loki: tnx voor de tip.. zien er leuk uit.. winterpakje is voor buiten. dus kruimeltje heeft kleertjes er onder aan. wikkeldekentje: is voor beide.. den dati k die wel even ga wassen dan..Wil ik ook meenemen naar het ziekenhuis.. Juju: knap hoor allemaal.. sneeuw.. hier net even wat.. maar niet veel...maar wel koud brrrrrrr. toet toet garage is erg leuk idd. kan je ook uitbreiden... alleen jamemr dat er niet een auto bij zat... met die auto word op alles gereageerd ofzo..nou ja schaf maar 1 auto aan.. loki: succes met je eitjes...
Zo poging 2 ging beter. Nou ja, van de 3 nog 1 kapot gekookt maar je kunt niet alles hebben, toch? Zit er niet 1 autootje bij de garage standaard Spikkel? Wat stom...
nee zit er niet bij.. staat op de doos auto niet bij ingegrepen dus heb het eerst aan de kant gezet.. misschien zo even bij BS kijken. want j speeld er wel mee.. fijn dat poging 2 gelukt is.. krijg ook trek in ei...hmmm..
zelfs bij toet toet auto ambulance zit geen auto's kijk nu op bol.com en helemaal geen auto's te koop..
Ja ik ken ze, maar normaal zit er dan wel 1 autootje of zo bij zou je denken en dan kun je uitbreiden als je dat zelf wenst... Maar ze zijn niet zo duur toch, euro of 6 meen ik eens gezien te hebben?
aaah bij bs wel.. dus toch straks even kijken.... al is het eerst maar eerst 1 auto..zijn 8 euro p.s...wil een klein mandje maken voor j.. wanneer kruimeltje is geboren...dan doe ik zoiets er in.. wil het gewoon klein houden...en gewoon grappig..
ja dachten wij ook.. hebben alles nog doorgezocht en dan kom je ergens op de doos tegen geen auto's inbegrepen.. wel sneu eigenlijks.. j was zo onder de indruk en al bezig er mee..
Ja dat vind ik wel een beetje stom. Bij de LP zat er wel een autootje bij toch? Vaak zijn de uitbereidingen wel duurder dan het ding opzich (herinnert zich een LP dierentuin verzameling waarbij die beesten meer kosten dan die toch al dure dierentuin zelf.. ). Ze pakken het slim aan, wij ouders schikken ons toch wel
ja lp zaten 2 auto's bij en kan ook uitgebreid worden. dat is ook een gaaf ding hoor... j sleepte hem mee naar mij toen van samen spelen...ach spelen blijft leuk...
Juju; Respect hoor! Loki; Ook voor jou: een eitje gekookt! Ik ga de kerststallen zaterdag voor de dag halen. Dit jaar geen echte boom, haal we zo'n klein nepboompje, heb er geen zin in dit jaar... Spikkel; Dat Toet Toet spul is niet goedkoop helaas... Maar bij de garage zit standaard Tim Takelwagen hoor! Ik heb de garage via MP en gelukkig deed ze daar ook Tim bij, want deze is niet los te koop en ik moet natuurlijk straks wel alle auto's compleet hebben! We hebben er nu drie, hij krijgt er nog eentje in zijn schoen en de rest vraag ik voor zijn verjaardag. In de meeste winkels kosten ze 8,99, maar online kun je ze vaak voor minder krijgen. Ik ben aan het speuren voor Hetty Helicopter, maar die is bijna overal uitverkocht...
het wordt hier al flink donker...en het miezert.. en het is zo koud... brrrrrrrr... bloom en deli: wat heerlijke knulletjes op fb.. ow wordt nu meer nieuwsgierig naar kruimeltje. zal hij op j lijken of niet...ook flink bos haar of kaal koppie...ben zo benieuwd..
Hahahaha dit zou ik getypt kunnen hebben We maken het ons zelf zo moeilijk want die kindjes hebben er echt nog geen idee van... Bedankt voor je respect hoor :x
Ja het is echt vies weer Ik moet nog boodschappen maar ik denk dat ik dat even snel met de auto doe als papa straks thuis is. Heb echt geen zin om te verkleumen onderweg en ook niet om Mummeltje in en uit de auto te slepen *Luie mama* Ik zla hier eer daags wel eens kijken of Hetty er hier is Bloom. Wij hebben echt zo'n 'hier komt nooit iemand' speelgoedwinkel in het dorp dus wie weet. Heeee ik hoor een Mummeltje mummelen!