Maar dan moet je zelf heel streng een dieet volgen spikkel... Is wel te doen natuurlijk, maar wel lastig.
dat houd me beetje tegen...heb alles voor kruimel over.. maar heb al zo'n "strijd"geleverd met kruimel..dat hij niet wilde en ik volledig kolfde..enz..als ik hem alleen had. dan was ik daar voor gegaan.. was ik niet eens getsopt maar j heeft ook aandacht nodig..en misschien gaat het nu wel beter, nu we weken verder zijn..pff
denk dat het nu voor hem rustiger is dat we gewoon door gaan.. anders is er weer een "verandering"hij heeft al zo veel meegemaakt in zijn leventje..
Zo is het spikkel, hebt er alles aan gedaan. En ik denk inderdaad met één kindje dat je er dan misschien wel langer voor wilt vechten maar met een tweede gaat dat gewoon niet, hoe graag je ook zou willen. Je eerste kindje heeft ook mama tijd nodig!! Als het zo goed gaat met kruimel is het toch perfect, dat is het aller belangrijkste. En hij doet het super op de nieuwe voeding!
Nieke: Overal en nergens komen ze weg . Heerlijk ge-sale-shopt. Nu 3 paar goede merkschoenen voor de prijs van 1 paar . Spikkel: Lijkt me niet verstandig nu opnieuw opstarten.. Zowel voor jou, kruimel als J.... Juju: Ik zeg niks aan doen die paar kg, die raak je zo kwijt met de bv en straks wil je weer iets aankomen en lukt dat veel moeilijker...
doe het ook niet hoor... echt niet.. nu staan we op geniet modus,.. oke nog niet helaal kruimel is er nog niet.. maar als ik dit er ook nog bij zou doen.. no way..
Hier trouwens nog 2 kg tot startgewicht voor zwangerschap en 6 kg tot gewicht bij het starten van de mmm. Hoezo emo-eter?!
Volgens mij is iedereen een emo-eter, bij de een blijft het alleen langer plakken dan bij de ander.. Ik kijk nog een paar weekjes aan maar zou graag wat meer broeken passen dan nu. Zit nu in maat 38, kan natuurlijk ook nog even de sale induiken..
Ik heb toen allemaal broeken gekocht omdat ik meende dat mijn bekken niet meer smaller werd. Dood zonde, ze zakte een paar weken later zo van mn kont... No-go dus. Liever maar wat leggings met tunieken, die kunnen straks ook nog . Ik ben geen emo eter! Als ik me rot voel krijg ik niks weg...
hier ook geen emo-eter.. krijg ook niks weg bij emotie enz... broeken: me broeken zakken nu van me kont af..maar of het komt doordat het öude"broeken zijn of niet.. oop hele dag te hijsen.. irri
Spikkel; Jeetje zeg! Ik zag hier in de etos nog pepti staan, als je echt tekort komt.... Bloomman gaat richting Groningen morgen, moet ik voor je gaan kijken en het die kant op meegeven?? Wij zijn inmiddels over op voeding van het huismerk van de etos. Wilde niet stad en land aflopen en dit is net zo goed als nutrilon... En goedkoper! Kilo's; 3 kilo onder mijn startgewicht! Trots! Emo-eter? Ik eet altijd... Emo of niet... Loki; Bloomman's hart begeeft het als ik 4 paar schoenen voor Boef zou kopen... Uberhaupt het aantal, maar nu al voor de zomer, dan ben je écht van je lotje getikt volgens hem... . Zou maar al te graag zelf ook een paar extra willen kopen, heb je wat om te wisselen hè! Maar nee, het blijft bij het ene extra paar dat ik nu nog heb gekocht! Maar wat zijn ze gaaahaaaf!! Ikbengezegendmet2prachtigejongensmaarhoopstiekemtochechtnogheelharddatikooitnogeenmeisjemagkrijgen! JuJu; Kersje snapt de fles, jippie! En je bent alweer aan het sparen dus? Heb je ook al gespaard voor een extra vrieskast? Nieke; Heel nog niet gereageerd, maar fijn dat de baby-inzet binnen is! Veel plezier morgen! Verhaal van je man is heel herkenbaar! Moet zeggen dat het hier de laatste tijd wel iets beter gaat. Maar dan vooral wat betreft Boef. Boefje laat hij echt nog aan mij over! Rest; Het is weer hapsnap... Het is weer iets rustiger in huis, maar vooral ook in bloomman's hoofd en dat is fijn, maar ik kom nog steeds nergens aan toe... Boef doet het s nachts weer iets beter,maar wordt nog steeds rond half 4 wakker. Wil dan niet meer alleen slapen, dus gaan dan nu maar naast hem liggen, zodat hij wel in zijn eigen bed ligt...
