Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jeetje Bloom dat is schrikken zeg! Goed dat je meteen actie hebt ondernomen. Hopelijk gaat het nu vooruit. Die saliethee is echt een tip, is een natuurlijke bv-remmer.

Loki had ik al gezegd dat ik je heel erg stoer vindt? Hoe je omgaat hiermee, zoals je klinkt. En ik vind het gewoon nog steeds heel erg bagger voor je dat het zo moet lopen.

Larissa ik duim gewoon lekker voor een tweeling deze maand ;)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Het zit ons niet allemaal mee, deze dagen. Bloom goed van je dat je gelijk actie heb ondernomen.

Inderdaad fijn dat j bij opa is. Ik wilde met de babykamer bezig.. (bijna schoon) maar ben op de bank gaan liggen en heb dik 2 uur geslapen...
    had dus echt nodig. Moet ook eerlijk zeggen dat ik afgelopen nacht beroerd heb geslapen en met migraine wakker werd.. (spanning) Dus wat langer blijven liggen en J in pyjama en al naar me vader gebracht.

Na de lunch een uur gewacht en waarde zat op 7.4. Hij mag tussen de 5.3 en 7.8 zitten.. Als ik de andere vrouwen hoor. zaten er paar rond de 15..dan vond ik die van mij wel meevallen, maar snap dat er dan boven de 7.8 ingegrepen moet worden..Het is voor een goeddoel!! Voor onze lieve kruimeltje.

en zoals bloom zegt een mooi echo. zie fb..Ze wilde zijn beentje op meten, maar meneer ging steeds flink bewegen.. Ligt nu trouwens met hoofdje naar beneden..Och waren de 14 weken maar om..

Loki: Ga niet meer van de ergst uit. We gaan voor voldragen uit. Ze hebben vanmorgen verteld, mocht de waardes blijven schommelen en de baby groeit echt mega, ik rond de 38 weken word ingeleid. En blijft het goed dan mag ik het uitzingen. Op zich wel even fijn om in je achterhoofd te houden. Het is nu niet dat ik daar naar toe leef. Het is gewoon meer om te zorgen dat ik wel die 40 weken haal, wat ik graag wil. ook al zou ik voor 11-1 gaan, wat ik steeds denk ipv 13-1..dan viind ik het toppie...
    En anders word kruimeltje in de kerstvakantie geboren, wat wij niet erg vinden...

lieve meiden, hoop dat we allemaal snel beter voelen en weer leuk nieuws hebben. juju zeker wat ik op fb las;)

loki.. super knuffel voor je meid!!

en verder to laters..

xx

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Niet zo negatief denken hoor @ Spikkel, komt wel goed! Je waardes zijn net iets verhoogd en je hebt ook nog kans dat dit eenmalig was. Hou je goed aan je dieet en wellicht is het dan helemaal niet nodig om voor langere tijd naar de gyn te gaan voor controles, inleiding etc.

Fijn dat de echo goes was, heb je stiekem nog weer kunnen zien dat het echt een jongentje is?

@ Loki; ik blijf erbij dat ik je sterk vind, heel knap!
    Ook al heb ik het mooiste, liefste en meest perfecte meisje van de wereld als mijn dochter, de wens voor een 2e is behoorlijk groot en hoe gezegend ook, 1 kindje voelt op dit moment nog niet helemaal compleet. Ook gun ik Kyara gewoon echt een broertje of zusje, alleen is ook maar alleen (alhoewel ik het zelf prima had gevonden om enig kind te zijn, ben zo verschillend van mijn zus en vriendinnen zijn we dan ook niet).

Wat k** dat je nu ook rood hebt verloren... Zou je vrijdag niet nogmaals een echo kunnen krijgen om te zien hoe het er voor staat? Mocht een curretage nodig zijn, dan kan die misschien wat sneller ingepland worden dan wat je nu denkt? Knuffel!!!

