Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik hou het ook echt al wéken bij Spikkel maar inderdaad, meeste (met de acc. die ik graag wil) toch wel 400-450 euro... En een goedkopere en dan zelf nog acc bij moeten kopen (wagenbak, adapters mc enz) loont ook niet meer. Of echt voor 2ling dus met 2 bakken, 2 sets adapters en zelfs mc's erbij, dan betaal je ook weer voor spul wat je niet nodig hebt...
    Hoop echt dat het vanavond wat is lijkt me echt een toffe wagen :D

Zoek nog een baby te leen om te oefenen? ;);)

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki; ik heb wel een baby te leen ;) In de week van 11 maart kunnen wij wel op de thee komen. Kunnen jullie dan ook? En zo ja welke dag? Dan hoop ik dat de wagen in jullie bezit is dan zal mopje even voordoen hoe het moet samen met mummel.

Om 13.40 naar het CB...

3. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Loki waar moet je heen voor die wagen?

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Juju dan maar 2 foons. Eentje voor je werk en eentje voor ons.;)

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #3385 Loki09, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
    Ja dat doen we Nieke, gaan we stukje wandelen :D. Gezellig!
    Zover ik kan zien staat er die week niets op het programma hier (op de gyn na staat er op het moment zoiezo bijna nooit iets, zucht ;)) alleen de vrijdagen is Mummel normaal bij oma en nichtje spelen. Maar als dat de enige optie is dan hou ik haar gewoon thuis hoor.
    Laat maar weten :)
    Succes bij CB dadelijk!

De wagen staat bij Utrecht Deli, dus een uur rijden. Valt opzich wel mee alleen is het dan zuur als het tegen valt natuurlijk.

Even was ophangen/vouwen en Mummeltje te bed en dan is het weer rust-tijd ;). Nou ja, vanmorgen werd Mummel pas om 9.45 wakker dus heb al veel rust gehad :). Mummel is weer verkouden dus dan slaapt ze (nog) meer...

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mee eensch :D
    Voor paar euro heb je een simkaart en daar zet je dan toch WA op alleen voor thuis (WIFI)?

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik zal eens kijken ;)

Bloom wat superknap van Boef zeg!!!

De shoot was geen razend succe,s dochterlief had er geen zin in en dan kun je het ook echt vergeten ;)
    Dit is trouwens wel leuk: KLIK

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; jammer dat de shoot geen succes was. Misschien toch wel een paar leuke foto's erbij?
    Wow!!! Dat zijn echt super mooie foto's maar als je ze zo ziet zijn ze nog mooier!

CB; Ons mopje weegt nu 5750gr en is 60.1cm lang. Dadelijk even in de curve zetten.
    Maar wat stelt dat niks voor het CB. Volgens mij zijn die artsen ook behoorlijk 'afgestompt' doordat ze telkens hetzelfde doen. Tenminste bij deze arts is dat het geval. Ze doet wat ze moet doen en dat is het volgens mij. Is wel aardig hoor, maar je hebt er weinig aan. De verpleegkundige daarentegen is veel fijner, die geeft ook echt tips en lijkt zich meer te interesseren voor ons mopje en ons.
    Ons meisje heeft op de rand van haar lipje een aardbeienvlekje. Dat heeft ze heel snel na de geboorte gekregen een heel klein plekje maar dat is groter geworden. En als ze huilt zwelt het op. Als het goed is moet het vanzelf weg gaan, ben benieuwd.
    Verder vroeg ik of we mochten gaan zwemmen maar dat was prima maar we moesten wel oppassen voor de virussen. Ja hoe kunnen we hier nu op passen?? Moeten we dan maar nergens naartoe gaan?

Loki; ik kijk nog welke dag het beste uitkomt, maar volgens mij kunnen wij de hele week dus kan mummel vrijdag gewoon gaan spelen ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha oppassen voor virussen :D *ze besluipen je zonder dat je het doorhebt die krengen.. ;)*

Ze ging voor 5 goede foto's, nou dat is prima :)

10. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Haha... Dat is echt oppassen als ze je besluipen.

