Loki: ai bijna weer onderuit.. Kun je niet iets van druivensuiker nemen.. f helpt dat niet?? Kinderen zijn slim. Zo weet j de koekjes/snoepjes kast bij me ouders te vinden en zegt hij deze?? som mag hij iets, maar vaak rozijnen of nijntje koekje, of zo'n reepje (ontbijt) Maar me vader is bij ons erg van de fruit dus vaak eten ze dan samen een appeltje.. zit j bij hem op schoot en schilt opa het appeltje. Vanmiddag komt s-vader. moest net wat uit de badkamer hebben en het stinkt gewoon.. er is waarschijnlijk wat mis bij de buis tussen douche put en die van de wasbak..hebben aldoro wat problemen, maar dit was nu heel erg.. En in de toekomst zal alles eruit moeten, ik hoop nu echt niet.. want dat is wat we nu even niet kunnen betalen... Moet eerst maar de bd.. dan verder zien..wilden in het voorjaar de achtertuin doen, zal dus ook later worden.. Alleen speelhoek voor j wordt wel gedaan... maar verder grote werk voorjaar 2014 maar..grrr
joehoeeeeeeeee.. me echo's zijn weer boven water!! Dacht nu j toch slaapt, ga ik weer de oud papiercontainer bij langs en ja hoor nu wel gevonden...2 keer kijken heeft volgens mij wel zin gehad...pfff Ik krijg volgende keer sowieso een uitdraai mee, omdat ik de echo's kwijt was had er dinsdag omgevraagd, en kon het toen a mee krijgen, en dacht ook dat ze printjes had gemaakt maar niet zulke mooien dus ze heeft het genoteerd voor me eigen gyn... hihih ooo wat ben ik blij...Heb heb nu in de kast gelegd met belangerijke papieren en dan ga ik zondag toch bezig met de album, wilde dit op vakantie doen, maar ja kon toen niks beginnen..yes ze zijn er weer..D
Ahh Bloom die ergenissen.. heel irritant. Voor een deel heb ik het losgelaten. Zo kan JuJuman zijn was niet in de wasmand doen en zijn schone kleding niet in de kast. Maw: grote stapel kleding naast zijn bed. Nou goed, die negeer ik dus. Als ik de slaapkamervloer doe gaat het op een hoop en ga ik er omheen. Het is zelf s de reden dat we van bedkant verwisseld zijn, hij ligt nu aan de kant waar ik het niet zie en er geen last van hem (minder, iig). Nadeel is dat hij soms dus kleding tekort heeft en alles in de was mikt en ik in een seconde van lege wasmanden naar 4 volle wassen ga Zou die sokken dus ook gewoon vies uit de was halen en zo voor hem klaarleggen. Maar goed ik ben gemeen. Wel heel balen dat hij zo slecht in zijn vel zit. Dat heeft invloed op alles. En dat de psych niet inziet wat jij wel inziet.. heel irritant. Mijn moeder heeft ooit bij een psych gelopen die haar in alles gelijk gaf Nee dat helpt je reflecteren (zucht) Sterkte bij het CB.. prikjes zuigen Zit er aan te denken om bij Kersje 3 mnd later te beginnen (vanaf 6 maanden). Denk dat wij naar dezelfde Ikea gaan, zijn nog volop aan het verbouwen op het moment (tot vreugde van Druif). Loki: Ahh wat een kindermishandeling zeg, je kind eerst lekker maken en dan niets geven! Nare mama! Dat onderuit gaan moet je niet blijven doen hoor.. ik had dat in het begin ook heel erg (bloeddrukgerelateerd denk ik), moest dan iets suikerachtigs eten en dan ging het wel weer. Had dat bij Druif ook een tijdje tijdens de zwangerschap. Incl die waas die zo blijft hangen. Even druivensuikersnoepjes bij je houden oid. Spikkel wat naar van Spikkelman Echt niet tof als je je werk zo niet leuk vindt, je bent er zoveel tijd mee kwijt he. Ikea: Och, de Ikea.. Alleereerst gaan die dus pas om 10 uur open, in plaats van om half 10 wat ik altijd in mijn hoofd heb. Sta dus ook altijd te wachten Maar goed. Heb het bedje gezien, vond het wel ok (wel ikea he). Lades lopen soepel en zijn GROOT (jaaaaaaaah me like). Uitschuiven gaat makkelijk. Er kan geen matras