@ JuJu, ik vind je buik prachtig!!! Wel zie ik dat ie groter en met name ronder is dan bij Druif. Toen was het (zeker vanaf de zijkant gezien) meer een punt. De flink grotere boobs waren mij trouwens ook niet ontgaan :) misschien zaten daar die extra kilo's? :p

Wat vervelend dat je je zo moe, vol en plof voelt. Probeer waar kan je rust te pakken!

Erg fijn dat je verlof goed geregeld is nu, zeker veel mama zijn in 2013!

@ Bloom; het gatver meis, ik was er al bang voor toen je omschreef hoe je je voelde en waar je last van had :( Mag je de gekolfde melk nog wel geven nu je AB krijgt? Fijn dat je alles eruit gezweet lijkt te hebben, hopelijk gaat het snel echt weer helemaal beter met je en kan de geniet modus weer op 100%!

@ hier; heerlijk dagje vrij, lekker aan het genieten van Kyara ♥

Liefs,
    Laris

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Je hebt duidelijk een grotere buik maar wel heel mooi en puur baby. Ik zou me in jou geval niet te druk maken over teveel kilo's meid ;). Komt straks goed en waarschijnlijk zonder dat je er echt iets voor hoeft te doen!

Bloom:
    Ai, toch wel een borstontsteking! Gelukkig voelde het vandaag al iets beter en de medicatie doet hopelijk ook snel zijn werk. Gemeen dat het genieten nu nog niet echt kan lukken :( Laag HB is ook niet fijn, hopelijk slaan de ijzertabletten snel aan.

Spikkel:
    Inleiden is niet zalig makend, maar 38 weken ipv 40 is niets mis hoor. Vind dat wel het laatste om je druk over te maken nu. Het komt zoals het komt en als dat in gezondheid is van jullie beide is het prima toch.

Larissa:
    Als ik buikpijn krijg of flink bloedverlies moet ik eerder terug komen, anders de dinsdag. Curretage zal de week er op wel gepland worden. Zou graag hebben dat mijn lichaam het zelf op zou lossen maar ik ben bang dat dat nogmaals niet gaat gebeuren eigenlijk. Dus ik ga maar uit van een curretage, dan valt het misschien nog mee..
    Wens voor een 2e is door deze zwangerschap wel sterker geworden. Hoop alleen dat het niet gaat heersen. Wat jij laatst noemde herken ik wel namelijk; dat je een soort druk voelt omdat er meerdere om je heen zwanger willen worden. Belachelijk eigenlijk, maar toen voelt dat dan wrang ;). Ook het ''ideaal'' beeld van 2 a 2,5 jaar tussen de kindjes. Weet ook wel dat dat niet belangrijk moet zijn maar dat zit al zo lang in mijn hoofd. Grr..

Merk wel dat ik iets moet gaan ondernemen om weer wat meer om handen te hebben. Zeker het najaar/ de winter is niet mijn periode en als ik me dan ook nog doelloos voel, dan komt het alsnog niet goed. Ben alleen wel bang om weer flink op zoek te gaan naar werk. Hoe serieus wordt je genomen als je binnen enkele maanden alweer thuis zit? :( Zou heel graag weer een leuke baan hebben en een lekker ritme in ons leventje, maar ik zie er ook enorm tegenop. Lekker duidelijk he...

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips over de bv en kolven.
    Wij zitten momenteel op zo'n 6 a 7 voedingen per dag. Geef als hij erom vraagt, maar meestal moeten we hem wakker maken.
    Ik kolf ongeveer 1 x per dag, zodat vriend 's nachts een flesje kan geven en ik gewoon kan blijven liggen. Na ja, nadat ik z'n luier verschoond heb, weer in bed ga liggen.

@Juju; Fijn dat je je goed voelt. En wat een super mooie droom heb je gehad.

@Loki; Wij zijn ook nooit vroeg beneden hoor. Loop soms om 12 uur nog ongedoucht rond. :)
    Ik vind je heel sterk Loki hoe je omgaat met je miskraam!

