Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

juju: wat voor verf gebruik je? ik zag bij kv 2 soorten. Ik wil j zijn rompers verven, krijg de vlekken er niet uit en dacht dan maar blauw ofzo verven, maar ja durf ook weer niet hahaha..

leuke plannen..

hier net enveloppen geschreven, ga vn weekend laatste dingetjes aanschaffen.. de wieg is van zolder gehaald, maar moeten de poot even fixen.. dus me schoonvader heeft alweer een opdracht gekregen. Inprincipe hoef ik alleen kleertjes te gaan wassen en dat ga ik na sinterklaas doen...en dan ziekenhuistas bij elkaar zoeken.. Zodat vanaf week 36 ook klaar staat...dat zijn de grootste klusjes nog.. Oja de kinderwagenbak gereed maken.. Maar dat is zo gepiept...

We kruipen langzaam naar de dag!! En of ik het uit mag zingen of inleiden, we zien wel...

2. spikkeltje

nog heb ik het idee dat ik er niet klaar voor ben.. heb het idee dat ik nog zoveel moet doen..pffff..

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom:
    Oh haha nee ik ben niet keihard neergeknald hoor ;). Voelde het aankomen dus ben tegen de muur gaan zitten. Frummel deed het straks nog prima volgens mijn waardevolle apparaat :p

Bijna-naam vind ik ook wel heel gaaf eigenlijk! Moeilijk altijd hoor dé perfecte naam kiezen!!

Lijst bij Ikea? Oh jee! Wat heb je allemaal in het vizier? Hier ook weinig ikea-fanaten om me heen die mee willen als ik eens iets moet hebben ;) (ikzelf ook niet zonder goed doel, trouwens)

Juju:
    Me loves paars :p. Ben wel benieuwd idd of het niet af blijft geven. Zou bij mij ook mislukken denk ik :D. We horen graag je bevindingen en zien vol verwachting het eindresultaat tegemoed ;)
    Ben benieuwd of je het bed iets vind morgen. Laat je het even weten? Of heb je al nieuwe plannen? ;)

Spikkel:
    Inleiden zal wel meevallen toch? Gaat dusver erg goed met je waardes toch, denk niet dat ze dusver een rede van inleiden zien! Wanneer meldde J zich ookal weer precies?

4. spikkeltje

loki: fijn dat het beter gaat.. je voelt je zelf nu ook beter? rustig aan he.

Inleiden lijkt me eng.. maar zal wel meevallen.. ze hebben gezegd dat ze me in gaan leiden, maar ik heb zoiets, ik wacht mooi af tot de echo va week 36 dan kunnen ze zoveel al berekenen en ik wil ook afwachten hoe me waardes verder gaan en hoe de baby het doet..
    kruimeltje doet het prima. Iets meer dan 2 kilo..denk dat het weer een 7 ponder wordt of iets zwaarder een 8 maar zwaarder echt niet...mijn gevoel zegt dat alles goed komt ook met de suikers van kruimeltje.. je wordt min of meer wat bang gemaakt door zo'n ziekenhuis.. ze hebben een regels en blablabla... gisteren trouwens over gehad of mijn verloskundige de bevalling kan doen met hun als toezicht of achter de hand dat heet medium risk bevalling...ze gaan overleggen of dit mogelijk is.

en misschien ook wat voor jou Loki...Stel, (ga ik niet vanuit) ik krijg een keizersneede, kan zelfs ik de baby gelijk op de borst krijgen, dat heet weer The Natural Ceasarean. Wist niet dat ie mogelijkheid was, kreeg ik ook als tip van de vk..omdat ik wel weet dat papa de baby op de blote body kan hebben. als de mama nog gehecht wordt etc.. kijk maar een op you tube. zo mooi...

Me waardes gaan goed..soms beetje hoor rond de 8.4 maar dat is zelden...

J werd volgens ziekenhuis berekening 39+5 geboren en mijn berekening 40+1 en de huisarts en volgens cyclus 28 dagen 40+6. en later zei het ziekenhuis dat het waarschijnlijk wel 25 mei moest wezen.. Die 39+5 klopte eigenlijks ook al niet.. als je goed ter berekend met innesteling, wanneer de daad is vericht;) maar ach hij is er. ons klein handenbindertje.

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki; schrikken dat jullie meisje is gevallen, gelukkig niks aan de hand. Niet gek dat het jou even te veel werd, gelukkig dus niet echt gevallen.

