Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

die zijn leuk. alleen jammer dat j maat 22 heeft...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik google altijd op kinderschoenen outlet of kinderschoenen sale en bekijk dan 20 pagina's, meestal heb ik dan 2 of 3 opties van schoenen van een goed merk die ik leuk vind en in de goede maat verkrijgbaar zijn.
    Ik kan zelf ook wel voelen of ze goed zitten of niet ;) Terugsturen is altijd gratis. Maar komt ook omdat ik het fijn vindt om véél keuze te hebben en mezelf geen 10 winkels door zie struinen met Druif. Lui ;)

Jippie Kersje snapt de fles :) En de freestyle is fantastisch!

3. spikkeltje

hier hebben we scapino van haren en schoenenreus en dan nog 2 dure schoenen winkel..Van haren kom ik niet met J... daar is boven de kinderafdeling en zonder lift kom ik er niet.. schoenenreus is zeer weinig keus in zijn maat.. dus blijft scapino over de andere 2 winkels.. kan me portomonnee niet aan hahaha..Meestal gaan we samen schoenen kopen.. dus man gaat ook mee...

J heeft gisteren wel nieuwe laarsjes voor buiten gekregen.. moest gelijk aan natuurlijk... knal groen van de scapino.. noem ze ook kermit de kikker laarsen... j was net razend toen hij de laarsen uit moest doen....

ZO overall besteld bij werkkleding.com.. kan hij flink smerig worden met buiten spelen... wel fijner idee...is vanmorgen erg druk bezig geweest met de zandbak, zijn tractor...driewieler.. Hij is druk aan het fietsen... dus voor zijn verjaardag op jacht naar een fietsje..heb al paar mooie gezien van 2-4 jaar..en prijs valt mee..en kruimel zou er ook op kunnen later..

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Bedankt voor je zenner link :D. Ik ben alleen niet zo van de disney princessen hihi.
    Mummel heeft nu 1 paar laarzen, 1 paar snowboots, 1 paar regenlaarsjes en 1 paar crocs. Goede nette schoenen dus maar 1 hoor.
    Voor de zomer wil ik 2 paar en dan speelsandalen lekker helemaal open. Valt ook wel mee toch ;).

Juju:
    Oke zo zocht ik ook ;). Fijn dat kersje de fles snapt (en jij de kolf ;) )!

5. spikkeltje

Leuk juju.. Hier hadden jongens er geen problemen mee.. als ze maar eten kregen..

Hadden jullie trouwens veel eens gehoord van carryyoga??(juju??) las het gisteren in ouders van nu.. je kind dragen tijdens de yoga lessen..zag er wel grappig uit.

6. spikkeltje

klinkt goed loki..valt wel mee..dan bijna net zoveel als j: snowboots,regen laarjes, 2 paar schoenen..

Straks even sandalen en denk 1 paar sportschoenen en 1 paar "nette"schoenen en dan nog waterschoenen voor de vakantie.

kruimel heeft paar stoere sandalen gekregen van een kennis haar zoontje heeft hem 1 keer aan gehad..dus kan kruimel aan op vakantie.. gewoon voor als we weg gaan.. niet voor lopen natuulijk.. tenzij hij wel tegen die tijd (8 maanden) langs de tafel stapt zou het wel fijn zijn onder zijn voetjes.Sportieve soort sandalen..

Och zo ver had ik nog niet gekeken.. maar graag gedaan.. (fb)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkel dat geven ze heir in de buurt die yoga. Lijkt me nogal gecompliceert. Ik vind dragen fijn en yoga prima maar het combineren op deze manier een beetje té.

Loki: Ik zoek ook wel op merk, bijv shoesme, brakkies etc. (Maar shoesme is vaak met suede neuzen, dat is 2 sec mooi en daarna lelijk dus die koop dan dus maar vaak niet)
    Als ik dan een neiuw merk heb gevonden ga ik ook nog googlen op gebruikerservaringen ;) Ja nee is véél sneller zo, zucht haha.

Spikkel ze hebben hier geen Scapino dus ik kijk alleen online en vind de Dr Visscher (zeg maar de leren schoene) aanbod niet zo. Ze hebben wel leuke gympies maar die lijken weer zo plastic.

Druif heeft hier 1 paar regenlaarzen en 1 paar schoenen die zowel zijn goede schoenen zijn als zijn speelschoenen. Mag hij alles mee doen wat hij wil ;) (en ik maar schoenpoetsen haha). Hij heeft wel 4 paar pantoffels op het moment ;) (ongedragen, meneer loopt graag op blote voeten)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #3169 Omelet, 17 feb 2013
    Laatst bewerkt: 17 feb 2013
    Loki ik moest vandeweek nog aan je denken trouwens:
    Coop - Coop Arnhem St. Gangulphusplein - lief-servies | acties

En net weer ;) De Little People dierentuin dieren zijn volgende week in de aanbieding bij Kruidvat (4,99 per stuk)

Ik doe op zondag altijd een aanbiedingencheckrondje bij het samenstellen van het weekmenu :) Dus vandaar
    (en nee de Kruidvat komt niet voor in het weekmenu maar is altijd wel ff leuk om te kijken :D)

En voor Mini: heel veel Cars bij Zeeman!
    ZEEMAN - Aanbiedingen
    (en Sesamstraatonderbroeken/pyama voor Boef?)