@Spikkel; Gelukkig goede uitslagen vandaag en Kruimel maakt het goed! Hopelijk kun je het af met alleen een dieet!

Ik moet even voeden! Later meer.
    x

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: denk veel aan je. schiet vol wanneer ik die regel lees over je allesje die boven ligt te slapen.
    Bewonder ook je vermogen om te relativeren, het feit dat je al een wondertje hebt verzacht de pijn misschien wel, of vergemakkelijkt deze situatie, hoewel het nooit pijnloos of makkelijk kan zijn :(
    Maar vraag me af of de klap straks nog komt. Maak me wel een beetje zorgen omdat ik je wat 'mat' vind overkomen over wat er nu gebeurt. Niet lullig bedoeld, maar maak me zorgen...
    Werk dillema ken ik. Ik moet ook op zoek maar de moed zinkt me al in de schoenen wanneer ik de zoekpagina open. Ook allerlei gedachtes, wie neemt je nu serieus? Ik bedoel, ik heb de leeftijd waarop de meeste vrouwen kinderen krijgen, heb 1 kindje, wil er meer uiteindelijk. etc. stomme gedachtes...
    De herfst/winter is niks he :( Vorig jaar wel baat gehad bij St. janskruid. Misschien ook iets voor jou? Hoewel ik niet weet of dat te combineren is met een zw. wens?

@Spikkel: hopelijk kan je gewoon onder controle van de vk blijven. je blijdschap was zo groot toen je daar kwam, niet meer in het ziekenhuis op controle enzo.
    zou fijn zijn als je alles onder controle houdt qua waardes en je gewoon bij je vk mag blijven.
    Zag een echofoto op fb voorbij komen, mooi!!!
    Nog gechecked of meneertje niet een mevrouwtje is trouwens?
    Wat voor dieet heb je nu gekregen eigenlijk? Weinig suiker ofzo?

@Bloom: Snap heel goed dat je even klaar bent met alles. Hoop dat je achter je beslissing staat.
    Vind het wel super dat je het nu al over een evt. derde hebt trouwens :p
    Maar baal flink met je mee, niet fijn dat je niks kan :(
    Borstontsteking is niet fijn :( en de ijzertabletten, verschrikkelijke dingen. zat er meteen van verstopt.
    Floradix heeft mij heel erg geholpen na de bevalling om hb weer wat op te krikken. Werkt ook bevordelijk voor de stoelgang. Weet niet of jij daar ook last van krijgt bij die ijzertabletten? Hoop het niet iig.
    Fijn dat je de koorts er uit hebt gezweet. Lijkt me doodeng om je ineens zo ziek te voelen!

@Nieke: en, toets gehaald? wanneer krijg je de uitslag?
    Hoe was het bij de fysio vanavond?
    Hopelijk hoef je geen uren in te leveren als je minder gaat werken. werkgevers zullen er toch altijd lastig over doen. waarom snap ik niet omdat ze alles gewoon vergoed krijgen bij een ziekmelding...
    Niet te loyaal proberen te zijn. momenteel is het belangrijk dat jij aan jezelf denkt en goed aansterkt voor de bevalling die je te wachten staat. het is een flinke aanslag op je lichaam hoor, en je moet echt fit zijn straks!

@JuJu: bedankt voor die samenvatting van gisteren!
    Balen vd vermoeidheid. Wil wel even een cliche erin gooien: hoort er allemaal bij rond jouw termijn. de periode van misselijkheid is voorbij, en kersje is nu een groeispurtje aan het houden in je buik en dat vreet energie - juist, jouw energie!
    Maak je niet te druk om de kilootjes, die vliegen er straks zo af bij jou ;)
    Geen spekkies erbij betekent dat het allemaal voor je kindje is he ;)
    Je droom klinkt super! Ik droom de laatste tijd ook over een dikke buik gek genoeg...
    De foto's kan ik helaas niet meer zien :(

@Marscha: PB moet nog even wachten hoor, sorry zit in een chaotische week.
    Maar het komt... wanneer de rust weer wat is teruggekeerd hier.
    Nog eventjes geduld tot de uitslagen dus, spannend! Maar vind het stom dat jullie het nog 6 maanden zelf moeten proberen. Alsof het nog niet lang genoeg heeft geduurd?

