12.44, je bent toch niet net wakker Laris? Ik vind het heel vroeg voor je temp om nu al te zakken en een ongi aan te kondigen hoor. Ik denk niet dat dat het is. Je bent ook wat ziekjes, dus dan schommeld je temp zoiezo wat meer lijkt me. Morgen maar weer afwachten dus...
Ik hoop dat je gelijk hebt Loki!!! Inmiddels voel ik me namelijk weer helemaal fris en fruitig, dus had het daar niet echt meer aan gelinkt. Even afwachten wat er morgen op de thermometer staat Ennuh, nope, niet net wakker, maar druk aan het werk en daarom niet door dat het al middag was! Liefs, Laris
Rustig hier! Ik hoop dat het niets betekent, die temp Laris! Net lekker wat baantjes getrokken en morgen met Boef zwemmen!
Dan heb je een toffe baan Laris, als je om 1 uur nog denkt dat het ochtend is dan vliegt de tijd blijkbaar! Ben benieuwd naar je temp morgen Lekker Bloom, even avondje voor jezelf!
POEH!!!! (zeg ik alvast voordat ik aan deze megarea begin ) Tussendoor: 3 dagen doorgeworsteld: kletstantes!!!!!!!!!!!!!!! @IKEAopkoopzondag: big no-no! @Spikkel: inmiddels al gespiekt of nog steeds geen zekerheid over het geslacht? Hmz, lees je post over weinig liefde/warmte in je jeugd en hoe dat nu reflecteert op jou als moeder zijnde. Weet je, we doen het beste wat in ons kunnen ligt! Ben er van overtuigd dat jij een superlieve/liefhebbende moeder bent die er alles aan doet om het haar kindjes naar de zin te maken, een warm en vooral vertrouwd huis te bieden. Maar ik ken het gevoel van dat je misschien te kort komt, maar is lastig wanneer je het niet van vroeger uit gewend bent, je weet niet wat 'normaal' is... Maar we doen ons best KNUFF! Ben je aan het genieten op vakantie? Ik hoop het! Oh en wat super dat je lekker slaapt daar, ook erg belangrijk. @Loki: oops lees je post over traumaverwerking. briefje met naam/tel zit nog in mn jaszak... moet ik nog achteraan gaan. grote stap... Wat fijn dat mummeltje goedgekeurd is op het CB! en lekker gegroeid ook GAVE ECHOFOTOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!!! Je hebt wel teruggezwaaid toch he? Mummel en Frummel, ik ben voor! Kans op KS groot lees ik, maar wel fijn dat het op eigen verzoek mag. Mijn vk vertelde dat ze het afgelopen jaar al veel gemakkelijker zijn geworden met KS op verzoek. Voor mij zou het iig geen probleem zijn *pfieuw* maar aan de andere kant, wil ik dat? Hoe heb jij de ks ervaren bij Mummel? Oeh, hartje gehoord, wat vroeg! Maar zoooooo gaaf @Laris: eisprong gehad op 4/5 november. Betekent nu zeker wachtbankje? Spannend! Hihi, toch leuk om in een uurtje bij te lezen wat er in de afgelopen weken is gebeurd Spannend hoor met de krampjes en steekjes enzo, klinkt hoopgevend! Ha! En nu lees ik dat je niet ziek bent geworden maar hongerig en weeig in de maag. Zwanger?? Ik herken het, ik heb goede hoop voor jou hoor! Ziekenboeg bij jullie thuis? Beterschap voor Kyara! Hoop dat ze snel opknapt, is zo zielig voor die ukkies... En ondanks je dalende temp geloof ik er nog heilig in! Hopelijk krijg ik deze keer gelijk KNUFF! @Vanilla: hoe is het met de kwaaltjes? Lekker misselijk las ik Hoort erbij, helaas... Leuk, zo'n echofoto met zw.ring erop en een klein boontje ernaast!! @Nieke: lekker aan het inrichten enzo? Jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen zeg! Balen dat je zoveel last van je bekken hebt. Toch net even wat te veel gedaan in huis? Hopelijk kan je je rust een beetje vinden de laatste weekjes. @JuJu: jullie