
    zo duur is het ook niet.. wat wij hebben.. (oke wij hoeven het verblijf niet te betalen) maar dan nog...en lekker aan het strand.. heerlijk.. vor j en kruimel al rod gekeken naar Uv bescherming zwemkleding..

Had geld gekregen van me oud tante.. krijgen elk jaar en hebben daar dvd speler 2x(aan elkaar) voor gekocht voor de boy's in de auto.. gaan we testen wanneer we naar opa en oma van man gaan.. hij is al even snel getest of hij het doet.. maar dan rijden we 2 uurtjes dus mag j testen..

14. spikkeltje

super van mummel.. J zit af en toe op het potje maar verder dan dat nog niet.. geeft al wel sinds oktober aan wanneer hij bah heeft..

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Druif kindigt braaf van tevoren aan als hij moet poepen maar wil perse in zijn luier ;)

16. spikkeltje

hahaha... Hier gaat J wel op zijn hurken zitten en staat dan op: bah en loopt met d benen wijd

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haha hier wordt 'bah' ook achteraf aangegeven en dan rent ze als een malle naar de boxlade waar de pampers in liggen ;).

Ideaal zon draag'jas' voor kersje! Ik had de oversized jas van mijn zwangerschap aan de eerste tijd (paste we samen in hihi) maar goed ik zit ook in een iets andere periode.. ;)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik deed een jas van JuJuman aan maar goed begin ik eindelijk een beetje figuur terug te krijgen zie ik er nog uit als Yoghi-beer ;)

19. spikkeltje

hahaha juju.. ik zie je al rond lopen...

haaa. j rent ook waar de luiers zijn en pak ze.. echt ideaal zulke kindertjes... als ik zijn billen schoon heb gemaakt. krijgt hij nog een doekje en mag hij ook nog even schoonmaken...en dan is het klaar.. zoals hij het zegt..lol

Deel Deze Pagina