Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hahaha maar toch hoor ik jou regelmatig over dit soort dingen hoor! gewoon die kleine dingetjes. Je plant die je niet in leven kunt houden :p (lukt het Mummel al om regelmatig water te geven?) en IK vind jou wel het sfeer-bij-feestdagen typje. Dus bij deze krijg je van mij dat stempeltje, haha :p

Spikkel en ik wonen zo'n 40km van elkaar vandaan geloof ik? Half uurtje rijden dus valt heel erg mee. Moeten vaker meeten maar mijn agenda heeft zo giga vol gestaan sinds de lente dat het onbegonnen werk was. Goed voornemen voor volgend jaar: vaker gaan theeleuten!!

De week is snel gegaan he. Maar het opbouwen/afbreken klinkt gezellig! Hello Kitty is het dus he-le-maal voor meiden? Hier alleen Cars. Zoveel dat je er haast gek van wordt. En trekkers :p Met aanhangers, anders zijn ze niet leuk! Dus meneertje krijgt een trekker van de sint woensdag, en dezelfde garage die J. ook heeft, want daar hebben ze vandaag al mee gespeeld ;)
    Alvast gefeli met de trouwdag van je ouders! Waar gaan jullie naar toe?

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Haha ja papa was reuze blij met het bouwpakket ;) Vooral papa tussen al die roze blokjes was een erg aandoenlijk gezicht! :p

Uk:
    Hahaha oke vooruit dan :D. Met de planten gaat het sinds Mummel de gieter weet
    te staan réuze goed! ;)

Cars is idd echt voor stoere jongens! Al heeft Mummeltje ook een trekker (little people) en vind ik de garages (toet-toet en de LP) ook wel erg gaaf. Als Frummel al geen ventje is, dan komt er echt stiekem toch wel een garage in hoor ;) "Waar komt díe nou vandaan??" ;).

40km is toch best een stukkie maar eigenlijk ben je er ook zo ja. En allebei een stukje tegemoed voor een speeltuin oid en dan is het helemaal een peuleschil!
    Wat ben je trouwens toch weer aan het maken in die grote pan (FB)? :$

We gaan naar Limboland (Landal Greenparks, geen idee meer waar precies :)), Nieke op de vingers kijken als ze niet op schiet! ;) :p

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke hier niet echt signalen, behalve dat ik de dag vor de bevalling een heleboel kraamboodschappen gedaan. Toen liep ik leeg op het toilet en ik stond op en mijn water brak Succes, ben benoeiwd naar jouw verhaal ;)

Loki roze blokjes zijn schattig!

Uk dat apart slapen is niet echt gezellig, maar hier slaapt JuJuman de laatste tijd ook wel op de bank omdat ik hem wakker houd met mijn onrust ;)
    De trekker van lego is geweldig volgens Druif ;) Hij vindt zijn Hello Kitty stickerboek trouwens ook te gek ;)

Spikkel veel plezier!

Larissa jouw meisje zag er ook weer prachtig uit op FB :D En positieve ovutest klinkt weer goed!

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

40 km.. is niet zo lang.. wij boeren zijn wel wat gewend hahaha..

toet toet auto garage heeft j gekregen, alleen nog even zelf auto's aanschaffen en de lp autogarage heeft j nu ook.. is wel stoer hoor..Hij heeft ook nog en draagbare chuck autogarage gerkegen..

nienke in de gaten houden lijkt me strak plan loki;)
    ik word wel door uk in de gaten gehouden hahaha...

Maar wanneer gaanjullie?? leuk leuk..

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

opes.. loki; dat is voor je trouwdag van je ouders... oke ben de weg kwijt.

juju: euhmm.. ook ben ik bij jou reactie de weg kwijt: veel plezier...hahah ben erg warrig...

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wanneer wij trouwen? Pppfff vraag dat maar aan mijn vriend! ;) :p

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je ging toch weg met je ouders? of was Loki dat?
    *Help*

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahahah stelletje dementen hier bij elkaar :D

Ik ga aankomend weekend weg, Juju ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohh.. je banner lijkt teveel op die van Spikkel ;)
    (ok ik ben dement haha)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Babytijd banners zijn gecrashed :(
    Zodra ze het weer doen ga ik weer terug naar mijn oude vertrouwde banner, beloofd? :D

*Zo heb ik Nieke en Spikkel ook al enkele keren door elkaar gehaald, die lijken ook op elkaar ;)* ;)

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lieve meiden,
    Er is een hoop gekletst en heb lang niet alles gelezen nog, maar wil wel ff wat van me laten horen, zodat jullie weten dat ik nog leef en het goed met me gaat! :)

We hebben vanmorgen Boefje laten dopen. Weer heel bijzonder en riep ook veel mooie herinneringen op aan de doop van Boef.

