Haha ik ga nu kijken maar ik weet wel beter, jij slankie! * hee je tekst aangepast! Vergeet niet dat ik lang ben he.. dat scheelt ook. (gaat nu je album bekijken(
Thanx voor je reacties Juju . Vind het vooral zo gek dat mijn gewicht nagenoeg hetzelfde is (deze week nog niet gewogen) en het kindje exact dezelfde groeilijn heeft. Waar zit 't em dan in?!
Buik neemt gewoon de vorm aan zoals ie ooit was. Als je ligt is het verschil er niet. Volgens mijn vlos
loki.. ga zo kijken in je album.. hier: jbpm nu met medcatie voor ontlasting dat had hij nog niet... Hij raakte verstopt en na 3 dagen de jbpm heb ik het geschrapt dus de jbpm heeft ook niet echt zijn werking kunnen doen.. het heeft wel wat tijd nodig om resultaat te kunnen zien..Vanmiddag eerste fles met jbpm gehad...van 190 cc---50 gedronken.. na uur weer...zelfde verhaal... toen heb ik hem op bed gedaan en ben weg gegaan... toen ik terug kwam, had hij net fles gehad maar weer laten staan... ik zou nieuwe spenen halen. we hadden een speen van hun geprobeerd.. maar dat lukte ook niet.. Ik heb om half 8 weer fles geprobeerd, maar de grotere speen vanaf 3 maanden (pap) gaat te snel... ze gaat het vanavond weer proberen, ook omdat hij nog niet zo veel zin had.. en heb al aangegeven dat ik voor morgen sowieso nogw at meeneeem. lukt het komende nacht niet gaan ze een andere flesjes van hun gebruiken en maken een exra gaatje in... Nienke, je hebt gelijk.. zo wil de arts het zien.. het gaat niet van hij moet per dag 50 gram groeien, maar hij moet zijn lijntje krijgen...J heeft ook zijn eigen lijn... Ja idd loki. na een week nu pas iets doen waarvan ik aldoor zeg het werkt niet.. ik ben ook maar een moeder die op het moment met het handen het haar zit.. ik zie een jongentje liggen die ook thuis kan liggen.. en verpleegster vertelde ook, desnoods hebben we elke ochtend telefonisch contact.. en ga je desnoods 3 keer in de week naar cb toe om te wegen en 1 keer naar de arts.. maar de arts wil geen wipwap verhaal.. nu naar huis met de kans volgende week weer terug. en dat snap ik ook.. maar ik heb hier ook een leven...En heb alles over voor kruimel.. Ook wil de arts geen sonde-voeding.. terwijl ik (en heb ik gezegd) dat ik heb van geef hem nou even dat zetje,....dan alleen doen, maar hij wil dat kruimel het gelijk alleen doet.. Waar doe ik goed aan....bleg
Ja Spikkel dat is enorm moeilijk, wanneer doe je het goed. Ik zou er persoonlijk ook voor kiezen nu eerst iets te weten waardoro het komt voordat hij weer thuis komt, heen en weer heeft voor niemand meerwaarde hoe zwaar het ook is nu zonder je kleine mannetje en je dagen die voorbij vliegen tussen zkh en huis... Nu wel een soort medicatie toch. Maar waarom is hij zo tegen medicatie bij reflux? Het is het proberen waard toch?? Sonde zou ik ook niet té happig op zijn, dan groeit hij miss wel maar thuis aan een sonde is ook het laatste wat je wil. Maar ja makkelijk praten van mij zo van een afstandje.... Wat moet dat moet.
Nee heb ook niet zo op sonde.. maar als het hem help.. ja waarom dan niet.... nou ik ga slapen.. Ik kom zaterdag met J.. ik wil er even uit.. even wat anders en even met j.. man gaat zaterdag naar kruimle (als hij er daar is) en dan eind van de dag kom ik daar ook.. neem ik de bus van station aar zkh..
verdorie (sorry) mis ik weer veel van hem.. vanmiddag kon hij heel lang zijn hoofdje stabiel houden.. zonder wankel wankel..en dat lieve snoetje.. had hem zo graag geschowt zaterdag...
Gezellig dat je toch komt! Kan me voorstellen dat even er tussenuit je ook goed doet en J zeker. Heel jammer dat kruimel er niet bij is maar we wachten gewoon niet te lang met de vlgd meeting!
Spikkel je wordt ook heen en weer geslingerd door emoties. Aan de ene kant niets liever dan je kleine lieverd thuis, aan de andere kant is aansterken ook wel héél belangrijk en vooral de oorzaak achterhalen waarom zijn groei achterblijft. Maarja je hebt ook J en een man en een hond die ook allemaal je aandacht nodig hebben. En vooral als je niet het idee hebt dat ze veel doen.. pff ik kan me je gevoel goed voorstellen. Hopelijk gaan ze vanaf nu wel serieuze stappen nemen! Ik had het ook leuk gevonden om Kruimel te ontmoeten! Al was het alleen maar dat Kersje heb vast had kunnen inpalmen zodat Frummel minder kans maakt straks (Het is wat, dat uithuwelijken). Nu dus maar focussen op Druif, net naar de kapper geweest en even een goede outfit uitzoeken want Boef mag dan wel Mummel én Kyara hebben gereserveerd, het is game on natuurlijk Even serieus; knuffel meis! en fijn je zaterdag in ieder geval even te zien!