5 goede foto's = leuk! Ben benieuwd.

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hahah, rotbeesten die virussen... ;)

Zwemmen kun je gewoon doen vanaf een week of 8 hoor! Virussen krioelen overal!

Gave foto's van jou en Druif, JuJu! En er zullen vast een paar leuke foto's van Kersje tussenzitten!

Ik heb ook een aversie tegen die arts van ons, Nieke, heb er niets aan! De verpleegkundige is veel leuker, maar ach, dat zijn alle verpleegkundigen natuurlijk! :)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook :D

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

a jammer juju.. maar toch wel een paar geschoten

virussen..gewoon binnen in een sterielle omgeving.. haha.. gewoon je ding doen.
    veel plezier met zwemmen, wanneer je gaat.

cb's: met beidde partijen geen problemen mee. Bij ons luisteren ze echt naar je... denken mee... en zeggen niet hoe het moet..

Gisteravond tot half 12 taart staan bakken.. toen nog even een broodje gemaakt in de broodmachine.. lenen we even van me ouders.. als het bevalt willen we zelf een aanschaffen.

Vandaag vriendin op bezoek gehad voo kruimel, morgen een andere vriendin.

afgelopen zaterdag naar de zoo geweest. Was wel koud, alle dieren waren binnen, dus we mochten daar kijken. Zo dicht bij een giraffe zijn we noooit geweest.. zat een grote hekwerk tussen en dat is het.
    De foto's nog bekeken van de fotograaf. 1 kado gekregen 40 bij 40 met lijst van kruimel.. en hebben nog 3 voor ons zelf uitgekozen..slik wat een prijs.. zonder lijst.. zo mooi.....nou ja..maar goed dat het straks weer vakantiegeld tijd is in mei..

nou ik ga even weer filpmje kijken

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Mijn wa is vastgelopen. Foon al een paar keer uit en aan maar hij doet nog niks. Nog een paar keer proberen want ik wil hem er niet afgooien dan ben ik alles kwijt van mijn gesprekken en groepjes....

Vanmorgen was mooie weer om 5.30 wakker ze heeft ons het weekend heerlijk uit laten slapen dus nu weer iets korter, maar nog steeds heerlijk. Gisteravond heeft ze 3 uur in de box geslapen, echt heel knap. En overdag al 2x 3 kwartier en 1x ander half uur. Ik was dus al helemaal blij.

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Yeah! Hij doet het weer... Nu even douchen. Fijne dag!

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Zon shoot is voor die kleintjes ook helemaal niet tof natuurlijk ;). Mummel vond er tond ook geen zuur aan! Hopelijk toch een paar mooie fotos! De buikfoto's van toen waren iig super :)

Nieke:
    Mopje weer super gegroeid! Hoe is haar curve?
    Nee, CB is niet echt een hoogstandje ;). Ik vind ook de VPK het leukste en liefste voor Mummel. Maar goede adviesen? Neh... Ik blijf lachen op de opmerking "Dan moet je een schepje JBPM door de voeding doen" en hun gezicht na mijn opmerking "Waar zit dat klepje bij mij? Ik ben 1 van die aparte figuren die borstvoeding geeft" :p. Mummel was toen pas enkele weken en dan gewoon er vanuit gaan dat ik een (jonge?) moeder ben die vást voor flesvoeding gekozen heeft.
    De arts heeft hier de laatste kans, anders worden de entingen alleen nog maar gezet door de VPK of de huisarts zelfs. Heb ook veel verhalen gehoord over panisch doen bij lichte/kleine kindjes maar daar zijn ze hier juist heel nuchter in "Ze is een fijn meisje maar ze groeit volgens haar eigen lijntje dus prima".
    Gewoon een beetje filteren waar je iets mee kunt en de rest; ene oor in, andere oor uit :D
    Zoals dat zwemmen "Wel uitkijken voor de virussen hoor" ;). LOL
    Ik heb gewacht tot 4 maanden (2 entingen gehad, zeg ik dat goed?) en zijn toen gegaan.
    Is goed, laat maar horen wanneer jullie willen komen, gezellig!
    Gelukkig doet je WA het weer, wat is een leven zonder he? ;)
    *Blijft Juju en Spikkel overtuigen*