Laris; wat ben je toch een lieverd. Als het je even te veel is om mee te schrijven gewoon niet doen. Dan lees je gewoon mee.

JuJu; leuk paars! Ben ook erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.
    Gelukkig gaat het beter met je bekken.

Bloom; ik vind de naam van jullie kleine boefje leuker dan de andere naam.
    En wat betreft de bv, je hebt het super gedaan! Natuurlijk had je gehoopt boefje nog veel langer bv te kunnen geven maar als je dan niet kunt genieten is dat niet goed.

Spikkel; fijn dat alles goed gaat. Ben benieuwd wanneer kruimeltje komt.

DeLi; goed dat je je zo goed voelt. Boodschappen doen met spruitje ging dus goed met de maxi cosi, kan ik wat van leren.

Vanilla: hoe is het?

Hier; ik heb het idee dat ik beeb wat minder voel vandaag. Morgen weer op controle dus even doorgeven. Hartje klonk wel goed, even geluisterd.
    Ik heb ook last van mijn onderkantje, hebben jullie dat ook gehad? Is ook rood, jeukt af en toe en is pijnlijk.
    Verder vandaag rustig aan wat dingetjes gedaan.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geen schimmeltje Nieke?
    Dat je de baby minder voelt is normaal, die heeft minder ruimte om te bewegen. Wel nog een paar keer er dag beweging voelen, dit is ene rare zin maar geen zin in backspace. Kan trouwens ook bevalling aankondigen ;)

Spikkel ik hoop voor je dat je gewoon natuurlijk kan bevallen. En 7 pond is mooi gewicht, hier wordt Kersje rond de 7/7,5 pond geschat afhankelijk van wanneer ze komt.

Paars: Is super mooi geworden! Heb een merk met een D gebruikt, maar dat kost al 8 euro ofzo dus ik weet niet hoevee;l je wilt verven maar nieuwe rompers bij de zeeman is misschien goedkoper? Er moet ook nog een halve kilo zout bij. Je hebt ook een handwasversie (in flamingoroze onder andere, ik zal eerlijk zijn: heb getwijfeld ;)) die is goedkoper en voor minder kleding.

Moet het nu nog 2x met gelijke kleuren wassen volgens de gebruikaanwijzing. Was toch van plan om binnenkort eens wat wassen te draaien (wat is er veel te wassen zeg, niet normaal. Al twijfel ik over de lelijke babyroze spullen en wikkeldoeken die ik ongevraagd van mijn moeder krijg ;)). Gewoon de dekens enzo, en dan in een zak in de kast. Bij Druif had ik dat helemaal niet maar als ik straks eindelijk een babykamer heb dan heb ik lekker alles in een keer klaar, kan ik er misschien nog even babyloos van genieten zonder te stressen ;)

Oh en net proefje van geboortekaartje aangevragad. Zonder foto trouwens, vond ik toch niet zo mooi geworden. Dus nu zelf een afbeelding (lang leve google) bewerkt.

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Zwaai meiden, jullie zijn lief! :)

Nieke, als je beeb minder voelt is dat altijd een reden om even te bellen naar je vk. Vinden ze geen probleem!
    Het kan komen door (verder) indalen, dan heeft beeb minder ruimte, maar het kan ook een andere reden hebben.
    Gelukkig klinkt haar hartje goed en moet je morgen al voor controle. Succes en vandaag 37 weken, woehoe!

Morgen gaat mijn mannetje zaad inleveren, spannend!

Liefs,
    Laris

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohja ik ga morgen het bed niet halen hoor, dat ga ik echt niet in mijn eentje sjouwen. Ik heb (veel) kleerhangertjes nodig en ga vast ook nutteloos geld uitgeven. Ohja en een ladenkast voor op zolder, die we nog wit moeten schilderen (hoop dit weekend een eind te komen).
    Wel even naar het bed kijken, of Druif het wat vindt ;) Ikea zit hier op 10 min afstand, en winkel ernaast heeft leuke knopjes voor op de commode, ga ik daar ook gelijk even langs (lees: waanzinnig leuke woonwinkel, vol te dure en te leuk om te laten liggen spullen ;))

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Larissa!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Ik bedoelde met mijn zin niet dat een inleiding mee valt (wat kan ik daar immers over zeggen? :p) maar meer, ik verwacht dusver niet dat er een rede is om jou in te leiden. De controles zijn steeds goed, geen overdreven groot kindje, dus denk dat ze je zo gewoon door laten lopen als het zo blijft. Dat bedoelde ik ;).

