Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Goedemorgen dames, hier nog alles rustig.

Loki & Larissa; fijn dat jullie het toch uit kunnen praten (schrijven), irl was het waarschijnlijk helemaal niet echt een probleem geweest. Dan praat je er over en zie je elkaar en weet je precies wat de ander wil zeggen.

Larissa; kom maar gewoon weer kletsen als je dat zelf wil.
    De kerstboom staat er al, gezellig. Foto's?

Loki; Nog boodschappen gedaan gisteravond? ;)
    Leuk kerstboom zetten. Ga ik binnenkort ook doen.

Spikkel; J is helemaal klaar voor de sneeuw zo te horen, mooi zo. En handig dan kan kruimeltje het straks ook weer aan. Dat is het fijne van 2x hetzelfde geslacht. Natuurlijk hoeven ze niet alles van elkaar aan, maar de dingen die nog mooi zijn lijkt me prima.
    Succes bij de fysio.

JuJu; ben benieuwd naar de foto's van je kersteten, maar daar moeten we nog even op wachten.

Bloom; inderdaad niet zo'n goede instelling van bloomman zijn ouders, een 5.5 is ook een 6. Soms denk ik dat ook wel, net als nu bij de laatste toets omdat die zo moeilijk was maar dan doe ik daar wel erg mijn best voor.
    Wel fijn dat er dingen duidelijk zijn geworden, nu moet hij dus een stap verder om er ook daadwerkelijk iets mee te doen. Moeilijk om iemand te 'veranderen' in die dingen he!

Hier; vannacht redelijk geslapen. Werd wel zwetend wakker midden in de nacht, nog nooit gehad (van het zeiltje in bed? :) ).
    Het meisje in de straat heet L.....i.....e....n. Manlief had de hond uitgelaten en had een bord in de tuin zien staan. Hij zei meteen; onze naam is veel leuker (gelukkig maar)!!!
    Gisteravond nog wel wat slijm verloren, verder geen andere dingen behalve een heel druk meisje in mijn buik. Nu is ze weer rustig!

Vanmiddag nog even naar het werk, scholing. Als ik dit niet doe dan zal het waarschijnlijk nooit meer zijn (of niet op korte termijn) dus ik zei als ik me goed voel kom ik (Is maar 2 1/2 uur). En dan vanavond even naar de verjaardag van een vriendinnetje. Gezellig!

Fijne dag dames.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Hahaha nee ik had niet verwacht voor het skieeen hoor :D. Ik dacht misschien op de fiets maar gewoon om te wandelen kan ook dus. Nog nooit overna gedacht eigenlijk. Als we wandelen en Mummel zit in de wagen dan heeft ze een dikke voetenzak. Echt wandelen als het super koud is doen we niet snel denk ik ( :) ) en voor die ene keer maar een maillot onder de broek ofzo...
    Snowboots vind ik wel ideaal maar dat al voor nu in het bos enz *al is het alleen maar om de nieuwe laarjes te ontzien* :p

Juju:
    Oef 2 van mijn totaal niet favo winkels. Veel succes uhh plezier ;). Al is het nu vast niet zo afgelaaien vol dat scheeld veel.

Nieke:
    Mmh naam is ook niet mijn smaak. Ben benieuwd naar jullie naam!!
    Pfoe nog 'naar school' vandaag. Ik vind je wel een bikkel hoor!
    Hahaha ja ik heb nog even boodschappen gedaan snel met de auto toen Mummel bij papa was. Toch mijn luie dag nog goedgemaakt ;)

Bloom:
    Dekbed zelf maken is niet zo gek moeilijk denk ik? Al komt het idd wel vrij nouw dat het recht is wat Juju zegt. Hoe dan ook, ik waag me er niet aan :D ;)
    Zal hieronder een fotootje toe voegen van Mummels dekbed.

Online shoppen is ideaal :D
    Die postbezorgers hebben het maar druk met ons zo te horen :D
    Ik vind het voordeel van een winkel dat je het ziet, model kunt passen enz. Maar online is gewoon zoveel meer keuze en zo hendig gewoon vanuit thuis als de kleine slaapt ofzo ;) *wel slecht voor de portomonee is de conclusie..*

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dit dekbedovertrek vind ik ook nog geweldig. Ik wordt alleen levend gevild als ik die ook bestel, vriendlief ging al over de flos van die 1e :p
    Nog maar even een goede 'rede' voor bedenken dus. Misschien vraag ik hem wel voor mijn verjaardag... :p

Ohh en hebben jullie Mummels laarsjes al gezien? Vind ze zo geweldig *love*

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ga het wagen om tussen de buien door even naar de bakker, appotheek en de speelgoedwinkel (op zoek naar Hetty Helicopter ;)) te wandelen. Wish me luck :cool:

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het is echt baggerweer!
    Makro en Ikea was erg gezelig, hebben er ook samen gelunched ;) Alleen is Druif echt zielig, hij hoest zichzelf steeds wakker en huilt zich dan weer in slaap :( Super sneu :(

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Even een ego berichtje: (later meer)

