Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hmmm ja, dat weet je natuurlijk niet Loki, of de rust die goede invloed had. Maar verschil is dat je nu aan de bolletjes bent en toen niet. Misschien geeft dat hetzelfde resultaat, hoop het!!!

Snap dat je het zuur vindt dat je nog niet gericht kunt denken. Luxe probleem of niet, ik weet hoe graag en snel jij altijd zei dat je het wil weten (net als ik! :)) dus dan is dit een goed staaltje geduld opbrengen, LOL.
    Manlief echt niet te overtuigen? :p

Fijn dat je nu geen voorkeur hebt. Als ik heeeeeeeeeeeeeel eerlijk ben zou ik tekenen voor nog een meisje als ik de keuze had (maar dit weten jullie al van mij :)). Ik zou zooo graag de naam die wij in gedachten hebben aan nog een dochter willen kunnen geven en de leuke kleertjes nog een keer gebruiken!!!
    Uiteraard weet ik (en nu nog weer meer) hoe groot wonder een zwangerschap is en dat je dankbaar mag zijn met wat je gegeven wordt!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hoop idd dat de bolletjes wel iets doen. Ik heb er wle vertrouwen in. En zo niet, dan hebben ze iig de eerste weken zichzelf weer bewezen. Had ik met 6 weken niet meer durven hopen...

Hihi. Als ik echt door dram dan krijg ik het wel klaar hoor, niet Lommel denk ik maar goed, over een goede week in Uden wel. Maar ik ga me netjes gedragen en afwachten ;). Knap he? :D

Maar ik ben wel reuze nieuwschierig, dat wel :D :p

Yeah meeste pakketjes zijn binnen. Zo even passen of het jurkje wat ik voor kerst in gedachten had dan ook past (maatje 86, woei :p).

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, ben aan het werk, maar tis niet zo druk (zoals je merkt, hahaha!)
    Heb nu meer tijd dan als ik thuis ben met Kyara ;)

Klopt, ik werk altijd op maandag - woensdag - vrijdag.

Voor mij is dus alleen donderdag 3 Januari een optie :)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haha ja omdat je er op werkdagen soms meer bent dan op vrije dagen wist ik het niet meer zeker ;)
    Hebben jullie een computer staan waar je gewoon mag zitten? Of post je vanaf je foon?

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aah Larissa! Die man keek gewoon niet goed uit zijn doppen! Kyara is duidelijk een meisje!

Vervelend van je 'obstructie'. Hopelijk heeft het geen invloed gehad!
    Heb wel even dubbel gelegen over de woordverwisseling, obductie! :D

JuJu;
    Druif nog steeds ziek dus, zielig! Voordeel dat je wel je boxzak op tijd af hebt!

Spikkel;
    Er is een pakketje naar je onderweg! Als ik had geweten dat dat je nog zo'n molton met plastic nodig had, had ik die van mij erbij gedaan...
    Bedje opmaken is wel vroeg, maar aangezien jij weet wanneer je gaat bevallen, kun je het mooi 2 dagen daarvoor nog even wassen en opnieuw opmaken!

Loki;
    Frummel voelen is fijn!! Apart zeg, dat HIJ, ik blijf stug volhouden, in de andere hoorn is gaan liggen en dat je dat ook voelt!
    Kun je je gyn niet even heel lief aankijken voor nog een echo, enkel voor het geslacht? Of krijg je al standaard een echo en wil je het niet weten omdat je vriend het pas met 20 weken wil weten?
    Wachten lijkt me idd zuur als je het zelf wel eerder kunt weten als je dat wilt!

Uk;
    Oh ja... Je had net verteld dat jij tussen kerst en oud en nieuw moet werken...
    Dan vallen er teveel af, moet het toch in januari!
    Maar, eerlijk hoor, als iedereen wel op zondag kan, moeten jullie dat gewoon doen hoor!

Nieke;
    Hoor idd wel vaker dat het een voorbode is van een bevalling, dus wie weet! Hopelijk voel je je snel weer goed!

