whahaha juju en dat durfde je vanmorgen niet aan ons te vertellen, las na terug komst over je verhaal... hihihi je bent duidelijk zwanger..als je ook nog verwacht dat je niet eerder dan augustus bent bevallen...-) maar je ziet er goed uit hoor, en mooi buikje...ziet er toch anders uit dan op de foto. Heerlijk nog even rond gelopen, j heeft nog genoten van de bladeren..nog paar foto's gemaakt. En toen moesten we nog naar beneden lopen, viel me ook niet mee. J slaapt nog en gaan straks even zwemmen.me voetjes deden beetje zeer..en was behoorlijk slaperig, van die buitenlucht. Echt een mooi park. Laris: knuffel meid, hoop dat het toch nog positief uit gaat pakken. uk je hebt gelijk. ik herken mezelf ook wel in veel dingen in je verhalen..sommige dingen komen overeen. loki hartje gehoordt leuk leuk... deli: mooie foto op fb. bloom: leuk de peuterspeelzaal Nienke: rustig aan, nog een maandje...wow!!! Marcha: leuk dierentuin.. verder thuis meer hier.. zo heerlijk, mooie omgeving, mensen zijn ook vriendelijk vind ik. We genieten, kan echt wel blijven zo, tot aan de bevalling... had nog conatct nog even met de diabetesverpleegkundige en weer positief, ondanks paar 8.4 waardes niet schokkend..ze heeft me nog wat tips gegeven als ik iets at waar me waarde hoog zou kunnen worden, om even te gaan wandelen na het eten..dan verbruik ik energie en dan gaat me waardes naar beneden. En gaf ook niet als ik keer niet kon prikken, moest gewoon genieten en ik doe me best en meer kan ik niet doen.. meiden, k ga weer genieten, ik moest even reageren.... uk binnenkort ook even afspreken-) liefs
Haha het is vorige week donderdag gebeurt dus he het nog heel lang verzwegen Idd ik hoop dat ik in januari niet vergeet te bevallen Fijn dat het wandelen nog beviel Nou gelukkig staat er heerlijk voedsel te pruttelen hier (stoofpotje en stoofpeertjes) want aan jullie heb ik ook niets *snif*
Hahahahaha wat een blunder Juju Gelukkig was je flap al aan vervanging toe anders was het wel echt heel erg ook nog eens Wij hebben iig even smakelijk kunnen lachen!
Dikke denk ik he? Hier op het forum krijg ik vaak te horen dat ik zo'n bescheiden buik heb en in het echte leven vraagt iedereen of het er geen 3 zijn. Typisch. Heerlijk Bloom, dat Boef zo ging spelen! Maakt dat ik me schuldig voel dat ik Druif van het kdv afhaal voor een half jaar, dan moet hij straks weer helemaal wennen Maar goed, ik ga minimaal 1x per week naar een inloop kinderspeelplek heb ik me voorgenomen waar hij een paar uur kan ravotten. Aanvulling: Zitten er aan te denken om dit bed voor Druif te kopen. Is een bed wat jaren mee kan (groot), wil graag laden ivm opbergen en dit kan ook nog een groot bed worden wat handig is als hij later vriendjes over heeft die komen logeren. Maar Ikea is zo oninspirerend he.. Wat vinden jullie?
Ik ben totaal niet Ikea-minded maar vind dit wel een heel mooi bed eigenlijk! Viel me helemaal niet op dat het een uitschuif-model is. Hoe doe je dat dan met de matras(sen?). Leg je er een losse naast als je wilt dubbel-slapen? Is wel een extra grote 1pers. maat toch? Kom je dan met standaard beddengoed (140*200) niet in de knoop? Misschien dat ik er binnenkort ook eens naar ga kijken, past goed bij Mummels kast (kast blijft bij Mummel, Frummel krijgt de kamer met inbouwkast zolang wij niet op de zolder liggen en dus ledikant+commode). Zat al te denken aan het orginele bed van de kamer maar die kost bijna 400 euro en dan heb je niet eens opberglades *vind deze mama ook ideaal*. Hou me op de hoogte wat je er mee doet Juju
Binnenkort trouwens een keer naar de Babydump. Orrienteren op duowagens Heb er 2 die volledig aan mijn eisen voldoen: Topmark Toppi 2: http://www.baby-dump.nl/shop/producten/img/22443_3_toppi-2-reiswiegww-van-je-af-nieuw.jpg en http://babywinkeleindhoven.nl/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/o/toppi2combi2.jpg ABC Zoom Design: http://www.babyboemkinderwagens.nl/uploads/webshop/zoom-sand-dark-brown_4.jpg en http://csimg.choozen.nl/srv/NL/290434707734211/T/300x300/C/FFFFFF/url/abc-design-zoom-sand-dark.jpg Beide middeklasse wagens en ook wel 2e hands te vinden. Wil er geen 1000 euro aan uitgeven want zal maar een jaartje (?) gebruikt worden (en daarna gewoon weer 'goed verkopen'). Merk wel dat ik weer een boel eisen heb (maxi cosi erop klikken, geen babynestje maar een reiswieg, liefst achter elkaar, zitjes naar je toe en van je af, in de reiswieg kunnen kijken ) dus de keuze is niet reuze . Welke vinden jullie het meest praktisch/mooi?
