Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik denk inderdaad dat dat het probleem is, natte isolatie. Denk dat het daarom zo stinkt. Ik zei ook dat het niet kon van het drogen van de was (wij hebben ook geen droger), maar hij dacht van wel. De ramen staan altijd op dauerlufting (hoe je dat ook schrijft) en met goed weer open. Maar hij hoopte toch dat dat het was want dan hoeft hij er niks aan te doen. Maar we willen het toch een keer opnieuw isoleren en het plafond doen want nu is dat met van die lelijke plastic schrootjes gedaan. En qua isolatie lijkt het niet voldoende te zijn want het is nog altijd erg koud. Ik heb net zelf maar eens twee van die schrootjes weggehaald om te kijken dus het begin is gemaakt ;). Hopelijk zet dit hem aan om toch eens goed te kijken.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh Spikkel dat is niet waar we voor gingen.. Eten moet hij, jullie kleine vent!

Nieeke bah daken horen niet te lekken :(

Loki ik was er el blij mee want vind mt 92 vaak leuker dan 86 voor jongens.

Poes ingeslapen, Druif hoest en veel snot, Kersje net veel gespuugd en verkouden, wat een sh*tdag :(

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Klinkt wel heel erg handig!

:( :( :(

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    :( :( :(

Gaan ze jullie mannetje nog niet verder onderzoeken om erachter te komen waarom hij niet groeit?
    Beterschap!!!

5. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ons heeft dit in november €2000,= gekost...

Gelukkig waren we er optijd bij voor de winter, sneeuw etc.
    Sneeuw wat smelt op het dak is funest in dit soort gevallen...
    De lekkage ging van de zolder naar de 1e etage; Kyara's kamertje en de 3e slaapkamer.
    Het behang is daar beschadigd en wordt vervangen deze lente (als we Kyara's kamer 'grote-meiden-proof' gaan maken).

Mijn advies; laat er zsm iemand met verstand naar kijken!

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Uk; IK VIND HET SPAAAAAAAAAAAAAANNEND!!! :D

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Vond dit trouwens op internet:

Veel kinderen lopen vanaf dat ze kunnen lopen met hun voeten naar binnen gedraaid. Technisch wordt dit een endorotatie looppatroon genoemd. Dit is voor kinderen eerder regel dan uitzondering en meestal normaal. Dit heeft te maken met verschillen in bouw van het heupgewricht tussen kinderen en volwassenen. Bij kinderen is het heup gewricht iets anders georiënteerd waardoor ze van nature met hun voeten naar binnen lopen. In de loop van de jaren verandert deze oriëntatie en verandert ook het looppatroon naar met de voeten rechtuit lopen.

Het feit dat al jullie kindjes dus allemaal gelijk goed lopen is dus meer uitzondering dan regel :p hihi!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha of het valt ons gewoon niet op haha ;)

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

inprinipe nog niet. Er kunnen tig oorzaken zijn waar het vandaan komt en de arts wil echt stap voor stap doen.. ipv meerdere stappen tegelijk, want als er verbetering komt, weten we niet waar het nou werkelijk vandaag komt..Vorige week andere voeding. wat normaal gesproken sowieso 2 weken tijd voor staat, nu weer jbpm er bij.. (waren we meegestopt ivm moeite met ontlasting) en extra flesje als hij er om vraagt, maar dat deden we eigenlijks ook al..

Kwa lengt groeit hij wel.. 61 cm.. Dus dat gaat goed!!
    Verder is hij vrolijk, je kunt ook niet zien dat hij "ziek"is.. huilt wel meer dan j toen

Sinds de nieuwe voeding is hij wel rustiger geworden in zijn lijf.. Ik had de inbakerzak in de was zitten en kon hem niet gebruiken voor de nacht en heb hem gewoon een slaapzak aan gedaan.. hij heeft heerlijk geslapen.. kon eerst niet hoor, door gezwaai van armen..