@Larissa: 2 eitjes zou wel gaaf zijn!
    Plannen hier in/rondom huis lopen toch wel door. kweet t ff niet verder. zal binnenkort weer een pb sturen. voelt iig voor mij nog precies t zelfde.
    misschien wordt t wel beter wanneer ik me kan verstoppen achter mn drukke avondschema ;)

@DeLi: Fijn dat spruitje het goed doet!! en dat de bv ook goed gaat :)
    Veel vragen komen er in het begin naar boven he? Kan je nog bij je vk terecht voor vragen enzo, nu de kraamhulp weg is?
    En gelukkig zijn wij er ook om als vraagbaak te gebruiken :p
    Vond in het begin dat het zo enorm overdonderend was, ineens mama zijn, ineens er alleen voor staan zonder kraamhulp, al die vragen en/of beslissingen moet je toch zelf beantwoorden/nemen de komende 18 jaar vrees ik :p
    Je buikpijn baart me zorgen. Heb je de huisarts gebeld vandaag? klinkt echt niet goed hoor!
    Vooral gezien de problemen die je bij de bevalling hebt gehad.

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Ego: vandaag half verslapen, om 7u schudde manlief me wakker. oops... dus pas om 8:20 op het werk, om 17:00 Mini opgehaald, om 18:00 weer in de auto naar mijn eerste groepsles. Om 22:00 zat ik weer op de bank om de oppas af te lossen.
    Voor het eerst dus oppas in huis gehad, raar idee joh! Maar alles is prima gegaan, Mini heeft nog lekker gespeeld tot 20:15!!! vrij laat voor zijn doen, maar heeft gewoon goed geslapen en slaapt nog steeds. Heb goede hoop voor vannacht ;)

Morgen ben ik een dagje vrij van kantoor, want we moeten naar het CB en dat is altijd midden op de dag. Ik ben zo benieuwd naar zijn lengte en gewicht! Hij zit al bijna een jaar in dezelfde kledingmaat. De broekjes waren toen te lang, nu passen ze goed. Hij wordt smaller (nee, rekt gewoon uit in de lengte!) en het echte babyvet begint te verdwijnen.

Oh en eindelijk gaat er avondeten in! Die strijd had ik al lang opgegeven, dan maar een boterham of een papfles, maar sinds een paar dagen gaat er aardappel in en vlees. Nu nog groenten leren eten :p

Verder bar weinig te melden...

Ja, toch nog... Weet je, gek eigenlijk. Had 2 weken geleden laten pendelen en toen kwam er uit december zwanger van een jongen. Toen had ik nog niet gedacht over verwijderen van de mirena.
    Bedacht me dus vandaag ineens dat die mirena er in november uit gaat. Wil ik weer aan de pil? Eerlijk gezegd niet, geen hormoontroep in mn lichaam. Maar zwanger worden wil ik ook niet. Maar wat als... Weet je... Wat als we niet voorzichtig zijn en t gebeurt wel? Angst!
    Misschien toch binnenkort eens met de gyn praten over de mogelijkheden indien t wel zou gebeuren.
    Aan de andere kant is mn situatie nou niet echt stabiel te noemen dus misschien toch beter om wel aan de pil te gaan. 1 ding is zeker, die mirena moet er gewoon uit...

Vk mailde me trouwens dat het ook door t gewichtsverlies zou kunnen komen dat mn cyclus zo van slag is. Maar ondergewicht betekent toch meestal dat de menstruatie uitblijft? Daarom snap ik ook niet waarom ik nu 2x per maand ongesteld ben. Vraag me dan af of de mirena gewoon niet meer goed zit ofzo, en maak me druk of er misschien iets anders mis is of iets dergelijks.
    Pieker te veel...