hebben ook een plassenstamperje lees ik Balen dat je zoveel last van je bekken hebt Druifje die achteruit loopt en spelletje/knuffelen speelt, zo lief!!! Zoenmondje is ook superschattig. Die kennen we hier ook hahaha Ik herken het wel, dat Mini op de opvang juist met speelgoed speelt waar hij thuis helemaal niks mee doet. En het gedrag, thuis weten ze toch net iets beter wat niet mag, dus op de opvang ondeugender. Op zich vrij logisch, maar zal ook wel met grenzen aftasten te maken hebben... Prachtig eerste pakje, dat geruite rokje/jurkje en gestreepte broekje eronder. Zo stoer!! Maar is het wel practisch voor die eerste dagen? MP aanwinsten zijn ook super leuk, lekker retro Oh ik wil ook een meid!!! Hmmm, jij dus na een cursus ook al standaard moeite met inslapen? Guess waarom ik hier nu zit te reageren? Morgen weer zo'n avond Maar wel heel vervelend, vooral omdat je je rust ook wel kunt gebruiken natuurlijk! @Bloom: blijft wat aanrommelen met die borsten van jou, naar dat het zo lang door blijft gaan Kan me heel goed voorstellen dat je er strontchagerijnig van wordt!!! Mag ook best hoor, is niet niks! Wel fijn dat je hb goed is en de vk tevreden Ben je al helemaal gestopt met kolven nu? Snap dat t lastig is, die laatste keer, einde van de bv voor Boefje. Vond het bij Mini ook erg lastig, ondanks dat ik hem maar 2w live heb gevoed en nog een week heb gekolft. Later nog wel een paar keer geprobeerd aan te leggen (*stiekem*) maar hij wist niet meer wat hij er mee moest helaas... @DeLi: gave banner Fijn dat alles weer normaal is qua bloedwaardes. Je hebt het niet makkelijk gehad in het begin, maar ben blij voor je dat het nu afgesloten is. En de kleine man ook lekker aan het groeien, gaat allemaal super dus! Op de krampjes na. Arm ventje. Herinner me die paar weken nog goed, maar het gaat over! Hopelijk voor jou en de kleine snel Fijn dat de infacol lijkt te werken! @Straffen/afkoelen/timeout: de box was ideaal, tot hij er uit klom en in zijn handjes stond te klappen, zo trots was hij. Dan kan je niet meer boos zijn De box is er hier trouwens ook uit sinds vorige week. Ik gebruik nu de bank. Ik zet hem op de bank zonder speelgoed om hem heen en ga op mijn hurken erbij zitten en zeg dat hij moet blijven zitten. Standaard antwoord is "nee" en dan klimt hij er weer af. Ik houd vol Uiteindelijk blijft hij nors zitten tot ik hem roep of klimt er af en geeft me lief een knuffeltje @Belastingdient: aargh! @Andere cententrekkers: lees: CJIB: GRMBL! (ja... eigen schuld, ik weet het) @Sint/Kerst: ben al lang blij dat ik geen lid van de PV ben, anders hadden we 3 vieringen dit jaar. De intocht slaan we over omdat we dus van werk al 2x 'moeten'. Weet niet in hoeverre Mini het allemaal begrijpt eigenlijk? Hij snapt zoveel.... We bewaren ons cadeau tot kerst denk ik. En een maand later is hij ook jarig. Weet nog niet wat we gaan doen. Wil niet te veel drukte. @Ziekenboeg: check! Vandaag halverwege de dag naar huis gegaan. Halve dag liggen slapen tot de koppijn weg was en daarna naar cursus. Nu komt de koppijn weer terug dus zal eens richting bed. Ohja, ongi? Mirena eruit laten halen en toen begonnen met vloeien. Dag 11 nu en nog wat spotting. Best vervelend, hopelijk blijft dit niet zo bij de volgende rondes. Verder... same old same old Te druk om me druk te maken over zaken Helaas ook te druk om hier regelmatig te posten maar ik doe mijn best!!! (zoals jullie hierboven zien) LIEFS!