Hier;
    Ben net een uur bezig geweest om Boefje slapende te krijgen in zijn bedje boven...
    Eigenlijk ligt hij daar alleen 's nachts in. Maar was het ineens zat dat hij overdag altijd beneden is en ik daardoor toch op m'n tenen loop...

Het duurt vaak even voordat hij in een diepere slaap valt en moet hem daarbij helpen, door hem zijn speentje te geven, lekker in te stoppen ed. Dan slaapt hij, maar schrikt hij weer wakker en zet het op een brullen, om vervolgens met een speentje en een aai over zijn bol weer zoet te zijn. Dit kan wel 10x achter elkaar zo zijn en uiteindelijk slaapt hij dan lekker. Maar Boefje heeft een fikse huil, dus grote Boef is vaak meteen wakker als hij ook op bed ligt.
    Met als gevolg dat ik uit gemak Boefje altijd maar beneden liet.
    Maar hij (en ik) moet het toch een keer gaan leren (ook al is het misschien nog wel vroeg) dus ben net wel 10 keer de trap op gesprint, maar het heeft gewerkt, hij ligt nu lekker te slapen! :)

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha Loki, volgens mij ís Larissa haar werk achter de computer, of niet Laris? Tenminste... Wel veel toch? Of is dit een vooroordeel omdat ik de vpk's bij ons op de poli altijd achter de computer zie zitten...?

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik begin vanaf 5 januari weer met werken, maar met mijn werkdagen is het wel makkelijk om een afspraak te maken. Al gaat Boef natuurlijk vanaf 15 jan op di en do naar de psz...

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Snap dat je toen niet had gedacht nu nog zwanger te zijn. Gelukkig wel :D

Vind het super knap dat iemand die met 13 weken al wilde, zich nu zo geduldg opstelt, respect!
    En wij zijn ook nieuwsgierig hoor, dus ALS er ergens eerder een kansje is ;) hint, hint, hin!

Maat(je) 86, woei! Hier ook nog steeds hoor en zal denk ik ook nog wel even zo blijven.

Mijn werk is inderdaad achter de computer en als het rustig is zijn ze niet zo moeilijk gelukkig.

@ Bloom; wat goed van je dat Boefje nu lekker in zijn eigen bedje slaapt. Inspanning van jou wordt beloond!

@ hier; (natte) sneeuwbui gehad, maar inmiddels is het weer zonnig. Gelukkig maar, wil geen uren in de file straks.

De voorspellingen voor vrijdag, het weekend en volgende week zijn trouwens niet om vrolijk van te worden; sneeuw, KOUD en gladheid, bah! Ik wil zomer ;)

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sorry, Larissa, maar ik vind het heerlijk, de winter!
    Gladheid dan weer niet natuurlijk...

Spikkel;
    Kruimeltje gaat echt wel in maatje 50/56 passen hoor! Boefje heeft daar zelfs tot een week of 6 nog ingepast!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whaah wat doen jullie allemaal hier!

Druif zit inmiddels op JuJuman, ook wat eerder thuisgekomen vn werk vandaag. Kan ik weer even bewegen.

Boxzak is af, foto volgt, hij ligt nu te drogen (nog even door de wasmachine gedaan). Komt nog bijpassende hoes voor om het voedingskussen, uiteraard ;) Heb ook de naamslinger af voor voor het raam. "hoera *naam*" zeg maar, net als bij Druif (maar nu in meidenkleuren) Zit er aan te denken om die op het kamertje te hangen, staat wel vrolijk (bij Druif dan op de grijze muur, wandkaart op de witte muur)

Spikkel ben je aan het genieten van je verlof? Je schiet ook lekker op met wassen dus. Hier is het wassen al praktisch klaar ;) MOet nog even matrasje op maat maken voor de wieg, volgende week ergens denk ik. Als het niet lukt nog bestellen.
    Fijn dat je al zo bezig kunt zijn met inrichten, dat zal hier nog wel even duren :D Al hoop ik dat ik JuJuman zo ver krijg in ieder geval vast de nieuwe knoppen op de commode te doen de komende tijd ;) Voelt ie al wat meer voor Kersje.