Nu een bional pilletje erin (melatonine nachtrust) en hopelijk een goede nacht slapen...

*strooit wat knuffels rond*

8. spikkeltje

uk: spannend en succes bij cb met mini.
    '
    Heb geprobeerd te ontdekken, maar kon niks zien..ach krijg nu genoeg echo's dus...we blijven kijken.

heb nu aantal dingen als tips mee gekregen wat ik wel en niet mag.
    Volgende week echt de dietiste, dus zal dan echt een lijstje krijgen.
    Maar moet geen suikervrij rotzooi kopen, daar zit te veel vetten in en was ook duurder. Ik mag best een snoepje, maar dan moet ik wat anders laten staan.Moet keuzes maken.
    Verder bewegen, dat doen we wel, zwem 2x in de week, fietsen veel,de hond word 4 keer per dag uitgelaten, door mij. wandelen met j.
    En ik moet zorgen dat ik me (gezonde) tussendoortje krijg. J krijg het wel, maar dan vergeet ik me zelf.. Vergeten klinkt raar, maar ben soms zo druk bezig....Had ik voor dat j er was nooit..

heb nu in totaal 3 keer gecheckt: 7,4, 5,1 en net op nuchter maag, 4.6 dus allemaal super netjes..

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    DeLi geniet van je pyamadagen, niets moet nog voorlopig :) Fijn dat het zo goed gaat en wat leuk dat papa al regelmatig een flesje geeft. Dat was hier pas met 4 weken en papa vond er niet veel aan haha ;) Neem je tijd om rustig te wennen aan de nieuwe situatie en maak je niet druk om hier, wilde ik nog even zeggen.
    Die buikpijn: naar de dokter jij!

Loki: Herken me wel wat in de zorgen van Uk. Je hoeft niet altijd stoer te zijn, niet hier in ieder geval. Dus een hele boze baal schandalige vloekpost mág (wel vooraf even aankondigen ;)) en een hele verdrietige huil post óók. Nog bloed verloren?

Spikkel fijn dat je waardes goed zijn. Volgens mij is suikervrij niet zo'n probleem maar zelf heb ik niets met zoetstoffen en vaak zit dat er ook in. Dus zelf koekjes bakken met J ;)

Hee Uk wat leuk een update! Buikfoto staat ook in mijn album.
    Goed dat je Mirena eruit gaat en ik denk eerlijk gezegd dat het beter is als je geen hormonen meer gaat slikken of tot je gaat nemen. Volgens mij is dat helemaal niet goed als je niet erg stabiel bent. Maar uhm condooms zijn ook niet echt veilig, ook niet in combinatie met ondergewicht (zie onderschrift ;) Al is jouw BMI nu lager dan de mijne was denk ik?) dus als je geen baby wil dan is een gesprek wel handig ja.

Ben benieuwd hoe groot mini is. Uk is nu 11,3 kilo, hij ging vandeweek weer op de weegschaal staan haha. BInnekort een houten meetlat halen (en een voor Kersje) dan kunnen we ook kijken hoe lang hij is. Fijn dat het eten beter gaat zeg! Ik ben echt gezegend met een eetliefhebber volgens mij.. maakt niet uit wat we eten maar hij is door de dole heen als ik ga koken en rent altijd luid "ETENETENETEN" roepend naar de tafel als het (bijna..) klaar is. Gaat ook wel weer over, ik weet het ;)

Nu ik toch weer over ben gegaan op een ego verhaal. Hier echt een groeispurt achter de rug.. Hij past zijn schoenen (ja, die ene waarvan ik een paar weken geleden nog dacht dat hij de hele winter ermee zou kunnen) niet meer en draagt nu dus zijn neiuwe winterschoenen (nog wel iets te groot) maat 22. Opeens gaan bepaalde shirtjes niet meer over zijn koppie. En twee nieuwe tanden en een onderkies erbij..
    Ik heb altijd na zo'n spurtje dat ik even moet wennen aan zijn nieuwe koppie en blik. Stom he? Hij kijkt dan opeens weer een stukje wijzer de wereld in, koppie is wat slanker, hij paat weer meer.. soms kijk ik dan naar hem en denk: wow, ben jij echt mijn kindje? Duurt altijd een paar dagen, herkennen jullie dit of ben ik echt raar?

