Hapje taart als we op een verjaardag zijn of hapje van een koek als manlief en ik die krijgen ergens op visite, maar verder krijgt Kyara geen snoep of (volwassene)koek. Ze eet van die Nijn koekjes of rozijntjes, ze heeft nog nooit snoep gehad (ow wacht, spekje in Veenendaal, maar dat vond ze niet zo lekker, haha!) Chips alleen de Nibbit's van Mummel en soms hoor ik ze er wel eens over op het kdv, dan heeft ze daar iets gekregen. Thuis nooit... Wachtbankje is spannend Uk, welke cd geklust en welke cd je ei gehad? Ik ben niet zo van het cramperen maar wel leuk bedacht Uk! Nieke & Spikkel, willen jullie de lijst nog (verder) aanvullen? Dan kunnen we een meeting gaan plannen om in Apeldoorn wat te gaan doen deze zomer! Voor een etentje in Boxtel (bij Loki in de buurt ivm termijn) is denk ik zaterdag 11 of zaterdag 18 mei het beste. Misschien kan daar iedereen ook nog eens naar kijken met dus de planning van een etentje in het achterhoofd?! Verder; zwaai en what's app
In Nijntje koekjes zit toch ook suiker? Druif krijgt van mijn moeder Dikkie Dik koekjes, gewoon vol suiker, geen idee wat het verschil is tussen mijn grote mensen koek en dat soort kinderkoekjes. Goed om te zien dat ik niet de enige ben die terughoudend is, hier in de wijk eten de kinderen met 9 maanden al negerzoenen enzo. Laten we idd snel data vastleggen, dan houd ik die vrij. LEUHEUK!
Haha, ja Uk? Nog steeds onder de indruk van mijn Boef? Dank je! Wat ik zo mooi aan hem vind (afgezien al het andere) is dat hij zo heerlijk open is tegenover andere kindjes. Hij vindt het super om met andere kindjes te spelen. Om vervolgens wel alles af te pakken en 'mijn mijn' te roepen... Meeting; 18 mei kan ik voor een etentje bij Loki in de buurt! Is een uurtje kachelen voor mij, best te doen! Meeting in/rondom Apeldoorn, leuk! Paleis het Loo doen dan? Geweldig om achter de kids aan te rennen door alle gangen van het paleis en niet te vergeten de paleistuinen! Spikkel had de lijst geloof ik al wel ingevuld, toch? Alleen Nieke dan nog! Uk; leuk idee om jouw kant op te komen, maar in een tentje wordt het voor mij ook niet... Heb familie in jouw buurt wonen, dus daar kunnen we dan wel slapen. Bloomman komt dan ook mee, maar verkiest het dan denk ik om bij de familie te blijven hoor! Sowieso zijn we van plan een paar dagen naar die familie te gaan van de zomer, dus langskomen is dan alsnog te doen! Snoep; Hier thuis krijgt hij als wij iets eten, een hapje van ons of een klein stukje op een bordje voor hemzelf en dat vind ik geen probleem. Gebeurt eigenlijk alleen in weekend. Doordeweeks neem ik overdag nooit koek of snoep, dus hoeft hij ook niets van mij te hebben. Maar nu zijn papa de laatste tijd veel meer overdag thuis is, eet deze ook overdag koek of snoep en dat ziet Boef en die wil dan meteen ook. Bloomman heeft er niet zoveel moeite mee en geeft hem gauw een stukje van hem. Of een snoepje als hij jengelig wordt ofzo... Ik probeer het hem aan zijn verstand te peuteren dat hij niet zelf iets moet eten wanneer Boef dat ziet, maar vaak denkt hij er niet eens bij na en als hij dan al een hap in zijn mond heeft kan hij niet meer terug, want Boef ruikt bijna dat iemand koek of snoep eet, want hij is er altijd als de kippen bij! Van mij krijgt hij 's morgens fruit en 's middags een biscuitje of fruit, hij mag dan kiezen. Heel soms tussendoor nog eens een soepstengel of een paar rozijnen, maar meer niet. Snoep geef ik hem zelf eigenlijk nooit. Ik heb alleen rozijnen, biscuit, soepstengel of fruit in huis voor hem. Snoep komt alleen het huis binnen via familie... Ik koop het zelf nooit voor hem. Op feestjes eet hij of van ons mee of hij krijgt een eigen klein stukje. Wel prachtig om dat glunderende koppie te zien bij zijn eigen stukje.
