ja die snoepjes krijgt j ook, maar dan na het avond eten Zon/ramen: kun je de ramen gewoon niet even lekker in soppen, tuinslang erop en klaar.. bedoel dan kun je eerst weer er door kijken hihihi nienke: fijn dat alles goed is. En even een zalfje zo klaar!! loki, mooie foto's op fb. Laris: hoe gaat het?? al uitslag?? Hier: badkamer is weer waterloos...met een of andere veer doo de buizen getrokken en alles liep zo weg. Nu kan het zo zijn, dat we toch in de zomer.. de vloer eruit moeten halen, en nieuwe buizen er in moeten leggen... Dit kunnen man en s-vader zelf doen. En dan gewoon nieuwe tegels, dus daar maakt het kosten plaatje niet zo groot van.. Moeten ze wel zuinig zijn moet meubels eruit halen.. Dat zou voor de zomer misschien een overweging kunnen zijn...zo groot is de badkamer ook niet en we wilden,, (voor de bd gezeur) met de badkamer bezig...nou ja we hadden plannen, om nieuwe tegels te plaatsen, dit was vroeger een woningbouw huis en de badkamer is nog steeds zo op aantal dingen na dan..en tegels zijn niet fijn schoon te maken... Gewoon eens kijken wat dat gaat kosten met elkaar... We kunnen nu weer douchen.. We kwamen vanavond thuis en ik stapte de auto uit en zag een vallende ster...hihihi grappig nou ik ga op bed.. weltrusten
Juju; Leuk bed! De gulliver is inderdaad een peuterbed en dus kleiner. We willen hem namelijk straks doorschuiven naar de kamer van Boefje en daar past geen groter bed in. Dan kopen we voor Boef tegen die tijd een groot bed. Kunnen we natuurlijk nu ook doen en als Boefje eraan toe is een peuterbed, maar vind m'n kleine mannetje al zo groot worden en dan meteen in een grotemensenbed... Loki; Zag de foto's op FB ja! Mooi! Heerlijk, zo wandelen hè! Vanmorgen naar het CB gewandeld, is aan de andere kant van het dorp en daarna de rest van het dorp ook maar doorgewandeld, heerlijk zo met het zonnetje! Kan het idd niet een te lage bloeddruk zijn? Veel dropjes eten mocht gewoon van mijn vk en dan ook de echte zoute drop! Hopelijk is je ijzer niet te laag iig! Nieke; Inderdaad, je niet gek laten maken, prima instelling voor zo'n eerste bevalling! Je weet toch niet hoe het gaat lopen... Goed dat je het schimmeltje wel behandeld. Heb ik voor de zekerheid ook met 39 weken nog even gedaan, je weet maar nooit! Boefje; Tja, heb inderdaad gewoon grote kinderen! Heb soms het gevoel dat ik ze daarom moet verdedigen ofzo, heel stom... Maar ze zijn flink geboren en flink gebleven, ik doe daar niets bijzonders aan. Boef krijgt best wel snoep en koek, maar echt niet overdreven en Boefje krijgt gewoon de hoeveelheid voeding die bij zijn gewicht past, niks geks... Dat ze daar dan als een razende op groeien, kan ik alleen maar trots op zijn, heb ik gewoon besloten!
Truste spikkel! Wat een gedoe met die badkamer, het blijft jullie ook niet bespaard! Ik heb al wat dingetjes voor je klaarliggen voor kruimeltje. Ik ga morgen Boefje z'n kast opruimen en kijk dan wat ik nog meer voor je heb!
Sorry Bloom, was niet mijn bedoeling. Twijfelde of ik het op zou schrijven......... Kan het me heel goed voorstellen dat je gemengde gevoelens erover hebt. Wat je zegt klopt wel bij mij. De eerste paar weken heeft het veel pijn gedaan. Nu, na 8 weken, gaat het steeds makkelijker en nauwelijks pijn. Ik vind echter dat jij echt je best hebt gedaan. Je had zoveel pijn, dat stoppen voor mij ook de enige juiste zou zijn geweest! Borstontstekingen aan de lopende band bij jou. Kan je niet mee doorgaan. Je moet ook genieten van je mannetje. En wanneer je pijn hebt en je belabberd voelt, geniet je niet! Nu geniet je wel van je mannen, dus je hebt de juiste keuze gemaakt. Daarbij heb je Boefje toch maar mooi de eerste en belangrijkste mammamelk gegeven!