Larissa ik vind het weer spannend voor jou! En je mag best een voorkeur hebben, vind dat mensen soms zo ingewikkeld doen. Dat je liefst nog een meid hebt zegt niets over dat je het geluk van zwangerschap en kindjes krijgen niet begrijpt, of dat je niet blij zou zijn met een jongen (die zijn toevallig ook erg gaaf weet ik uit ervaring ;)) Leuk dat je er weer wat meer bent!

Loki ik stel een *oeps* spiekmoment voor bij de volgende echo hoor haha! Geweldig dat je frummel al voelt.. ik dit keer ook met 14 weken. Hoop niet dat je zo'n drukke hebt als Kersje is, niet normaal soms ;) (lees: ik geniet met volle teugen).
    Heb je het boekje nog besteld? Druif ging echt in fases door dat boekje. In het begin was het voroal plaatjes omdraaien, daarna heel hard "NEEEE" roepen als ik vroeg of er een inktvis in mijn huik zat, daarna de plaatjes voorspellen, kusje geven aan de baby op het einde van het boek etc. Vind het best leuk dat er tussen Mummel en Frummel ongeveer evenveel tijd zit als tussen Druif en Kersje straks.
    Enne maat 86, super goed! :D

Bloom gaaf om te lezen dat je Boefje steeds beter leert kennen, en steeds meer je draai vind. Respect hoor, hoop dat ik het allemaal ga redden straks..

Meeting: 3 januari vind ik in principe prima, of we moeten naar de verjaardag van mijn SM gaan (ik denk het niet ;)) Misschien ligt Spikkel dan wel te puffen :D

Oh en heb een fotoshoot voor de buik geregeld! Zal m tzt even in de lijst zetten maar ben te lui om die op te zoeken (ma 17 dec).

Uk fijn dat je weer af en toe langsvliegt (en Mini vind ik dus echt een typisch jongenssnoetje hebben :D), DeLi wat een schattige foto op FB, hoe gaat het met jullie en het voeden loopt dat? en Nieke SPANNEND HOE GAAT HET! (ook met je griep, vooruit, laat ik niet te bevalhysterisch worden ;))

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Goed punt! Ik vergeet steeds dat ik maar 3d werk volgend jaar ;)
    Lol

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Harde buiken zijn wel balen trouwens Loki. Ik heb ze hier veel gehad, heel veel, maar inmiddels amper meer.

13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Goed bezig JuJu, ben benieuwd naar de boxzak en de hoes voor het aankleedkussen!
    Ook lekker bezig met de versieringen dus, nice :)

Fijne avond meiden.

Liefs,
    Laris

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom:
    Fijn dat het gelukt is om boefje boven te laten slapen. Kun jij beneden ook weer een beetje ademen :). Ik had rond die periode ineens hetzelfde, haha! Wordt vast iedere dag beter en makkelijker!

Larissa:
    Ohhh zit jij grotendeels achter de comp? Dat wist ik niet. Ik dacht dat je heel de dag beetje tussen de patienten rond liep (bloeddruk meten, 'belletjes' afhandelen, vochtzakken wisselen enz). Heb ik dan echt helemaal een verkeerd iets voor me?

Mummeltje heeft nu maatje 80 van bovenkleding en nog 74 van onderkleding. Leggingkjes ed gaan in 80 wel maar spijkerbroekjes zijn dan echt nog te lang (breed zoiezo maar lang leve de verstelbare broekjes ;)). Maar ik koop wel enkel nog 86 nu hoor, want anders kan het bijna nieuw de zolder op dadelijk dat vind ik zonde.
    Jurkje valt niet zo groot dus past prima met de kerst!

Ik wil ook ZOMERRRR. Hou ook niet van kou en regen. Weekje sneeuw en dan terug naar de 25 graden! :cool:

Juju:
    Ben benieuwd naar het eindresultaat van je boxzak!