ojee moet ik j ook nog piek fijn in order maken.. hihih.. heb hem verteld dat we zaterdag met druif, kersje, de boefjes, mummel, kyara, S.V.E.n (weet koosnaampje niet meer) M.A.A.r.tJ.e En mini gaan spelen... En dat we in de trein gaan... Ik moet er even uit, even bijtanken.. wil kruimel niet alleen laten.. maar even opladen en kan met jullie gewoon kletsen, heb meer aan jullie dan aantal familieleden...dus zal me wel even goed doen..
moeten we snel een nieuwe date plannen voor de zomer.. Heb ook wel dubbel gevoel over hoor.. bedoel ik 200 km verderop zonder kruimel...hij zo in het ziekenhuis (hoop het niet) maar ik moet er echt even uit...even wat anders...en j lekker laten spelen en samen op reis.. hij hangt ook erg aan me...Dus voor hem uiteraard goed de hond word erg verwend.. hihih de buurvrouw laat haar flink uit..
Hahahaha Juju maakt er serieus werk van . Druif naar de kapper en een zorgvuldig gekozen outfit, hahaha! Spikkel: Als er nou niemand kwam omdat jij niet ging dan zou ik het anders vinden maar papa gaat toch in die tijd en dan heb jij eventjes qualitity time met je andere kereltje. Je mag best even een half dagje aan jezelf (en J) denken nu meid!! Papa gaat naar jullie kleine man (of die is thuis) dus ik vind dat je je niet schuldig moet voelen hoor. Maar als het verkeerd voelt moet je het natuurlijk niet doen! Vanavond maar es mn foon leeg maken dat hij startklaar ligt voor Juju. Vind het maar zuur dat die nu zo weinig mee krijgt! Nog een paar dagen volhouden Juju dan wordt je gered uit de prehistorie en hoor je bij de moderne mensen Ook wil ik me eens verdiepen in kolven voor de bevalling. Als het weer een geplande KS wordt, dan zal mn bv ook weer later op gang komen. Opzich heb ik niets tegen wat bijvoeden maar als dat nou niet nodig is doordat ik bv een week voor de bevalling al ga kolven zou dat natuurlijk ideaal zijn... Heb jij nog tips of goede links Spikkel?
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Diabetes - Borstvoeding en diabetes, ervaring van een moeder [1] Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - Kolven voor bevalling? Het is ook wel lekker rustig zo Ben benieuwd hoe ik al het sms contact ga vinden. Oh sorry whatsapp natuurlijk Moet ook nog even een simkaart fixen al denk ik dat ik mijn werksim er gewoon instop. Ben met verlof tenslotte
de wereld gaat voor je open juju.. maar erg wennen.. vind soms ook wel lekker om heier nog even verhaal te doen.. is wat uitgebreider... Update ziekenhuis: Jbpm is gestopt. kruimel bakte er niks van de flessen en dit is wat ik wilde.. en had dit aangegeven bij binnenkomst vanmorgen verpleegster zei: dan heb ik goed nieuws hij krijgt nu nexium...geen jbpm.. verder flessen verlaagt.. van 170 cc naar 120 cc en dan vaker en meer.. morgen bloedonderzoek voor allergie hond en kat...vrijdag uitslag..morgen gesprek met ka. van weekend verlof (zondag en maandag) Nu ga ik pannenkoeken eten.. loki; man gaat en me ouders gaan smorgens en man nadat hij bij de kapper is geweest om 11 uur..en dan gaan wij na meeting..volgens tijden nemen wij de trein van uu rof 1 weer en ben ik om half 4 weer terug.. Of man gaat als hij ons heeft afgezet om station erg vroeg, maar dan tot 9 uur en dan even naar huis en dan me ouders en dan wij samen..
Haha ik ben niet helemaal vreemd en ken WA wel (JuJuman heeft een Iphone) maar ben benieuwd of ik het leuker vind dan hier typen (maar zal wle moeten meeoden he haha) Net ontdekt dat de telefoons 10 april komen, en 12 april komt mijn baas langs. Zou ik hem kunnen vragen het ding mee te nemen of ben ik dan aso haha. En ze zijn Kruimel aan het helpen! Hoera! (ps DeLi heeft een spruitje, Nieke een mopje )
Yeah Spikkel, dit is wat je wilde! Van het verhaal van gisteren zakte de moed me eigenlijk in de schoenen... Dit lijkt me een veel beter plan! En nu maar hopen dat Kruimel er baat bij heeft! Ik vind het super dat je komt zaterdag!! JuJu; Maak je maar geen zorgen over de outfit van Druif hoor! Boef gaat gewoon in een joggingbroekje en t-shirt! Lekker soepel! Met zijn looks haalt hij Mummel en/of Kyara ook wel over!! Hoelaat hadden we ook alweer afgesproken? 10.15u? Voor degenen die met de auto komen; je kunt parkeren rondom de hal, maar het zal best druk zijn. Het is een bedrijventerrein, dus in de buurt zal genoeg plek zijn om te parkeren. Als je binnenkomt, heb je meteen een bali en ruimte om elkaar op te wachten, zullen we daarbinnen op elkaar wachten? Of liever buiten de hal?
Wij (de treiners) komen om kwart voor 10 aan, er vanuit gaande dat ik Druif in de buggy kan proppen zijn wij er dus om 10 uur. Enne ik wacht liever binnen Outfit: Hmm Boef ziet er vast stunning uit in zijn joggingoutfit (sportief dus fit, groot dus brede schouders om je te beschermen, vertel mij niet waar vrouwen op vallen ) Heb er zin an!