onder, je legt tzt dus twee matrassen op elkaar waar je kind op slaapt en als er een logee is dan kan een ervan ernaast. Maar dat heeft als vooordeel dat het geen extreem hoog bed is, dus kan Druif er zonder problemen in of uit. Heb het ladenkastje meegenomen, was natuurlijk een slehct idee. Bestond uit twee dozen van ieder 20 kilo Ik in de auto proppen (Druif was enthousiast), voelde mijn bekken sinds lange tijd protesteren maar een paar harde buiken verder waren we op weg (zucht). Ligt nu nog in de auto, zaterdag naar mijn ouders en daar schilderen. Nou ik gok erop dat niemand het uit mijn auto jat tot dan Druifje slaapt nu, Kersje duidelijk niet (au), ik even met beentjes omhoog en zo een dweil door het huis. Heb besloten de fuchia verf (Dylon ofzo was het merk Spikkel) ook te kopen mits ik een wasmachinevariant kan vinden (me = lui) en dan meteen de pastelroze doeken die ik van mijn moeder heb gehad (ugh) meeverf. Anders ga ik ze toch niet gebruiken = zonde. En heb 30 kledinghangertjes erbij. Paar zijn er nog voor Druif (die heeft nu ook allerlei plastic hangertjes ertussen, dat kan écht niet zoals je begrijpt) en dan langzaam ook wat babykleertjes wassen en ophangen in mijn kast. Misschien morgen ook vast de dekentjes doen.. *waar komt die nesteldrang opeens vandaan*
Bloom; zielig prikjes. Inderdaad gewoon zeggen tegen je man. Ook al zit hij niet lekker in zijn vel dat betekent niet dat jij alles voor hem op moet ruimen. Jij hebt toch al genoeg te doen lijkt me. Balen dat al zijn problemen naar zijn werk worden afgeschoven. Zal natuurlijk ook wel een punt liggen maar ze moeten ook verder kijken. hopelijk komt het snel weer goed. Loki; voorzichtig meid. Goed om het dinsdag even na te vragen, kan je bloeddruk of ijzer zijn. Zielige mummel, gelukkig kon de slager haar weer blij maken. Spikkel; yeahhh!!! De echo's zijn weer terecht. Nu de badkamer nog. Succes ermee. Hier; ik voel de kleine gelukkig weer wat meer. Babykamer is nu echt helemaal klaar (op de gordijnen na die zijn nog niet klaar, hopelijk wel snel). Ziekenhuistas ben ik in aan het pakken. Wat zouden jullie trouwens doen met de postzegels voor de geboortekaartjes. Decemberzegels mogen officieel niet maar zijn wel goedkoper. Het duurt dan wel langer (3 dagen ongeveer en normaal dus 1) voordat ze aankomen. Schoonmoeder is echt zenuwachtig. Ze is nog steeds niet over haar eigen bevalling heen (manlief is nu 30, dus zo lang is het al geleden). Ze heeft het als erg traumatisch ervaren. Mocht de bevalling beginnen dan laten we niets weten tenzij het erg lang gaat duren (wonen in hetzelfde dorp dus anders zien ze het vanzelf).
je kunt ook een lekker ontbijtje nemen bij de ikea juju soms gaan we vroeg en gaan we een ontbijtje doen of later en gaan we avond eten..is niet zo duur. 2x drinken. vegatarische menu vind ik er wel lekker.. rustig aan meid.. geen gekke dingen doen...hihihi J krijgt een kiesje.. daarom tig luiers per dag. Hij heeft lol met zwemmen trouwens.. och..en begint na te doen.. we beginnen altijd in peuterbadje, haartjes wassen, of je legt hem op je armen of voor je neer en dan alle eendjes zwemmen in het water, mar nu was hij vooral bezig met spelen en wilde niet mee werken, maar op het moment dat hij andere kindjes zo op de rug lag bij hun mama of papa kwam hij naar me toe en ging uitgebreid liggen van nuo mama toe maar..hahaha.. In grote bad gaan we altijd bubbels maken met de mond en J doet het nu ook steeds.. Hij is nu de oudste en je ziet dat wel.. tijd voor de volgende groep.. mag vanaf nu, maar doe het na de bevalling, anders zoveel veranderingen..en nog 4 keer en dan is het kerstvakantie...
