Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #3281 Loki09, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
    Veel mannen onderschatten hoe het is om voor kids te zorgen hoor! Dat stelt in hun ogen niks voor. Nou, ik had een verantwoordelijke functie maar er waren maar zelden dagen vermoeiender dan huismama zijn hoor ;). Tegelijk ook heel fijn natuurlijk, ik wil juist alles van mummel mee maken en zelf doen, maar het is echt niet enkel rozegeur en maneschijn zoals de mannen soms vermoeden!

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

precies. Hij komt er nu al op terug dat het niet zo makkelijk is allemaal en dat ik soms ook echt nergens aan toe kom en dan heeft hij nog maar 15 min de kids alleen meegemaakt.. volgende week zeker 4 uurtjes..dat wordt nog wat.. ik wil ook niks missen, maar wil gewoon er eventjes uit..even wat voor mezelf..

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja zeker dat moet je ook doen. Ik ga op zaterdag ook vaak even alleen op pad al is het maar even naar het kruidvat ofzo ;). Boodschappen doe ik nu ook 1x per week savonds alleen (2a3x per week heen wandelen wat ik deed voorheen vergt teveel van mijn buik :( ) en dan is het ook verplichte papa tijd hoor ;).

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieuwe buikfoto in album *Pfff, nog even en ik ontplof*

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, Loki! Ontploffen met zo'n buik doe je nog niet... Wel als je straks 35+ zwanger bent, want je hebt idd een behoorlijke buik, maar wel mooi!!

Spikkel;
    Goed dat je er zelf ook lekker uit gaat zaterdag! Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Nu bloomman thuis is, ziet hij wat ik allemaal doe. Voordeel van een nadeel.
    Na het gesprek van vorige week bij de psych zie ik nu beter in waarom hij dingen de laatste tijd ook niet kón doen voor me. En nu hij dus alleen maar beter zie wat ik allemaal doe, is dat eigenlijk wel heel confronterend voor hem...
    Niet leuk, maar misschien gewoon wel eens goed. Ik wil niet dat hij nu ineens allerlei dingen voor me gaat doen. Laat hem eerst maar eens aan zichzelf gaan werken, dan komt dat later wel!

Juju;
    Kan ik me wel voorstellen. Met 2 kindjes heb je toch wat minder vrijheid. Komt straks wel weer en met mooier weer kun je er toch ook weer wat beter op uit!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik denk dat het wel goed is dat Bloomman dat nu ziet. Jij weet dat je hem daarmee moet ontlasten maar dan is het voor hem enkel duidelijker wat er nog meer bij komt kijken straks als hij weer helemaal zichzelf is. Uhh, moeilijk te verwoorden, klinkt zo vast een beetje vreemd ;).

Hahaha over 10 weken pas ik niet meer op het beeldscherm joh, dan moet ik vragen of iemand op 5 meter afstand gaat staan om nog op de foto te passen :cool:.
    Nee, zonder gein. Ik heb veel meer buik dan bij Mummel maar ik geniet ervan! Ik vond het toen zó zuur dat ik niks had en dat de meeste nouwelijks zagen dat ik zwanger was (pas na de 25/30 weken iets). Dit heb ik 10x liever :).
    Zo lang het qua gewicht ook acceptabel blijft (nu ruim 5 kilo, exact hetzelfde als bij Mummel, toch gek!) vind ik het alleen maar leuk :).

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hee ja, dat is wel gek, dat je hetzelfde bent aangekomen, maar meer buik hebt. Had dan verwacht dat je wel iets meer aangekomen was.
    Maar dan zit het nu echt alleen in je buik. Had ik bij Boefje ook!

Maar wat je zegt over Bloomman, snap ik wel, het klinkt wel een beetje gek, maar je hebt wel gelijk!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja gewicht is precies hetzelfde. Ben zelfs 1 kilo lichter dan toen maar mijn startgewicht ligt ook 1 kilo lager. Vind het ook apart!
    Toen zat er ook extra ''opslag'' aan mijn kont (dat opperde mijn schoonmoeder toen heel subtiel, fijn... ;)) dat valt nu wel mee voor zover ik het zelf kan zien (zal mijn schoonmoeder eens vragen :p). Kreeg daar de vorige keer ook straie, hahaha :).

Wat een ander type buik ook he? Scheeld nog een maand zelfs :$.

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, ja vraag het haar es, weet je dat ook meteen weer! :p

Maar wat een verschil zeg!
    Je buik is nu ronder, bij Mummel leek hij meer bobbelig ofzo?

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Bij Boef zat die 25 kilo extra ook echt overal... :)
    Als ik nu foto's terugzie van kerst 2010, dan kijk ik maar snel weg... Wat een plofkop, niet normaal!

Als ik dan nu foto's zie van mezelf van 40 weken bij Boefje, denk ik, nou ziet er nog best goed uit! :)

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    En nu ga ik slapen! Hopelijk laat Boef me dat ook doen vannacht... En anders op de Fatboy naast hem, ging vannacht ook heel goed! ;)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja apart he zon verschil! Nouja we zien wel waar het schip strand ;).

Ik duim voor je dat boef je lekker laat slapen (gewoon in bed ;) ) ik ga ook een poging doen! Truste!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind je buik prachtig Loki! En mijn verloskundige zei dat het verschil alleen is als je staat bij een tweede, omdat je buik meteen weer de zwangervorm aanneemt. Op het einde scheelt het niet zo heel veel (bij mij wel trouwens).

