Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    JuJu;
    Vervelend dat Druif zo aan het spoken is 's nachts.
    Wat je beschrijft herken ik heel goed. Boef heeft dat ook een week of 3 lang gehad, is nu weer over... Daarna is hij veel meer gaan praten, dus misschien zit er weer een ontwikkeling aan te komen bij Druif?

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Met nichtje gaat het beter. Heeft vandaag zelf weer wat gegeten en spuugt minder. Als het zo voort zet mag ze morgen weer naar huis.

Antraciet rompers hebben ze bij de hema ja :). Die stretch rompers zitten echt heel mooi (oke ze kosten ook 3x zoveel dan een zeeman romper maar als de mouwen in het zicht komen wil het oog ook wat natuurlijk ;) )

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #4023 Omelet, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Ja zeg zitten jullie zeker allemaal over mij te roddelen daar ;) Mag ik anders de jouwe lenen Loki? Tot ik de mijne krijg? Dan verschuiven we de boel daarheen, anders moeten jullie speciaal voor mij hier rondhangen.

Larissa; Wat BALEN van het werk van je man! Heel zuur, in welke sector werkt hij? En baby dus, origineel :D Ik denk nog even na over het geslacht. Loki had ik fout dus moet nu mijn eer herstellen ;)

Loki wat sneu voor je nichtje, sonde lijkt me echt niets :( en rokjes aan het shoppen voor frummel dus haha. Pop in de wasbak? Nee toch (zou Druif zeggen)

Bloom: Pff 3 weken duurt lang maar goed, misschien een ontwikkel ding ja. Vannacht was;
    21:30 Kersje voeden en naar bed
    23:34 Druif wakker, troosten, 3x in bed stoppen
    02:30 Kersje voeden
    04:30 Druif wakker, troosten, 2x in bed stoppen
    05:00 Kersje voeden
    06:00 Druif klaarwakker en beneden (shit, gemist en langs me heen gesneaked), tegen beter weten in 5x in bed gedaan
    06:30: Kersje wakker door krampjes oid, toen ben ik maar met ze opgestaan. Gelukkig was ik bij mijn ouders en toen ik Druif fris gebadderd (met zijn tweetjes in het grote bad, superlief) beneden had stuurde mijn mams me weer naar boven en heb ik naast Kersje tot 09:30 uit kunnen slapen :D

Nieke: Ohh Mexx heeft leuke setjes! Ik zou ook voor een romper gaan, even de legging meenemen. Hema heeft zeker antraciet, anders misschien voor lichtroze gaan> Wit zou ik zelf dan weer niet doen denk ik (maar goed ik trek Kersje soms dingen aan en bedenk dan: de volgende keer doe ik dat anders (maar weer omkleden vind ik zo zielig).

Uk: Haha lekker aan het Markplaatsen>? Ik heb zo'n Z8 jurkje voor van de zomer (zou ie nog komen) voor KErsje.

Spikkel: Jippie groei!!! Goed bezig. Maar er is nog steeds geen oorzaak gevonden>
    Heb je zelf oook een nieuw nummer?

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pfoe dat klinkt als een hele zware nacht juju! Fijn dat je vanochtend nog heel even terug kon kruipen... Ben je met een rede bij je ouders of gewoon even voor de gezellig?

Is goed hoor kun je de tijd toch overbruggen. Breng ik hem vlgd week mee. Eer daags nog ff leeg gooien *maakt niet vergeten notitie*.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Voor de gezellig. Ga nu Kersje maar weer even klaarmaken voor de nacht. Dacht even kijken wanneer ze wakker wordt maar het duurt me nu te lang dus gewoon maar weer op mijn verzoek dan ;)

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

pfft wat een nachten.juju

Zelfs vl vond de jurkjes leuk! Ik ga ze kopen hahaha

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha dat is wel heel erg Uk :D

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Uk ga je schamen ;)
    Goede nacht gehad, maar 1x wakker en direct doorgeslapen. Net 3 kwartier bezig geweest maar momenteel slapen beide kids in hun bed :D

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hoezo erg? T zijn toch enorm schattige jurkjes??? :p

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hahaha ja dat wel ja :p

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

trouwens fijn dat je vannacht een betere nacht hebt gehad :) had net ook een reactie geplaatst maar die is weg??

zal straks even verder bijlezen...

uhm.... enne nog ff naar mp zodra mn ouders er weer vandoor zijn :p

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

juju: zelfde nummer heb ik.. tnx voor je nummer.
    een tip: als je ook vanaf volgende week mee doet met Watsapp... en je valt ergens in..goed lezen.. niet zelfde fout maken als ik...ik was ook te moe en die dames zijn zo snel met typen.. dat het erg wennen is om hun bij te houden.. en is erg wennen allemaal.. ook lezen vanaf zo'n kleine beeld..hihih..

snachts pspoken. J doet het ook. laatste 2 weken.. zo sneu..Maar die ontwikkeling van hem pff gaat zo snel.. gisteren deed ik hem een oranje trui aan, zegt hij oranje terwijl we niks zeiden..wat keken elkaar stom verbaasd aan..

eind van de ochtend bij kruimel geweest nu terug en na eten gaan we weer..hij slaapt nu toch en de ze doen de voeding van 3uur.. we logeren bij s-vader.. anders hadden we geen oppas voor j.. en we zouden wvandaag sowieso heen...

