Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Negatief. Dus dan maar mn ongi afwachten...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He downer :(

Spikkel dan ben jij nog eerder *smart* dan ik denk ik, zal de mijne wel in juni kunnen ophalen oid.
    Twijfel. Ik krijg de Galaxy Ace gratis maar dat is een baggerding als ik de reviews moet geloven, maar voor de SII moet ik bijna €200 bijbetalen en als ik straks anders werk heb dan heb ik er nog niets aan ;) Maar ja, anders werk..

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Fijn JuJu een slimme foon.
    Hoe is het nu met je?
    Gister toch nog door gekomen?

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jammer Uk, je hoopte er toch erg op :(

Ik zou gewoon die ace aannemen Juju, kun je wellicht meer mee dan je gewend bent ( ;) ) en mocht je van werk switchen dan kun je die 200 euro beter in een toestel stoppen wat van jezelf is.
    Of je moet et idee hebben dat ander werk er de komende 2 jaar ofzo toch niet in zit, dan is het wat anders...

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Uk; zoals ik op de wa ook al zei balen!! Maar je weet het niet misschien was het dan toch te vroeg? Ik blijf nog even duimen.

JuJu; ik zou ook voor de Ace gaan dan want €200 voor een toestel wat dan nog niet van jezelf is vind ik wel veel.

Spikkel; hoe is het nu met kruimeltje?

DeLi; lekker aan het genieten van jullie vakantie?

Hier; mopje heeft gewoon tot half 9 geslapen vanmorgen. Ik was zelfs al onder de douche geweest voordat ze wakker was, wat heerlijk. Ik zit nu een beetje in dubio wat ik met de voedingen moet want ik maak haar 's avonds voor de laatste voeding wakker. Van de ene kant wil ik wel proberen om haar niet wakker te maken en te kijken hoe lang ze slaapt maar ben bang dat ze dan weer midden in de nacht komt (en dat wil ik eigenlijk niet want dat zou betekenen dat ze toch die voeding nog nodig heeft), maar als ik het niet probeer dan weet ik het ook niet. Vanmorgen heeft ze dus pas om 9 uur gegeten dus dan zou ze vanavond rond 21.00 uur ook weer voeding hebben (tenzij ze het anders regelt vandaag ;)) dus dan breng ik haar daarna naar bed en dan kijk ik gewoon hoe het gaat, dan zou ze vandaag 4 voedingen hebben. Maar als ze 's morgens al om 6 uur is dan is ze 's avonds natuurlijk ook eerder dus dan krijgt ze wel een 5de voeding. Misschien moet ik het maar gewoon zo doen (type even wat ik denk :)).

Nu even de was ophangen en nog een wasje aanzetten. Ons meisje heeft namelijk ongeveer 3 rompers per dag nodig. Ze poept ze namelijk nog al graag vol (vanmorgen al 2x).

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zou wachten tot je bijna moet werken en je toch vroeg op moet (en Mopje dus ook). Nu gewoon lekker genieten dat je kunt uitslapen en rustig de dag kunt beginnen als je het mij vraagt hoor ;).
    Maar opzich denk ik wel dat ze het al kan hoor maar ach, als ze de fles goed leeg drinkt savonds is er toch niets mis met een late voeding?

Ik heb bij Mummel expres tot 6 maanden late voeding gegegeven omdat ze al geen zwaargewicht was (/is) maar opzich had dat prima eerder gekunt hoor, de eerste keer dat ik hem over sloeg sliep ze gelijk net zo lang als met avond voeding...

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gister heeft papa Frummel erkent, is dat ook geregeld :).

Net gestofzuigt, strijk weggewerkt en zo nog even de vouwwas doen. Mummeltje naar bed en dan komt oma even oppassen kan ik naar de belastingsadviseur om de belasting aangifte te regelen en een snelle boodschap doen...

Daarna weer rustig aan, want gisteravond was mn buik erg zuur bezig, gelukkig zakte het in bed weer af....

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je geeft toch borstvoeding Nieke of was je gestopt?
    Ik zou het lekker zo laten. Heerlijk uitslapen.. lekker doen hoor ;)

Ik ben voor de Ace gegaan. Heb alleen Whatsapp nodig immers ;)

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    ik geef nog borstvoeding ja. Krijgt de fles bij de gastouder en soms thuis om te oefenen, maar dan blijft mama favoriet. Ze drinkt uit de fles niet zo veel.
    Ik laat het denk ik ook zo ja, kunnen we lekker langer slapen. Nog maar 2,5 weken en dan moet ik weer werken, nog echt geen zin in.