9. spikkeltje

dr visser schoenen.. ene keer wel andere keer niet..

dit is de man die mij geopereerd heeft toen ik 3 maanden was

ooeoeoeo wat leuk spul bij de zeeman...leuk leuk...

we hebben hier een zieke J. Vanmorgen leuk buiten gespeeld en vanmiddag werd hij ziek.. na slapen werd hij wakker met vuur rode wangen..en rilliger.. hij wilde wel naar buiten.. heeft nog even gespeeld en toen was het mis.. ligt nu met 38.7 op de bank...hij drinkt wel verder wil hij niks.. oja een waterijsje eet hij met papa..lekker bij ons houden..

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Echtscheiding? Was je getrouwd dan? :p

Spikkel;
    Arme J! Beterschap voor hem!
    Overall hebben wij ook, ideaal!

Juju;
    Tnx voor zeeman tip! Had juist nog een pyjama nodig!

Schoenen;
    Schoenen met lichtjes vind ik niet zo, eerlijk gezegd...
    Wil nog sneakers voor Boef en mezelf. Even speuren dus ook!
    Internet vind ik zelfs veel fijner! Lekker op m'n gemak! Boef in winkels = drama!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Boef en Druif lijken op elkaar denk ik (nachtmerrie: alle schoenen door elkaar, mama rood hoofd, brullende baby.. ahh nee liever niet ;))

Spikkel beterschap voor J, sneu dat hij ziek is!

Bloom ik vind die Elmo pyama echt stoer :D

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    bedankt voor de wekelijkse update van de actiefolders :D.
    Mijn beestjes! :$. Ik heb ze bíjna allemaal, van de week toch maar even kijken of er toevallig nog nieuw ontdekte diersoorten zijn ;);)

Bloom:
    Verhip nee, ik ben niet getrouwd! *Klikt snel rond voor 3 sets schoenen* ;)

Scapino:
    Kom ik eigenlijk nooit... Weet dat de Dr Visser best een goede lijn is (net als de Woofies van de Bristol, toch?) maar ik neig toch meer naar Shoesme, Romagnoli, RedRag, Brakkies, Jochies en dat soort spul. Voordeel is dat je er bij die merken een verkoopster 'bij krijgt' die even de bevestiging geeft of je het goede koopt ;).

Maar miss deze keer toch overstag voor sale-online... Heb nu wel mooie Romagnoli's op het oog (ballerina's van 90 ( :$ ) voor 30...).

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lief! Servies is wel heel gaaf! Maar we hebben én geen Coop (oke, wat hebben we wel hier in dit Boeren Dorp) én ik wil dan het hele servies = veel te dure hobby.
    Overigens denk ik dat vriendlief gek wordt, Lief! op Mummels kamer is vast heftig genoeg ;)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat vind ik ook altijd bij dat soort acties, dus ik doe nooit mee ;)
    Stom he, ik ben ook zo'n merkenmens met schoenen voor Druif. Verder eigenlijk helemaal niet.

Sale bij Z8 viel trouwens erg tegen, vinden jullie ook niet?

Loki nu ik toch voor je aan het shoppen ben:
    ‘Little Flower’ dekbedovertrek | Welkom bij SLEEPIEZ Original !
    Super mooi! (vind ik dan ;))

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goede herinnering, daar wilde ik nog even kijken. *Klik*

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mm staan wel 2 leukse shirts voor Mummel voor najaar/winter maar geen leggings meer.... *Twijfel*.
    Miss dinsdag na de Gyn ff naar winkeltje daar om de hoek, kijken of die ook nog Z8 sale hebben ;).

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zit weer te genieten van een kleine hik-baby :D.
    Vind dat zo'n grappig gevoel. Gister hikte ze zo hard dat vriendlief het van buitenaf goed kon voelen, haha!
    Daarna had ze de gekke 5 minuten denk ik want ik voelde flinke uitstulpingen zowel links als rechts tegelijk en wel zo hard (uitrekken?). Stuitkindje he, reuze grappig ;)

Dinsdag weer controle *telt af*...

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, Loki, nou wat let je! Snel die schoenen kopen dan!

Z8-sale=leuk! Jammer van de maatjes 56 die alleen nog maar over zijn...

Heb gave schoentjes gevonden, maar Bloomman vindt het niet nodig...:

Averis ROCK - Sneakers hoog - Blauw - Zalando.nl

Maar kan er ook niet helemaal achterkomen of het echt wel goede schoentjes zijn...

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lief die hik!!
    Als Boefje nu hikt, moet ik er vaak nog even aan denken hoe vaak hij dat in mijn buik deed!

Deel Deze Pagina