@Loki; Schrikken dat Mummel zo gevallen is. En jij ernaast! Ik dacht gelijk aan Frummel, maar gelukkig valt het allemaal mee. Oef! @Laris; Ik kan je helemaal volgen hoor. Het deed mij ook pijn als ik hoorde dat een ander wel zwanger werd en ik niet! Was ook stiekem weleens jaloers. Vriend begreep dat nooit. Maar ik gunde het iedereen wel gewoon evenveel. Het is alleen zo confronterend. Toch kon ik het niet opbrengen om hier niet meer te komen. Wel meerdere malen geprobeerd, maar kon niet lang weg blijven. Wilde altijd op de hoogte zijn van jullie zwangerschappen. Denk dat jij het ook niet lang volhoudt..... Veel te nieuwsgierig. Maar natuurlijk moet je afstand nemen, wanneer dat je goed doet. En wanneer je je hart weer wil luchten, kom je gewoon weer schrijven! *Knuffel* Spannend onderzoek. Ben benieuwd naar de uitslag. @Juju; Hydrofielen gelukt. Leuk! Foto? Waarom zou je met de prikjes later beginnen? @Bloom; Andere naam van Boefje?? Hoe doorzoeken jullie dit forum toch? Ik snap er niets van! -Jemako? Hoe gebruik je dat precies? Alleen doek met water zonder toevoeging? -Gelukkig goed gegaan bij CB. Natuurlijk moet je trots zijn op je Boefjes. Is toch helemaal niet erg dat ze gro(o)t(er) zijn (dan het gemiddelde)! -Eigenlijk toch wel apart dat onze kindjes zo vlak na elkaar geboren zijn. Ik grapte een keertje dat ik misschien wel eerder dan jou zou bevallen..... Scheelt toch niet veel. @Nieke; Zo spannend nu voor jou! Kan ieder moment gebeuren! En heel goed dat je je tas aan het klaarmaken bent. Ik was er ook laat mee en zelfs toen ik in het zkh moest blijven, ontbraken er nog dingen..... -Fijn dat je haar weer wat meer voelt en anders moet je echt vk bellen hoor! Ze hamerden er bij mij heel erg op dat wanneer je minder leven voelt, altijd moet bellen! -Gelukkig was de controle goed. @Spikkel; Het zit allemaal niet mee met de BD. Gelukkig nu een goede regeling. Vreemd dat dat niet eerder kon wanneer je daarnaar vroeg. -Och jee, waterschade. Das wel erg balen zeg! Wel super dat het weer doorstroomt. -Jeeej, echo's terecht. @Loki; Van je klutje? Hihi, wij zeggen van je stokje of graatje. Maar serieus. Jij moet wel een beetje op gaan passen. Vallen willen we niet hebben hoor! Rustig aan en eet wat meer ijzerhoudend voedsel! Appelstroop op brood bijv. en o.a. tomaatjes. Zoute dropjes ook goed. Al kreeg ik het advies zoete drop te nemen, omdat daar meer zout in zit dan in zoute drop. Klinkt best gek he! Ik had het ook zo erg tijdens mijn zwangerschap. Kun je mijn verhaal nog herinneren van de Bijenkorf? Ging ik ook tegen de vlakte. Durfde daarna niet meer zo goed in een rij te gaan staan ofzo. Zo lang ik liep of bezig was, niets aan de hand. Totdat ik stil moest staan. -Mooie foto's van Mummel op fb.