18 mei zal ik noteren.. mits financieel plaatje... Meestal zitten we rond de datum krab..ik zit nog steeds met een "schuld"bij de belastingdienst... Net gekeken en ik sla over.. financieel lukt het niet....
Meeting data: Zaterdag 4 Mei; Larissa, JuJu Zaterdag 11 Mei; Larissa JuJu, Uk, Deli Zaterdag 18 Mei; Larissa JuJu, Bloom, Uk Zaterdag 25 Mei; Larissa, Uk, Nieke Zaterdag 1 Juni; Larissa, Bloom, Uk, Deli Zaterdag 8 Juni; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Nieke Zaterdag 15 Juni; Larissa JuJu, Bloom, Nieke Zaterdag 22 Juni; JuJu, Bloom, Nieke Zaterdag 29 Juni; Larissa Zaterdag 6 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 13 Juli; Larissa, JuJu, Uk, Deli Zaterdag 20 Juli; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Deli Zaterdag 27 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Bloom, Uk, Nieke Zaterdag 3 Augustus; Larissa, JuJu, Bloom, Uk Zaterdag 10 Augustus; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 17 Augustus; Larissa, JuJu, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 24 Augustus; Spikkel, Loki JuJu, Uk, Deli Zaterdag 31 Augustus; Spikkel, Larissa, Loki JuJu, Uk Zaterdag 7 September; Larissa, Loki, Uk Zaterdag 14 September; Larissa JuJu, Uk Zaterdag 21 September; JuJu Zaterdag 28 September; Larissa, Loki, JuJu, Uk, Deli Lijstje ook aangevuld...
Heej meiden ik type even hier ipv op de whats app dit gaat nu even sneller Mijn eerste werkweek zit er op en het is me erg meegevallen wat betreft mopje. Ik kon haar goed achter laten bij de gastouder en smoeder, het voelde goed. Het is allemaal ook erg goed gegaan. Wat is het dan fijn om weer thuis te komen bij mijn kleine meisje, heerlijk. Het kolven is wel wat minder vooral als het dus druk is op het werk. Vandaag was het niet te doen dus heb ik maar één keer gekolfd. Collega's zeiden wel dat ik mocht gaan, maar als het zo druk is kan ik dat echt niet. Ik kan niet één collega voor alle kindjes laten zorgen en dan rustig een half uur gaan zitten. Gelukkig was dit nu maar één keer zo en hopelijk kan het andere dagen wel gewoon. Nu lekker 3 dagen vrij en genieten van ons meisje. Morgen naar het CB ben erg benieuwd wat ze nu weegt en hoe lang ze is. Spijkerbroekje dat eerst nog aan de grote kant was is ineens bijna te kort. Uk; spannend weer het wachtbankje. Hoe is je gevoel? Spikkel; hoe is het met kruimel? Ik zag dat jullie kat al weg is naar familie, en de hond? Lijkt me echt moeilijk, gelukkig blijven ze wel bij familie. Snoep; ik ben er ook niet zo voor, maar iets van suikers mag ze straks wel hebben (nu natuurlijk nog niet ). Maar ik wil hier niet te vroeg mee beginnen want als ze het nog niet kent vraagt ze er ook niet om. Natuurlijk zal ze bij opa's en oma's heus wel een keer wat krijgen als het maar met mate is.
Te strikt werkt ook niet. Nieke fijn dat je werkwerk goed is bevallen! Balen van het kolven, heb ik ook wel een paar dagen gehad (en dan op springen staan als je thuis komt haha)
Meeting data: Zaterdag 4 Mei; Larissa, JuJu Zaterdag 11 Mei; Larissa JuJu, Uk, Deli Zaterdag 18 Mei; Larissa JuJu, Bloom, Uk Zaterdag 25 Mei; Larissa, Uk, Nieke Zaterdag 1 Juni; Larissa, Bloom, Uk, Deli Zaterdag 8 Juni; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Nieke Zaterdag 15 Juni; Larissa JuJu, Bloom, Nieke Zaterdag 22 Juni; JuJu, Bloom, Nieke Zaterdag 29 Juni; Larissa Zaterdag 6 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 13 Juli; Larissa, JuJu, Uk, Deli Zaterdag 20 Juli; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Deli, Bloom Zaterdag 27 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Bloom, Uk, Nieke Zaterdag 3 Augustus; Larissa, JuJu, Bloom, Uk Zaterdag 10 Augustus; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 17 Augustus; Larissa, JuJu, Uk, Deli, Nieke, Bloom Zaterdag 24 Augustus; Spikkel, Loki, JuJu, Uk, Deli, Bloom Zaterdag 31 Augustus; Spikkel, Larissa, Loki, JuJu, Uk, Bloom Zaterdag 7 September; Larissa, Loki, Uk Zaterdag 14 September; Larissa JuJu, Uk, Bloom Zaterdag 21 September; JuJu, Bloom Zaterdag 28 September; Larissa, Loki, JuJu, Uk, Deli, Bloom ------------ Heb mezelf erbij gezet op de dagen dat ik wel kan, maar nog wel vrij voor aan moet vragen dan. Iedereen heeft nu ingevuld, maar er is geen datum waarop echt iedereen kan, dus wat doen we nu...?