Ik weet even niet meer wat ik met ons mopje aan moet. Net met veel moeite 20 min. in haar eigen bed geslapen en nu weer huilen. Eerst in bed proberen te troosten, lukt niet. Toen er uit en toen kwam er een boer. Oke misschien zat die nog in de weg. Dus weer terug in bed want 20 min. is niet genoeg. Maar dan begint het gevecht opnieuw, mw zet het weer op een schreeuwen. Mama dus ook huilen.... Ik weet niet meer hoe ik ervoor kan zorgen dat ze ook overdag gewoon kan slapen. 's avonds moet ze ook even huilen (na de laatste voeding) maar dat is maar kort en als ze dan getroost is gaat ze slapen. Net had ze gegeten, schone luier en was duidelijk moe maar nog niks. Nu heb ik net een magnetiseur gebeld en daar kunnen we donderdag heen, ben benieuwd of hij kan helpen. Normaal geloof ik hier niet zo in maar in deze man wel. Vroeger ben ik hier zelf als kind ook geweest en heb er echt baat bij gehad. Dus we proberen het gewoon. Ik blijf het idee hebben dat ze vaak last van de voeding heeft maar waarom dan alleen overdag? Nu ligt ze bij mij te drinken als troost en dan is het goed. Echt honger heeft ze duidelijk niet. Als mijn huilogen weg zijn maar even de hond uitlaten in de regen (wat een verschil met het weer van gister, mis de zon nu alweer).
Nieke als je zelf moet huilen dan sta je hier niet achter en dan gaat het ook niet werken. Dus denk dat jegoede stap hebt gezet! Bloom nee niet voor de voorraad maar zodat Kersje ook ontdooide melk leert drinken (smaakt weer anders). En had stuwing Balen van Boef! En de boel de boel laten.. moeilijk maar wel even goed denk ik! *gaat op zoek naar tunieken (maar die zijn irritant bij voeden)*
Bloom: Ik denk dat je dat heel verstandig doet door bij Boef in bed te gaan liggen ipv bij jullie te pakken! Zou mijn keuze (als het probleem langer dan enkele dagen aanhoudt) ook zijn! Hopelijk is het snel weer als vanouds. Bloomman begint een beetje rust te vinden dus, fijn. Hoe vaak heeft hij nu gesprekken? Boefje eerste hapjes fruit gehad? Leuk!! Wat vond hij er van? Hihi uhhh, vriendlief weet het nog niet . Oke prijstechnisch maakt het geen verschil of ik naar de winkel rij en een paar koop of nu 3 in de sale via internet maar dan kan hij inderdaad zeggen; "Dan was 1 toch ook genoeg geweest in de sale". Ik zoek nog een excuus dus. Zoiezo dat ze dan minder afgetrapt zijn dus de 2e er ook nog mee kan doen (gister de eerste 2 schoentjes gepoetst en die zijn echt weer zgan!). En uhh, 1 goedkope set als speelset? En 1tje wat opener voor echte warme dagen "Dan loop jij toch ook op slippers?" Kortom, ik zoek nog suggesties voor ik de wind van voren krijg . Ik hoop voor jou ook heel hard op een meisje als 3e. Niet dat een meisje opzich leuker is denk ik hoor (qua karacter ofzo), maar dat getut is wel heerlijk, geloof echt dat de meeste mama's daar stiekem over dromen . Nieke: Ai meid wat moeilijk . Tsja, in tegenstelling tot Juju denk ik wél dat je goed bezig bent en dat je even door moet bijten... Ik weet hoe heftig het is en hoe het tegen je moeder gevoel in gaat maar hier was het echt; hoe consequenter hoe sneller het beter ging. Is misschien een puck a baby nog iets? Dat hielp hier ook echt veel, die korte slaapjes herken ik van Mummel. Overigens gebruikte we hem snachts niet, ook Mummels slaapje ging snachts super.... Ik wil best nog een keer uittypen hoe ik het precies deed (uiteraard pas jij daarin aan wat voor jou fout voelt) maar als het laten liggen terwijl ze huilt (ondanks dat je er toch voor haar bent) fout voelt, dan moet je dat gewoon NIET doen! Jij voelt wat goed is voor jou en Mopje, dat kan niemand van een afstand bepalen! Het is soms nog niet zo makkelijk om mama te zijn, hoor. Ego: Mummeltje net met een 1,5 jarige zoontje van een oud collega gespeeld. Toch echt een verschil die paar maanden heel leuk om te zien. Hoewel, hij is net zo groot maar een kilo of 5 zwaarder, hihi. Ze hebben iig gezellig gespeeld Mijn bestelde sneakers zijn binnen maar ze zijn echt lelijk in het echt . Retouren dus. Verdikke, nog natte voeten
Loki; fijn als je het even wilt sturen dan kan ik nog kijken wat ik ermee doe. Het is zo moeilijk. Hoe lang liet je mummel dan huilen? En was ze dan ook niet te troosten? Ook al was je bij haar?