Hier verder alles goed. Nog steeds bij de fysio voor voorkeurshouding. Moeilijk hoor. Verder heeft er vannacht 7 uur tussen zijn voeding gezeten! Super. Daarna nog een keertje 5 uur. Benieuwd hoe het vannacht gaat. Hij heeft om 22:00 uur gedronken. Ik had eigenlijk ook gelijk naar bed moeten gaan, maar wilde hier nog even bijlezen/reageren. Vraagje aan de bv dames. Wanneer zijn jullie weer met anticonceptie begonnen? Ze zeggen dat je geen ongi krijgt als je min. 5 voedingen van min. 5 minuten per dag geeft. Hoe was dat bij jullie? Als ik dus aan de pil ga en een stopweek heb, zou ongi weer komen. Dus heb besloten nog even niet aan de pil te gaan...... Ben wel benieuwd naar jullie ervaring. Truste allemaal! *klik, donker*
Wilde ik gister avond uitgebreid reageren, ging mijn visite pas om 23.00 weg en toen was ik echt helemaal gebroken! Nieuwe poging dus! @deli: wat super fijn dat het zo goed gaat met jou een spruitje! 8 weken al weer, tijd vliegt echt hè? Eerste weken gaan zooooo snel, niet normaal! Fijn dat de bv ook zo goed gaat, tips mbt anticonceptie kan ik je niet mee helpen. @ laris: al iets bekend? Ik ben heel benieuwd.... @ bloom: heftig van je man allemaal zeg... Lijkt me niet makkelijk, zeker niet nu net na de geboorte van boefje 2... Hopelijk kan hij er goed over praten met een professional en vindt hij zijn weg hierin. Het is voor jullie beide natuurlijk niet makkelijk op deze manier @spikkel: jee wat een gedoe met de BD!! Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal niet goed van word!! Hopelijk krijgen jullie nu met die regeling wat meer lucht en gaat het allemaal wat gemakkelijker... @ loki: leuke foto's op FB van mummel! En voorzichtig met dat flauwvallen hoor! Ik vind dat toch maar eng... Genoeg tips gegeven hier iig, hopelijk komt het niet meer voor. Gelukkig viel het achteraf mee met mummel!! Het blijft allemaal zoooo eng met die kleintjes... Ik hou altijd mijn hard vast met de capriolen die Justin soms uit haalt.... @juju: ben ook benieuwd naar je geverfde hydrofielen! Zit er zelf ook aan te denken om eens wat te verven maar ik heb het nog nooit gedaan en weet niet of het resultaat dan mooi egaal is. Foto Bedje Ikea zag er dus goed uit! Justin moet ook naar een peuterbedje, hij ligt namelijk nog in zijn ledikant. Binnenkort toch maar eens de stap zetten, eerst maar eens goed kijken wat voor bedje we willen. Fijn dat je minder last hebt van je bekken! @nieke: super goed dat je je niet te veel laat beïnvloeden door de horrorverhalen die voorbij komen! Ik denk ook echt dat iedere bevalling anders is en dat je je er nooit helemaal op voor kunt bereiden. Komt vast helemaal goed, gewoon op je af laten komen. Ik ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aandient, het wordt nu wel heel spannend!! Hoe bevalt het verlof je zo? Voor zo'n bezig bijtje (werk-studie-vriendinnen etc) als jij misschien erg rustig?? Lekker van je rust genieten hoor! @ hier: om 9:15 de echo! Ben zo benieuwd! Wekker stond om 7.30 maar dat was uiteraard niet nodig want ik was allang wakker Verder alles goed. Justin is alleen heel jammerig en stout de afgelopen weken... Meneertje is heel snel boos en gedraagt zich regelmatig als de directeur hier in huis. (Mama, DRINKEN!!! Of mama, APPEL!!) gooien met speelgoed als hij boos is en als je hem dan bozig aanspreekt slaat hij me gewoon dit doet hij overigens alleen bij mij, papa kan eigenlijk niet veel verkeerd doen volgend moment staat hij mijn been weer plat te knuffelen.... Moeilijk allemaal hoor... Het zal wel weer een (opstandige...) fase zijn denk ik! Ik laat straks even weten hoe de echo ging!!
Oja, @ loki: wat super schattig van de rozijntjes!! Zo grappig hoe ze die link dan leggen, ik kan me voorstellen dat ze goed teleurgesteld was!! Rozijntjes vallen hier helaas niet in de smaak. Zowiezo niet veel snoepjes.
Stomme iPad... In de @ naar loki hou ik uiteraard mijn HART vast en houd ik me niet hard vast als Justin valt...
