Geweldige site Juju, maar uhh, zelfs bij de dingen waar free shipping bij staat, zijn de verzenkosten dik 40 euro naar nederland hoor?
Hij is weer flink aan het spugen met bogen.. en bleek en koud.. dus had hap gebeld ivm hij niks binnen houd en als hij genoeg reserve had.. dan had ik het afgewacht.. maar hij groeid al slecht en ik weet dat hij ook griep kan krijgen.. arts is niet blij met zijn gewicht en moet echt snel verbetering in komen.. zodat hij groeit het gaat te traaag.. heeft flink ondergewicht.. Ik maakte me zorgen vooral dat hij nu misschien weer afvalt.. en wilde advies hebben.dus moesten gelijk komen..
Arme kruimel Maar hij is wel in goede handen daar!! Het is momenteel even het beste voor hem denk ik, hoe moeilijk ook voor papa en mama... Sterkte meis!
tnx. Nienke bedankt voor je sms.. zag het toen ik op bed ging.. heb helaas even geen te goed om te antwoorden. Uk: ook jou oproep zag ik toen ik op bed ging... Ik was j aan het halen toen jij belde... Ik ga zo met kruimel naar de huisarts... J eerst naar opa brengen.. Nu lijkt het beter te gaan.. maar goed we moet afwachten... Heb helaas wel die in opleiding dus man gaat wel mee. vorige keer heeft ze ons ok zo naar huis gestuurd.. dus wil dat niet weer.. Man knapt redelijk op.. maar komende dagen thuis..
Lieve spikkel, wat naar allemaal! Natuurlijk heb je je kindje het liefst bij je, maar een sonde om aan te sterken lijkt me in zijn geval nu ook wel beter. Hoeft hij geen energie te verspillen om te drinken (en te boeren) en kan hij alle energie gebruiken om eens lekker te gaan groeien! Lastig dat je er weer eentje in opleiding hebt, maar maak je er hard voor dat ze hem houden en de goede weg ophelpen meis! Niet leuk dat je je mooie mannetje dan weer moet missen, maar het is momenteel denk wel het beste voor hem! Heel veel sterkte!!
Ohh wat zielig zeg, het leek toch juist zo goed te gaan met de nieuwe voeding . Heel rot dat hij weer opgenomen moet worden maar inderdaad, reserves heeft hij al niet dus dan is dit gewoon de beste keuze... Sterkte!
Bah bah weer sneeuw. De slee staat nog onder het afdak dus denk dat we zo nog maar een rondje gaan lopen, wordt haar sneeuwpak tenminste ook nog een keer gebruikt . Zal een foto maken, die hadden jullie nog tegoed he, van een maand of 4 geleden? Hahaha...
Nee we hebben foto van Mummel in sneeuwpak gezien meen ik me te heirnneren! Spikkel wat verschrikkelijk sneu voor Kruimel en voor jullie Verdorie jullie kleine vrolijke vent..hopelijk knapt hij snel weer op en neemt de arts jullie serieus! Loki je doet dan iets fout War je op moet letten is dat sommige artikelen alleen met een aantal verkocht worden. Staat er $2,40 maar kun je ze alleen per 10 kopen, ben je nog $24,00 kwijt. Ik klik "free shipping" en "one piece only" aan (wat moet ik met 10x hetzelfde shirt immers )
JuJu; hoe is het nu met je/jullie? Ik was ook even op die hysterische site aan het kijken echt grappige/leuke dingen maar ook echt dingen die je je kind niet aan wilt doen (letterlijk en figuurlijk ). Loki; volgens mij hebben wij mummel inderdaad wel in sneeuwpak gezien. Anders gewoon nog maar een keer. Veel slee plezier. Spikkel; ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat met kruimel. Hopelijk spuugt hij weer minder en hoeft hij toch geen sonde. Maar als het wel moet dan is dat zeker het beste voor hem dan kan hij alle voeding rustig krijgen en goed gaan groeien want dat is het belangrijkste. Sterkte meid! Hier; Mopje vanmorgen al 3x opgekleed. Eerst gewassen en kleertjes aan, die spuugde ze vol dus een nieuw shirtje aan en toen kwam alles er uit dus alles nieuw aan. Daarna is ze in slaap gevallen als een blok want ze was moe van al dat omkleden (misschien vaker doen ).