Fijne dag gehad met familie, maar ben nu wel uitgeput na een aantal drukke dagen.
    Gaan lekker vroeg op bed zo en probeer jullie vanaf morgen weer bij te houden! :)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd met de Doop van Boefje Bloom!
    En fijn dat verder alles goed gaat met jullie. Tot snel weer ;)

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de doop van boefje!
    Zal ongetwijfeld een prachtige en onvergetelijke dag zijn geweest voor jullie!

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oh, en mini speelt heel lief met de pop bij de opvang. Wat nou stereotiep?

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    (1) Wat bedoel je met andersom de vorige keer? Jij was toen van Mummel eerder zwanger (september) dan ik van Kyara (oktober)...

(2) Ik kan het niet anders uitleggen dan wat ik al heb gedaan...
    Het heeft puur te maken met dezelfde NOD en de andere meiden waren al zwanger voordat ik uberhaupt weer pilloos was (behalve Marcha, maar die schreef niet actief mee).
    Wij waren voor mijn gevoel samen bezig met zwanger worden en nu ben ik alleen over en dat voelt gewoon een beetje eenzaam...

(3) Lijkt me wel logisch toch? Ze is al jaren mijn beste vriendin!
    Nu haar zoontje er is kan ik mijn gevoelens in ieder geval een beetje op hem uitleven ;)

(4) Geloof me, op mijn werk heb ik het ook zwaar!
    Vorige week nog een vrouw die voor de 3e of 4e keer abortus had laten uitvoeren afgelopen Juli (in het buitenland).
    Daarna is ze niet meer ongesteld geworden en 2 weken terug had ze een posi test (nadat ze al een maand :$ leven voelde in haar buik)...
    Nu kwam ze bij ons om te kijken hoe ver ze was; bijna 22 weken. En ze wilde er nog steeds vanaf, zelfs na uitleg hoe dat dan zou gaan... :x

(5) Die hormoonschommelingen herken ik (en dan ben ik niet eens zwanger :p)

Verder weet ik niet zo goed wat verder nog te zeggen. Heb de hele avond gedaan over deze reactie...

Zwaai allemaal!

Ow en Nieke, bij mij begon de bevalling met het breken van mijn vliezen. Lekker duidelijk dus :p

Liefs,
    Laris

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; bedankt voor het compliment over Kyara's foto's op FB :D

@ Bloom; van harte met de doop van Boefje!

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties op mijn FB foto's meiden!

En Loki, ik wil echt geen ruzie of spanningen tussen ons, dat was helemaal niet de bedoeling van mijn post!

Jullie meisje is ook al echt een hele dame he, lieve foto's op FB!

Liefs en slaap lekker allemaal!

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@laris: onvoorstelbaar dat mensen abortus feitelijk als anticonceptie gebruiken.
    Ik snap het wel, dat ze het kindje al had laten aborteren en het nu dus ook niet wil na een mislukte abortus, maar t zou verboden moeten worden op deze termijn als er medisch niks mis is met het kindje. Bah...

Knuff!

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; ten eerste proficiat met de doop van boefje!! Ik wist niet dat dat gisteren was. Het was dus een mooie maar drukke dag. Nu dus proberen om een beetje uit te rusten. Wat vond grote boef ervan?
    Gelukkig gaat het verder goed met je/jullie.

Larissa; wat verschrikkelijk zeg een abortus met 22 weken. Ik ben hier sowieso niet voor (tenzij iemand zwanger raakt door verkrachting of misbruik ofzo, maar zeker niet als anticonceptie). Je maakt op je werk erg veel mee. Hopelijk grijpt het je niet TE veel aan zodat je het thuis wel los kunt laten.
    Hoe was het kindje van je vriendin?

Ik vind het erg vervelend voor je dat je je zo voelt hier op het forum. Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven en hier weer gezellig mee komt kletsen (ik mis je wel een beetje hier....)
    Ik heb het soms ook als confronterend ervaren dat anderen (jullie) wel zwanger waren en wij nog niet en daardoor kwam ik hier minder. Maar dat gevoel dat jij omschrijft ken ik niet. Het was dan meer zo dat ik er niet te veel aan wilde denken en dat ging goed door afleiding te zoeken en hier lees je natuurlijk heel veel over het zwanger zijn etc.
    Ik weet zeker dat jullie tijd gaat komen en dat jullie ook zwanger zullen zijn (hopelijk sneller dan je denkt). Positieve ovutest geeft weer hoop!!!

Wat een schattige foto van jullie meisje met haar knuffel (konijn volgens mij)!! Echt lief! En haar haren beginnen ook goed te groeien he!