Bloom volgens mij hebben we jou redelijk op het einde van je zwangerschap van Boefje gezien en dat zag er goed uit hoor :)
    Hoe ging vannacht?

Nieke hoe was de magnetiseur? Ik zat te denken, is Mopje niet 'gewoon' een buikslaper?

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wat veel geschreven gisteren, heb het wel allemaal gelezen maar weet het niet meer.

Loki; ik zag een hele mooie buik voorbij komen. Hij is nu wel weer een stuk ronder dan eerst. Mooie buik!! Lekker van genieten.

JuJu; nee mopje is echt geen buikslaper als ze op de buik ligt blijft ze eerst haar hoofd steeds optillen en dan begint ze ontzettend te huilen, geen succes dus.
    Nu even afwachten of het heeft geholpen bij de magnetiseur. Is altijd zo mooi dat hij je dingen kan vertellen die hij eigenlijk niet kan weten. Hij zei dat het maandag al beter moest gaan anders even bellen, dus ben benieuwd. Hij vertelde dat het echt onrust is wat mopje heeft ze gaat vaak ook met gebalde vuistjes slapen in bed (dat zei hij ook) en dat klopt. Verder voelde hij ook wat verlatingsangst bij haar. Ze drinkt erg gulzig en dat voelde hij ook en dat doet ze. Ik geloof hier normaal nooit in maar bij deze man wel, hij heeft mij vroeger ook geholpen dus hopelijk mopje ook.
    Nu ligt ze in bed en eerst lag ze 10 min. rustig rond te kijken en te kletsen, net even huilen en nu rustig met speentje bijna te slapen. Hopelijk helpt het nu al ;)

Gister de 9 maandenbeurs was erg leuk, vooral een gezellige dag. We hadden op het einde nog niet alles gezien want één vriendin was tussendoor niet lekker (wat verkeerds gegeten of toch zwanger zei ze :) hoezo toch zwanger? Haar zoontje is 2 en toen was ze ook 'per ongeluk' zwanger (wel heel gewenst) en dat zou nu zo maar weer kunnen zei ze, maar denk toch iets verkeerds gegeten. Ze doet vanavond een test dus ben benieuwd). Andere vriendin is 15 weken zwanger en ze zei opeens toen we bij leuke jongens kleertjes stonden dat ze een jongetje kregen (eerste is een meisje), ik dacht als grapje. Maar het was echt zo ze hadden met 14 weken een geslachtsbepaling laten doen, haha... Helemaal leuk dus om te weten.
    Het was leuk om allemaal die kleintjes te zien en het verschil tussen andere kindjes en mopje. Er zat een jongetje van 2 dagen jonger langs ons met voeden en die was echt wel een stukje kleiner en meer baby nog dan ons mopje. Leuk om te zien!
    We waren pas om 23.30 uur thuis dus een hele lange dag. Mopje heeft weer heerlijk tot 6 uur geslapen dus mama blij.

Vandaag een rustig dagje!

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Klinkt heel gezellig Nieke! Een misschien zwangere vriendin dus en een kleine jongen op komst. Wat een nieuws op 1 dag :D.

Ik ben benieuwd of Mopje al zo snel resultaat van de magnetiseur heeft! Ik heb ook goede ervaringen met een magnetiseur (van dieren dan wel) dus ik geloof daar ook zeker in. Er is gewoon meer tussen hemel en aarde alleen, ik wil wel altijd eerst bewijs ;).

Hier vanochtend flink in de weer geweest met de was en de strijk dus nu even plat op de bank...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lekker neergeploft dus Loki?

Nieke wat een leuk nieuws! Nog wat gescoord op de beurs? Hopelijk snel resultaat voor Mopje.

Vandaag weer even in de tuin geklust met Druif :) Met zijn miniharkje. Ik zag dat de blauwe bes en de braam aan het uitlopen zijn (framboos nog niet, hopelijk is ie niet dood). Lente komt eraan!!! (na een half uur weer naar binnen gegaan met bevroren vingers ;))

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha kreeg druif het harkje in het zand? ;)

Ik lig op de bank maar vrees dat het zo af is, de postbezorger belde aan (schoenen!!!) en nu is mummel wakker. Ik hoor haar kusjes geven aan aap en nu heeft ze het over "kleien" betwijfel dus of er van slapen nog iets komt (normaal nog zeker een uur) ;).
    Nou ja dan kan ik iig de schoentjes passen hihi!
    Hopelijk komt morgen het 3e paar (die bezorger zal ook wel denken ;) ).

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Uhm, middag :p

Vanmorgen Mini bij mij in bed genomen en toen zijn we allebei weer in slaap gevallen. Toen ik mijn ogen open deed lag Mini nog heerlijk te slapen, maar was het al 14:00!!!!!

Sindsdien wat aangerommeld in huis, woonkamer, keuken schoongemaakt en een wasje gedraaid. Schrik gewoon van de tijd nu!

Loki, prachtige buik!
    Bloom, goede nacht gehad?

Ukman heeft vandaag zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe werkgever. Ik ben zo benieuwd! :)

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Uk; wat hebben jullie heerlijk uitgeslapen zeg!! :$
    En wat fijn dat Ukman al begonnen is met zijn nieuwe baan, helemaal super. Hopelijk bevalt het hem.

JuJu; lekker in de tuin gewerkt dus. Maar daar was het wel erg koud voor.

Loki; voor schoenen kom je de bank wel af toch? ;) Passen ze mummel al? En is ze lekker aan het kleien geweest?

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0

Deel Deze Pagina