Baby meteen bij je na KS ligt aan het ziekenhuis. Ik ga er de volgende keer wel weer naar vragen maar bij Mummel was dit niet mogelijk. Ieder zkh heeft zijn eigen regels en eisen. Maar ik zeg eerlijk, de tijd ertussen viel me super mee, ging allemaal sneller dan ik verwachtte dus ik heb er geen negatief gevoel aan overgehouden ofzo.

Nieke:
    Wat is dat hartjes ding dan ideaal he :). Maar, morgen toch even melden hoor. Misschien krijg je dan een CTG om even te kijken hoe jullie meisje zich voelt van binnen. Zoals Larissa al zegt, verminderd leven voelen is altijd een rede voor controle. Vaak niets aan de hand maar beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig!

Larissa:
    Spannend! Wanneer krijg je dan uitslag? Morgen al of??

Juju:
    Haha nee ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij in je eentje (nouja met druif) dat bed mee ging nemen! ;) Maar je eigen bevindingen in de winkel wil ik ook weten hoor! ;)
    Lekker funshoppen morgen dus. Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt!
    En je ververij goed gelukt dus, mooi!

11. spikkeltje

Nienke, is wel vrij normaal rond deze termijn. Maar bij zorgen gewoon bellen. Ik merk nu ook dat kruimeltje wat minder ruimte heeft, word mee rgeschoven in me buik en af en toe een dikke schop, maar verder erg bewegelijk op de echo en ik voel hem wel.

Laris: knuffel en spannend!!

Juju: hadden bij zeeman gekeken, onze zeeman zijn de romeprsaltijd al verkleurt. Ook bij de wibra geweest en die hebben zijn maat nu niet.. Is niet zo'n ramp paar vlekken maar zo oud zijn ze nog niet...

Loki: snap het hoor...;) maar vind het zelf ook nog onzin.. het gaat goed.. dus ik wil afwachten...we hebben nog even.

hier nu ook weer wat..kan ook nooit volgens mij keer normaal.

Ga ik om kwart over 8 of wat later douchen.. stroomt de hele badkamer vol water. dus ik met zo'n plopper bezig..het gaat niet weg. Ik man geroepen, hij heeft morgen examen, dus druk aan de studie.. hij boos...de hele overloop staat blank.. Nu samen anderhalf uur bezig geweest, water weg te krijgen, 8 handdoeken en 2 strandlakens vol water..laminaat naar de klote..dus morgen verzekering bellen..me schoonvader komt langs, kunnen nu geen gebruik maken van de wastafel, want dan kotm uit douche put water zetten.niet douchen.. nou ja morgenochtend ging ik toch zwemmen, daar maar douchen..

Ach zo maak je wat mee... maar ben er nu wel klaar mee.. man oo. die moet nog wat leren, maar moet ook optijd eruit...

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Larissa; spannend! Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Spikkel; wat een ellende. Wens je man succes met de toets.

schimmeltje; zou kunnen, jeukt ook altijd. Ik smeer hier al een aantal dagen zalf voor maar doet nog niets. Morgen ook maar even navragen.

13. spikkeltje

nienke: ik had van zomer in mijn lies een huidschimmel..af en toe had ik overal jeuk en smeerde dus dat spul overal.. stond op dat het 6 weken kon duren voor resultaat, na 2 weken had ik geen jeuk meer..zelfde spul had ik laatst bij de kv gekocht, omdat ik weer klachten kreeg..

tnx.. zal het door geven. ikga nu plat. me buik word hard..niet fijn...kan nu al paar dagen ook niet lekker zitten..moet echt achter over hangen anders dukt die buik zo tegen me borsten aan..niet fijn.Zal morgen of vrijdag foto uploaden.. maandag een gemaakt EIN-DE-LIJK... a.s mandag komt de vk voor een shoot samen met j...dan krijgen jullie in loop van de week ook foto's te zien, denk volgende week vrijdag.. want dan heb ik controle bij d'r

slaap lekker

14. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Succes vandaag Nieke!