De Topmark! Ga je voor een duowagen ja? Hier nog steeds niet van plan.. Bed: Bedden zijn megaduur, vooral met lades! Volgens mij leg je tzt gewoon een tweede matras in het uitschuifgedeelte. Dus twee eenpersoonsmatrassen. Is natuurlijk pas over een hele tijd maar ik vind het wel praktisch. En super gezellig natuurlijk, in een groot bed! De bedmaten van Ikea zijn niet standaard maar hoeslakens enzo hebben genoeg rek dus dat moet toch lukken. Als het salaris van november binnen is ga ik maar eens naar Ikea *wat een straf*. Niet op zndag trouwens (@Uk)
Je merkt ik ga nog steeds voor de meeste berichten en houd de titel 'kansloos zonder leven' graag hoog *dubbel geplaatst*
Ja ik wil wel nagenoeg zeker een duowagen. We lopen een keer of 3-4 per week naar de winkel en dat is voorlopig wel echt te ver voor Mummel om aan de hand mee te lopen. Daarnaast ook heel de weg langs een straat (oke wel maar een dorpsstraat maar toch) en ik heb allerlei visioenen van overstekende Mummels op mijn netvlies gebrand . Vind het ook lekker om wat langer te winkelen en dan is het toch wel heel handig als Mummel even verplicht blijft zitten . Ik weet dat ze een half jaar ouder is dan en die 6 maanden doen vast veel maar goed, meer dan 2 kindjes komen er hier niet dus ik wil alles geprobeerd hebben hoor! Laatste kans dus! Heb wel een max in mijn hoofd qua budget en verwacht daarmee dat de afschrijving na 1/1,5 jaar 100-150 euro zal zijn en dat vind ik acceptabel. Hou ons op de hoogte Juju Als ik me binnenkort verveel rij ik misschien ook vast eens een keer naar de Ikea om te kijken wat het IRL is.
Hahahaha ik ga jou gewoon echt nooit inhalen dat heb ik al lang gezien dus je hoeft niet zo overdreven je best te doen hoor
Haha wat een blunder Juju te grappig! Ik heb wel eens iets soortgelijks mee gemaakt, met kerst eens over een tasje met onze mooie wijn en champagneglazen gereden. Lekker suf ook haha. @loki: ik heb niet veel verstand van duo wagens maar de topmark vind ik er wat steviger uit zien op de een of andere manier. @bloom: boef zag het dus wel zitten bij de peuterspeelzaal! Leuk hoor, Justin vindt zijn dagje op het kdv ook altijd erg leuk. Per wanneer kan hij er heen? 2 of 2,5?
