Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Overigens ook met donkere ogen haha. Ben benieuwd naar de looks van Kersje ;)
    Jaaaah Nieke, zo spannennnnnnd

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Uk:
    Je hebt groot gelijk! Nu investeren in je gezinnetje is ook veeeel beter dan autoritten en ja knikken. Top!
    Januari wordt idd wel druk voor jou. Vul maar gewoon aan wat kan zodra je het weet en dan kijken we even. We doen zoiezo niet gek veel later nog een meeting toch? Zodat ook Spikkel en Nieke er zeker bij kunnen zijn.

Spikkel:
    De keuze vooraf is heel moeilijk... Ik heb een droom KS gehad tenopzichte van jouw bevalling, dat weet ik zeker. Maar, niet iedere KS gaat als de mijne en niet iedere bevalling gaat als de jouwe! Daarom, doe wat goed voelt, dan kun je er ook achter staan! Als je nu een positieve bevalling hebt kun je het negatieve van J misschien ook beter afsluiten. Maar als je als de dood bent voor een bevalling, schroom dan niet om wat meer info over een KS in te winnen. Je hebt de pijn gewoon op een ander moment. Maar pijn doet het, een kind ''krijgen'', dat weten we allemaal ;)
    Ik zeg wel eerlijk dat ik blij ben dat ik geen keuze had, zou de keuze ook best moeilijk vinden in jou geval!

Larissa:
    Ohh ik zou dat zó erg vinden als ze jongetje zeggen :( Je doet er niets aan en imo zegt het meer over hun dan over Kyara maar toch, ik zou echt zuur worden ;)

Mhh, heb je standje kussen onder de billen en benen tegen de muur omhoog geprobeerd? :p ;) *hier juist 2x (blijvend) zwanger geworden door meteen erna op te staan dus volgensmij werkt het niet, maar dat terzijde! ;)*
    1 super snel zaadje is genoeg, moet je maar denken!
    Obductie??

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Dat er eentje tussendoor is geglipt en je bmm zich helemaal afsluit om een mooi nestje te creëren zonder invloeden van buitenaf ;)

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Zelfs met cars shirt aan, idem

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Cars shirt bij een meisje móet kunnen in deze tijd toch? :p

Oke, je ventje heeft een mooie volle bos krullen, maar zeker geen meidensnoetje...

Slaap lekker meiden! (Al slapen de meeste vast al ;) )

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier even een korte reactie, later vandaag meer. Helaas nog niks aan de hand hier. Alleen ben ik wat grieperig denk ik :( blijf dus nog even lekker in bedje liggen...

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    He bah das wel het laatste waar je met 39 weken op zit te wachten...

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

nienke: rustig aan.. Misschien wel een teken dat het niet lang meer gaat duren.. Een kennisje an mij, was vlak voor alle 3 bevaling, grieperig.. misschien puur toeval.. maar je weet het niet..toitoi

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland

Hahaha, nee OBSTRUCTIE Dat er misschien iets in de weg zat (al zou ik niet weten wat???)

Helaas gebeurd het al sinds Kyara's geboorte dat mensen haar voor een jongentje aanzien... Verre van leuk inderdaad!
    Echter draagt ze wel echt meiden kleding en is alles roze, dus mensen kijken gewoon niet goed!

Billen omhoog met kussentje eronder; check! Doe ik standaard (wat niet, haha LOL)

Hahaha, dat is nog een positive thinking :D

He bah meis, beterschap!!!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi Spikkel ik denk ook dat Nieke nu vlak voor haar bevalling griep heeft haha, er vanuitgaande dat die echt binnekort plaats gaat vinden ;)
    Beterschap Nieke, griep sucks maar beter nog even nu dan straks als de kleine meid je opslokt :)

Larissa ik vind de theorie van uk wel wat :D

Ego: thuis gebleven vandaag met Druifje. Ligt nu op bed, nog snel een geprakte banaan met sinaasappelsap bij hem naar binnen gewerkt (zeg ik stoer, maar goed hij eet het zelf ;)) hopelijk trekt hij het daar even op want een boterham ging écht niet meer. Zelf druk bezig met mijn boxzak, of eigenlijk die voor kersje dan. Volgens mij wordt 'ie wel leuk!

11. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

druk druk druk juju.. Arme druif...

bij jullie ook sneeuw?? Hier wel..:(... J is er klaar voor.. Alleen zijn skipak, kan hij volgend jaar ook wel aan.. vermoed ik. Hij is wel blij met zijn laarsjes, doet hij elke keer aan.. En de grote pantoffels van papa.. loopt ie ook steeds mee.

Ik heb net ledikant op gemaakt, kinderwagenbak op gemaakt, eerse rompers in de machine.. zal zo wel uitgedraaid zijn, dan op hangen...Dan volgende kleertjes.. Hoop toch dat kruimeltje in maatje 50/56 kan.. Maxi-cosi stond al klaar. wiegje was al klaar. Ach volgens mij in grote lijnen klaar.. Oja bed was al verhoogd.. Alleen bedenken of ik wel een plastic geval op matras doe of niet.. 2de dag van de kraamzorg heeft ze het er af gehaalt. ik zelf vond het verschrikkel, zij ook.. Had nog bij de actin gekeken naar molton met plastic ze maar.. maar niet onze maat.. alleen 1 pers..dus even andere grote action kijken...

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ach arme Druif toch...

Kyara is ook zo ziek geweest vorige week en het breekt nog steeds mijn hartje om haar zo zielig te zien :(

Hoop dat hij heel snel weer beter is!!!

Ben benieuwd naar je boxzak, foto? :)

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh hahaha, ook dat ken ik niet :)

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ogh arme Druif.. Mama lekker thuis is dan wel zo fijn!
    Heb je iig wel tijd voor je boxzak! Ben benieuwd!

Alles al opgemaakt Spikkel? En dan afgedekt of gewoon opnieuw opmaken zodra de kraamzorg er is? 4 weken stof vangen lijkt me niet zo fruitig...

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik vind je er ook wel wat vroeg mee Spikkel. Alhoewel het een fijn gevoel is als je alles af hebt.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier lag het ook al vroeg te pronken *kon niet wachten* maar wel met idee dat de kraamzorg het opnieuw opmaakte zodra we thuis kwamen :D
    Uiteindelijk sliep ze helemaal niet op haar eigen kamertje dus kon ik het 2 maanden later wéér opnieuw doen zonder gebruikt te hebben ;)

Ahhhh weet nu eigenlijk zeker dat ik Frummeltje gevoeld heb :D. Echt weer een plopje. Wel precies aan de andere kant dan Mummel toen. Frummeltje is in de andere hoorn gaan wonen (luxe he, als je al als buikbaby kan kiezen uit 2 kamers? ;)).

Overigens, zijn de harde buiken er ook al zo nu en dan. :(
    Denk dat ik over een week of 2 maar een bmm meting vraag om een 'beginstand' te hebben...

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    2 kamer apartement Loki :D

Wel bijzonder dat Frummel in de andere hoorn zit en super fijn natuurlijk dat je al beweging voelt!

Minder leuk zijn de harde buiken :( Goed idee om een begin stand te hebben van de lengte van je bmm.
    Hebben je harde buiken toen bij Mummel invloed gehad op de lengte van je bmm, of uiteindelijk niet?

Wat vind je er trouwens van dat je inmiddels al zou kunnen weten wat Frummel tussen de beentjes heeft, maar je nog 5 weken moet wachten? ;)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha ja!

Nee weinig gelukkig, dat geeft wel een iets beter gevoel.. Maar, kwam dit door het vele rust of komt het ook goed zonder het plat liggen? Heb toen wel echt écht rustig aan gedaan. Zeg maar gerust bijna niks...[/quote]

Zuur!!! Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden... Scheeld wel dat ik nu geen voorkeur heb, maar ik zou zo graag wat ''gerichter'' willen denken. Zucht ;). Nouja, luxe probleem maar, toch...

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ben je aan het werk vandaag trouwens? Jij hebt vaste werkdagen toch?

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vergeten hier op te reageren gister bedacht ik me ineens.

27/28 gaat hier niet.. 27=gyn, 28=BD ;).
    2,3,4 jan is voor mij geen probleem.
    Misschien is er uberhaupt in januari wel een doordeweekse dag dat iedereen vrij is? Volgensmij hebben we niet veel werkende in dit topic in januari (larissa en uk, toch?)?

Deel Deze Pagina