waarom geen decemberzegels?? vanaf de eerste dag na 5dec heb ik de eerste kerstkaart al in huis met december zegel, altijd een vast iemand die ze dan al post..... Kans is wle dat het langer duurt denk ik... Wij kopen gewone zegels.. bij j ook gedaan... zal eens van weekend al een velletje halen... de enveloppe zijn hier al geschreven
Ik zou voor de decemberzegels gaan Kon bij Druif net niet meer. Lekker belangrijk dat het langer duurt.. Foto's Nieke? Heb je je tas inmiddels gepakt? Kijk je zelf tegen de bevalling op? Niet erg ontspannend, iemand zo dichtbij die loopt te zenuwen lijkt me
Spikkel, Juju, Nieke: Druivensuiker is idd goede tip, morgen maar es halen (komen net terug van de boodschappen ). Wat zoute dropjes kreeg ik de vorige keer ook als tip. Met Mummel ben ik ook meermaals gevloerd gegaan vnl op het werk. Ooit bijna finaal de trap af omdat ik meende dat ik nog wel even naar het kantoor kon lopen ). Spikkel: Hopelijk valt het repareren van de badkamer mee... Nog een financiele domper hierna zou heel erg zuur zijn.... Juju: 10 uur pas? Wat een leven bij de Ikea... Bedankt voor je bed-uitleg. Ben nu wel benieuwd Veel opbergruimte er onder en niet te hoog klinken me iig erg positief! Verder goed (te goed ) geslaagd dus! Geen knopjes meer gevonden? Nieke: Fijn dat je de kleine weer wat meer voelt. Dadelijk moet je naar de vlos toch. Ik zou persoonlijk geen december zegels doen . Wij hebben de geboorte zegels met het ooienvaartje. Zijn die ook niet goedkoper eigenlijk? Vind die zo schattig en attendeert echt op baby-post. *Sentiment* Mummel: Hihi ik heb toch 3 rozijntjes gegeven hoor, en toen snel over naar het fruit. Kon het niet over mijn hart verkrijgen ze was zo diep teleurgesteld . Mummeltje zeurt eigenlijk nooit om snoepjes. Ze weet dat ze rozijntjes of een koekje krijgt als ze smiddags uit bedje komt en als ik dat dan zeg op de trap dan springt ze haast een gat in het dak (als ik niets noem denkt ze er niet eens aan volgensmij..). Verder krijgt ze thuis niks extra's. Bij de oma's is vaak een ander verhaal...
Fijn ja, zo'n gespannen iemand om je heen omtrend de bevalling! Ik moet ook nog ieder jaar horen hoeveel pijn mijn moeder heeft moeten doorstaan voor mij. Had er haast een trauma van gekregen, ieder jaar met kerst begint ze weer "Vandaag had ik al weeen" (ben de 28ste geboren). Zucht Gelukkig is iedere bevalling anders... Oma van mijn vriend (inmiddels overleden) zei altijd; "Ik beval voor een tas koffie". Zo kan het dus ook Tas nu pas inpakken? Foei!
Ja ik vond het een leuk bed, het is wel Ikea en dat zie je ook. Maar goed dat weet je als je bij Ikea gaat winkelen natuurlijk Knopjes niet meer voor geweest. Ik was er wel klaar mee Net een dweil door het huis gehaald. Ben zo goed bezig.. Bloom / Larissa: wat waren die wonderdoekjes voor het raam nou ook alweer? Denk dat ik er ook maar aan ga (zucht) want dit kan echt niet.. Loki wat lief van die rozijntjes. Hier ook weinig gesnoep enzo, maar goed 2x in de week een oma die oppast is ook fijn
Als je ze goed uit wilt testen; ik bied mijn ramen vrijwillig aan Juju! Ik denk dat ik ze van het voorjaar ook aanschaf, zeker met Mummel-handjes is het nogal eens raak, rotwerk. In de winter ga ik uit van weinig zon en dan valt het niet zo op, toch? Haha 2 dagen oma trekt heel wat snoep-tekort komingen recht Herkenbaar....
