Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Of de natuurwinkel, Kruidvat heeft een bio lijn maar weet niet of ze ook zonnenbrand hebben. Ik vind het alleen heel duur, dus heb vast ingeslagen in Duitsland laatst, kunnen lekker dik smeren ;)
    Nee Loki helemaal uit de zon lukt niet maar zolang ze niet zelf bewegen kun je ze er toch goed tegen beschermen. Wat een schattige foto's van Mummel :D

Ik had een wit petje (met zo'n fout oprolbar stukje stof in de nek), ideaal op de fiets bijvoorbeeld, en ook zo'n hoedje, een blauwe.

Bekijk bijlage 319221

Weet eigenlijk niet meer wat ik in 2012 had.. volgens mij dezelfde nog? Hij draagt nu in ieder geval echte petten ;)

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hmm Duitsland is misschien ook een goed idee ja. We gaan gewoon eens kijken.
    Schattige foto JuJu.

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

super schattig loki.

en stoere druif.

Voor kruimel nog even op jacht.. en voor J heeft een pet nu...

hmmm misschien ook eens kijken naar de zonnenbrandcreme kijken waar jullie het over hebben.. aangezien kruimel een gevoelig mannetje is...

Zo even douchen. J kijkt tv op ons bed en kruimel ligt in zijn wieg. ziekehuis belt zo om te vragen hoe het gaat en wil de was ophangen.. de zon schijnt...:D

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Trouwens leuk om te zien (voor mij dan) dat de ogen van Druif ook nog zo licht waren toen, net als die van Kersje nu.

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

j heeft blauwe ogen en kruimel groene... Man en ik hebben beide groenen, blauw heeft me broertje,me nichtje, me schoonzusje, en meende me schoonmoeder, maar kan vader ook wel zijn...
    Verder is voornamelijk groen in de familie..

Kruimel had donkere ogen bij de geboorte echt donker.. en begin leek het dat het blauw werd en nu richting groen.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wanneer heb je je foon terug Juju?

Hier beide blauwe ogen en Mummel ook. Van Frummel verwacht ik dus al niet veel anders ;). Papa heeft wel donker haar, dat zou ik wel mooi vinden (1 vd 7 schoonheden he, blauwe ogen en donker haar ;)) bij Frummel maar ik denk dat ze net als Mummel en mama donkerblond haar krijgt ;).

Deli, weet jij al of het lukt 11 mei? Dan kan ik gaan reserveren, heb geen idee hoe ver dat vantevoren moet bij hun maar het is over 3 weken al natuurlijk.
    Ik zal zeggen dat het er misschien 1 meer wordt (Bloom) maar dat we dat pas op de dag zelf weten, dat zal geen probleem zijn.

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Kyara heeft blond haar en bruine ogen, ook 1 van de 7 schoonheden!!!

Ik vind het prachtig, wat dat betreft precies zoals ik had gedacht en gehoopt :D

Lieve foto's van Mummel en Druif!

Ik heb voor Kyara weer een zonnehoedje gekocht die je onder de kin vast moet knopen. Een roze petje heb ik gekregen van mijn moeder, maar dat trekt ze er binnen 2 tellen vanaf, haha!

Verder ga ik denk ik met factor 30 van Zwitsal smeren, al die onderzoeken word ik een beetje moedeloos van. Als je het zo bekijkt is alles kankerverwekkend en doe je het nooit goed. Ik vind het wel best, we zijn er zelf ook groot mee geworden!!!

Verder nu 6dpo en er kan natuurlijk helemaal niks aan de hand zijn bij mij. Daarom des te 'leuker' om eens te ervaren wat ik voel en observeer in de periode na ei, zonder kans op zwangerschap.
    Ik moet zeggen, qua krampjes, slijm, duizeligheid en stoelgang is het redelijk gelijk aan hoe het bijna elke maand voelt... ik moet dus wel echt iets opvallends voelen om te 'weten' dat ik zwanger ben, als we er weer voor gaan ;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toch weer spannend Laris! Druif heeft ook donkere ogen en blond haar, maar ik ook op zijn leeftijd dus dat zegt niet zoveel haha :)
    Ben het wel met je eens over de onderzoeken. Uiteindelijk is het vooral belangrijk dat je doet waar jij je goed bij voelt, groot worden ze wel. Omdat ik zelf een redelijk gevoelige huid hebt (vooral mijngezicht) ben ik vrij kritisch in wat ik smeer.

9. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Eeeehm, wat is er precies spannend? :)

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Logisch!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wanneer het raak is voor jullie. :) (ook al niet deze maand)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb er te vaak als een aardbei bij gelopen omdat ik toch reageerde op een ingredientje in een of andere creme ;)

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik moet er echt om denken dat ik de jongens insmeer. Ik smeer mezelf echt (te) weinig in en daarom denk ik er bij de jongens ook niet snel aan, slecht....:)

Kleur ogen;
    Boef heeft donkerbruin, Boefje blauw! Dat is best opvallend, aangezien wij beide bruin/groene ogen hebben. Bij Boefje kan het natuurlijk nog wel veranderen, maar momenteel zijn ze echt helder blauw.

Laris;
    Ook wel eens grappig om het zo te bekijken na je ei. Dan weet je iig waar je niet op hoeft te letten bij eventuele volgende kansen!

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik smeer nu ook nog niet, pas als ik de zon voel branden bij mezelf. Dat schijnt ook al te laat te zijn.
    Ik hoop dat de ogen van Kersje licht blijven maar stiekum weet ik beter ;)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pff ja ik ben ook zo'n slechte smeerder. Zover ik terug kan denken geloof ik niet dat ik het haal om 1 hele fles gebruikt te hebben :)

Vandeweek was het ook zo mooi weer en Mummel voor en na de middag buiten. Wel met petje op (oke, op de keren na dat ze hem afgetrokken en weggemoffeld had) maar niet aan smeren gedacht ;). Slecht....

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Slechte smeerder, check! :)

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier ook een slechte smeerder. Smeer mezelf bijna nooit in, vorig jaar wel ivm zwangerschapsmasker dus echt voor de zekerheid, verder nooit. Mopje heb ik wel al ingesmeerd toen de zon zo fel scheen vorige week geloof ik, haar gezichtje. Met lopen scheen de zon toch af en toe even op haar gezichtje. Ik had een proefding voor kids.

Mopje heeft nog hele helder blauwe ogen en super blond (bijna wit) haar. Wij beide groene ogen, ben benieuwd of het nog gaat veranderen.

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Herkenning:

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Grappig poppetje.. Maar ja als je iets graag wil dan ga je vanalles voelen en kan je lichaam je goed voor de gek houden. Hier ook herkenbaar hoor...

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Herkenbaar Laris ;)

Deel Deze Pagina