ik moet allang op bed liggen.. maar goed. juju, uk is slim en die heeft navigatie syteem op haar foon, ik ook wel ,maar op dat moment geen internet.... ja.. w ij hebben dit zelf besloten om kruimel daar te laten. straks/vannahct komt arts weer kijken hoe het gaat en wegen en zonnodig ors toedienen.. vanmiddag nog niet nodig.. Uitslag van de kweek was nog niet binnen, ze had weer even gekeken in de computer.. ook allergie teste ook nog niet binnen dat kan dinsdag of woensdag zijn.. duurd een paar dagen. verder heeft hij een meisje op de kamer erbij.. Ach je ziet mensen komen en gaan.. verpleging leer je kennen.. hij heeft zelfde als die van weekend in de avonddienst.. De andere die hij heeft gehad zit aan de andere kant van de neon-afdeling... dus kom je ook geregeld tegen... je weet de weg gewoon..nou meiden ik ga denk ik toch slapen.. de wekker gaat straks tot morgen
poeh, eindelijk klaar met alles uitzoeken behalve de wandelroute vanaf het station hahaha... maar dat komt wel wanneer we in de trein zitten morgen trein niet missen spikkel! ik hoop ook dat wij op tijd zijn haha terugweg ook al even bekeken... of jij of ik moet 2x overstappen op de terugreis. zullen zien welke trein we pakken hoe dan ook zit je 1:45 alleen in de trein op de terugreis terwijl t op de heenreis maar een uurtje is ? niet leuk!!! hoewel beide trajecten over meppel gaan... dan is het nog een uurtje voor jou en een half uurtje voor mij..... we zullen zien wanneer we instappen morgen. lang leve de slimme foon dames, tot morgen. ik ga nog even de luiertas inpakken en samen met buggy alvast in de auto zetten. heb er zin in!
Alles staat hier klaar, zelfs de wandelroute even opgeschreven Druif heeft poepbroek, Kersje had een spuitbroek.. maar 9 uur moeten we gaan redden haha. Tot zo dames!!!
We zijn er weer Wat een superleuke dag, wel heel veel in de trein gezeten (5 uur onderweg vandaag totaal) maar het was het waard. Alleen volgende keer toch iets waar we rustig kunnen zitten (met of zonder ukjes?) en niet constant achter die kleintjes aan hoeven te rennen hahaha...... Zal mn tuin omheinen en de speelapparaten klaarmaken, dan kunnen we hier kamperen in de achtertuin. 's ochtends besjes plukken voor het ontbijt, 's middags verse groente uit de tuin halen en dan mogen de mannen (die gaan mee denk ik - iemand moet de tenten opzetten!) maar de bbq aansteken terwijl wij liggen te zonnebaden..... Zeker voor herhaling vatbaar! Ben blij dat Spikkel er toch bij heeft kunnen zijn, hoewel ik ook graag Finn weer had gezien, maar dat komt hopelijk snel weer. Knuff voor iedereen!! Ik denk dat alle kleintjes al wel in dromeland zijn nu
Whoohoo allemaal aan het appen! Ideetjes voor de volgende meeting: - Dolfinarium www.dolfinarium.nl kinderen t/m 2 jaar gratis entree 25,- - Aqua Zoo Friesland (Leeuwarden) www.aquazoo.nl kinderen t/m 2 jaar gratis entree 17,- ik kan via mijn werk kaarten bestellen voor 8,- vul het lijstje maar aan!
Té rustig hier!! Dolfinarium lijkt me leuk, voor iedereen max 1,5u rijden. Hoewel ik het ook wel weer eerlijk vind om dichterbij uk en spikkel af te spreken en voor de andere optie te gaan. Maar dat zou voor DeLi 2,5u rijden zijn... Ik ben blanco, heb met alle dates geluk gehad qua reistijd, dus heb niet veel te willen vind ik zelf!! Zo en nu terug naar de WA! Sorry meelezers!