10. spikkeltje

inderdaad ook de zoetstoffen, maar ook de vetten, zit te veel vetten in... staat in ieder geval op me papier en ze hebben het gezegd.. maar ben zelf helemaal. Het blijft best wel moeilijk.Net geprikt en die was wel boven de 7.8.. en dan denk ik weer. waar ligt het nou aan dan..zal nog wel even duren, voordat ik alles door heb zeg maar.. Ze hadden gisteren beter een heel lijstje mee moeten geven. in plaats van paar dingen. Dan weet je ook wat je beter kan laten staan. Ik durf amper hagelslag op brood te doen..

Zelfs met melkproducten moet ik voorzichtig zijn..En als het aan me moeder ligt mag ik niks meer. Toen we j haalde gisteren begon ze er over. Ik zei zo: nou dan sla ik sinterklaas en kerst over dit jaar. Want dat zijn toch momenten dat je wel pepernoten eet of wat. Ze kan nu ook zo presteren, dat ze voor iedereen met sint chocolade letter koopt, behalve voor mij. (heb ik anders nog wat voor na de bevalling hahaha) me vader helpt me hier in wel mee. Hij wilde ijs eten..en toen zei die, doen we maar niet niet zo leuk voor mij..ik ben dol op ijs..

man gaat nu ook mee doen met dieten.. Hij mocht gisteren de appeltaat (laatste stukje ) op eten en de laatste pepernoten.. Hij moet toch beetje zijn buikje kwijt. dus dat geeft ook wel steun..

Heb net in me mailbox nog een boekje gevonden van me vorige dietiste die ze als bijlag ooit keer heeft gemaild..dus ga me daar eerst maar aan houden..En hoor dinsdag wel meer..

Juju: heb jij misschien enkele bak tips?? voel me heel erg blanco...Wilde in de herfstvakantie speculaaskoekjes maken en pepernoten.. Ga zo ook even op internet speuren...

11. spikkeltje

juju: maat 22 heeft druif. J zit op 21. en met pantoffels heb ik 22 moeten kopen. 21 was beetje krapjes.. zal wel aan model liggen.

Herken wat je zegt. heb ik ook bij J.. hij lijkt al wijs.. maar soms...te wijs...En dat hij alles meer begint te begrijpen.
    Als ik zeg weg gaan slapen.. rent hij naarde trap, wanneer ik zeg we gaan douchen. rent hij naar de badkamer..
    Als we gaan eten rent hij naar zijn stoel...
    Hij zwaait wanneer ik zijn kamer deur dicht doe..
    pfffff laat kruimeltje maar lekker lang baby zijn...straks..

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Uk:
    Lief dat je je zorgen maakt meid, en de klap zal echt nog wel een keer na dreunen op een later tijdstip maar ik denk juist omdat ik er toen al zo mee bezig geweest ben hoe ik een 2e zwangerschap wilde, dat dat als een stuk voorbereiding gegeven heeft. Ik weet voor mezelf dat de enige remedie om het achter me te laten en te accepteren is om weer goed zwanger te zijn. Maar hier heb ik geen grib op en dat kan natuurlijk nog máánden duren. Dat zou betekenen dat ik tot die tijd ga focussen op het zwanger worden en dat maakt ook de niet-zwangere tijd (die 2 maanden terug bv nog prima was) tot een hele nare tijd. Dat wil ik niet en dat is het niet waard... Misschien dat het daarom wat mat overkomt, maar begrijp me niet verkeerd ik vind het echt heel rauw dat wij weer nét bij die 10% moeten horen en dat het wéér niet gewoon mag gaan.... En daar ben ik best wel boos en verdrietig om.