Manlief heeft het net ingeleverd en er werd verteld dat de uitslag gelijk vandaag bekend is, dus vanmiddag even langs de huisarts (wil sowieso een uitdraai van de uitslag voor mijn eigen administratie ;)).

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Spannend Laris.

Ik moet vanmiddag pas dus nog even wachten.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh Larissa ik hoop op goed nieuws!

Spikkel: Oh wat erg, ik haat dat soort dingen..
    Zou gewoon eens kijken naar die verf, je kunt er 1,2 kilo stof mee verven en die voor handwasjes is voor minder. Dus als je genoeg hebt: lekker doen!

Loki: Ja ik ga zeker kijken en zal de bevindingen delen ;) Wilde al onderweg zijn maar Druif is druk bezig met iets riekends dus wacht nog even ;)

Nieke succes met je controle! Hopelijk alles goed met jullie mooie dame!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Meiden, even kort, want heb weinig ruimte in mijn hoofd...

Spannend Laris!

Succes bij de vk Nieke! Dat je haar minder voelt is normaal, maar je mag daarvoor idd ten alle tijde je vk bellen hoor!

Veel plezier bij de Ikea JuJu! Ik wil ooohook! Jammer dat hij niet 10 minuten hiervandaan zit.... Maar aan de andere kant misschien maar goed ook! :)
    Vind de vestiging er trouwens wel op vooruitgegaan! Daar waar wij allebei naartoe gaan tenminste!

Ben benieuwd naar je foto's spikkel!

En verder...

Tja... Bloomman nog steeds niet lekker in zijn vel, waardoor ik me nog steeds loop te ergeren aan zijn lusteloosheid en laksheid...
    Zit te dubben of ik er weer eens wat van zal gaan zeggen... Stom voorbeeld.... Gisteren lag er door de hal en de woonkamer opgedroogde modder vanonder zijn werkschoenen. Dan trekt hij die aan, vergeet hij wat en gaat hij er het huis mee door.
    Gisterenavond vroeg ik hem daarom of hij zijn schoenen pas op de mat buiten aan wilde trekken.
    Maar vanmorgen lag wéér de hal en de keuken eronder, inc een bende op het aanrecht met ontbijtspullen. Kruimels, open potten, elke dag hetzelfde verhaal. Ik vraag hem regelmatig of hij dat op wil ruimen...
    Kijk, ik ben echt niet te beroerd om schoon te maken en op te ruimen. Maar bende opruimen die er niet hoeft te zijn, vind ik onzin, ben geen sloof...
    Maar ja, dan denk ik, hij heeft al zoveel aan zijn hoofd, zal hem er maar niet mee lastig vallen...
    Maar als ik dan daarnet voor de zoveelste keer zijn vuile sokken en de rest van zijn kleding binnenstebuiten in de was vind, word ik zo nijdig, dat ik het ga afreageren op de boefjes....
    Ook niet goed...
    De psycholoog gooit het allemaal op zijn werk, dat het probleem daar ligt... Terwijl ik denk dat hij veel meer gebaat zou zijn bij meer structuur in eigen denken en doen en zijn gevoelens uiten.
    Maar de psych heeft het alleen maar over dingen die hij aan moet pakken op zijn werk en ik hoor hem niet over bovenstaande dingen...

Dus... Daar zit mijn hoofd dus vol mee...

Maar nu heb ik er weer wat uitgeschreven en ga ik Boefje uit bedje halen. Inpakken en lekker wandelen naar het CB!
    Brrrrr, prikjes!:(

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ nieke: succes vandaag! Hopelijk kunnen ze je ook snel helpen aan een middeltje voor je klachten!

@ bloom: succes met prikjes, blijft sneu...

@ laris: spannend vandaag, veel succes, ik duim voor een goede uitslag!

Vanavond meer, ben aan het werk!

19. spikkeltje

laris: spannend!!

Nienke: succes vandaag.

Bloom, succes bij prikjes. Ook wel herkenbaar je verhaal. Man kan dat soms ook.. met modderige poten door het huis als hij wat vergeten is.. en ik kan het weer opruimen. Of de trap op lopen en 1 ding waar ik gewoon hekel aan heb, is de trap stofzuigen.. Ik doe meestal swiffer er door en als het echt echt moet, de stofzuiger...