Oh ik heb trouwens net knoppies besteld Met blommetjes erop, tzt volgt een fotootje. Morgen even een gordijnrails uitzoeken en gordijnvoeringsstof bestellen. Warom vind ik die dingen alleen online
wonderdoekjes voor de ramen..waaar?? net de ramen achter maar eens gesopt...ow kon er niet meer door kijken.. voor moet ook nodig.. de vogels hebben een kado achter gelaten en dan boven nog...pfffff Vind in de winter juist meer opvallen, de zon staat lager op het raam en als je dan naar buiten kijkt.. wow...een shock...hahaha snoeperij: j krijgt alleen rozijnen of fruit, hij is dol op manderijnen op het moment en alles is appel.. Op vakantie zei hij appel..en komt hij met een peer aan zetten of wel met een appel.. Soms als papa pepernoten eet, mag hij een beetje.. maar meer gesnoep is voor opa en oma..laatst waren we bij schoonvader en die was nog speciaal naar de winkel gegaan om banaantjes te halen (snoepjes) tja..nou vooruit, daar komen we zelden..Me vader is wel weer eerst fruit en dan pas koekje of snoepje..Gelukkig vindt j fruit lekkerde dan snoep.. En ik ben trouwens wel strenger erin dan me mannetje hoor..Van de week zat hij te studeren met een zak pepernoten..Toen ik op bed ging..zat hij nog zo.. en dacht hij ruimt het wel op.. volgende dag kwam ik beneden met j.. hele zak leeg.. ja en j zag die zak liggen..dacht maar niet dat ik er brood nog in kreeg.. dus heb maar eerst manderijnen gepakt, dat wilde hij wel en toen een broodje...dus heb man ook even verteld dat hij dat echt moet weg gooien of even in de keuken moet leggen zodat j het niet ziet..
Juju; Jemako!! Echt, het zijn wonderdoeken! Hoe heet dat bed? Ik denk dat ik de gulliver ga halen voor boef, maar daar heb je geen bergruimte onder... Minpuntje... Die was naast het bed zou ik me echt niet overheen kunnen zetten trouwens... Spikkel; Fijn dat je echos weer terug zijn!! Balen van je man zijn werk... Elke dag met tegenzin gaan, lijkt me echt vreselijk! Nieke; Ik zou denk toch voor de geboortezegels gaan. Al was het maar om het ooievaartje! Tas nu pas inpakken? Fijn zo'n schoonmoeder... Niet iedereen krijgt zo'n bevalling en jou ermee bang maken is gewoon stom... Fijn dat het kamertje af is! Wanneer komen de gordijnen? Loki; Aah arme mummel! Dacht ze dat ze rozijnen kreeg... Ik zou er ook wat gegeven hebben! Boef vraagt alleen wel vaak om snoep... Ik geef naast de keren dat hij van mij mag, s ochtends met drinken en s Middags als hij uit bed komt, nooit toe, maar helaas leert hij van anderen iets anders... Bloomman; Denk dat ik het vanavond toch maar voorzichtig aankaart... Ik moet het ook vol kunnen blijven houden... Ego; Prikjes gingen goed, nog geen 5 sec gebruld! Hij weegt nu 6255gr en is 59cm lang! Alles in de bovenste lijntjes, maar dat wisten we natuurlijk al!