JuJu toch de ace, heel goed want je hebt inderdaad alleen maar wa nodig :)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    2,5 week nog maar :(. Vreselijk hoe snel dat gaat he... Als je verlof begint lijkt het of je eeuwen thuis kan zitten maar het is voorbij voor je het weet :(.
    Hoe gaat het met het slapen, heb je er wat vertrouwen in dat dat lekker loopt dadelijk?

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haha ja WA dat kan nog al snel ;). Misschien krijg je nog wel spijt hoor, het is immers haast een dagtaak om het bij te houden ;).

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ach ik ben voorlopig nog wel thuis ;)
    Ik vind de tijd echt omvliegen en het grijpt me nu al aan het hart dat ik ze straks achter moet laten :(

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    :(

Maar ik hou nog hoop!!!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Bah Uk! Niet leuk!! :(

JuJu;
    jaaa! Ook een slimme foon!! Niks mis met de ace hoor, werkt prima hier!!
    Zielig van de poes en de verkouden/spugende kindjes... :(

Loki;
    foto van Mummels jas? Fijn dat je ervoor geslaagd bent! Hoewel nog helemaal niet nodig nu, maar ik heb er vorige week ook al eentje voor Boef gekocht!

Nieke;
    balen van jullie dak zeg! Maar bij niets doen is de schade groter, dus zou er echt iemand naar laten kijken!!
    Zou de voedingen van Mopje dan maar zo laten. Uitslapen is ook fijn! En 1x wakker maken, maar dan toch nog een hoop drinken is toch niet zo erg? Er komt vanzelf een tijd dat je gaat merken dat ze het echt niet meer nodig heeft.

Larissa;
    Boef loopt pas sinds een week of twee beter hoor! Hij waggelde eerst enorm, nu wordt dat pas beter. Met de voetjes naar binnen heeft hij eigenlijk nooit gedaan. Maar hij loopt nu 9 maanden, dus dan heeft Kyara nog tijd zat!

Spikkel;
    het klinkt wel logisch dat ze stap voor stap willen kijken wat er met Kruimel aan de hand kan zijn. Toch zou ik dat best moeilijk vinden hoor! Ik zou meteen alles uit de kast willen halen om erachter te komen waarom mn ventje niet genoeg groeit... Maar ja, realistisch gezien, snap ik wel dat stap voor stap beter is!
    Fijn dat je nu een betere apotheek hebt!
    Hoeveel kost die Neo-voeding eigenlijk? En moet je dat eerst zelf betalen en krijg je het daarna vergoed? Of kun je het gewoon zo meekrijgen?

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik vind het zelf ook erg moeilijk.. wil liever nu ook weten waar het vandaan komt.. en alle onderzoeken teglijk hebben.. maar dat is.. als ik er ook goed over nadenk, onlogisch.. En we hebben ook afgesproken.. als we het niet vertrouwen.. dat we gelijk bellen met de kinderarts.. Ze staan echt open voor ons ideeen etc..

ik kan voeding halen. en meenemen.. ze regelen het met de verzekering zou wat zijn dat ik gelijk moet betalen en dan terug vragen.. heb nu 6 blikken x 75 euro.. 450 euro..,,

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nou idd, wat een geld... Maar ja, je weet het niet met die verzekeraars, vind dat ze altijd maar omslachtig te werk gaan!

Krijg je dan het hele bedrag vergoed?

Echt heel fijn dat jullie nu zo'n goed vertrouwen hebben in het ziekenhuis en de kinderarts. Je bent al zo ongerust, dan zou die onrust er niet nog eens bij moeten komen...

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pfoe wat een bedragen voor een pot voeding...
    Al rot genoeg dat het uberhaupt nodig is natuurlijk..

Dit is mummels zomerjas. Lekker stoer ;).
    Ze vond het zelf niet zo leuk want ze wilde liever de camera vasthouden ;)

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hij is leuk!!

19. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

leuk jasje!!

Bloom: ja inderdaad, dat is ook zo.. De arts heeft het voorgeschreven, dan kan ik het gewoon vergeod krijgen, gold ook voor de pepti..Zelfs de ene blik die ik zelf heb betaald mag indienen.

Ja flinke bedragen. heb vorige week 2 blikken van de ka gekregen, staat met dikke koeien letters op: not for sale!!

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

stoer jasje!

spikkel, fijn dat je alles vergoed krijgt ;)

Larissa, ik houd ook hoop hoor, maar dan wel voor jou :p

Deel Deze Pagina