Man heeft gezeur op zijn werk, wat vooral met de planning te maken heeft. elke week krijg hij per post zijn week planning, waar hij naar toe moet, wat voor materiaal hij nodig heeft.. maar hij krijgt ook per mail berichten en dat is heel wat anders.. Of hij krijgt via zijn collega te horen waar hij heen moet en hij vertrouwd zijn collega wel.. maar hij vindt en daar geef ik hem gelijk in, dat de planning het moet doorgeven... anders kan elke collega straks wat zeggen. En als hij er achter aan gaat en vraagt of diegene terug wilt bellen, die er over gaat, doen ze niet en uiteindelijk krijgt hij op zijn donder..hij wil heel graag weg, maar zegt ook ik kan nu gaan soliciteren, ik word ergens aangenomen en as het slecht gaat met het bedrijf benik de eerste die eruit gaat en die risico wil ik niet nemen. Dus hij neemt het nu voor lief, maar niet altijd leuk hoor. Aan zijn gezicht kan ik zien hoelaat het is wanneer hij thuis komt en dan kan ik er rekening meehouden, maar het is gewoon niet leuk. Dat hij niks zegt,chaggie is. Op vakantie was heel vrolijk en naarmate de maandag dichterbij kwam.. zakte zijn humeur verder weg....
    Hij pakt op dit moment ook alle cursus mogelijkheden aan met beide handen aan, dan mag hij meer en staat natuurlijk leuk op zijn cv.. Hij doet al veel meer dan de rest van zijn collega's. Ik denk ook niet dat ze hem kwijt willen, paar jaar terug ging hij ook weleens rondt kijken naar wat anders...en hop kreeg hij zo loonsverhoging en andere wensen...zodat hij bleef...

Juju: gezellig naar de ikea.. wij gaan zaterdag, kadobon halen en 5 dec kadootjes..

uk: hoe gaat het met jou?

Vanilla: zwaai

Hier: net weer babyzwemmen gehad. Ze hadden vorige week onder water foto's maken en hoorde al wat verhalen. Ben erg benieuwd 14 december gaan wij.

De badkamer is nu een ramp, net gisteren schoongemaakt. kan je straks weer. S-vader komt na zijn werk..

Morgen oppassen. Ik ga met de oudste 2 zwemmen. De jongste blijft logeren en daar gaan we zaterdag wat leuks mee doen, omdat ik straks met verlof ga.. Na morgen gewoon nog 2 keer oppassen.. hoe lekker.. Hun moeder en man zijn wat aan het smoesen...voor een verassing...Ik wist dat ze wat van plan was want ze wilde foonnummer van man hebben.. was het helemaal vergeten, dus afgelopen week vroeg ze er weer om. en toen was ik alles weer vergeten en zegt man, ja heb haar ook gesproken en je gaat watkrijgen ofzo..ik zei nou leuk hoor, was het helemaal vergeten en nu ga je het me lekker vertellen maar wat kan je niet zeggen..verdikkie..nou ja.. kreeg het vlak voor de kerstvakantie ofzo..

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Wat balen van de badkamer weer! Is het nu opgelost de verstopping?
    Fulltime werken en dan je baan niet zo zien zitten is heel zuur :(

Larissa:
    Vandaag al, super! Ben benieuwd...

Bloom:
    Mannen... Ik zou persoonlijk niet wachten tot je ontploft maar zeggen dat je het liever nu rustig zegt dat je je er aan stoort dan dat het straks hoog oploopt en er mot is...
    Arme kleine man prikjes = niet leuk :(

Hier:
    Ogh, Mummel is teleurgesteld in het leven ;) We liepen naar beneden dus ik zeg "Gaan we eerst even de gordijntjes open doen" maar in plaats van mee te lopen naar de gordijnen wat ze normaal doet rende ze naar de keuken en hoor ik "Die die die!!" Dus ik ga kijken, lade al open, druk wijzend naar de doosjes rozijnen. Ik snapte niet hoe ze daar bij kwam want daar beginnen we sochtends nooit mee natuurlijk. Ineens viel het kwartje gordijnen/rozijnen ;). Kind zwaar teleurgesteld natuurlijk, dat begrijpen jullie... :)
    Gelukkig kon mevrouw van de slager de teleurstelling net een beetje wegnemen met een worstje. :D ;)
    Binnen bij de slager ging ik trouwens weer bijna van mn klutje.. Ben nu ook nog een beetje 'wazig'. Dinsdag toch maar es vragen of ze ijzer ed kunnen prikken...

Deel Deze Pagina