Oh dan ga ik nog es kijken Juju. Had idd wel gezien dat sommige per zoveel zijn (maar die kunnen dus ook per stuk begrijp ik?) maar hij had het echt over die verzendkosten a dik 40 euro. Straks nog es goed kijken, is wel errug goedkoop Jij hebt er al besteld dus? Ook iets ontvangen? Zo lekker stukje wezen sleeen. Mummel vond het gaaf. Eindelijk samen met mama. Ik durfde vorige keren niet omdat mn buik dan meteen over de flos gaat maar het ging nu best redelijk. Daarna natuurlijk lekker warme chocomelk gedronken
Wat een mooie foto's van Mummel in de sneeuw! En hondje erbij, lief! Je hebt de foto gezien op WA, hier stralende zon en echt geen sneeuw (gelukkig!) Wel super koude wind, dus binnen is het lekkerst
Kruimel heeft ook de griep.. Maar houd alle flessen binnen.. zo nog contact met de huisarts... (eigen gelukkig, ik zou naar die in opleiding, maar die mocht oppad ofzo..) mocht het slecht gaan we naar het ziekenhuis gaan.. Mocht het eerder mis zijn trekken we zelf aan de bel.. Maar het gaat goed!! Gelukkig... Morgen had ik sowieso een afsrpaak staan bij de Ka.. en daarom hebben we gezegd..we kijken hoe de dag gaat.. Samen hebben we 3 a 4 uurtjes geslapen.. Ook kruimel...man en ik ook. j niet te vergeten.. Kruimel had nodig...arm ding. Nou laat het even hier bij.. zelf voel ik me niet echt honderd...last van me buik..dus kruip lekker op de bankkk. of bed
Spikkel dat klinkt positief gelukkig! Hopelijk zet dit door! Loki het nadeel van de gartis verzending is dat het rustig een maand ofzo kan duren voordat je het binnen hebt. Maar die geweldige pilotenpet voor $4,50 voor Druif is toch niet broodnodig Oh en beenwarmers, 7 paar voor $10 natuurlijk. Allemaal incl verzenden Nieke ik snap niet wat je bedoelt. Ik heb een schattig watermeloenpakje voor Kersje gekocht voor deze zomer, met bijpassende hysterische "cartoon"-sloffen. (ja echt afschuwelijke dingen staan erop.. en de helft wat onder jongens valt is toch écht voor meisjes volgens mij..) Mummel = een schatje!
Ja ik zag het Juju. Jij hebt dus nog niets ontvangen dusver?Ik heb wel 1 gaaf mutsje gezien maar ik twijfel nog ff *maar niet te lang als het zo lang duurt* Betalen met creditcard zeker? Voor diegene die nog pampers willen aanschaffen met de LIHL bonnen: Bij Wehkamp hebben ze nu twee voordeelpakken voor 25 euro (ipv 30,50 euro). Hier mag je ook de bon bij inleveren. Dan heb je dus twee voordeelpakken voor de prijs van 1!!! Is geen 33, maar 50% korting. Toch mooi.
Loki, als we jou toch niet hadden!! *surft naar wehkamp* Gave foto's van Mummel! Hiet geen sneeuw gehad! Net tussen de rivieren hè, daar onder véél sneeuw zag ik net op het nieuws! Spikkel; Wat fijn dat hij zijn flessen binnenhoudt! Echt super zoveel controle rondom Kruimel hoor! Nemen jullie je rust maar lekker! Ego; Boef telt ineens tot 10! Ik was zijn manderijn aan het afpellen en telde de stukjes voor hem. Ineens herkende ik toch wel heel veel van wat er na werd gezegd en toen ik stopte bij de 9, riep meneertje heel hard TIEN!! Knap mannetje van me! Hij zegt nog niet zo heel veel, dus dit zijn voor ons gevoel hele stappen!