Ik ben het helemaal eens met ''voorkeur'' hebben. Volgensmij heeft iedereen wel een beetje een beeld als je aan de toekomst denkt. Hoeft zeker niets met ondankbaarheid te maken te hebben als je het mij vraagt (oke uitzonderingen daargelaten). Maar er heerst nogal een taboe op...
    Leuk een fotoshoot! Ik wil deze keer ook echt iets regelen, heb van Mummel niet veel foto's uit mijn zwangerschap en dat vind ik jammer...

Jij had ook al vroeg harde buiken he? Ik vind het wel eng en durf niet zo goed verder te kijken hoe het straks zal gaan maar probeer me er niet te druk om te maken, dat komt het vast zeker niet ten goede... Bij Mummel had ik idd ook na de 33/34 weken beduidend minder harde buiken! Zo raar...

Geslacht:
    Hahaha jullie zijn haast erger dan ik :p
    Als ik over een week of 2 een bmmm heb, en mijn lieve echoscopiste is er (normaliter doet de gyn hier de echo's niet zelf) dan gluurt ze misschien zelf al even. Bij Mummel keek ze iedere keer uit zichzelf.
    Maar ik zeg eerlijk, ik durf dat niet te vragen. Ik lig daar om een medische rede, daar mag ik toch geen misbruik van maken...

Vanavond nog iemand aan pakjesavond gedaan?
    Wij hebben gezellig met 3tjes chinees gehaald en toen heeft Mummeltje toch nog een pakje gekregen (speel en leer theeserviesje van fisher price). Daarna samen grootste deel van de kerstboom opgezet (haha echte 5 december avond :D). Morgen nog beetje afwerken in huis. Mummeltje vond de lampjes geweldig en was reuze blij bij het zien van de kerststal.

Ik zeg, sint er uit en kerststal er in! :D ;)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha! Hier geen pakjesavond uiteindleijk want JuJuman is extreem zielig en ligt de hele avond al onder een dekentje ;)

Ik heb inmiddels proefdruk 3 van het kaartje besteld, zucht, zijn het hormonen? Was toch niet zoals ik het wilde (nee geen standaard kaartje, zelf iets gemaakt), hopelijk nu wel.

Loki mijn harde buiken zijn al een tijdje minder, ik denk sinds Kersje gedraaid is? Inmiddels is het maagzuur wel weer terug haha, haar dikke kontje tegen mijn ribben ;) Maandag weer verloskundige, ben benieuwd. Ga ik meteen mijn bevalplan maar geven ;)

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wij willen wel even helpen oordelen? ;) :)

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mochten er hier trouwens nog naam suggesties zijn J/M, graag! Ik heb namelijk érg weinig vertrouwen dat het 1 van de huidige namen gaat worden :(:(:(
    Hoeft geen naam te zijn die <5 keer voor komt ofzo, maar top 20 zal het ook niet worden. Maar moet uiteraard wel bij Mummels naam passen... ;)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mmm ik zeg; tijd voor een lekker stuk chocolade :D

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Smakelijk ;)

Net nog even een kadootje voor Druif ingepakt. Niet dat die er wakker van ligt dat hij geen sintavond heeft gehad (sterker nog hij slaapt als een roos) maar die duplo brandweerwagen wilde ik hem niet onthouden (50% korting op speelgoed bij de Kruidvat..)

Uhh oordelen: nope dat regel ik zelf wel ;)
    Meedenken over een naam: welke heb je nu op een lijstje en waarom worden ze het niet? Helpt misschien?

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hij is al op... ;)

Hahaha oke, het was te proberen, toch? ;)

Meisjesnamen had ik: Yzze, Vajen. Vriend: Dionne, Anouk (;))
    Jongensnamen had ik: Raff, Ties, Ravi. Vriend: Niets (ook ;)).

Heb nog 1 meisjesnaam die niet meteen afgevallen is, maar die hou ik nog even voor me ;). Misschien serieuze kanshebber. Ik wordt eigenlijk steeds verliefder op deze naam. ARG nu wil ik helemaal weten of we uberhaupt over een meisjesnaam moeten denken :)

Ik blijf Yzze geweldig vinden, maar hoe vaak ik hem ook noem (alsof het een nieuw idee is ;)), hij komt er niet in :x :)

Deel Deze Pagina