Leuk Nieke, ik vond het dit weekend ook zo heerijk om even zonder kids te eten met mijn zusje Haha ja ik had net haar lachje gemist vanochtend, met mijn foon kan ik niet echt foto's maken (tijd voor een neiuwe tralalalaaa )
En als jullie niet winnen, krijg ik dan een etentje? De vernoem-namen staan inmiddels ook zo goed als vast. Blijft iets moeilijks hoor, namen, wanneer doe je het goed... Fijn dat het zo goed gaat met Kersje Juju. Ben benieuwd naar de foto Eet ze vanavond Nieke . Vanmorgen weer echo gehad. Denk de laatste deze zwangerschap *dat wordt afkicken* . Bmm is niets mee gebeurt, nog net zo lang als met de eerste meting rond de 16 weken . Gewicht is ook prima, gaat weer richting de onderste lijn maar ach, we hadden niet anders verwacht (hoofdje/benen op termijn, buikje kleine 2w achter). Frummeltje werd nu geschat op 1249 gram, Mummeltje werd met 29.1w (2 dagen eerder dus) geschat op 1195 gram. Gaat gelijk op dus . Ook de gyn nog even gesproken en deze zag juist weer geen beren op de weg mbt natuurlijk bevallen (althans, niet meer dan ieder ander na een eerdere sectio). Alleen moet de placenta goed gelocaliseerd worden, als die aan het tussenschot grenst dan kan het zijn dat deze slecht/niet loslaat en dat er alsnog een KS volgt. Dat zou natuurlijk dubbel pech zijn en dan is het wellicht verstandiger meteen voor een geplande KS te kiezen. Zucht zucht zucht waar doe ik toch verstandig aan!!
Eerst de kast, onder de kleertjes die ze nu kan dragen (jurkjes - longsleeves - boxpakjes - vestjes) en daarboven een deel van de kleertjes maat 68.. want mijn hangertjes zijn nu op Loki: Fijn dat alles goed gaat en dat Frummel zo lekker groeit! Wacht tot je moet beslissen over de bevalling en volg dan je gevoel. Wanneer kun je uiterlijk kiezen? Ik ken iemand die een keizersnede kreeg maar wel gewoon nadat de bevalling begonnen was. Dus geen datum geprikt zeg maar. Spikkel ik hoop heel erg dat Kruimel genoeg gegroeid is!
Kersje heeft keus genoeg iig . Komt ook steeds meer roze, zie je dat?? Ik hoop ook snel even iets van Spikkel te horen hoe het met Kruimel is... Klopt Juju ik hoef nog niks te beslissen maar het is niet zo mijn ding om niet te weten wat ik wil. Werd gister half in paniek wakker dat ik geneens een pufcursus heb gedaan . Dat het weer een stuitkindje werd leek al bijna vast te staan, en de vorige zwangerschap mocht ik zo weinig (dus de pufcursus afgezegd, die starte toen ik aan de weeenremmers lag...) dat ik me dit keer niet eens opgegeven heb toen ik al zo vroeg weer veel harde buiken had en de kleine in stuit lag. Zucht
Oh ik geef je wel een spoedcursus tijdens de meeting. De strekking: door je buik blijven ademen, blijven ademen, ADEM, en weet dat het over gaat Ja maatje 68 is bijna helemaal 'nieuw', niets van Druif op een paar korte broekjes na (die ze niet aan gaat krijgen, ben allang blij als ze al haar eigen spul twee keer kan dragen voordat ze er weer uit is ) Dus meer roze. Ietsje want we krijgen gelukkig ook veel blauw/paars enz.
sorry, wilde vanavond eerder al reageren, maar kwam er niet van. en kon ook niet smsén te goed op. dus zal zo even weer opwaarderen..sorry kruimel is gewogen en weegt afgerond naar boven 100 gram zwaarder..maar goed hij had ook net een fles op van 150 cc.. man zei al dan is hij niet gegroeid.. ik mag hem zovaak de fles blijven geven als hij om vraagd.. niks aan de regels houden.. aan ons kins. ik zei dat ik dat doe, maar er soms beetje moe van word.. heeft hij net gehad en komt hij weer. Ze vertelde dat de necoate al zo gemaakt is dat zijn lichaam het niet verteerd, is zeg maar al voor verteerd.. dus hij blijft honger houden. Ze vroeg zich af of het echt kma is.. en hij gewoon niet weer op gewone voeding moet.. maar ze wil er niet mee bemoeien.. meer tussen komen te staan.. arts en ons.. dus morgen eens vragen.. We moeten hulp vragen als het nodig en echt sommige dingen even echt laten voor wat het is.. dit kost voor ons allemaal veel energie en ze kan zich heel goed voorstellen dat we er soms compleet door zitten, dat het soms gewoon even niet gaat.. Als er wat was konden we ook altijd bij hun terecht, ook al was het even praten.. Nu weet ik niet of ik zijn tasje in moet pakken of niet....blijft lastig... waar doen we goed aan.. ene kant zeggen we opnemen.. nu uitzoeken wat er aan de hand is en aan de andere kant..moeilijk.. maar wel het beste....nu is hij jong en het besef is er nog niet helemaal.. als j opgenomen zou moeten worden is het heel anders.. hmm hoe eg ik het uit... Jullie snappen het wel denk ik....