NOD November: 16/11 Larissa (5) Afspraken: 14/11: DeLi voor endometriose naar gyn 22/11: Bloom CB + 1ste inentingen 23/11: Marcha 2e echo + gesprekje gyn 26/11: DeLi met Spruitje naar CB + 1e inentingen// Spikkeltje fotoshoot. 27/11: JuJu intake kraamzorg // Loki Gyn// Spikkeltje gyn groeiecho en diabetesverpleegkundige.[/COLOR] 30/11: Spikkeltje VK 04/12: Spikkeltje "verlof" 07/12: Spikkeltje cb 12/12: AD Nieke 24/12: JuJu zwangerschaps- en bevallingsverlof 01/01: Druif van kdv af 03/01: Bloom CB 05/01: Bloom weer aan 't werk 10/01: Boef meekijken op peuterspeelzaal 13/01: Spikkeltje uitgerekende datum 15//01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal 31/01: Bloom CB 22/04: JuJu ouderschapsverlof (volledig) 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 01/07: JuJu Einde ouderschapsverlof 29/07: JuJu Druifje en Kersje weer 2 dagen naar KDV Zwanger: Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin, 2690gr.47 cm JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Jongen) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje Meisje: Larissa
Lieve meiden, later meer, maar even een berichtje van mij. Heb vandaag een echo gehad op mijn werk, omdat er de vorige keer wat vocht was gezien achter mijn bm. Omdat ik de gehele cyclus buikpijn heb (incl mega pijnlijke eisprong) wilde ik daar nog eens naar laten kijken. Niet via de HA dus, maar na het reguliere schema van patienten heeft de echoscopiste uitgebreid de tijd voor me genomen. Bm zag er goed uit, geen vocht meer en veel slijmvies opgebouwd. Een perfecte plek voor een vruchtje om goed in te kunnen nestelen. Verder zag alles er goed uit voor deze fase van mijn cyclus, dus nu ben ik wat dat betreft echt wel gerust gesteld! Ik vroeg wat het dikke bmslijmvlies kan betekenen, maar dat kon dus 2 kanten op. Een zwangerschap zag ze niet, maar daar zou het ook te vroeg voor zijn natuurlijk. Ik werd hierdoor toch wel erg benieuwd en aangezien ik 'dichtbij het vuur' zit in het zkh heb ik bloed laten prikken op HCG. Uitslag <1 (minder dan 1) dus ik ben niet zwanger en er is voor deze ronde ook geen hoop meer. Morgen bellen we naar de ha voor een zaadonderzoek. Manlief is er, net als ik, teleurgesteld en verdrietig over dat het weer niet gelukt is. Kyara in ronde 2 en nu door naar ronde 6. Dat is dus al 3x zo lang en wie zegt dat het aankomende ronde gaat lukken? Ik durf niet meer te hopen... Het kan 'gewoon' allemaal wat langer duren, of er kan echt een rede voor zijn, we don't know! Gelukkig is Kyara mijn prachtige prinses en ik geniet op en top van haar! Morgen lekker vrij samen met manlief en daarna alweer bijna weekend. Later meer meiden, heb er nu gewoon de puf niet voor, sorry! Liefs, Laris
Wat prettig dat je dit soort dingen allemaal zo even uit kunt zoeken Larissa. Als dit soort onderzoeken je gerust kunnen stellen moet je dat doen, iedereen heeft voordelen van zijn of haar soort werk dus daar mag je best een beetje extra gebruik van maken vind ik . Met je baarmoeder is dus op het oog niets mis, dat is fijn te weten. Deze ronde definitief over dus. Niet leuk . Kan me voorstellen dat jullie er echt even depri door zijn. Ik zat me vanmiddag nog te bedenken of je nu al wat meer wilde laten bekijken of nog niet. Zaadtest is dus de eerste ''echte'' stap. Spannend. De angst dat het dit keer niet zomaar zou lukken zit bij jou al vanaf het begin hoog heb ik het gevoel. Ookal is het dus ''pas'' ronde 6, ik denk wel slim om er iets mee te gaan doen. Voor iedereen is dat moment op een ander tijdstip. Ik hoop voor je op snel duidelijkheid en liever nog gewoon een positieve test de volgende ronde... Knuf!!!
Larissa; fijn om te horen dat op de echo alles er goed uit zag. Wel heel erg balen dat de bloedtest aangaf dat je niet zwanger bent (nu heb je wel duidelijkheid voor deze ronde). Goed dat jullie de stap genomen hebben om naar de HA te gaan voor zaadonderzoek. Misschien geeft dat weer een beetje vertrouwen als jullie horen dat alles goed is. Al zitten jullie 'pas' in ronde 6 ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat het nog niet gelukt is vooral omdat het bij Kyara zo snel ging. Soms duurt het gewoon wat langer, je lichaam moet er ook helemaal klaar voor zijn en misschien is dat tot nu toe nog niet het geval geweest (hopelijk komende ronde dan wel!). Dikke knuffel meid! Goed dat je ondanks dit toch lekker kunt genieten van Kyara en je mannetje, zeker blijven doen. Loki; de topmark duowagen zou ik zo op het oog voor gaan. Al lijkt me een duowagen nooit echt handig, ze zijn zo groot. Maar ik kan me voorstellen dat dit wel praktisch is met Mummel en Frummel straks. JuJu; Lijkt me een prima bed voor druif, toch? En handig dat je als je de la er onder vandaan haalt een dubbel bed hebt. Nu nog niet nodig maar als hij wat groter is ideaal. Hier; net bij de verloskundige geweest, alles goed. Ons kleine meisje ligt nog steeds netjes met haar hoofdje beneden maar nog niet vast, wel iets dieper dan 2 weken geleden (dacht ik ook al te zien/voelen). We hebben het over de bevalling gehad en wanneer we moeten bellen, spannend! Volgende week weer terug. Nu even studeren. We gaan morgenmiddag na de toets een weekendje naar Brussel! Veel zin in!