Ben ook benieuwd naar een update, maar zo te horen niet gek veel anders dus. Ik zou ook gaan praten wat na de mirena. Lijkt me vooral voor jou nu niet de beste weg om een 2e kindje te krijgen. Jij voelt het het beste natuurlijk maar behalve de niet stabiele situatie op het moment denk ik dat het voor jou ook het beste is om eerst alles rustig op een rijtje te hebben. Al kan ik me ondanks alles heel goed voorstellen dat het kriebelt. Zo'n wens staat los van alles eromheen! Ben benieuwd naar Mini's metingen! En geniet van je vrije dag!

Juju:
    Haha Druif in een groeispurt dus! Gek he hoe super hard het soms ineens gaat. Echt met sprongen, ook de ontwikkeling inderdaad. Dadelijk moet hij deze winter nóg een paar winterschoenen! ;)
    Leuk zo'n goede eter!
    Geen bloed meer verloren helaas. Geloof er niet zo in dat mijn lichaam het zelf oplost (nu zelfs kotsmisselijk dus mijn lichaam gelooft nog heilig dat ik zwanger ben, bah).

Deli:
    Haha die pjama dagen zijn bekend! Zeker toen vriendlief weer was werken wist ik af en toe niet wanneer ik wat moest doen en vergat ik vaak te eten of drinken zelf. Over douchen/aankleden nog helemaal niet te spreken, hahaha! Gewoon lekker doen, jezelf niet moeilijker maken dan noodzakelijk!
    Wat fijn dat je vriend snachts al een flesje kan geven. Drinkt spruitje vaak snachts? 6/7 voedingen is relatief weinig voor BV, maar als hij er goed op groeit en voldoende plasluiers heeft lijkt me er niets mis mee!

13. spikkeltje

pyjama: die blijven nog wel hoor.. hier heb ik ook zo'n dagje. Ga zo de zolder maar eens op...Wild eik gisteren al doen, maar heb echt 2 uur geslapen...

Loki: Wat onzeker.. en dat je lichaam nog gelooft dat je zwanger bent..Welke dag moet je volgende week??

liefs

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dinsdag middag pas.

Zucht, Mummeltje heeft zojuist een hele berg gemaakt met pamperdoekjes ;). Nu gaat ze ermee poetsen, dat is dan wel weer goed :D

15. spikkeltje

word lang wachten op de dinsdagmiddag..heb altijd liever smorgens.. anders duurd een dag zolang. Wanneer er slechte dingen zijn.

och.. maakt ze zich zelf ook schoon? J gaat zijn haren dan ook schoonmaken. alles word schoongemaakt...Scheelt voor mama.. hahaha

Gisteren gooide hij wc rollen onder de douche...grrr.. zo kom je snel door de wc paier heen...

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    En dit behoort volgens jou dus echt niet meer tot de mogenlijkheden?
    Ik wil nog doorduimen, dus doe dat dan ook stug (vanaf mijn werk, later meer).

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Na hoeveel dagen heb jij trouwens een innesteling gehad Loki? Of is dat niet (goed) gebeurd dan denk je? Knuf!

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@CB: 89,6cm en 13,5kg is mijn stoere vent. Had hem een kilootje zwaarder verwacht. hij is sinds april 5cm gegroeid en maar 1kg aangekomen.
    Maarja, hij rent ook heel wat af dus niet verwonderlijk dat hij niet veel is aangekomen, toch?
    Lengtegrafiekje nog steeds boven gemiddeld, gewicht buigt af naar het gemiddelde.
    Verder blokjes gestapeld, vormenstoofje (wow ging echt super!) en Mini is meer dan goedgekeurd door de vpk.
    Vormenstoof moet rond 3 jaar zonder aarzelen gaan. Mini moest wel even zoeken maar kreeg alle blokjes er zo in, huppa klepje open en overnieuw beginnen.
    Ook zijn kletsen (chinees) vond ze indrukwekkend, wij verstaan hem natuurlijk maar de buitenwereld nog niet.
    Al riep hij vanmorgen "broem broem rije rije autooooooooo!" toen hij op zn Cars shirtje wees :p *trotse mama*

@Spikkel: komt vast goed meis, je waardes vanmorgen waren prima dus...
    Maarre, jouw man op dieet? buikje? waar??

