"De lijst der lijsten" NOD: 16/04 Uk2011 (1) Afspraken: 28/03: Kyara intake kinder fysio 30/03: MEETING! 02/04: 1e werkdag Nieke 08/04: Mopje CB 09/04: Loki09 VK 11/04: Larissa 1e echo!!! 23/04: Mini CB 25/04: Boefje CB 30/04: Nieke nachtje weg met vriendinnen naar P!NK 04/05: Mummeltje 2 jaar! 06/05: Mummeltje CB 08/05: Bloom familieweekend 09/05: Nieke jarig 25/05: JuJu naar Ouders Natuurlijk Beurs 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 22/08: Bloom jarig 06/09: JuJu famillieweekend (hele fam) 07/09: Spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee & strand 24/09: Boefje 1 jaar!! 04/10: JuJu famillieweekend (ouders en zusje) Zwanger: Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Larissa (19 maart '13 positief getest) 28-11-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) JuJu81: 19/01/2013 (38w6d) "Kersje" Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (♥ Jan '13, 7w2d) Poll geslachtsbepaling Larissa: Meisje: Nieke, Bloom, Uk, Spikkel, DeLi?, Larissa Jongen: Loki
Marktplaats.nl - z8 pakketje 62/68 - Babykleding | Maat 62 dit is gewoon te schattig hahaha! edit Marktplaats.nl - setje feetje maat 62 - Babykleding | Maat 62 en deze is superstoer!!! zucht... ik wil een meisje whahaha
@ Nieke; volgens mij mogen ze je moeder niet zomaar ontslaan hoor! Zit ze in de ziektewet? Lief dat jij haar helpt met solliciteren. Wauw, Mopje al een tandje, dat is vroeg Wat fijn dat je een positief bericht terug hebt gekregen van de buren met honden. Zie je, het kan wel! @ Loki; zo, dat zijn veeeel kasten dan in 1 kamertje. Kun jij je lol wel op Het poppenhuis waar JuJu een link van stuurt heeft de dochter van mijn vriendin ook, net als de loopfiets trouwens. Zij is overigens net 3 geworden, dus geen 2. Frummel in stuit = geen keuze voor mama = fijn? Beterschap voor je nichtje, zieke kindjes zijn zielig @ Spikkel; ben erg benieuwd naar de diagnose van Kruimel en hoe nu verder. Beterschapsknuffel nogmaals!!! @ JuJu; die kilo's gaan er bij jou vanzelf wel af, let maar op (ik ben jaloers ) Het grote Dikke Dik voorleesboek is hier ook al maanden een dikke hit!!! Pfff, wat een nachten voor jullie nu zeg. Zielig dat Druif ineens zo overstuur is van ? Hopenlijk snel beterschap! @ DeLi; wat jammer dat de KA je zo bang heeft gemaakt voor een waterhoofd bij Spruitje... Ik kan me dat toch bijna niet voorstellen hoor, maar een second opinion bij het Sophia kinderziekenhuis kan zeker geen kwaad. Zit een groot hoofd in jullie familie? Hier wel, van beide kanten is Kyara zwaar belast Het kan dus ook gewoon echt bij Spruit horen, zonder dat er iets ergs is. Knuf! @ Uk; soms is je ongi gewoon heftiger met meer krampen. Eens in de zoveel tijd doet je lichaam aan grote schoonmaak (info gekregen van gyn hier op het werk). Ik denk niet dat je een vmk hebt gehad, maar goed, dat weet je nooit zeker als je geen posi test hebt gezien. Echter, is je bm nu goed schoon en kan het een mooi huisje opbouwen voor een beebje binnenkort! (Ongi na mijn curettage duurde 9 dagen en zie nu, ons beebje zit in een schoon en fris opgebouwd huisje ) Wat lekker dat Mini zo aan het kletsen is! Ik kan me al maanden niks anders meer voorstellen bij Kyara dan dat ze zo lekker en goed praten, heerlijk gezellig is het he?! @ Meeting; wordt leuk!!! @ Het weer; :x :x WAAR BLIJFT DE LENTE???