Moeilijk Spikkel, als verstand en gevoel tegen elkaar in gaan... Als hij dus echt niet aangekomen is... Misschien is het dan toch wijsheid om het verder uit te laten zoeken... Het is zowel voor jullie als voor het kleine mannetje ontzettend zwaar zo! Persoonlijk zou ik niet teveel waarde hechten aan de uitspraken van het CB. Wacht liever de KA af, die hebben er wat langer voor gestudeerd.... Succes morgen weer...
Itt Kersje heb ik welgeteld nog 2 broeken die me passen En mn joggingbroek, die ik dan ook standaard voort aan heb als we niet weg hoeven Ben nu 8,5kg aangekomen, (1kg meer dan bij Mummel met dit termijn, maar begon 1 kg lichter dus weeg hetzelfde). Benieuwd waar het schip strand (zegt ze druk graaiend in een zak chips en met de m&m's van begin vd avond er nog naast liggend ).
Ik zou ook de KA afwachten Spikkel. Wat zuur dat hij zo weinig gegroeid is Waar kan het toch aan liggen? Loki lekker eten, je kan het hebben Tijd voor een buikfoto? je mag trouwens wel wat zwangerschapsbroeken van me lenen maar ik denk dat de mijne veels te groot zijn voor jou.. Welke maat draag je? (evt kun je pijpen omslaan natuurlijk). Oh ps dat gele wanstaltige ding links bovenin haar kast is een ananas jurkje, grapje van de buurvrouw, wilde het toch even verklaren )
tnx. Zal vast lukken.. uiteindelijk... j logeert nu dus we kunnen rustig er nog over hebben en over nadenken.. het is ook zwaar.. ook moeilijk.. had alles zo anders voorgesteld.. en je probeert ook te genieten.. maar het lukt niet aldoor...en dat zeg ik ook eerlijk, kan me kop wel in zand steken, maar dat los niks op.. kruimel is ondanks alles ook erg vrolijk...arm kleiln ding..
Uhh, volgensmij zijn de broeken maatje 36. Zaten gíga ruim toen ik ze net aan kon . Zal morgen weer es een buikfoto maken. Heb vorige week overgeslagen volgensmij *foei*. Geloof dat ik van 29+4 ook een blotebuik foto van Mummel heb, leuk vergelijk (nouja, voor jullie dan, of ik er ook mee kan lachen betwijfel ik ).
Nee genieten valt zo niet mee Spikkel . Hier vraag je gewoon niet om... Maar dta het goed komt met jullie kleine vent, dat is wat nu telt!
Herkennen jullie het gevoel dat er voetjes door je navel naar buiten komen? Echt ongelofelijk wat kan dat kleine ding al hard schoppen/duwen. Als ik mn vinger een beetje op mn navel duw (daar waar het velletje dun is) dan komt er echt een voetje wel zo hard tegenaan dat mn navel een cm of 5 omhoog komt . Voelt bijna eng, dadelijk scheurt het nog . Mummel schopte op hele andere plaatsen dus dit is me nog niet zo bekend, haha
inderdaad en het gaat goed komen.. en als alles goed is.. sluiten we ramen en deuren, gordijnen, stekkers van foon etc eruit en gaan we alles over doen...maar dan genieten:d// natuurlijk genieten we van zijn lachjes..en is hij lief en weet ik het maar zo anders..
oeps lees over jou berichtje heen..juju.. tjeempie wat een kleertjes.. leuk leuk!! hier ook... had vorige week 4 dozen kleren gekregen van 62tot met 80 wat uitgezocht en de rest wat ik niet mooi vind doe ik of naar de kringloop, humanitas bak of eens kijken wat hier nog meer is.... j kan zelfs wat korte broeken dragen van de kleinere maatjes komende zomer.. als het zomer word..man ow man dit is ook zo depri...
Aah, Spikkel! Dat is niet wat je wilde horen! Balen zeg... Ik snap die neocate voeding dan ook niet zo... Eigenlijk zit er dus helemaal geen voedingswaarde in? Of ieder geval zo weinig dat Kruimel er gewoon niets aan heeft? Volg je gevoel meis... Als ik jouw was, zou ik hem laten opnemen. Als de KA je tenminste een keuze geeft... Maar dat zeg ik, het is niet mijn kind, jij kent hem en weet wat het beste voor hem is! Knuffel! Loki; Als ik verkeerd zit, moet je het eerlijk zeggen hoor! Maar ik denk te proeven in al je verhalen, dat je het liefste gaat voor een KS, klopt dat? Schoppen bij de navel herken ik ook niet, eerder gebroken ribben... JuJu; Wat is Kersje haar kast netjes geordend! Ik heb niet zoveel hangplek, maar dan nog zou het er nog niet zo geordend bijhangen geloof ik... Gave foto's op FB!
bloom: zo zei ze het en zo dacht ik het zelf ook van de week.. volgens de site neocate kunnen baby's om meer voeding vragen omdat ze groei in moeten halen, maar 9 of 10 keer 150 cc op een dag.. is "persoonlijk" wel veel voor een baby van iets meer dan 4, 5 kilo.. het gaat goed komen...ik weet het.. maar nu MOET er wat gedaan worden.. man en ik zijn er over eens dat dit heel veel energie slurpt neit negatief over kruimel.. maar voor het hele gezin en we beginnen aardig prikkelbaar te worden.. Ik ga op bed.. ik za morgenochtend even foon opwaarderen en ik hou jullie op de hoogte... liefs