O, DeLi; Hier alvast een voorproef van Boef z'n zomerjas. Als hij hem een keer aanheeft, zal ik een foto maken! Voor Boefje gebruik ik de zomerjassen van Boef, zijn nog heel goed, moet alleen even puzzelen met de maten, maar dat komt wel goed! Name it jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Maat 110!
Laris: knuffel! Uk: ai gekneuste vingers!! Deli: lekker eerste hapjes:d..Ik gaf J rond 6 maanden, brood in zijn handje. gelijk met korst. hij sabbelde er op en het ging op.. heb wzeer weinig", ook banaan gaf ik in stukjes in zijn handje.. heb zeer weinig dingen gepureerd.. benieuwd hoe het straks met kruimel gaat, moet toestemming krijgen en echt beetje bij beetje.. maar gaat goed komen.. alles gewoon lekker vers van de pers!! Loki: met de kaartjes bezig.. leuk!! 29 weken.. wow gaat snel. bedenk ik dat J over 11 weken 2 jaar is...slik... Ben jij al met mummel haar verjaardag bezig?? We kijken wel naar kado's maar verder weten we nog niet hoe en wat... bloom: de nacht in.. Werkze voor straks. FIjn dat het beter gaat en dat alles goed gaat met de boefjes! hier: gisteravond & vannacht contineu naar toilet en ook overgeven.. dacht verkeerd eten, maar heb niks anders gehad dan j en man.. Verder voel ik me goed.. alleen pijn rondom de navel af en toe en ach gewoon vreemd.. kruimel moet dinsdag naar cb voor prikjes en wegen dus ik weet dan of ik zijn tas in moet pakken voo rhet ziekenhuis.. Hij lijkt meer "honger"te hebben door de voeding.. en ik laat het maar toe. Hij mag extra flesjes hebben, maar vandaag gaat het wel beetje te veel in...ik weet dat baby's aan maxium hoeveelheid vocht mogen hebben.. en daar zitten we over heen.. maar goed kruimel spuugt ook soms nog redelijk wat uit.. die jhbm werkt niet vind ik. hij heeft zo'n last van de zuur. J: ach die arme knul met zijn kiezen, hij heeft er zoveel last van op dit moment.. eet slecht gelukkig wel brood en fruit.. dus als dat er er wil prima. straks komt het wel weer.. Verder is hij nog steeds blij met zijn broertje.. Als hij de kans krijgt grijpt hij kruimel zo uit me handen.. hij komt geregeld met zijn armpjes voor me staan: deze? en dan moet kruimel op schoot of zegt helpen? dan wil hij kruimel op schoot.. Belastingpapieren zijn weer ingevuld.. ik krijg wat terug en denk er over na om mijn schuld van de toeslagen van terug betalen, zodat ik eerder klaar ben maar twijfel ook tussen een fijn zakcentje voor de zomer vakantie.. maar goed dacht dat je het in juni ofzo terug krijgt dan even zien.. hoe alles er voor staat.. Misschien ga ik met j op ouder en peutergym.. dan moet ik iets anders laten vallen, maar dat vinden we niet zo erg... het is 11 euro per maand en dan elke maandagochtend een uur gymen.. heb contact gehad met de vereniging en mag begin mei komen kijken.. En na 3 keer beslissen wat we doen. Zo heb ik 2 ochtenden (bijna 2) moment dat j mij alleen heeft en als hij naar de peuterspeelzaal gaat heeft Finn mij 2 ochtend echt alleen.. en de rest moeten ze me delen.. Papa heeft straks op de zaterdagochtend, een uurtje alleen met j.. Ik zal eens een begin maken aan het eten.. pff heb nog geen zin..
@Loki: YAY! Weer lekker lopend naar de supermarkt is ook erg fijn natuurlijk Kan je nu meer van je zw. genieten dan bij mummel? @Bloom: heb donderdag al getest he Vandaag cd27. nog steeds geen ongi maar vanavond wel flink wat ongikrampjes dus t zal morgen wel komen gok ik zo. Idd gekneusde vingers van het sporten. wedstrijd gister Fijn dat er iig een ommekeer is in bloommans gedrag. maar let je er wel op dat je jezelf niet ontzettend voorbij loopt? Tm woensdag vrij is wel heel lekker na vannacht natuurlijk! Zomerjas is gaaf! En helemaal niet duur @Spikkel: ik heb nog wel een testje liggen hoor. Moet ik je die opsturen? Zonder gekheid, balen dat je je vannacht zo slecht hebt gevoeld. Toch nog de griep misschien? vl zei net ook al dat hij dacht de griep te krijgen. Do. constant naar toilet, vlagen misselijk en ineens weer verkouden. Laten we hopen dat het ons huisje overslaat! Qua maximale hoeveelheid, ik zat er met mini ook regelmatig overheen, maar niet elke dag. Zodra het structureel wordt is het wel een probleem. Hoe gaat het nu met het jbpm in de fles? Hopelijk is hij dinsdag wat aangekomen!! Arme J. Kiezen krijgen is nooit leuk! Maar wel heel lief hoe hij met kruimeltje is. Vond het zo schattig om te zien! @Hier: zoals ik bij bloom schreef in de reactie, veel krampjes gehad vanavond. ongi komt er aan gok ik. Ben ook bekaf vandaag. Drukke dag gehad weer. Mini heeft zich uitstekend gedragen op verjaardag, en wij zijn pas rond 9u naar huis gegaan. Mini meteen op bed en het was per direct stil. Weg naar dromeland. Doe ik straks ook denk ik.