Ik ook!!! Als je zwanger bent, wil je dan het geslacht al vooraf weten dit keer? Als ik een tip mag geven; doe het wel! Kun je je instellen op weer een jongentje, of extra lang verheugen op een meisje (klinkt misschien gek, maar je begrijpt hopenlijk wel wat ik bedoel).
@ hier; voor de dames zonder WA ook hier nog even de mededeling, mijn mannetje is dinsdag ontslagen en is per direct werkloos... Ik wil er verder niet teveel op in gaan, maar het is gewoon k u t hoe het is gelopen. Echter, elk einde is een nieuw begin en we zijn beide positief ingesteld dat we hier goed uitkomen! Mijn contract loopt over 3 maandjes af, maar het lijkt nu toch iets positiever ervoor te staan met het ziekenhuis, dus hopelijk hebben we beide snel duidelijkheid wat betreft ons werk. Wel zo fijn met beebje2 op komst! @ naam van ons beebje hier op het forum; baby
Ach, een jongetje is geweldig. Twee jongetjes lijkt me super!!! Maar die leuke kleertjes... @Baby: welkom in het topic!!
Ik heb het meestal mis qua poll's dus je hebt grote kans op een meisje Larissa, hahaha! Pfff ik ben de winter ook zoooo zat....
Even een vraagje ik ben nog op zoek naar een vestje ofzo voor bij dit setje. Dit hebben we gekregen en is maat 68 maar valt wat kleiner dus dat kan ze nu al bijna aan dus dan is een vestje wel lekker (of romper met lange mouw). De legging is groenig en het jurkje is zalmkleurig (zo ongeveer).
Mhhh best moeilijke kleuren om te combineren! Persoonlijk vind ik een vestje 'too much' worden omdat het jurkje best dikke stof is (lijkt) en dat de aandacht al trekt. Ik denk dat ik een stretch romper eronder zou doen in antraciet of wit (hema bv). Kans dat je bv de kleur van de legging vind lijkt me nihil (of het merk zelf moet je iets in kunnen vinden?) en een 3e kleur erbij lijkt me te bont worden... Hij is wel heel erg schattig . Goed dat je optijd kijkt wat klein valt *dat ging hier nogal eens mis....*
Van welk merk was trouwens dat schattige rokje wat Mopje aan had woensdag? Volgensmij (als ik het me goed herinner ) heb ik in die kleine maatjes maar 1 of 2 rokjes dus daar kan best nog wat uitbreiding in en die van Mopje was zo leuk
Ja ik was ook al aan het denken aan een witte romper eventueel, antraciet is misschien ook wel mooi ja of grijs?? Hebben ze antraciet bij de hema? Ik heb wel een witte romper dus ga het gewoon eens proberen. En anders even naar de hema. Het is inderdaad dikker stof en ik had al op de site zitten kijken van Mexx (want daar is het van) maar niks gevonden in dezelfde kleur als de legging helaas. Dat rokje wat mopje aan had was van de prenatal en gewoon van het prenatal merk. Ik vond deze ook erg leuk
hi.. leuke kleertjes nienke.. zou er iets onder doen... euhmm.. verder wat wazig... slecht geslapen.. j was overstuur dus heeft bij ons gelegen.. maar goed.. Sinds vandaag ben ik slim. heb een foon van mannetje gekregen alvast voor moederdag.. mijn oude deed gisteren zo raar.. voor de zoveelste keer.. kreeg niks binnen en dan ineens na paar uur was alles er.. Loki.. bedankt voor je aanbod voor lenen van jou toestel Maar goed ben nu al jullie nummers kwijt.. dus kunnen jullie me seinen hier voor?? Kruimel: ligt nu op een andere zaal, omdat als de een huilt begint de ander en andersom. Hij heeft geen infectie meer. Heb