Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

dan maar een anonieme ov chip ergens bestellen ofzo...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dou ja asls je nooit de bus neemt zou ik het misschien niet eens doen, want die dingen kosten ook nog geld. OV is gewoon (te) duur :(

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Juju: wat naar. Dikke knuffel. Er zijn zoveel veranderingen niet alleen binnen het gezin maar ook lichamelijk en geestelijk. En dan is respons van man wel fijn. Ik ken het.Hier lijkt het nu goed gaan. Laatst op een nacht in het weekend.. kruimel was onrustig en dacht misschien helpt een fles.. wat erg fijn zou wezen als man hem klaar maakte, maar hij werd pissig..Uiteindelijk met boos en chaggie naar beneden gegaan en een gehaald..nou heb toen gezegd als het zo moet.. dan ga je maar logeren.. dus hij is boos naar de logeerkamer gegaan..

Ik geef steeds aan dat ik samen met iemand wil praten.. Ik weet niet altijd wat in zijn hoofd omgaat..maar alles heeft ook zijn tijd nodig en wij hebben ook niet een bepaald leuke start gehad met kruimel..

Een weekje met de kids even weg..is wel goed denk ik..Soms heb ik daar ook aangedacht.. maar ik krijg altijd het gevoel, dat me ouders voornamelijk moeder achter man staat.. dus voel in zulke situaties dan ook niet welkom.. heb dit laatst ook aangekaart..

lichaam na bevalling: tja hier ook blubber buik..striae, ben allang blij dat ik ietsjepietsje ben uitgescheurd vergeleken bij j.. J kwam ook als superhero ter wereld, snel en krachtig met handje langs zijn hoofdje..totaal ruptuur voelde me toen erg onzeker over en bij kruimel heel rustig en goede begeleiding. Zit er ineens een hoofd tussen je benen.. raar gezicht..
    Nee.Voel me er veel beter onder… Heb zoiets heb wel 2 kinderen op de wereld gezet en als man er niet tevreden mee is.. dan is het zijn problemen, hij moet me accepteren zoals ik ben..me lichaam heeft samen 18 maanden hard gewerkt…

Uk: Was gezellig vanmorgen. Mini veranderd ook, is de lengte in gegaan. Gezichtje veranderd en wat is hij lief voor bibi..ook voor j natuurlijk, af en toe nee van dat is mijn speelgoed. Maar erg leuk allemaal… Snel weer doen!!

chipkaart: heb ook een auto.. In december met de bus geweest.. en kaartje gekocht voor 5 euro.. enkeltje van stad naar hier.. (G
    à
    R)

4. spikkeltje

uk: ik rij hier even naar de ah.. anders dorp verder op...

Lukt het niet.. misschien iemand anders wil kijken en dan opstuurd naar een van ons?? maar eerst ga ik kijken.. tot zoo

5. spikkeltje

ah hier verkoopt het vanaf maandag.. We hebben nog even berekend ook al zouden we met trein een gewoon kaartje kopen, zijn we nog goedkoper uit...

Maandagmorgen ga ik kaartjes halen..voor ons uk..

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Yay! Hopelijk zijn ze niet al te snel uitverkocht!

Maarre, als we met de auto zouden gaan zijn we duurder uit dan 90 euro?
    Zal ook even rekenen...

Vanaf hier 170km x 2 = 340km (1:12)
    30 liter diesel = 42,90 euro << 1 persoon trein ?
    30 liter benzine = 52-54 euro dus dat zou ook nog goedkoper zijn dan met 2 personen met de trein...

Maar als het voor 17,- p.p. kan dan is dat een mooi uitstapje!
    Even kijken hoe lang de kaartjes geldig zijn, dan koop ik er misschien ook nog een paar om in de kast te bewaren voor de volgende meeting ;)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Meestal een maand of 3 geloof ik. Kraambezoek bij Loki? ;)

Kersje spuugt al de hele dag yoghurt :( ZO lastig. Speentje wil ze niet, dna begint ze echt te kokken en vaak gooit ze er dan nog een hele voeding uit ofzo.
    Morgen gaan we naar Nijntje de film met Druif (en Kersje ook mee ;)) SUper benieuwd!

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Leuk, JuJu, naar Nijntje! Laat je even weten of het wat was voor Druif? Ik wil ook graag, maar Bloomman vindt het onzin en denkt dat Boef er nog niets aan heeft...

Balen dat Kersje nog steeds zo spuugt? Heb je haar al laten checken op reflux?

Wat een prijzen in het ov zeg! :$
    Een anonieme ov-chipkaart kost trouwens niets hoor! Behalve dan de verplichte €20,- die je erop moet zetten. Maar die verbruik je toch wel, met die idioot hoge tarieven!