Vanmorgen controle gehad en de baby is nu 6 pond geschat en zal met week 38 ongeveer 8 pond zijn. Dus het betekend dat ik word ingeleid. Kruimeltjes buikje loopt voor op schema. En zal misschien iets je bij trekken, maar veel zal het niet zijn. Ik heb de keuze gekregen voor een KS of inleiden met gelijk een ruggenprik voor ontspanning. Heb aangekaart dat ik er tegen op zag ook tegen een Totaal ruptuur net als bij J. En de nasleep er van.. 7 uur liggen te wachten voor een hechtingen.. Hij beloofde mij dat dit zeker niet gaat gebeuren, we gaan een fijne bevalling van maken. Zelf zeg ik inleiden met ruggenprik en zelf doen, zodat ik het stukje kan afsluiten omdat ik weet dat het ook anders kan.. Aan de andere kant zeg ik ook weer dan maar een KS… geen gerommel van onderen.
    Moeilijk!!

Verder suikers gaan gewoon goed. Mag nu minder prikken, dus 2 dagen alleen na het avond eten en dan wel een hele dag en zo maar door..
    Kilo’s: tja ben 2 kilo afgevallen.. kruimeltje neemt veel tot zich, zijn groei komt niet alleen van de suiker.. want ze vinden het nog steeds niet dramatisch ik zit er gewoon tegen aan te hangen. Met af en toe een schommeling. Gwoon super
    Bloeddruk: super netjes!!
    ...
    Even spulletjes klaarzetten en dan bij lezen BRB

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ogh arme druif :( Tis ook echt ziek zijn weer...

Bloom:
    Hetty is hier! Heb hem apart laten leggen en beloofd vandaag even te laten weten als ik hem kom halen eer daags. Ben het ff kwijt maar geloof 8 euro. Laat maar weten wat je wilt :)

Zo eventjes een soepje en tostie en dan nog wat voorbereiden voor de kinder ehbo vanavond (tis nog net als op school, uitstellen tot het laatste moment :p).

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aaah Loki, wat lief dat je op stap bent geweest voor Hetty! Ik wil hem graag hebben!

Spikkel;
    Fijn dat alles goed was met jou en kruimel en dat je nu weet waar je aan toe bent qua bevalling.
    Wat een verschil zeg, qua opvattingen over een kindje eerder laten komen omdat het groot is. Hier was er geen sprake van en keken ze me echt heel raar aan toen ik vroeg of dat een reden was.
    En zie... Een ruime 9-ponder met 40+3. Wat zal dat geweest zijn als hij nog 1,5 week was blijven zitten?
    Kijk, heb niets te klagen hoor! Heb een droombevalling gehad ten opzichte van die van Boef, terwijl hij een pond lichter was. Maar dat is natuurlijk geen garantie...
    Nou goed, fijn dat er bij jou anders over gedacht wordt!

Juju;
    Ik heb s nachts de babyfoon inderdaad ook op de kamer van Boefje gezet om hem te kunnen horen ademen. Tegenwoordig staat hij gewoon beneden, wel altijd aan. Maar s nachts heb ik hem dus niet meer naast m'n bed staan.
    Maar het scheelt inderdaad ook dat wij naast hen slapen en jij straks op zolder, dan had ik er waarschijnlijk ook voor gekozen. Maar dan wel zo eentje waar je meerdere units op aan kunt sluiten. Toch makkelijker om maar 1 ouderunit te hebben.

Nieke;
    Jeetje, met 39 weken nog even een scholing volgen! Respect hoor! Ik onthield met dat termijn nog niet eens wat ik s morgens gegeten had...

Ego;
    Heerlijk gezwommen met Boef! Weer een pietendiploma en een cadeautje rijker! Het was vrij zwemmen en meneer was niet van de matten af te krijgen. Erop klauteren en er weer af glijden of springen, helemaal het einde!
    Kan nog 2 keer met hem zwemmen en dan is het over en gaat hij naar de psz... Dan ga ik met Boefje verder en hoop ik dat papa op zaterdag met Boef wil gaan zwemmen!

9. spikkeltje

loki: mooie laarsjes..
    Leuk overtrek.. bij leenbakker heb je ze ook.. en wil die van stoer hebben voor j..

Nienke: nog even naar school..pfff...waar haal jij je energie vandaan??
    Dan ook nog op verjaardag.. sjonge..

Bloom: leuk pieten zwemmen...klinkt erg gezellig. Jammerdat je niet met grote boef kan zwemmen straks iv psz..

juju: beterschap voor druif.

suiker/groeibaby: heeft ook met de suiker te maken he.. kruimeltje kan een flinke groeispurt maken en dan zit ik met 40 weken misschien met een 10 pond kindje.. -auw-,.. en moet eerlijk zeggen.. is ook wel prima zo.. maar denk gewoon ga voor eigen krachten..
    met ruggenprik..

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ja en dan vergeet ik helemaal te reageren op je mooie overtrek en de gave schoentjes van Mummel!
    Staan haar leuk!