@JuJu: volgens mij was jij op een gegeven moment nog magerder hoor! druifje had je goed opgegeten.
    oppassen straks met kersje dat er niet weer hetzelfde gebeurd, anders blijft er niks van je over.
    je hebt een prachtige buik! ja, wel ineens gegroeid maar zie nog steeds geen grammetje vet op je lichaam!!
    mijn bmi is 17,7 trouwens. nee wil nog geen kindjes, maar condoom moet toch gewoon veilig zijn??

Haha klinkt echt super hoe kleine Druif naar tafel rent. als Mini honger heeft pakt hij zijn stoel en gaat hij demonstratief aan tafel zitten en zegt "zo" en kijkt me vragend aan.
    Hopelijk zet de trend hier ook door en krijgen we weer een hongerwolfje terug ;)
    Vanavond rundvleesschotel met pompoen en wortel, ben benieuwd!

Herken het heel goed wat je zegt over de spurtjes. Als ik de foto's doorblader zie ik ook van het ene op het andere moment een ander koppie.
    Soms gaat het ineens zo snel! Benieuwd wanneer hier weer een spurtje komt ;)

@Schoenmaat: 23-24! heb ik nou zo'n groot kind??

@Loki: ik snap dat je je gedeeltelijk al had voorbereid op weer een miskraam, hoe zuur het ook is, je weet dat je een verhoogde kans hebt.
    Vind het balen dat het deze keer mis is gegaan met de celdeling, al geeft dat misschien wat hoop voor een volgende zwangerschap, dat het niet aan je bm heeft gelegen deze keer, maar gewoon domme pech zoals je al zei.
    Maar het blijft gewoon zwaar kl*te :( Niemand zou dit mogen meemaken, en al zeker niet meerdere keren.
    Hoop dat je het zwanger worden de komende tijd niet te krampachtig bezig houdt, want dat is niet wat je wil lees ik, maar misschien gebeurt het onbewust nu na deze mk toch omdat je nu weet hoe graag je het weer wilt.
    Wees ajb gewoon boos en verdrietig hier! Als dat jou helpt, gooi het er uit. Wat JuJu ook al zegt, vloek, tier, scheld! Of verwerk het gewoon op je eigen manier. Maar weet wel dat er hier heel wat dames voor je klaar staan op het moment dat jij het het hardste nodig hebt.
    *huilt alweer* Zo niet eerlijk, dit...

Hehe Mummel aan het poetsen :p Mini pakte laatst een vaatdoekje van het wasrek, liep naar zn stoeltje en ging poetsen, en toen de tafel. Daarna liep hij naar de gootsteen en gooide het doekje daar in weg en zei "klaa!" (klaar) :p
    Stond met open mond het hele tafereel te bekijken. Ze observeren en herhalen op deze leeftijd zo veel! Doet me er weer aan denken dat ik juist nu het goede voorbeeld moet geven, en ook qua taalgebruik. wil me nog wel eens een vloek ontglippen die ik dan meestal weet om te vormen naar een nette versie maar toch...

19. spikkeltje

Dit heb ik ook...

20. spikkeltje

uk: ja net was de waarde ook goed. 6.1. Moet dus geen jam meer eten.. of light halen..vin het zo lekker op een beschuitje..

Ja, man heeft wel een buikje hoor.. hahaha..maar goed hij doet dan ook mee zodat het voor mij aangenamer word...

Cb mini. Netjes toch..Hij leeft wel op grote voeten zeg.. Was me nog niet opgevallen hahaha..

enhuh...volgens mij komt het wel goed met jullie.. zoals ik jullie heb gezien Z-dag..;)

Deel Deze Pagina