Uk & Spikkel; ik las dat jullie mannen zich heerlijk vermaakt hebben samen. En inderdaad jullie wonen niet echt ver van elkaar af, leuk!

Spikkel; je hebt nog een drukke week voor de boeg las ik, rustig aan doen he? Bijna verlof!! Yeahh!!

Loki; Dus volgend weekend zit je hier in de buurt. Er zitten hier twee parken heel dicht bij elkaar dus ik denk dat jullie naar één van die twee gaan en dat is inderdaad niet zo ver weg van ons. Hopelijk helpt het dat je ons op de vingers kijkt en komt de kleine meid dan! We zullen het zien.

Mummel heeft genoten van Sinterklaas aan de foto's te zien.

JuJu; gelukt met de gordijnen? Of niet meer verder gegaan na de eerste?

Hier; alles rustig op het maagzuur na ;)
    Hier in de straat krijgt nog een stel een kindje (eind november uitgeteld), dus iedere dag kijk ik of er nog geen bord staat. Nu komt manlief net thuis na het uitlaten van de hond en zegt dat beide auto's en een vreemde auto er staat, dus zou het kleintje komen? Spannend, terwijl ik hen eigenlijk helemaal niet echt ken. Maar als hun beebje er is komt de onze misschien ook wel snel....
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet van mijn ballon (haha, zo ziet mijn buik er van voren uit). Ze staan alweer scheef en krijg ze opnieuw niet recht dus even hier op het forum gevraagd of dat wel kan.

Het begint hier ineens te sneeuwen!! Hopelijk niet al te lang want ik moet straks nog boodschapjes doen. De melk is op en die drink ik nu met liters :). Verder vandaag een rustig dagje.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Larissa jullie meisje wordt ook een echte dame!
    Verschrikkelijk van die abortusdame :( Dat het bestaat he :(

Loki: Ja ikben tegen de roze babyticker banners hoor, die lijken teveel op elkaar (ok ik lees niet zorgvldig genoeg ;))

Nieke het wordt nu ook echt spannend allemaal! En een kindje bij een ander is ook super spannend, zelfs al ken je ze niet goed. Ik heb dat ook altijd, kan zo plaatsvervangend gelukkig zijn voor die ander dan :) (kindje krijgen is tof)
    Tweede gordijn komt dinsdag. Dit weekend geen tijd gehad en kan alleen als Druif slaapt. Maar is wel al gezigzagd dus alleen nog even op elkaar spelden en dan vastmaken. En dan als het hangt de hoogte bepalen, dus helemaal af is het dan nog niet.

Loki 2: Lief hoe Mummel op je borsten reageert, hier is dat nog zo, die verlegen kusjes met zo'n schattige ondeugende blik. Had dit weekend mijn eerste actieve tsr weer onder de douche. Moet me soms inhouden als Druif een kusje geeft om niet een beetje melk eruit te knijpen voor hem maar dat klijkt me eerder verwarrend dan heilzaam dus doe het niet ;)
    Wasbare zoogkompressen zijn ook minder, hopelijk iets minder knaltiet dit keer en dan scheelt het een hoop papier.

Uk: Lief toch met die pop :D Vind een van de voordelen van twee kindjes met ander geslacht dat ze makkelijker met verschillend speelgoed in aanraking komen. Denk toch wel dat dat goed is.
    Ik vind het soms verwarrend om te lezen hoor, hoe je in de knoop zit met jezelf en ook toch nog met Ukman, maar tevens nadenkt over een tweede kindje ;) Mijn ongevraagde en irrelevante reactie zou zijn dat het toch echt aan te raden is om eerst eea op een rijtje te hebben meis, anders heb je straks stress met 2 kindjes ipv 1.
    En 3 dagen werken lijkt me ideaal! Ik doe de afgelopen weken praktisch niet anders en bevalt me prima ;) (kan hier helaas niet vast)

Bloom: gefeliciteerd met de doop van Boefje! Mooi moment lijkt me dat :)

Sint: Gisteren sinterklaas gevierd emt de fam van JuJuman. Was erg leuk. Druif was op een keer wel kalarmet de pakjes en de pepernoten. Hij wilde liever worst (vleesj) ipv pepernoten (koeke) en deed druk mee met spelen met zijn véél oudere neefjes en nichtjes (of eigenlijk die van JuJuman). Helemaal knock out in bed gelegd en vanochtend werden we om half 9 (schaam, werkdag) pas wakker.

Mijn papa gaat vanmiddag weer onder eht mes om een extra stuk rond de plek waar de kanker zat weg te snijden. Dus ik heb een halve werkdag vandaag (mijn moeder gaat met hem mee en die past altijd op op maandag) en dat is prima, want ben helemaal alleen op kantoor nu! *gezellig hoor ;)*

Deel Deze Pagina