Geboortezegels; zijn even duur als gewone zegels. Ik neig ook meer naar de decemberzegels. Foto's; komen als de gordijnen er zijn heb niets meer veranderd tov vorige foto's. Ik weet niet wanneer de gordijnen komen, ik hoop snel. Tas; verloskundige zei met 37 weken dus dat is nu en hij is bijna klaar paar dingetjes moeten er nog bij. Controle; alles was goed. Het is inderdaad normaal dat ik beeb wat minder voel. Ze is ingedaald. En ik heb waarschijnlijk een schimmeltje, voor de zekerheid maar behandelen, kan geen kwaad zei ze. Anders heeft beeb meer kans op spruw als je het bij de bevalling nog hebt. Bevalling: maak me eigenlijk niet zo'n zorgen. Zal wel goed komen. En pijn zal het toch wel doen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, hoe gaat het beginnen etc. Ik laat me niet gek maken door smoeder. Laat haar maar zenuwachtig zijn, ik (nog) niet. Spikkel; vervelend van je man zijn werk, maar kan me voorstellen dat hij nu even niets anders zoekt. De tijd is er niet echt goed voor. Hopelijk blijft het toch een beetje leuk met de cursussen. Bloom: boefje groeit goed, mooi. En de prikjes weer achter de rug. Goed dat je met bloomman gaat praten. JuJu: rustig aan met tillen. Loki: dropjes helpen ook als het je bloeddruk is. Larissa; heb je de uitslag al? Hopelijk alles goed.
loki; wat een mooie foto's van mummel op fb. Ze krijgt echt een ander gezichtje. En haar haartjes worden een stuk langer, mooi!
Nou, volgens mij heb ik al wonderdoeken Zag een doekje in mijn kast liggen, ooit gehad van mijn oma, en dacht laat eens proberen. Nou goed, ramen zijn weer schoon in ieder geval.. (en ik vnd het al van die rotdingen). Bloom wat groeit Boefje lekker! Jij hebt gewoon grote kids Dat is me nu wel helder. Ik heb specifiek gezocht naar bedden met lades had ik zelf ook altijd en het is zo'n fijne opbergplek. Het is eigenlijk een bedbank: BRIMNES Onderstel slaapbank - IKEA Was: het went. En soms word ik geirriteerd, heb het ook wel eens in een vuilniszak gedaan. En struikel regelmatig over rondslingerende schoenen, die gooi ik tot zijn irritatie dan ergens op een hoop (hij is zuinig op zijn schoenen). Snoep: Hier vraagt Druif 's ochtends om een snoepje, en dat krijgt hij dan ook (zijn berensnoepje: kauwvitamine van Optimax). Vindt hij heerlijk haha. En verder soms om een koekje, maar die krijgt hij alleen na zijn middagslaap en dat is dan een rijstewafel met smaakje, of een naturel met boter, soms gewoon fruit en soms een Goodies koekje (vandaag bijvoorbeeld). Nieke fijn dat alles goed was! Tja ik ben zelf nogal praktisch Bij Druif hadden we de ooievaarszegels en die koimen er nu ook, maar als hij in decemberzegeltijd was geboren dan hadden we gewoon decemberzegels gedaan. De envelop gooi je toch weg (het kaartje trouwens ook, kost ook al genoeg Maar goed die komt ook in het plakboek). Goed einstelling voor de bevalling. Komt zoals het komt! Spikkel: Hier zijn mandarijntjes geen favoriet, grappig genoeg. We delen dus regelmatig een appeltje of peer (die vindt hij héérlijk). Ego: Nou morgen dus vloerbedekking (zolder) regelen, met een beetje geluk ook behang (zolder) en gordijnrails (bkamer), en hopelijk kan ik voeringsstof vinden. Oh en een babywsje, misschien al (is wel erg vroeg he? ) Larissa hoe was d euitslag?
Ik vind die Gulliver trouwens niet erg groot Bloom, die is maar 40cm langer dan mijn ledikantje. Wil je graag een peuterbed?
Sstt stil over die lage zon *Wil het gewoon niet zien!* Juju: Ben benieuwd naar een foto-update Komt schot in de zaak zo te horen, heerlijk! Bloom: Wauw nog zo'n stoere bink Zowel met zijn prikjes als zijn gewicht. Inderdaad gewoon forse kerels, lekker toch! Nieke: Ik vind dat je op een goede manier tegen de bevalling aankijkt . Fijn dat jullie meisje ingedaald is. Hopelijk is het schimmeltje zo over. Bedankt voor je opmerking over de foto's Ben ook heel benieuwd naar Larissa.... Hier: Vanmiddag lekker gewandeld in het bos zoals jullie al gezien hadden . Heerlijk zonnetje en Mummel vond het super. Dik 45 min gelopen en toen nog maar 30 minuutjes in de draagzak want toen was de koek op .