Had het er met Spikkel nog over, Misschien telkens bij 1 lid in de buurt iets uitzoeken? Dan hebben we allemaal in ieder geval 1x geluk Bij mij heb je bijv. Aquazoo, Spikkel zit weer dichterbij bijvoorbeeld Noorder Dierenpark. Bij jullie zit ook vast wel iets in de buurt Haha idd terug naar de WA nu
Die arme meelezers! Ons topicje zal wel snel doodbloeden ben ik bang.. Eens goed bedenken wat we willen met bv de lijst. Echt zuur dat we zo ver uiteen wonen.. Tuurlijk vind ik het leuk als het een keer hier dichtbij is maar persoonlijk rij ik liever 2x 1-1,5 uur dan 1 keer 10 minuten en 1 keer 2-3 uur.. Ik heb dus het meeste op met centraal (zoals de afgelopen meetings dus) maar als er meer voelen voor versprijden dan gaan we daar voor hoor! Keer uiteten met alleen de mama's lijkt me ook super gezellig (al gaat het dan toch vast 95% over de kids hihihihi),
Tja ik ben nog steeds voor een kampeerdate bij Uk hoor Iets verzinnen waarbij we meer tijd hebben voor een gesprek vind ik wel een geod plan.Ik heb de ring van Uk niet eens bekeken
Ohjee... zijn we daar echt te druk voor geweest? Ongelofelijk he... Dan moeten we maar snel een nieuwe meeting plannen
Jah! Zeg zou zo kunnen dat jij ook 2 januaribeebs hebt volgend jaar (als ik Zuurtjes voorspelling bekijk)
hahaha is voor de posi test dus kan ook nog wel decemberbeebje zijn... zelfs nog eind nov als we voor een geplande ks gaan!
volgende meeting zou ik leuk vinden als het inderdaad iets meer deze kant op kan.. ik was in totaal 6 uur onderweg.. zon 3 uur heen en 3 uur terug...en vind geen probleem op zich... maar om zo nu en dan wat dichterbij ons te kunnen is wel lekker... VErder weet ik totaal niet meer wat ik wilde schrijven.. ben zo moe en op en wil zo graag kruimel halen...was het al maar morgen
Nog 1 nachtje slapen meid! Ik was om 6.45 op pad, om 16.30 thuis. Denk dat jij nog wel langer onderweg was incl reis naar station? Maar t was wel erg leuk!
Awwww.... kijk nou wat ik op marktplaats vind! Kinder pyjama's - Dream Kids Zulke schattige pyjama's Alleen de pyjama's die ik zou willen kopen zijn alleen in maat 86 of 92
Super schattig Uk. Welke maat heeft mini nu dan? Het is hier echt rustig sinds iedereen wa heeft.... Wat betreft een nieuwe meeting meer in de buurt van Spikkel of Uk vind ik geen probleem maar liever niet helemaal tot bij jullie want van hieruit naar Spikkel is het voor mij 2.42 min. en naar Uk 2.21 min. Maar meer naar jullie richting vind ik geen probleem. Dolfinarium vind ik ook altijd leuk. Uiteten zonder kids lijkt me ook erg gezellig. Binnenkort meteen maar een datum plannen dan? Nog even tv kijken en dan mijn kolfspullen bij elkaar pakken voeden en naar bed. Echt vroeg 's morgens, pfff... En dan heb ik zaterdag op zondag ook nog laat/vroeg, pfff das helemaal vroeg. Zit een beetje te twijfelen of ik na mijn late mopje dan nog even aanleg of dat manlief vantevoren maar gewoon een flesje moet geven en dat ik haar 's morgens pas weer aanleg en dan thuis nog even gauw kolf voor het slapen gaan. Anders lig ik zo laat in bed (is sowieso pas 0.00 uur en dan om 5.15 uur er weer uit).
Mini zit in 92 broekjes en 98 shirtjes momenteel. Meeting richting ons (boven utrecht dus ) vind ik een goed plan hoor hihi, maar Dolfinarium of iets in Zwolle ofzo is ook wel noordelijk genoeg Anders is het voor de rest inderdaad ook bijna niet te doen. Spikkel en ik doen af en toe wel een mini meeting. Heb ondertussen al kaarten voor AquaZoo voor een leuk uitstapje wanneer het weer iets beter is, en wanneer Kruimeltje ook een dagje uit weer aan kan
Ik rijd die kant wel op hoor. Regio Zwolle is ook wel leuks te vinden en daar bots je zo tegenaan als je de snelweg af rijdt. Nieke ik zou kolven.. Meeting zonder kids lijkt me ook wle leuk, nog liever iets waar de kids kunnen spelen (zodat ik jullie schatjes kan bewonderen) zonder dat ik er achteraan hoef te rennen
Ik ga denk ik zaterdag gewoon 's ochtends om 6 uur of 7 voeden en dan rond 10 en net voordat ik ga (iets voor 2). Dus dan kolf ik om 18 en 22 uur op het werk en kan ik thuis direct naar bed. Gaat goed komen.