Bloom: rustig aan meid... We weten dat je ons niet in de steek laat en wij laten jou ook niet in de steek. neem de tijd en reageer waar en wanneer het lukt.. Het valt gewoon niet mee... knuffels...
Lieve Bloom, je weet dat niemand je dat hier kwalijk neemt en dat we allemaal met liefde luisteren als jij je hart wilt luchten! Hopelijk biedt de cursus toch hulp. Beetje vreemd dat een psych iemand zo snel ''afscheept'' die er nog helemaal niet is?? Knuffel meid. Juju: Lekker met 2e uit! Weer even man en vrouw ipv papa en mama he Hopelijk zet de griep niet door! Ego: Vanochtend heerlijk geshopt Was weer speelgoed en kledingbeurs, altijd leuk koopjes jagen . Ben dík geslaagd (alleen kleding, vind dit zo'n moeilijke leeftijd qua speelgoed?!), zo even spammen! De prijzen zijn helemaal om te lachen
Ben benieuwd Loki! Bloom maak je toch geen zorgen over ons.. Dus geen gezamenlijk consult gehad? Pff Kersje heeft een lastige avond en ik dus ook. Veeeeeeeeel drinken, ik heb weer megaproductie waardoor zij moet spugen, ik harde plekken heb, blegh gewoon. Beruchte periode, 6 weken, gaan we overleven..
Af en toe pinkje/speentje is ze niet mee af te leiden als het eigenlijk geen honger kan zijn (en ze dus meer gaat spugen en daar vervolgens weer last van heeft?).
Vingino spijkertregging Vingino spijkerbroek (2e foto aan, wat zitten die mooi bij smalle kindjes -maar dat mag ook wel voor die prijs -)
Mexx jurkje Wordt haar verjaardagsjurk denk ik (met fuchsia romper en legging eronder) Is super mooi zijde achtig spul met fuchsia doorschijnend. Moeilijk te fotograferen .
En voor Frummel ook ''een beetje'' natuurlijk Dirkje setje mt 62 Noppies setje mt 50 Lief! jurkje mt 56 Lief! shirt 62 Basic shirtje mt 50
Minder blij mee: Zie de vlek op mijn lens rechtsonder . Bang dat mn camera dood gaat, en die hebben we pas 1,5 jaar :x. Morgen maar eens proberen of ik hem uit kan zuigen met de stofzuiger (ja die tip las ik op internet ) en anders of hij te repareren/schoonmaken is. Het zit niet op de lens dus ik ben bang op het diafragma...
Haha ja treggings vind ik wel heel mooi. Smal spijkerbroekje voor de zomer ook wel onder (half) open schoentjes. In de aankomende maat had ze maar 1 spijkerbroekje (en een skinny) dus daar kon wel ietsjes bij voor de 'makkelijk'
Knuffel voor allemaal! Hele extra dikke voor Bloom en Larissa! Ik probeer steeds bij te lezen, maar het meeschrijven lukt gewoon niet. En nee, zit niet de hele dag lui op de bank, maar ben de hele dag in de weer! Sorry meiden. Doe mijn best.
Thanx Wat een heerlijk weer! Zou graag lekker naar de winkel willen wandelen maar dat is toch nog wat te hoog gegrepen vrees ik.. Toch maar even rustig houden ondanks het mooie weertje..
het is prachtig weer, nog wel fris.. maar lekker. j heeft vanmorgen weer heerlijk buiten gespeeld. Net broodje op en ligt lekker te slapen. Kruimel slaapt ook nog. heb de was gewoon buiten hangen.. lekker in de zon.. Loki. Dicht bij huis een wandeling?/ leuke kleertjes!! Uk: mooie banner.. we zijn benieuwd deli: rustig aan meid.. hoe gaat het met spruitje?
Het is ook al 11 graden inmiddels, woei! Alleen al goed voor de vrolijke stemming en positieve vibes De hond ligt ook heerlijk in de zon te chillen. Vanmiddag als Mummel wakker is stukje met de hond lopen en ff langs de apotheek voor mn bollen. Heb ik toch nog een stukje gewandeld .
Jaah de zon, HOE HEERLIJK IS DAT! (antwoord: GEWELDIG) Ik ga met buufje op babymassage met Kersje en haar kleine dame. Zin in Over onze dame gesproken, klik
7 (linksonder) of 9 (rechtsonder, mijn favo!) moet je uitvergroten!!! Ik heb hier ook alles al klaar liggen (grote bloemen, haarbandjes in zijde en met emblemen/bloemen, donkere/lichte zachte doek én natuurlijk een SRL camera ) of in bestelling om straks een newbornshoot (5-10dgn) te gaan doen. Baal zo dat ik daar bij Mummel niet aan gedacht heb!! Met Mummel pas met 3 mnd gegaan (bij fotograaf) en ook (weinig) slapende foto's want Mummel vond het ook veel te interessant . Me Loves Pictures Over foto's gesproken, heb mn (compact)camera weer gefixst . Stofzuiger er op en jawel, de binnenkant van de lens is weer pluisvrij . Gouden tip