Spikkel:
    Gezellig dagen dus. Zaterdag wel koud in de zoo, brr ja kan het me indenken!
    Broodbakken zelf = lekker! Heb je ook een snijmachine? Ik moet altijd zo lachen als mensen met van die dikke sneeen aan komen :p
    Bevallen zal het misschien wel, maar je moet ook eens berekenen of het wel echt goedkoper is (als je het daarvoor doet tenminste!) want ik heb al vaak gehoord dat dat helemaal niet zo is. Ken de prijzen van mixen, machines ed ook (we hadden ze in de winkel waar ik werkte) maar de prijzen zijn niet mis hoor...
    Benieuwd naar de foto's van kruimel!

Hier:
    Gisteravond naar de duowagen wezen kijken en hij ziet er nog keurig uit :). Dus die is binnen! Wat ik las kan alle bekleding los en in de wasmachine dus dat gaan we zo maar eens bekijken, wel zo fris :).
    Het is wel echt een lange wagen maar ja, de eerste niet-lompe 2ling wagen moet nog uitgevonden worden (oke de buggy's vallen mee, maar die rijden weer voor geen kwartje..). Ben benieuwd hoe hij is in gebruik! Arme Mummel, het zitje is wel érg laag vergeleken met haar Stokke-Troon :cool: ;)

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier zijn de curves van mopje.

Bijgevoegde bestanden:

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb een broodbakmachine van 80 euro geloof ik. Maar je moet wel veel broden bakken om het eruit te hebben hoor. Ik bak af en toe ene brood maar gebruik hem inmiddels om deegjes te maken voor hartige taarten etc. ipv bladerdeeg. en pizzadeeg, pastadeeg.. dat werk. Blijf het heel handig vinden om het kneedwerk uit te besteden ;)

Bekijk bijlage 308454

Spikkel heb je die foto's van de shoot ook digitaal? Ben benieuwd!

Nieke jullie dame groeit heerlijk! En slapen ook steeds beter dus, super! Loki fijn dat de wagen goed was. Ja de Stokke is heerlijk hoog, het grote (enige? ;)) voordeel van dat lelijke ding (grijns)

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wat een mooi kersje!!!!

20. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

broodbakken:Ik had nog meel staan, maak vaak brood uit de oven. Mijn ouders hebben bakmachine en wilden het proberen..En zien of het bevalt. We moeten ook verder op onderzoek uit of het echt haalbaar is allemaal..Maar eerst zo proberen en dan verder zien.

wagen: fijn dat hij goedgekeurd is loki..Nu frummel nog.

foto's: nee niet digitaal.. denk dat hij bang is dat mensen zelf gaan knutselen met foto's en niks bij hem bestellen.. De foto's die we niet hebben gekozen, krijgen we ook niet..
    Als je voor 1 foto al 59 euro betaald.. En normaal per foto klik 79 euro..dan kan ik me voorstellen, dat mensen niks bij hem besteld.

Die van kruimel 40 bij 40 in lijst is 180 euro komt normaal 79 euor bij..Dat hebben we kado gekregen.
    de overige 3 betalen we zelf.. wel zonder lijst en de sessie heeft hij ook niet berekend.. we vinden alle foto's zo mooi..dus hebben 3 uitgekozen..en dan van 1 hebben we 4 kleintjes bijbesteld voor opas en oma's. zowel die van j en kruimel als die van ons.. en dat is al 40 euro.. moeten ze zelf maar een lijst kopen ofzo.. Erg prijzig.. maar erg mooi...

Deel Deze Pagina