Daar ben je ff mee bezig geweest Uk! Jammer dat je nog niets gedaan hebt met de traumaverwerking. "Schrok" er al van dat je zo besluitvast zei dat je dat ging doen Lijkt me toch heel goed hoor, gebruik dat nummer meid!! Hier is nog niets definitief qua keizersnede hoor, maar de 2 gyns die ik er over gesproken heb klonken of ze er zo in mee zouden gaan als dit voor mijn gevoel het beste was. Heb zoiezo een top ziekenhuis, zelf beslissen wanneer je kindje gehaald wordt kan vast niet overal zomaar . Ik hoop eigenlijk dat ik geen keuze hoef te maken. Als de kleine gewoon in stuit gaat liggen dan is er geen keuze en kan ik ook nooit een fout keuze maken of achteraf gaan twijfelen. Ik heb de KS bij Mummel super ervaren. Ik vond het een fantastische ervaring. Spannend en onwerkelijk maar zó mooi! Mijn herstel is 100% zeker makkelijker geweest dan oa dat van jou... Maar hier krijg ik een 2e keer ook geen garantie op natuurlijk, niemand krijgt dat. Je hoort ook horror verhalen, dus ik wil je geen mooi roze verhaal ophangen want zo gaat het zeker niet altijd... Ik heb overigens ook totaal geen last gehad van wat vaak wordt genoemd "falen omdat je het niet zelf hebt gedaan". Ik heb voor mijn kindje gekozen en geen risico genomen. Had ik dat wel gedaan dan was ze er nu misschien niet geweest (ware knoop in de navelstreng). Dus ik ben trots op hoe het gelopen is
@ Uk; respect voor je mega rea, wow!!! Druk, druk, druk dus nog steeds? Goed op jezelf passen hoor! En hopelijk is de spotting snel weg, na 11 dagen ben je dat bloed wel zat @ Bloom; veel plezier vandaag, lekker zwemmen met Boef! @ Loki; een ks is een grote angst van mij, ondanks dat ik mijn natuurlijke bevalling geen pretje vond... Het gevoel van Kyara uit mijn buik en daarna direct op mijn buik was zo mooi!!! Maar, in jouw situatie, was het beter zo en het is voor de toekomst misschien ook wel beter. Heel fijn dat je in ieder geval mag meedenken, prettige gyn! @ hier; vanmorgen was mijn temp 37.3 2x gemeten, net als gister en zelfde tijdstip. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor, hihi! Maar ja, geduld nog tot vrijdag of zaterdag. *duimerdeduimerdeduim* Liefs, Laris
Hahaha, schaam ik me als ik toegeef dat ik zondag op 8dpo al heb getest (en omo wit natuurlijk )? Nee, je beledigt me niet en als mijn temp positief hoog blijft, dan test ik misschien wel eerder, maar anders hou ik het wel vol. Witte testen zijn stom! En ALS ik gister een innesteling heb gehad, dan issie toch niet posi voor vrijdag of zaterdag
Hahahahaha ik mag niet lachen nu natuurlijk? Op 8DPO posi testen is tot nu toe alleen mij gelukt (he JUJU ) en volgensmij ook erg uitzonderlijk ... Ik ga voor een streepje op donderdag Ik moet even springen hoor!!! Heb net zoooo duidelijk Frummels hartje gehoord Had al weer paar keer geprobeerd zonder resultaat en had al weer allemaal scenario's in mijn hoofd omdat ik het bij Mummel al zo duidelijk hoorde toen (ookal was overgeven gister de start van mijn dag en heb ik weer last van steken in mijn bil na liggen of zitten (zwangerschaps ischias noemde ze dat bij Mummel)). Maar, Fummel is er nog . Vertrouwen groeit langzaam maar het komt... HAPPY!!! Donderdag komt MvM (zal ik eerlijk zeggen dat ik niet op durfde te nemen vanmorgen omdat ik bang was dat ze voor niets kwam. Net maar meteen terug gebeld ). Kan ik toch nog een klein steentje bijdragen...
Lachen mag, ik ben niet moeilijk Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Frummels hartje weer gehoord!!! Super vroeg hoor, maar met zo'n slank lijntje kan het wel natuurlijk. Wat gaaf!!! Enne, berekening van ziekenhuis aanhouden mag hoor, dus nu 'gewoon' 11+3wkn zwanger JIPPIE!!!
Pessimistisch he dat ik blijft tellen in mijn eigen berekening? Ik beloof dat ik daar volgende week mee stop oke? Denk vrijdag tegen schoonouders + schoonzus vertellen. Ben nog even in twijfel of het dan meteen rond mag of ik nog een paar dagen wacht. Heb dat weekend meteen 2 'grote' feesten dus ligt aan mijn gemoedsrust einde van de week, hahaha . *Tis wat he*
Zaterdag ben je 12 weken dus dat zou een mooi moment kunnen zijn om het te vertellen! Maar, wat dit betreft ook gewoon doen wat voor jou goed voelt! Liefs, Laris
Ja jij hebt vals gespeeld, ik heb de mijne keurig weggegooid nadat de tijd verlopen was Liefs aan iedereen!
Hahahaha. Netjes zoals het hoort, maar ik heb nog nooit indrogers gehad als ik niet zwanger was, dus ik vond het wel legaal *Hoor nu steeds vaker dat die er wel degelijk zijn bij KV 2V5 *
Zal ik dan maar niet zeggen dat ik soms uren nadien de test wel eens uit de prullebak vis om te kijken of ik echt niks zie?! Ooooooooooooooow ik ben echt erg...
Wat een rust hier meiden! Heb sinds vanmiddag ongi krampjes, vanavond werden ze wat erger... Pfff, wachten sucks! Slaap lekker. Liefs, Larissa
Tis idd echt heel rustig! Ongikrampjes kan 2 dingen betekenen.... *Kortom, schiet je weer niks mee op*. Slaap lekker!