Nieke; fijn dat het weer goed bevallen is!! Balen dat het zo druk was dat je niet kon kolven. Als dat maar niet elke dienst gaat gebeuren, loopt dat wel los lijkt me! Nu lekker genieten van je dagen vrij!!
Ik ga de tiende poepluier ofzo van vanavond verschonen. Voordeel dat ik niets ruik, maar ben al die vieze kleertjes zo zat... Boefje is aan de diarree en als Boef een keer poept (en dat doet ie minstens 3x op een dag, als het meezit...) dat is áltijd zijn onderbroekje of hemd vies... Doe ik iets verkeerd??
Wat vervelend Bloom Drinkt boefje nog wel goed? Het heerst nu heel erg. Op de afdeling vandaag ook heel veel kindjes met gastro enteritis... bahhh!! Hopelijk is het snel over. Doe je iets verkeerd? Geen idee weet net hoe zijn poep is? Als het een dikke drol is denk ik dat je iets verkeerd doet je
Hij drinkt als een malle en was heel vrolijk vandaag, zoals altijd! Denk dus verder niets aan de hand! Hoop ik eigenlijk... Misschien tandenpoep, maar ruik niets door verkoudheid, dus herken het niet zeg maar... Nu lekker slapen!
Fijn dat het je mee viel Nieke! Dat de kleine meid het goed doet doet al heel veel! Jammer dat het kolven nog best een happening is. Hopelijk vind je productie het geen probleem op deze manier, nu kun je iig weer lekker 3 dagen inhalen! Eet-date wordt dus niet gek druk zo te zien. Ik laat aan jullie over of het wel of niet door gaat. Nieke, jij kon de 11e ook niet? (je schreef wel over de 18e) Jammer dat het er op lijkt dat we einde vd zomer (ai dat klinkt vervelend, om dat te noemen na het eerste zonnige dagje _) niet met zn alle kunnen zijn
Nijntje koekjes zitten idd bomvol suiker... Mummel heeft ze ook graag maar als ik voor haar kies wordt het toch een volgranen cracker of een soepstengel. Slecht eigenlijk want je denkt juist goed te doen aan ''kinderkoekjes'', zo ben ik er ook mee begonnen...
Meeting data: Zaterdag 11 Mei; Larissa JuJu, Uk, Deli Zaterdag 18 Mei; Larissa JuJu, Bloom, Uk -> Naar welke datum gaat jouw voorkeur uit Loki? Denk dat dat in deze doorslaggevend is Juli Zaterdag 6 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 27 Juli; Spikkel, Larissa JuJu, Bloom, Uk, Nieke Augustus Zaterdag 10 Augustus; Larissa, JuJu, Bloom, Uk, Deli, Nieke Zaterdag 17 Augustus; Larissa, JuJu, Uk, Deli, Nieke, Bloom Zaterdag 24 Augustus; Spikkel, Loki, JuJu, Uk, Deli, Bloom Zaterdag 31 Augustus; Spikkel, Larissa, Loki, JuJu, Uk, Bloom September Zaterdag 28 September; Larissa, Loki, JuJu, Uk, Deli, Bloom Dit zijn de dagen waarop er 6 mensen kunnen, iedereen echt alles ingevuld wat ze kan? Ik heb trouwens geen leven zo te zien, sta bij elke datum, behalve 24 augustus LOL Dames, wat doen we? @ Nijn koekjes; jaja, het is duidelijk, ik geef Kyara suiker bommetjes
Voor de duidelijkheid ffies, in MEI gaat het om een etentje zonder de kindjes erbij toch? Even lekker met elkaar beppen enzo... Kan zijn dat wij t weekend van 11/12 mei al halverwege het land zitten ivm familiebezoek. Moet ik nog even gaan checken, maar dan zou 11 hier beter uitkomen iig. Anyways, ik kachel ook wel die kant op. stom-stom aan en voet op t gas...