@ Spikkel; laat Kruimel maar even goed drinken, groeien is nu het belangrijkste!!! Jij ziek dus, klinkt als NORO virus @ Uk; ik duim stug door! @ Bloom; werk ze vanacht meis. Fijn om te lezen dat het over het algemeen iets beter met je gaat. Heb je al een uitje voor jezelf besproken met een vriendin oid (waar we het pas over hadden hier en op de WA?) Doen hoor, is goed voor je!!! @ Loki; 29 weken @ Nieke; jaaa, filmpje van Mopje zien op fb?! @ hier; ben weer eens op MP aan het kijken voor nieuwe shirtjes voor Kyara. Ga ook voor het Noppies baseball jasje wat ze nu heeft voor de lente in maat 86, wil m ook in maat 92 Zo lekker slapen! Liefs, Laris
Bloom: Leuke jas, lijkt op die van Druif (maatje 92/98 alleen ) Uk: Tempdip = niet leuk Spikkel: FIjn dat je geld terug krijgt. MOet heier nog even de definitieve check doen en dan kan het er uit. Wat is J schattig met zijn kleine broertje! En wat extra eten.. volgens mij lijkt me dat nu geen prpbeem. NIet iets om weken vol te houden maar hij moet toch zijn groei inhalen he! Larissa: Vandaag ook weer een extra dikke knuffel! Het zijn weer intensieve maanden geweest voor jullie Waar zit e ergens in je cyclus? Loki: Heerlijk die ontspannen houding.. Al een fotootje van Frummels kledingkast dan, als we niet mogen meedenken over het kaartje (zonde hoor, we hebben vast goede adviezen ) Morgen prikjes. Blegh Ben wel benieuwd naar wegen & meten. Ze zit al helemaal in maat 62
Bloom: Wat een stoere jas voor Boef! En wat een mooie prijs voor een Name it jas. Goed geshopt Larissa: Heel begrijpelijk dat het geregeld weer even extra pijn doet... Met data had ik nooit zovee (you know ) maar ik telde wel verder in mijn hoofd en iedere week/mijlpaal zag ik dingen voor me die ik anders nu had kunnen gaan doen/regelen/kopen ed . Hopelijk mogen jullie snel weer een wondertje verwachten . Spikkel: Spannend dinsdag dan... Hopelijk is opname niet nodig.... Peuter gym is leuk. Wil ik straks ook gaan doen (is vanaf 2,5jr hier). Ja ik ben wel al aan het bedenken/regelen voor Mummeltjes verjaardag. Gister nog 7 weken. Wat vliegt het toch.. Heb de taart al ''besteld'' (schoonzusje gaat een Woezel en Pip taart maken), ben druk denkende over de kado's want dat wordt nu ook van alle kanten gevraagd (en dit is best een moeilijke leeftijd vind ik..). Verder nog de kaartjes sturen (week of 3/4 vooraf), en regelen wat we doen met eten (soep met broodjes gewoon denk ik). Wil enkel weer de middag doen want de hele dag vind ik te ingrijpend voor Mummel (en mezelf ). Uk: Pfff, is het nog geen dinsdag?? *Edit* tempdip lees ik nu ....
Prikjes zijn . Maar het groeien gaat prima zo te horen! Harder dan bij Druif of dat toch niet? Snif, er komt geen kledingkast Juju.. Zolang wij op de eerste verdieping slapen krijgt Frummel geen eigen kledingkast. Ik hóóp dat vriendlief op tijd onze kledingkast op de zolder klaar heeft (die kan vooraf gemaakt worden, das wel ideaal) dan kan ik wellicht mijn kast of de inbouwkast waar vriendliefs kleren hangen gebruiken om wat overzicht te hebben maar anders wordt het voorlopig een boel vouwwerk of een deel in Mummels kledingkast (maar eigenlijk past dat nu al maar net, laat staan nóg een complete uitzet erbij )...
Haha troost je Loki, Mini heeft nog niet eens een kledingkast Whahaha heb een los rekje waar de kleertjes aan hangen en een lade voor de broekjes en rompertjes. De inbouwkast moet nog (steeds) gemaakt worden Ook die van ons trouwens... Die kratjes met deksel beginnen wat te vervelen...