Hebben we trouwens al een tijd afgesproken voor de 30ste?
    Heb trouwens ook nog het feestje voor de verjaardag van mijn oma van 15-20... Heb ik weer... Beetje drukke dag dus, maar hopelijk slaapt Boef in de auto ernaar toe!

Dat slapen 's middags is trouwens wel een beetje over hier. Hij redt het ook goed zonder, maar vind het momentje rust nog zo fijn! Hij gaat dan ook nog iedere middag gewoon naar zijn kamertje en blijft daar minstens een uur. Ik leg hem op bed, in pyjama en slaapzak, maar hij komt er zelf weer uit en gaat dan spelen. Ook goed, als hij maar even niet zoveel prikkels heeft (en mama ook niet...)
    Eens in de zoveel dagen slaapt hij dan wel weer een poos 's middags. Vanmiddag ook weer 3 uurtjes gemaakt!

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #3649 Mama Larissa, 9 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2013
    Het spijt me JuJu, ik wil je absoluut niet aan aanvallen of afvallen, maar dit:

had je kunnen voorkomen door veilige te vrijen...
    Je bent slim genoeg om te weten dat 1x genoeg kan zijn om zwanger te worden en als je dat echt niet wil, dan moet je het veilig doen of niet vrijen...

En dit;

had je niet hoeven doen als je het echt niet wilde...
    Al had mijn moeder een wereldreis voor me geboekt, als ik niet weg wil zonder Kyara dan ga ik niet, dan kan iedereen op zijn kop gaan staan!

Is hij dan zoveel anders dan toen jullie elkaar leerde kennen, dat je nu zo teleurgesteld in hem bent af en toe?

Het spijt me meiden, misschien zie ik het verkeerd, maar het lijkt soms wel alsof jullie je mannen nu ineens dingen voor het eerste zien doen (of juist niet zien doen), terwijl ze die eigenlijk altijd al deden (of niet deden).

Jullie storen je er nu aan omdat er een kindje(s) is (zijn), maar je weet toch voordat er kindjes komen wel wat voor type je aan de haak hebt geslagen (super zorgzaam of juist laks of wat dan ook)?

Verder vind ik het heel erg naar voor je dat je je zo rot voelt JuJu :( heel veel sterkte!!!

@ Uk; komt wel goed meis, hoe dan ook! *knuf*

@ Spikkel; fijn dat Kruimel het beter lijkt te doen op de Neocate voeding. Ben benieuwd wat hij gegroeid is aankomende controle!

Leuk dat jullie af en toe kunnen meeten Uk & Spikkel.
    Kunnen de jongens lekker met elkaar spelen!

@ Bloom; neem het oppas aanbod aan en ga dat dagje weg meis, het zou je zo goed doen en je hebt het zo verdiend!!!

@ JuJu; Knuf!!!
    Ik vind het trouwens echt niet kunnen van die kwetsende opmerkingen hoor, dat heb je absoluut niet verdiend :(

@ Nieke; Mopje heerlijk geslapen vanacht, fijn :D

@ Loki; jaaa, 28 weken zwanger, jippie!!!

@ DeLi; lekker weekendje Belgie, veel plezier meis.

@ hier; weekend! Morgen verjaardag vieren van mijn papa, gezellig :)

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; wat Uk zegt was mij trouwens ook al opgevallen (en volgens mij heb je het tijdens je zwangerschap ook zelf aangegeven) je zat niet zo op een roze wolk als wat je bij Druif had.
    Terwijl je het nu zo super goed doet met 2 kindjes, echt bewondering voor jou hoor!!!

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Als jij wil gaan met Boef, dan ga je toch gewoon?!

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Sorry dames, ben volgens mij wat opstandig vanavond :)

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, was me nog niet opgevallen Laris! ;)

Ik kan idd alleen gaan met Boef, maar ik wil juist graag mét hem én Boef! Daarbij is het voor de afleiding van Boef wel goed dat er twee mensen naast hem zitten bij wie hij terecht kan zeg maar... Hij kan enorm drammen en soms is het bij de 1 echt klaar en doet hij bij de ander weer heel zoet

En wat je zegt over onze mannen, alsof we nu ineens pas zien wat ze wel of juist niet doen.
    Je hebt ergens wel gelijk hoor, ik heb ervoor gekozen en dus moet ik misschien niet zoveel zeuren over de dingen die ik anders zou willen zien.
    Maar op het moment dat je voor een man kiest, kies je natuurlijk niet meteen voor alle mindere dingen en hoeft het ook niet te betekenen dat hij niets bij hoeft te leggen en wij wel, snap je?