Nou ik ga even weer naar de apotheek.. We zijn overgestapt naar een ander.. veel vriendelijker ook..Kwam daar en die voeding moesten ze bestellen.. dus morgen.. en vroegen ze.. red je dat.. ik zou dat word wel krap.. nou dan bellen we even naar andere apotheken.. om 5 uu rstaat 1 pak klaar en morgen kun je de rest halen en als je weer nieuwe nodig bent.. dan bel je even en dan kun je weer wat ophalen.. bij de vorige moest ik langs komen en deden ze krom en was mijn pech dat ik geen voeding had voor kruimel..

nou tot zo!!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ohh wat zielig Juju... Dan was poes wel echt heel ziek :( Begrijpelijk dat je echt een *** dag hebt!

Ik ben nog niet zo into maat 92 verder hoor ;). Zitten nu redelijk in 86 (broekjes/leggings 80). Maar soms wil ik ff een maat groter/kleiner vergelijken maar dat lukt dan niet....

Haha dat wilde ik ook zeggen Larissa, misschien doen onze kindjes het ook wel iets maar zien wij het gewoon niet ;).
    Ik zie hier wel duidelijk dat Mummel beter loopt zonder schoenen aan.. Maar dat zal ook wel normaal zijn, is toch iets onnatuurlijks om de voet heen.

Moeilijk hoor Spikkel, hopelijk gaat hij nu gewoon groeien....

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkel gebruik je nutrition of pure JBPM? Misschoen dat dat nog verschil maakt? Ik vind het heel sneu voor jullie ventje :(

Loki hier ook broekjes een maat kleiner :) Ik merk dt 86 nu echt krap gaat zitten (valt wat kort) maar 92 i eigenlkijk nog te lang, echt zo'n orrtante tussenperiode.

Goed nieuws, ik krijg een slimme foon van werk ;) Weet alleen nog niet wanneer.
    Kersje net weer alles onder gespuugd in haar slaap, zo sneu :(

12. spikkeltje

juju: nutrilon..

Nienke: ha jak.. lekkerij.. dat kan erg stinken.. niet van de was hoor..want dan was het hier ook een probleem..

kleertjes: ja inderdaad juju.. maatje 92 veel leuke keus dan babymaatjes.. wow...j zit met shirts etc in 92 en wat gaat er een wereld open hahah.. Broeken is nog erg schommelend..

Heb net van een kennis van een kennis 4 dozen kleertjes gekregen: 62-68-74-80
    Paar korte broeken maatje 68 en één 3 kwart broeken bij j aangetrokken.. kon hij nog makkelijk aan.. lol:D En 2 maatje 80 broeken.. terwijl hij tegenwoordig in 86 zit...ach kan hij mooi aan komende zomer.

Mooie foto's van mummel.. offfffffff had ik dat al gezegd loki..

13. spikkeltje

nou ja zeg.. ben ik straks alleen zonder slimme foon... boeh..sniksnik

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb nog een slimme foon te leen Spikkel :). Dus dan kunnen we allemaal aan de klets op WA :D

15. spikkeltje

kan daar me sim kaart in dan??

16. spikkeltje

want we hebben wifi... en gebruik met mijn foon ook wifi.. maar dat kan ik niks mee.. domme foon.. hij valt ook steeds uit

17. spikkeltje

Zo had uk me zaterdag gebeld.. telefoon lag naast me op tafel.. nou niks gemerkt..

18. spikkeltje

Hoorden net voetstapjes op de babyfoon en wat gestommel.. Ik ging boven kijken.. lag j op ons bed.. op zijn plekje, als hij bij ons ligt, verder te slapen.. helemaal kruimel niet lastig gevallen.. die slaapt ook heerlijk...

Zo even zwemspullen zoeken..

Loki: als ik hem mag lenen en me sim kan er in.. dan hou ik me aanbevolen:D:D

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Volgensmij is ie simlock vrij, dus dan stop je gewoon jou kaartje er in en dan heb je thuis met wifi gewoon wa :).
    Zal em eer daags ff leeg maken dan neem ik em de 30ste mee en testen we ff. Ik hoef em enkel terug mocht mijn iphone het begeven binnen een jaar anders zit ik zonder ;). Maar als die gewoon blijft doen wat die moet doen mag je em houden. Is een nokia 97 mini.

20. spikkeltje

komt goed loki...:d toffie tof:D

Deel Deze Pagina