Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    :( klinkt me allemaal zo bekend in de oren, JuJu! Ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest doen. Er waren nachten bij dat naast ons slapen wel ging, of wij naast hem, maar ook momenten dat hij helemaal niets wou...

En toen opeens... Ging het vanzelf weer over, net zo plotseling als dat het gekomen was!

Volgens de ha, is het een waterwratje, die hij open heeft gekrabd en die is gaan ontsteken... Weer zalfje, barst onderhand van de zalfjes, dus ik moet goed kijken bij wie ik wat en waar smeer...

Schimmel... Geen idee! Lang geleden eens tussen mijn tenen gehad, maar hoe dat eruit zag? :(
    Het jeukt wel enorm, dus wellicht zou je dat aan haar moeten merken?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik hoop zo dat het overgaat, het breekt me echt op en ik word op een keer ook echt boos en dat is natuurlijk zielig en gemeen (kind wil ons ook niet pesten).

Weer een zalfje erbij dus! Blijft aan de gang zo ;)

Ik merk niets aan haar maar het is ook nogal een relaxed meisje (behalve als ze moe is of zuur heeft) dus kan me best voorstellen dat ze het niet eens zou laten merken.
    Het droogt nu wel wat in lijkt.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Niet bekend mee Juju... Hoop dat het met je vaste goedje wegtrekt.

Arme Druif.. Kan me voorstellen dat je ergens je geduld verliest ookal weet je dat hij het niet doet om te jennen... Hopelijk is het net als bij Boef ineens over....

Sim zou moeten lukken.. Neem hem zaterdag maar mee dan checken we ff. Tis geen Iphone maar een Nokia N97 mini.
    Maar, ben de lader nogsteeds kwijt :x. Iemand die zo een nog heeft liggen toevallig? Is net een kleine usb (dus geen plugje zegmaar) maar dan nog dunner. Die van een camera passen niet (te dik).
    Heb wel een USB naar Nokia gevonden maar die is van vriendlief. Heb dus al wel mijn gegevens eraf gehaald en opgeladen maar nu dus nog ff op zoek naar een oplader...
    Via MP staan er wel voor een euro of 5 maar goed, als je begin april de jouwe al krijgt is dat ook zonde natuurlijk...
    Zucht..

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb ook een Nokia! En talloze opladers, we kijken wel even en als niet dan niet. Zo'n ramp is het ook weer niet ;)

Nu al een half uur bezig om hem aan het slapen te krijgen(lees: in bed te houden).

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wat super vervelend JuJu :( sterkte met Druif en de nachten!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zo moet 'ie eruit zien

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; wat vervelend zeg zo'n nachten. Heerlijk dat kersje het 's nachts nu goed doet nu druif nog. Beterschap voor je voet. Druif niks overgehouden aan zijn valletje?
    Schimmel; het zijn rode of witte blaasjes die scherp afgegrensd zijn. Het is vaak ook wat nattig.

Hier nooit een Nokia gehad dus ook geen oplader.

Vanmiddag bij de tandarts geweest om 3! gaatjes te vullen. Vroeg of een verdoving kon met borstvoeding. Ze zeiden dat het wel kon maar dat de baby er wel rustig door kon worden....?! Mij lijkt dan dat het niet kan het komt dus in de borstvoeding terecht. Dus dan maar geen verdoving. Gelukkig viel het wel mee, heb er nu meer last van dan tijdens het boren.

Morgen dus een dagje stage voor mijn smoeder (haha JuJu vond het wel een leuke opmerking). Ik hoop dat de stage niet de hele dag nodig is, maar ze zal toch wel de hele dag willen blijven.
    Vanmiddag was ze ook even hier om op te passen omdat ik dus naar de tandarts moest. Mopje heeft in haar armen geslapen ipv in bed want ze vond het heerlijk om te knuffelen. Ze zei wel dat als ze hier de hele dag zou zijn dat ze dan wel naar bed zou gaan (dat hoop ik dus wel, want ik vind het niet goed als ze de hele dag met mopje gaat knuffelen). *Komt goed, laat het los, laat het los....*

Nu even tv kijken... Bijna zaterdag dames...