Jij hebt geluk gehad dat je een super lieve man hebt getroffen met wie je gewoon goed op 1 lijn zit. Dat werkt voor jullie beide goed. Maar als iedereen een man zou willen uitkiezen bij wie dit zo was, dan zouden er weinig stellen (met kinderen) zijn denk ik. Want jij hebt er denk 1 uit duizenden hoor!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    En dat bedoel ik positief hoor!

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Laris, opstandig? Jij? :) dat heb je soms.

Wat je over de meeste van onze mannen zegt... Tja, ik heb er inderdaad ook zelf voor gekozen maar toch hoop je dat het eens beter zal worden. Mijn man heeft zo veel goede kanten en is super lief, echt wel een geweldige man voor mij maar hij doet erg weinig in het huishouden. Dit kan ik ook heel vaak zeggen maar het lukt hem (tot nu toe) niet om dit te veranderen. Hij heeft thuis ook nooit iets hoeven doen dus heeft dit nooit geleerd. Maar je bent nooit te oud om te leren. Maar dit maakt niet dat ik minder van hem hou. Dus ik moet misschien ook niet zeuren, maar moet ik het dan maar voor lief nemen? Ik denk het ook niet. Ik blijf toch proberen of het misschien anders kan.

Laris nu niet meer zo opstandig he ;)
    Gelukkig weet ik wie het zegt en hopelijk weten de andere meiden dat ook.

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat jullie met iemand gaan praten. Klinkt erg goed, hopelijk kunnen jullie zo alles oplossen en kun je weer gelukkig zijn en van je heerlijke gezinnetje genieten.
    Ik vind het ook echt super knap hoe jij alles doet met 2 kids! Je bent een super mama!

17. spikkeltje

Mannen: Natuurlijk heb ik voor mijn man gekozen en is hij lief en accepteerd hij mij zoals ik ben. hij is mijn eerste liefde en hoop voor altijd. Maar ook kan hij niet zien dat ik zo nu en dan hulp nodig heb, nu met 2 kids. Ziet hij niet dat er dingen opgeruimd moeten worden en dat valt nu op.. doordat je meer spullen hebt om op te ruimen, meer kleding hebt om te wassen.. Toen we nog met zijn 2en waren, was het toch anders.. weinig spullen om ons heen, weinig was.. meer slaap..

Met veel dingen sta ik er echt alleen voor.. hoe vaak ik ook zeg help me nou even... ruim je spullen achter je kont op...zet je werklaarsen in de bijkeuken of hal maar niet in de kamer.. hang je tas aan de kapstok..

Maar hier voor zou ik hem niet aan de kant zetten.. en soms word het gewoon te veel zo'n gedrag als je moe bent en combi hormonen.. dus dan mag je soms best wel klagen

Bloom: kan voorstellen dat je papa ook mee wil hebben. Zo wil ik naar Bobo met J.. is vanaf 2 jaar.. Maar is sinds 2 weken helemaal weg van Bobo en dvd word steeds afgespeeld en hij blijft zitten.. Maar wil ook dat papa mee gaat...

Juju: veel plezier bij nijntje!!

Hier: trof j vanmorgen aan in een niet al te fris bedje. Hij had overgegeven.. Zelf voel ik me ook niet al te happy..sinds gisteravond..Menstruatie is ook eindelijk door gezet, wat heb ik daar afgelopen week last van gehad me buik... Morgen treinkaartjes halen voor uk en mij...

Uk: ik denk dat ik gewoon naar jullie toe kom en samen naar station.. Man lief vindt uur of 6. 6.15 beetje te vroeg om weg te gaan.. kan me ook wel voorstellen, hij heeft die weekend en week ook storingsdienst..en week erop examen..Ik zal zorgen dat ik rond 7 uur bij jullie ben.. We kunnen altijd kijken of wij vanaf het station rechtreeks naar verjaardag gaan of dat ik jullie eerst afdrop..

Meeting: 10 uur was toch,bloom ik heb na die tijd ook verjaardag.. we zouden eerst op andere dag.. maar ik dacht geijk alles in een keer, dan hebben we paasweekend voor ons zelf!!

Nienke: nee hoor je hoeft niet alles te accepteren..

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    :):):)

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden, ik bedoelde het helemaal niet zo dat jullie alles maar moeten accepteren. En zeker niet dat jullie er hier niet over mogen klagen... Ik vroeg mij alleen af of jullie het nu pas inzien dat manlief is zoals hij is. Maar heb nu begrepen dat gedrag eerst minder kan opvallen dan als er eenmaal kindjes zijn. Of dat de behoefte van jullie is veranderd (wat jullie van hem verwachten als man en vader) Het was zeker niet de bedoeling iedereen enorm voor het hoofd te stoten

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    :) Ik gun jullie het beste en vind het soms zo sneu om te lezen dat jullie veel alleen,moeten doen... Sorry voor mijn opstandigheid :)

Deel Deze Pagina