Bloom je kids zijn groot en prachtige tevreden kinders, zéker iets om trots op te zijn! Peuterbedjes zijn ook vet schattig vind ik, ik loop steeds smeltend over de Ikea kinderafdeling haha. Snap ook dat je daarvoor kiest. Wij hebben nu ook Druif in een ledikant met een zijde eruit liggen en de overstap naar helemaal groot bed *zucht* gaat er vast heel raar uitzien.. DeLi: Fijn dat het zo lekker loopt daar! Ik ben met anticonceptie begonnen na 2 cyclussen. Ik werd gewoon 32 dagen na mijn bevalling ongesteld, had mijn ei ook al gevoeld. Zowel ei en met name ongi ging gepaard met mega productiedip (Druif continu aan de borst) en daarna overproductie (doordat Druif steeds dronk) en daar was ik snel klaar mee. Dat van dat voeden klopt dus NIET. Nu weet ik niet of je het erg zou vinden nu spontaan zwanger te worden (wat een wonder zou dat zijn..) maar als je echt 0 kans/risico wil dan moet je er vanuit gaan dat je niet beschermd bent nu. De enige pil die kan met bv vanwege minder hormonen (de rest legt je productie plat) is Cerazette en die slik je door, je hebt dan dus geen stopweken. Prikjes: Er is nooit bewezen dat beginnen met 3 maanden enig nut heeft daarom wordt die eerste prik ook een paar jeer herhaald. Net zo bij de BMR-prik met 12 maanden, die krijg je met 9 jaar vlak voor d epubertijd nog een keer omdat hij vaak op zo'n jonge leeftijd geen effect heeft. Kersje gaat met 6 maanden naar het KDV dus dan vind ik het prima om in de zomer, als ze toch minde rgevoelig zijn voor kouwtjes enzo, te beginnen met prikken. En de BMR krijgt ze net als Druif ook met 1,5 jaar pas, in de zomer. Spikkel: Met tegels enzo kun je goed baat hebben bij aanbiedingen bij bouwmarkten. Klinkt wle bagger met die leidingen.. zou een hoop schelen als je die zelf kunt leggen! Wat grappig dat J ook die vitaminientjes krijgt Druif krijgt er 1 per dag omdat hij meestal toch wel goed eet. En nog apart vitamine D want dat zit er dan weer niet voldoende in Loki wat kan jullie meisje al lekker lopen zeg. En een wijs snoetje.. karakter spat er vanaf Hier vindt (vond )) Druif het dragen ook nog geweldig, veel beter dan die suffe wagen lijkt hij te denken (al rijdt jullie dame natuurlijk luxe in haar Stokke haha). Vanilla: Dat is lekkere visite zeg, die zo blijft plakken Hydrofielen: Je mikt alles in de wasmachine he, ik heb zelf geen verf aan mijn handen gehad. Wordt prachtig egaal, behalve de stiksels blijven wit (geeft wel een mooi effect). Foto's komen als ik weer een laptop heb (maandag! Hij is klaar maar om daar nu speciaal ene uur voor in de auto te zitten..) Fase van Justin: Gaan ze allemaal doorheen denk ik. Wel ingewikkele als je er in zit lijkt me pff. Je hebt nu je echo, ik denk heel erg aan je! Larissa waar ben je, nu maak ik me een beetje zorgen!
Hier even snel want ik ga zo naar mijn moeder, gezellig samen naar de Sligro. Net de huisarts even gebeld voor mijn schimmeltje. De vk zei gisteren dat als het nodig was dus ook even inwendig te behandelen ivm spruw. Dus dan doe ik dat maar gewoon, het kan toch geen kwaad. Moet ik vanmiddag even terug bellen wat ze voor mag schrijven (assistente had ik aan de lijn). Ik moet ook steeds aan Larissa denken, hopelijk is alles goed. Ik hou het forum in de gaten. Fijne dag meiden.
Goed van je Nieke! Spruw is zielig en met name als je de boel wil opstarten erg vervelend. Nou dames, ik ga me ook eens nuttig maken (SHOPPEN ). Kom zo vertellen waar ik allemaal geld aan heb uitgegeven. Vooral veel zolder trouwens, gok ik
succes vanilla.. Laris meid hoe gaat het? Juju: wij geven er 2, dan hoef ik niet nog appart vitamine D bij te geven, werd mij verteld. J eet verder heerlijk zijn groente en fruit en andere eten.. af en toe minder..maar eten kan hij goed.. gisteren grote bak snert op..Hij eet er heerlijk in. badkamer: idd kan goedkoop en als me schoonvader met man het kunnen doen, dan is he nog niet zo'n grote ramp.. misschien rond om vakantiegeld eens kijken.. s-vader gaf ook aan om misschien 1 slaapkamer om te bouwen tot badkamer, met een bad : en de bad kamer de wasmachine en droger te zetten en soort van kast voor linnengoed etc... Ja lijkt ons geweldig. Dan 1 of 2 kamers op zolder maken en opberg mogelijkheid. Dat is gewoon een toekomst plan, mochten we een loterij winnen dan is dat een optie hahaha..
De echo was helemaal goed 9 weken gemeten, precies zoals berekend. Het was echt al een mini mensje, zelfs hele kleine voetjes gezien Zometeen ga ik lekker met Justin naar de binnenspeeltuin. Fijne dag allemaal!
Mooi Vanilla! Heb jij andere dan Spikkel? Hier zit 2 ud vit D per pil, dus geef er nog 8 druppels naast om aan de 10 ud te komen. Loterij winnen is geen slecht plan