nu me eigen kinderarts gesproken, donderdag de zaalarts in opleiding..En heb nog eens gevraagd hoe kruimel nou aan een darmbacterie komt. Hij vertelde dat het ook via het bloed naar urine kan komen en zo eruit. Bij jongens komt het ook gewoon voor.. Verder is hij GEGROEID wel bijna 200 gram..hij kan het wel. Nu is het nog tot maandag blijven en alleen nog observeren.. waarschijnlijk kan kruimel niet tegen drukte.. dat had ik al door.. daarom sliep hij ook altijd boven.. Maar gisteren was zijn knuffeltje en muziek ding uit bedje gehaald, want dat is ook te druk.. maar hij laat zien wat hij ook thuis doet.. dus gaat helemaal goed komen.. spugen kan er ook bij horen.. We gaan straks weer heen en vanavond brengen we j bij schoonvader en daar komen wij na kruimel ook blijven daar slapen morgen zouden we er heen omdat opa en oma daar komen en zien ze de kleintjes ook nog even.. wel weer een gevlieg.. Alelen lijkt vele niet te snappen dat ik bij kruimel wil zijn.. en ik ga rond 10 uur heen, dan rond 14.00 uur weer weg en dan na avond eten weer naar hem toe.. word zo raar gezegd: nou ben je weer hele dag in ziekenhuis geweest... pff moet ook boodschappen doen en andere dingen.. snappen ze het niet dan... nou ja...
Spikkel fijn dat kruimel weer groeit! Krijgt hij nu meer voeding dan? Of waarom groeit hij nu wel? Gelukkig geen bacterie meer. Ik PB mijn telefoonnr. Is dot dan een slimme foon? En kun je thuis ook gezellig via de wifi wa'pen? Logisch trouwens dat je veel in het ziekenhuis wilt zijn. Mopje was vannacht om 4.15 hongerig, gek meisje. Gegeten en weer gaan slapen. Vanaf 7 uur gezellig hier in bed nog gedut, genieten. Dadelijk maar eens opstaan. Fijne dag allemaal.
Jaaaaaaaaaaaaa ik ben slim geworden hahaha..tnx. Waarschijnlijk wat meer prikkels thuis dan in ziekenhuis.. hier is natuurlijk ondanks veel boven slapen meet drukte.. en dat houd de groei tegen.. maar hij krijgt netzoveel als thuis... en mag zlfs meer geven af en toe.
Alleen Juju nog aan de slimme foon! Werd juni wrs toch?? Fijn dat kruimel gegroeid is! Hij kan niet tegen prikkels dus. Dat is heftig met een grote broer er bij maar goed aan veel dingen kun je al wel iets doen natuurlijk (kamertje, box ed). Maar, dat kan niet de rede zijn van weinig aankomen, of zie ik dat fout? Hier rustig dagje (goh wanneer niet eigenlijk? ). Vriendlief is aan de zolderkast aan het klussen. Zouden vanmiddag neven en nichten dag hebben van vriendliefs kant maar dat gaat niet door omdat Mummels nichtje nog in het ziekenhuis ligt. Sinds gistermiddag ligt ze aan de sondevoeding want ze hield nogsteeds helemaal niets binnen. Dadelijk maar weer even informeren of er al verandering is.
Loki; Sneu voor nichtje! Heb je inmiddels alweer meer gehoord? Spikkel; Wat fijn dat kruimel gegroeid is! En natuurlijk wil je bij hem zijn! Ik zou ook de hele dag in het ziekenhuis wezen als Boefje daar was hoor! Of in ieder geval een schema opstellen met de mensen die hem veel zien, zodat er altijd iemand vertrouwd bij hem zou zijn. Laat je niet gek maken door anderen, het is jouw ventje en die heeft rust nodig, maar óók zijn mama hoor!! Jaaah, spikkel ook een slimme foon! JuJu, ik mis je op WA! Nieke; Antraciet rompers heb ik geloof ik wel gezien bij de Hema! Wat een schattig setje trouwens!