En die overtrekken... Zijn zo mooi! Maar ik wordt echt gevild als ik ze kocht en bloomman de prijs ervan zou horen... Optie is om het gewoon niet te vertellen, maar om dat met opzet achter te houden, dat kan ik niet...

Maar ik heb net de stoffen binnen en die zijn ook heel mooi!
    Kan hier twee overtrekken van maken en was 20 euro kwijt!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Spikkel;
    Snap idd dat ze met een suikerbaby alerter zijn hoor, dat wel!

Ik zou ook voor op eigen krachten gaan. Niet dat als je voor een ks zou kiezen ik dat dan te makkelijk vind ofzo hoor, zeker niet! Maar ben op dat gebied toch meer voor de natuur... Al is inleiden natuurlijk ook niet helemaal natuurlijk... ;)

12. spikkeltje

idd bloom.. wil ook de natuur zijn gang laten gaan.. maar ja heb ook geen zin in een 9 of 10 ponder.. schrok al van die 8...was evn slikken, van dat moet erwel uit.. hahaha... maar ben er ook wel klaar mee.. dus vind het prima.. dan maar inleiden met ruggenprik.. dan heb ik toch iets zelf gedaan.. Zal j uit bed halen en laatste uurtjes oppassen:D:D:D

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    8 pond gaat je wel lukken Spikkel, Druif was ook 7,5 pond en Kersje zal niet veel schelen, en hier weinig schade. Enne met 38 weken zit je rond oud en nieuw ;) Een vuurwerk-baby!
    Fijn dat de controles goed waren. Toch prettig. Gaan ze uit van een meting? Want dat schijnt nogal te kunnen verschillen per keer en per echoscopist.

Loki: Prachtige overtrekken zeg, echt heel mooi! Moet voor Druif ook nog even kijken, Hij krijgt er een van Bumba (;)..) van mijn ouders, en wil nog een die ik zelf leuk vindt haha :D
    De laarsjes zijn prachtig, uiteraard. Wat een dame al zo met die haartjes.

Bloom: Nee het worden twee losse :D Anders werd het me te duur ;) We zullen wel zien hoe het loopt. Jij hebt echt grote kinders gebaard hoor.. maar je lijf heeft het toch maar mooi gedaan!
    Zeg nu jij en Loki Hetty moeten uitwisselen gaat er dus zeker een (mini)meeting door of niet ;) Tijd voor data-lijstje?

Nieke ik vind de naam in de straat wel leuk :D Ben heel benieuwd naar jullie dame, ok dat zeg ik volgens mij 10x per dag ;)
    Fijn dat je nog zo soepel rondhuppelt, dat ha dik bij Druif ook (nu waggel ik al ;))

Ego: Druif stort hier net zo van de kinderstoel. Hij was natuurlijk weer vanalles aan het doen, woppa zo op de grond. En mijn eerste reactie: oppakken (dom ;)) Maar goed, heb nu mijn koortsige, nahikkende snotterige zoon op mijn schoot, ook wel lekker ;) Hij smeerde net trouwens zijn neus af aan mijn jurk en zei: bah, baaaaah! wijzend naar de smeer op mijn kleding en achteruit lopend. Ja, en bedankt ;)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zit met de inrichting van de kamer van Druif ;)
    ZO is het nu:
    Bekijk bijlage 290423
    Muur tegenover de deur is grijs. Verder is er nu niets aan de muur.

Veranderingen:
    - de commode gaat weg
    - ledikant gaat weg
    - schommelstoel gaat weg

- komt een eenpersoonbed terug
    - bankje en tafeltje (formaat commode)
    - landkaart aan de muur

- expedit blijft
    - kledingkast blijft

Maar wat moey nou waar? In de grijze muur zitten stopcontacten (die rode streepjes). Is misschien handig voor nachtlampje he? Dus bed tegen die muur? En waar dan de landkaart, daar boven of juist op de witte muur bij het zitje? Pff..

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aaah lekker die snottebellen op je kleding!
    Ik word ook regelmatig als zakdoek gebruikt... Bah, mama, bah!

Minimeeting, jahoor, kom maar op met de data!

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Controleer ik net de stoffen... Zit er een gat in 1 van de stoffen! Heb meteen een foto gemaakt en gemaild en ze mailen meteen terug dat ik eerst de stof retour moet doen en dat zij dan pas nieuwe opsturen...
    Dat kost mij dan wel verzendkosten.... Beetje jammer! Of zal ik daar wat van zeggen...?

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zal zo even de foto's van de stoffen in m'n album zetten!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Indeling kamer druif;
    Alles zo laten staan en ipv de commode hè tafeltje en stoeltje, met daarboven de landkaart.
    En op de plek van de schommelstoel een zitzak! Zou ik doen... ;).
    Maar wij hebben er ook al twee van, dus dat scheelt!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zou zeker geen verzendkosten betalen Bloom. Hebben ze geen antwoordnummer? Verzendkosten is normaal als je wilt retouren omdat je het product niet wilt ofzo, niet als het kapot geleverd is.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja ik wil ook graag een zitzak maar eerst even kijken hoeveel ruimte we straks overhouden :D:D:D

Deel Deze Pagina