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Volgens mij heeft mijn ereader die ook, zeg maar een platte en kleinere dan de normale? (okay dit zegt niets haha)

Nieke dank je! Ik denk dat het toch gewone uitslag is. Het vuur is er ook al wat uit nu, blijf even doorgaan met smeren :)
    Nee niemand permanent gewond gelukkig, hij was ook maar een trede naar biven en s nachts heb je de traphekjes natuurlijk open staan :)
    Och moeders ;) Ben ik ook zo bang voor, dat ze doen wat ze zelf willen. Maar goed, inderdaad loslaten ;) (voordeel: met Druif erbij is in je armen laten slapne onmogelijk)

wanneer gaan baby;s ;s avonds in bed slapen in plaats van bovenop je tot je zelf naar bed gaat? Weet niet meer wanneer we bij Druif zijn overgegaan.. Stom je dat je dat vergeet.

Zucht, ga me zo maar weer eens klaarmaken voor een rampennacht :(

Oh Loki moet ik zaterdag nog een broek voor je meenemen? Heb een zwate zwangerschapsskinny, breedtemaat 27 en lengte 32 (maar de is om te slaan natuurlijk..)

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wanneer was dat hier, denk met 3 maanden of net iets eerder.
    Sterkte voor vannacht.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh ja sorry vergeten op te reageren! De maat zegt me weinig maar kan hem altijd ff passen op de wc ofzo! 1 broek extra zou wel fijn zijn hihi.

Hahaha komt goed nieke! Idd, laat het los meid, zo lang jullie (incl mopje) er geen last van ondervinden is het zonde om je er druk over te maken heb ik geleerd ;). Succes morgen!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook rond de 3 mnd! Ineens ging het, was erg gek om weer eigen avonden te hebben (ik lag ineens standaard om 9 uur in bed zodat ik toch dicht bij haar was, haha!)

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hoop dat druif een betere nacht heeft gehad!
    Zo naar niet alleen voor hem, maar jij moet ook energie houden!

Ik heb een samsung oplader die er ongeveer hetzelfde uitziet!
    Zal hem voor de zekerheid ook meenemen!

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ben ook benieuwd of Druif vanacht een beetje geslapen heeft!

Ik ga maar eens aan de poets.. Mummeltje is bij oma spelen vandaag.
    Net eerst naar de Etos geweest voor de pamperactie. 4 pakken voor 20,- ipv 61 :D:D (had nog een LIHL bon en 2 volle babyzegel kaarten dus nog 20,- extra korting). Maat 4 en 4+ waren al op dus heb maar maatje 3 gepakt voor Frummel. Hoop niet dat die allergisch is voor pampers ofzo want dan heb ik echt een probleem met mn voorraad van 14 pakken ;);).

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Redelijke nacht gehad, hij ging in ieder geval steeds in een keer weer slapen dus dat scheelt. Net ook, 1x eruit maar heb hem een boekje gegeven dus hij heeft zijn knuffels voorgelezen en is daarna lekker gaan slapen.
    Schattig, Kersje is met JuJuman aan het spelen, hoor de hele tijd haar gekraai en zijn "kijk dan" naar mij omdat ze weer schattig doet ;)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn een iets betere nacht Juju. Klinkt reuze schattig van Kersje en papa ;).

Mummeltje zo eerst op bed leggen, ze is nog niet zichzelf. Weet niet zo goed wat er scheelt. Geen koorts meer gehad en met vlagen uber vrolijk maar dan ineens slaat het om en is het hangen en zielig huilen. We houden het maar even op de tandjes??...
    Hopelijk heeft ze morgen wel zin om lekker te spelen!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Peuterrrrpuberrrrteit...
    Nee hoor vast tandjes :D Spikkel en Uk, als jullie slim zijn hoef ik de wandelroute vast niet uit te zoeken voor morgen he ;)
    Spikkel zuur dat Kruimel nu nog niet thuis is :(

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha ja dat kan natuurlijk ook nog ;). Maar het is meer zielig huilen en hangen, haar "Ik ben het er níet mee eens!" is toch iets dwingender en zonder tranen hahaha.

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Als ze morgen haar speelgenootjes ziet, is Mummel vast alles vergeten! :)

JuJu;
    Fijn van een betere nacht!

Klinkt lief!

Moet ik voor Kersje nog een campingbed menemen?

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    JuJu; gelukkig een iets betere nacht gehad. Hopelijk vannacht nog wat beter.
    Papa en kersje klinkt super schattig!

Loki; Hopelijk heeft mummel morgen zin om lekker te spelen.

Tot morgen meiden, ik heb er zin in.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als je wilt, bloom.. misschien wel fijn om haar even weg te kunnen leggen en de wagenbak heb ik niet mee..

Deel Deze Pagina