Ahh Loki dat kán niet, je moet een mooie plek hebben voor die prachtige kleertjes! Los rekje dan maar? Ja ik weet niet of ze sneller gaat dan Druif, die was ook al megasnel uit 56. We zullen het morgen zien. Nieke het slapen gaat trouwens goed. Ze slaapt nu overdag gewoon in haar ledikant en vannacht voor de 2e keer 6 uur tussen twee voedingen gelaten. Zal het dan toch ooit gaan gebeuren Loki en Larissa vinden jullie jurkjes ook zo kort vallen vaak? Kersje heeft vandaag een jurkje aan en die valt gewoon tot net op haar kontje, dus die komt de hele tijd eronder uit. Of heet het dan een tuniek? Vandaag voor het eerst een maillot aan maar dat ziet er echt niet uit zo. Ik vind dat met meer jurkjes, dat he zo kort valt dat ik het idee heb dat het te klein is.
Haha oke dan mag ik niet zeuren . Vind het wel jammer want dat is echt een 'voorpret' ding maar ja het is niet anders . Practische is belangrijker he... Frummels eigen kamertje zal er voor het najaar/ winter ook niet zijn. Ach er zijn ergere dingen!
Uk: balen! Juju: Welke merken? Ik haat ook te korte jurkjes, wil geen pamper zien anders vind ik ze niet meer passen. Al heb je uiteraard ook tuniekjes maar die vind ik vaak enkel mooi boven een skinny (legging of maillot vind ik dan raar, zouden wij zelf ook niet dragen). Ach, de foto is bijna hetzelfde als van mummels kast toen der tijd alleen zo'n 15% extra vulling .
"De lijst der lijsten" NOD: 22/03 Larissa (7, ronde 2 na MA) 16/04 Uk2011 (6) Afspraken: 18/03: Kersje CB+prikjes // Boef en Boefje CB 19/03: Loki09 Groeiecho&Cervix meting + VK 30/03: MEETING! 02/04: 1e werkdag Nieke 08/04: Mopje CB 23/04: Mini CB 25/04: Boefje CB 30/04: Nieke nachtje weg met vriendinnen naar P!NK 04/05: Mummeltje 2 jaar! 06/05: Mummeltje CB 08/05: Bloom familieweekend 09/05: Nieke jarig 25/05: JuJu naar Ouders Natuurlijk Beurs 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 22/08: Bloom jarig 06/09: JuJu famillieweekend (hele fam) 07/09: Spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee & strand 24/09: Boefje 1 jaar!! 04/10: JuJu famillieweekend (ouders en zusje) Zwanger: Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) JuJu81: 19/01/2013 (38w6d) "Kersje" Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7w2d)
Loki: Blablabla en Hema en Frendz.. eigenlijk vallen nu alleen haar jurkje van Noppies en C&A als jurkje, en die van Mexx die nu al te klein is Vind met een legging nog wel te doen maar het is toch jammer.
@ Uk; neeeeeeeeeeeeee Vind ik echt helemaal niet leuk!!! Ik reageer straks nog even via de wa, nu eerst eten maken... @ JuJu; om die reden droeg Kyara toen ze klein was amper jurkjes en rokjes, liggend met de beentjes in de lucht lijkt alles te kort vind ik ik zit cd25 @ Loki; zo jammer dat uitgerekend jij geen kast kan indelen nu, die mooie kleertjes MOETEN toch gewoon in een kast gehangen worden! @ Bloom; heb je een beetje kunnen slapen vandaag? @ Meeting; nog 2 weken meiden, zin in! @ hier; weekend alweer bijna voorbij. Was erg gezellig bij de verjaardag, 3 is echt alweer 'groot' dan he... Verder heeft Kyara een glijbaantje te leen van die vriendin, zal zo even een foto toevoegen. Ze vindt het geweldig Liefs, Laris
"De lijst der lijsten" NOD: 22/03 Larissa (8, ronde 2 na MA) 16/04 Uk2011 (6) Afspraken: 18/03: Kersje CB+prikjes // Boef en Boefje CB 19/03: Loki09 Groeiecho&Cervix meting + VK 30/03: MEETING! 02/04: 1e werkdag Nieke 08/04: Mopje CB 23/04: Mini CB 25/04: Boefje CB 30/04: Nieke nachtje weg met vriendinnen naar P!NK 04/05: Mummeltje 2 jaar! 06/05: Mummeltje CB 08/05: Bloom familieweekend 09/05: Nieke jarig 25/05: JuJu naar Ouders Natuurlijk Beurs 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 22/08: Bloom jarig 06/09: JuJu famillieweekend (hele fam) 07/09: Spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee & strand 24/09: Boefje 1 jaar!! 04/10: JuJu famillieweekend (ouders en zusje) Zwanger: Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) JuJu81: 19/01/2013 (38w6d) "Kersje" Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (♥ Jan '13, 7w2d)
jurkjes is dus herkenbaar.. grom. Nou ja daar moet ik dus even een weg in vinden.. ze heeft veeeeel jurkjes vooral in maat 68 echt enorm veel gekregen. Wordt dus weer spannend. Eensch!