13. spikkeltje

juju: nee, niet specifiek.. ze hebben over prikkels..mocht geen enkele beertje in zijn bedje.. en alles moet donker zijn.. en ik leer hem net als j. overdag gordijnen open alleen rolgordijn dicht is nog licht, maar niet donker.

loki: nichtje thuis??

uk: komende week echt even kaartjes doen..:d

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

oh sjips ja dat moeten we idd nog doen. dinsdagavond?

15. spikkeltje

ja is goed!! moet gewoon.. :D

16. spikkeltje

lol.. lees nu even uitgebreid hier.. haha ga je jurkjes al kopen uk..hihihi

Hoe gaat het met de hond nienke?

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Met onze hond gaat het weer wat beter
    ze heeft pijnstilling gehad en dat helpt nu goed. Ze is nog niet de oude maar zal wel goed komen.

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; hoe is jullie nacht geweest? Gelukkig was vorige nacht alweer wat beter dan de nacht ervoor. Wanneer slaap jij dan.... ;)

Spikkel; ik hoop voor jullie dat kruimel weer mee naar huis mag, maar ik ben wel een beetje huiverig. De vorige keer leek het ook goed te gaan en ging hij met jullie mee naar huis maar is hij niet gegroeid. Nu is hij weer opgenomen en wel weer gegroeid. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit alleen door de rust daar is. Er moet toch nog iets anders aan de hand zijn wat zijn groei belemmerd? De pijn door reflux?? Laat het allemaal goed uitzoeken meid zodat jullie hem niet nog een keer achter hoeven te laten.

Uk; stoere jurkjes... Toch nog gekocht?

De rest weet ik het allemaal niet meer wat er geschreven is, fijn zo'n geheugen als een zeef.

Onze hond heeft nog steeds pijn. Als ze opstaat dan jankt ze even flink en dan kan ze wel lopen maar niet zo als normaal. Ze wil ook heel graag bij ons liggen (normaal is ze helemaal niet zo aanhankelijk, wel schattig dat ze dat nu doet). Manlief heeft haar vanmorgen haar pijnstiller gegeven dus hopelijk wordt het komende week wat beter (ze moet dit namelijk de hele week gebruiken). Maar dat was gisteren dus een kwartiertje dierenarts en €100 lichter. Het moest gewoon we kunnen haar geen pijn laten lijden.

Verder gisteravond een lekker rustig Greys Anatomy avondje gehad samen. Manlief kijkt dat ook :)

De hele badkamer had ik 's middags al gesopt, pfff wat een rotwerk. Zelfs het plafond en alle tegeltjes heb ik weer eens gedaan (trots op mezelf, nu proberen bij te houden).

Ik ga mopje even voeden. Ze heeft trouwens vannacht wel weer doorgeslapen!!!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Benieuwd wat jullie vandaag nog horen Spikkel....

Fijn een betere nacht Juju! Afgelopen nacht ook weer wat uurtjes kunnen maken?

Lekker rustig avondje Nieke. Titel ken ik maar heb het nog nooit gezien! Fijn dat Mopje weer doorgeslapen heeft :).

Nichtje is weer thuis, gister einde van de middag. Nu is oma ziek en moeder van nichtje. Ben dus benieuwd of wij het ook krijgen want we hebben oma gistermorgen nog gezien...

Gister middag zijn vrienden van ons met de kids hier geweest. Gezellig met zn alle gegeten en de kids flink gespeeld. Wat hadden ze er een puinhoop van gemaakt met zn 3e ;). Vanmorgen de dag maar begonnen met stofzuigen en dwijlen, was nodig :p. Pff, merk wel echt dat dat zwaarder wordt hoor. Conditie heb ik al niet veel door al dat rusten natuurlijk en mn buik begint ook echt zwaarder te worden. Als het een geplande ks wordt dan nog maar 9 max 10 weken!! :D:D:D

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeej mummeltje kan eindelijk zelf de trap af ;). Oke vnl mijn schuld dat het nu pas lukt maar vandaag na maanden weer eens geprobeerd en ze snapte het meteen. Toch wel handig voor de komende tijd :).

Net ook even mn zw verlof aangevraagd en mn resterende ww voor daarna opgevraagd. Zou nog lopen t/m maart vlgd jaar alles samen! Meer dan ik verwacht had. Maar hopelijk is dat niet nodig en vind ik dit jaar nog een baan. Nou ja komende 20 weken nog niet aan denken iig! ;)

Zo even lekker stukje lopen naar de apotheek. Het zonnetje schijnt!

Deel Deze Pagina