NOD November: 16/11 Larissa (5) Afspraken: 22/11: Bloom CB + 1ste inentingen 23/11: Marcha 2e echo + gesprekje gyn 26/11: DeLi met Spruitje naar CB + 1e inentingen// Spikkeltje fotoshoot. 27/11: JuJu intake kraamzorg // Loki Gyn// Spikkeltje gyn groeiecho en diabetesverpleegkundige.[/COLOR] 30/11: Spikkeltje VK 04/12: Spikkeltje "verlof" 07/12: Spikkeltje cb 12/12: AD Nieke 15/12: Laatste dag Mvm 24/12: JuJu zwangerschaps- en bevallingsverlof 01/01: Druif van kdv af 03/01: Bloom CB 05/01: Bloom weer aan 't werk 10/01: Boef meekijken op peuterspeelzaal 13/01: Spikkeltje uitgerekende datum 15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal 16/01: Loki09 SEO 31/01: Bloom CB 22/04: JuJu ouderschapsverlof (volledig) 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 01/07: JuJu Einde ouderschapsverlof 29/07: JuJu Druifje en Kersje weer 2 dagen naar KDV Zwanger: Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin, 2690gr.47 cm JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Jongen) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje Meisje: Larissa
Zo de plas-kannen staan er weer Tis maar 4 weekjes nu natuurlijk maar ach, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Wel leuk, was nogsteeds dezelfde vrouw die ook met de eerste zwangerschap en met Mummel geweest is dus nog even lekker zitten kletsen
NOD November: 16/11 Larissa (5) Afspraken: 22/11: Bloom CB + 1ste inentingen 23/11: Marcha 2e echo + gesprekje gyn 26/11: DeLi met Spruitje naar CB + 1e inentingen// Spikkeltje fotoshoot. 27/11: JuJu intake kraamzorg // Loki Gyn// Spikkeltje gyn groeiecho en diabetesverpleegkundige 30/11: Spikkeltje VK 04/12: Spikkeltje "verlof" 07/12: Spikkeltje CB 12/12: AD Nieke 15/12: Laatste dag Mvm 24/12: JuJu zwangerschaps- en bevallingsverlof 01/01: Druif van kdv af 03/01: Boef en Boefje CB 05/01: Bloom weer aan 't werk 10/01: Boef meekijken op peuterspeelzaal 13/01: AD Spikkeltje 15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal 16/01: Loki09 SEO 31/01: Bloom CB 22/04: JuJu ouderschapsverlof (volledig) 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 01/07: JuJu Einde ouderschapsverlof 29/07: JuJu Druifje en Kersje weer 2 dagen naar KDV Zwanger: Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin, 2690gr.47 cm JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Jongen) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje Meisje: Larissa
@ Loki; van alles geregeld dus, voor Frummel, goed bezig! Vervelend dat je mannetje nog steeds niet in zijn hum is door het stoppen met roken. De laatste sigaret is toch al weer een tijdje geleden? Hopelijk blijft hij het volhouden! En geslachtsbepaling dus pas bij 20 weken, omdat manlief dat wil en jij geen zin hebt in discussie? Zozo, dat had ik niet van jou verwacht, haha! Loki krijgt toch altijd haar zin? LOL Ik vind beide wagens mooi. Wellicht bij ons niet meer nodig (want ja, wanneer komt wondertje 2?) maar anders laat ik me tzt door jou adviseren! MvM; wat goed dat je toch nog even meedoet. @ Vanilla; fijn dat alles goed is met jullie bolletje, altijd fijn om even extra te kijken! Vervelend dat je je zo moe en misselijk voelt, maar dat hoort er inderdaad wel bij ja. Lekker toegeven aan het vroeg naar bed gaan! Dierentuin geslaagd dus, fijn! Ik heb smakelijk moeten lachen om jouw blunder van de overreden wijn en champagne glazen, hahaha @ Bloom; wat super dat Boef gelijk heerlijk ging spelen met de andere kindjes. Betekent zeker dat hij er aan toe is. En je moet maar zo denken, veel moeders moeten hun kindje met 3 maanden al naar het kdv brengen, dus dat jij pas bij 2 jaar hem 2 ochtendjes naar de psz brengt is luxe En niet meer hoeven kolven; JIPPIE!!! @ Nieke; heel veel succes vandaag met je toets en daarna genieten met je mannetje in Brussel. Je hebt het verdiend!!! Ik ben ook erg benieuwd naar jullie meisje! Wat fijn dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt, al ietsje ingedaald. Ze kiest vast een hele mooie dag uit om geboren te worden over een paar weekjes!! @ JuJu; whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, laptop overreden, LOL Wat fijn dat de zolder zo opschiet, komt helemaal goed voordat Kersje wordt geboren! En fijn dat JuJuman weer wat meeleeft met jou en de zwangerschap, het is toch iets van jullie samen. Super bed voor druif, heel handig! En Ikea inspiratieloos? Boeie, haha, onze woonkamer staat er vol mee En je opmerking; kansloos zonder leven (ivm je vele berichtjes) whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha nog een keer LOL Ik vind m goed. @ Spikkeltje; fijn dat je waardes goed zijn, hopelijk zo door. En lekker genieten van jullie vakantie, top! @ hier; ik ben me woensdag helemaal rot geschrokken Als Kyara huilt, houdt ze altijd even haar adem in, dan zie je haar koppie vertrekken en dan brult ze het uit. Ze blijft soms best even stil, voordat de uithaal komt, maar dat zijn we gewend. Nu was er woensdagavond iets kleins waarvan ze moest huilen (mama was even bezig, dus ze moest op mij wachten en dat beviel haar niet, dus huilen.). Ze begint zoals hierboven beschreven en gevoelsmatig weet ik altijd precies hoe lang het stil is. Nu duurde dit langer, dus ik keek naar haar (was aan het koken, dus eerst met mijn rug naar haar toe) en ze was stil en trok een huil hoofd. Ik zeg kom op Kyara, adem halen, maar ze deed niks. Ik pak haar op, niks. Ze zat echt in die adem-stok-fase, maar er kwam niks. Toen zag ik dat haar gezichtje wit werd en haar lippen blauw, ineens en nog niet ademen!!! Dus ik tikte haar op haar wangetje adem halen Kyara, hè, kom op! Nog niks En toen brulde ze het uit Ze werd gelijk weer roze gelukkig. We zijn ons kapot geschrokken!!! Ik ben met haar op de bank gaan zitten en heb haar heel lang getroost en geknuffeld. Ondertussen was ik zelf ook hard aan het huilen, wat een schrik! Ik dacht echt, daar gaat mijn meisje. Wat een verschrikkelijke gedachte Gisteren waren we op bezoek bij mijn szusje en zwager, smoeder was er ook. Kyara moest weer huilen en hetzelfde gebeurde. Ze was nu korter in de adem-stok-fase, maar haar lippen werden heel snel blauw en haar gezichtje weer wit. Mijn schoonzusje schrok zich rot, terwijl zij wel wat gewend is. Toen Kyara doorhuilde werd ze gelijk weer roze. Dit keer was het huilen ook snel weer over. We hebben geen idee wat dit is? Mijn smoeder vertelde dat de broer van manlief dit vroeger altijd had, maar ja, hij heeft een klein gaatje in zijn hart. Niks ernstigs, het zit er nog steeds en je wordt er heel oud mee, maar goed. Kyara heeft altijd op boven beschreven manier gehuild, maar ze is er nooit zooo lang in gebleven en ook nog nooit met blauwe lippen en een wit gezichtje Ik ben s avonds wel 10x gaan kijken of ze goed ademde in bed, maar dat ging gelukkig allemaal goed. Even aankijken dus, maar mocht dit nog een keer gebeuren, dan ga ik direct naar de dokter. Heb inmiddels wel begrepen dat meer kinderen dit hebben maar och, wat zijn we geschrokken!!!
Verder hebben manlief en ik erg goed gesproken over onze kinderwens. We realiseren ons dat we er te makkelijk zijn ingestapt met het idee dat gaat weer net zo snel als toen. De angst begon bij mij na ronde 3, vanwege ons obstakeltje en mijn gekke cyclus en een algeheel gevoel van gaat het ooit nog lukken?. We zijn het er over eens dat we er te makkelijk over denken. Naast beïnvloedbare factoren zijn er ook een heleboel niet beïnvloedbare factoren, namelijk moeder natuur Ja, onze wens is enorm! Ja, manlief heeft nu spijt dat we toch niet eerder zijn begonnen en ja, wachten is stom! Maar we hebben ons erbij neergelegd dat we geduld moeten hebben Volgende week in ieder geval zaadonderzoek, want met slecht zaad kun je geen babys maken (en zeker niet op onze manier, haha!) Liefs, Laris