Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook geen lijntjes verstand... Maar je hebt inmiddels al advies gehad van een kundig iemand, en dat klinkt prima :)
    Keer tussendoor wegen kan altijd als je dat wilt toch?

Zal straks ff kijken naar de beste locatie voor allemaal (of boxtel niet juist weer verder is voor Uk bv) en dan ff kijken wat de eetmogelijkheden zijn daar. Heeft er iemand nog dingen die zoieso afvallen of speciale voorkeuren?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Superfijn Nieke!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat vinden jullie van Veghel? Is een plaats recht aan de snelweg dus makkelijk bereikbaar.

Is voor allemaal nog iets dichterbij:
    larissa 115km (boxtel 116)
    Uk 195km (boxtel 215)
    Deli 106km (boxtel 108)
    Juju 60km (boxtel 80)

Dit wokrestaurant schijnt goed te zijn:
    Wok Inn - Chinees-Japans specialiteiten Restaurant

Of liever gewoon menu kaart? Dan zoek ik ff verder!

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik kan JuJu gewoon ophalen volgens mij. Lijkt me niet al te ver omrijden ;)

Laatste stukje is toch dezelfde route of ik nou vanaf huis of vanaf souderse ga, en dan kom ik bij JuJu langs :)

Die paar km maakt mij niet zoveel uit hoor.

Wok klinkt goed Loki, maar ze zijn pas vanaf 16:00 open.
    Lijkt me handiger om wat meer richting lunch te gaan ivm de afstand voor iedereen?
    Bedoel, we zullen zeker een uurtje of 2-3 zitten tafelen en beppen lijkt me :p

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

oeh, ze hebben een rokerskamer met heel erg relaxte fauteuils... ik ben verkocht!
    hoewel ik vast rond die tijd al verplicht heb moeten stoppen natuurlijk :p

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het schijnt er goed eten te zijn en de prijs valt niet tegen (18,50 of 26 incl drank).
    Denk wel dat ik betijds moest reserveren aangezien het een zaterdagavond is.
    Paar uurtjes lekker keuvelen is wel het leukste ja! Moeten de verre reizers maar zeggen of vanaf 16.00 voldoende is of dat ik even verder moet zoeken.

Ik wacht de rest van de meningen even af :)

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Op zich is het wel te doen denk ik. Om 14:00 weg, 2 uurtjes auto, 3 uurtjes kletsen, rond 19:00 weer ri. huis dus 21:00 thuis.

Vergeet steeds dat het een eet-date is en geen speeldate :p

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik kan wel even bellen of ze een ballenbak hebben als je dat leuk vind?

:p

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Jaaaa!!!!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ben in! Wat een luxe Uk, dals je me op wil pikken :)
    Ik heb een klant in Veghel trouwens ;) Wokken vind ik prima, om 16:00 uur ook trouwens. Kun je er ook onbeperkt blijven zitten of moet je op een keer weer wieberen?
    SPikkel als dit de prijs is dan wil ik je graag wat voorschieten zodat je mee kunt. Ik zou het heel zuur vinden als dat de reden is dat we je moeten missen. Al kun je natuurlijk niet helemaal met Uk meereizen dus daar moet je ook zin in hebben?

enne ugh geen rokershok hoor, goed moment om te stoppen. Ga wel met je mee de ballenbak in :D

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He geen ballenbak

12. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

He wat jammer :(

Maar wel een televisie! En een ouderwetse video hahaha... Niet eens dvd of blueray!

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Als ik vanuit huis rijd kan Spikkel gewoon meerijden, geen probleem. Als ik vanuit schoonouders rijd kan ik je in Arnhem oppikken en weer op de trein zetten.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zucht wat zijn ze toch leuk, vanochtend twee lachende kinderen in het grote bed, met de ene kroelen, met de andere stoeien. Supergezellig zo met zijn viertjes hoor :D

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Super schattig juju!

Och geen ballenbak.. Zal ik even zoeken naar een beter passende locatie dan? ;)

Deli, las dat je miss problemen hebt met oppas, mee nemen kan opzich best toch? Is maar net wat je zelf wilt. Als het nou toch niet wordt kunnen we miss toch een week opschuiven zodat bloom erbij kan zijn. Al wordt het natuurlijk twijfelachtig of ik dat haal...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon lekker meenemen DeLi :) Zo klein kan nog prima.

17. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wokken vind ik niet zo, maar ze zullen vast ook patatjes hebben enzo :) ik pas me wel aan.

Zelf had ik gedacht aan een dinner date, geen lunch date, maar als jullie dat liever hebben vind ik het ook prima hoor!

Veghel klinkt verder goed als locatie.

:)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Frites, frikandellen, spareribs en van allerlei gebakken kippedingen staan ook op de kaart (lopend buffet). En je kunt er ook laten grillen (kippenbilletjes bijvoorbeeld ;)). Moet dus goed komen ;).
    Maar als er meer zijn die liever gewoon een kaart-restaurant hebben kan ik wel even verder googlen hoor? De mac zit er trouwens 3 minuten vandaan, ook lekker ;).

De tijd maakt mij niet uit. Ik vind 16.00 prima maar bv 17.30 ook. Dat laat ik aan jullie over.

Hakken we eer daags de knoop wel ff door? Dan kan ik reserveren, schijnt best een goed lopend restaurant te zijn dus niet dat we dadelijk mis grijpen...

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik heb iig geen verjaardag de 11e. Maar dan nog wel het familieweekend waar ik van terugkom. Ik weet waarschijnlijk die zaterdagochtend pas hoelaat ik daarvan terug ben.
    Ik laat het dan nog wel aan jullie weten!

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    :( niemand op WA... Niemand op ZP...

Dan ga ik maar slapen! :)

Deel Deze Pagina