Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ise is het hier ook nooit geworden, nu heeft mijn beste vriendin deze op haar lijstje geadopteerd (haar vriend was ranzend enthousiast, zucht)

Dionne serveer je natuurlijk af als * erg mosterd * en Anouk past niet bij de naam van Mummel. Je jongensnamen vind ik erg leuk (Ties! :D), daar ben je voor kort & stoer, je meisjesnamen wat romantischer en aparter heb ik het idee.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #1462 Omelet, 5 dec 2012
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
    Ahhhh ik had een lijstje EN NU IS HIJ WEG!

Wat was het ook alweer :(
    Estée, Bodil, Elin, Marin, Imme, Maeve, Vian(ne), Faelin, Nova, Juna, Febe (zooo mooi :()

En voor een jongen Ian? Of Loek, die stond hier op het lijstje :D
    Ik vul toch nog even aan: Jurre, Kai, Wes(sel),Jesse, Fer, Nils, Lars, Axel, Giel, Lenn, Quinn, Cas

Zucht, ik ga slapen.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja jongensnamen ben ik van wat korter en stoerder op de 1 of andere manier. Maar dat stoort niet met Mummels naam, wel?

De meisjesnaam die er nu nog staat is ook maar 1 lettergreep en ook eerder stoer dan romantisch (in mijn ogen) trouwens.

Ise/Isa vind ik ook mooi en zou best een compromis kunnen zijn als Yzze er niet door komt maar ook deze namen worden niet gewardeerd, zucht ;) ;)

Ik denk dat het nog veel moeilijker gaat worden dan de eerste keer... Hebben meer van jullie dat ervaren?

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    We waren er wel sneller uit nu. Hebben trouwens ook een korte, stoere meidennaam (ook wel zacht).. het zou toch niet.... ;)

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Elin vind ik mooi, maar zou ik niet zo snel zelf kiezen.
    Bodil doet me meteen denken aan krokodil :D ;)
    Nova vind ik ook wel mooi :)

Jongensnamen zijn niet mijn ding. Ian niet lelijk, maar niet mijn keuze. Loek doet me aan Loekie fietsen denken ;)

Lijkt me stug dat we dezelfde naam in gedachten hebben het zou natuurlijk kunnen ;). Ben reuze benieuwd naar jullie naam!

Slaap lekker!

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

bloom: o meid. tnx je bent een schat!! ik ga bij de deur liggen wachten:D Zo lief allemaal.. Van uk en juju ook mooie kleertjes gekregen. Echt fijn dat er nog lieve mensen zijn. We waarderen het enorm.

Kleertjes wassen enz..:
    ben bijna klaar. Het is ook zo druk allemaal ook de komende tijd.. dus dan moet de kraamverzorgster nog meer een keer doen. of me ouders. voordat we thuis komen.. Wil get gewoon klaar hebben en niet als over kop alles nog doen.

oke..fijn om dat even te weten bloom. dat kruimeltje nog maatje 50/56 aan kan..had net wel een rompertje in me handen en dacht nou die valt wel klein uit.. nou ja we zien wel..

euhm namen: ja klaar...niet meer over nadenken...

euhm...........euhm....

vanmiddag kwam de moeder van me oppaksids, met sint kado's en een bak met 7 zeeppompjes. (hun jongste maakt de wc weleens een seep festijn, dat ons pompje weer eens leeg is... Met een ""bon"dat ik 5 uurtjes.. 2x 2 en half uur schoonmaakhulp krijg zeg maar. Aangezien me het nu zwaar wordt zodat voor de bevalling ons huis spik en span is.. (niet dat het vies etc is ofzo) Maar gewoon hulp en dan na de bevalling ergens, na dat de kraamhulp weg is nog een keer. Dus 20 dec komt iemand (die ken ik ook) ons helpen.. nou ja ik doe niks.. zij doet alles..

Hier lig al best veel sneeuw.. even zien of ik morgen ga rijden...naar het zwembad.

Oja uk: heb net even met de vk op fb gechat ze wilde alles horen en gaan volgende week of ergens er over hebben over alles..

meiden weltrusten in deze koude nacht.. haha beetje overdreven.. maar ja..het is ook koud...liefs

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Heej meiden, veel gekletst vandaag.

Ik moest ook erg lachen om obstructie en obductie... :) Is toch wel iets anders....

Namen; ben blij dat wij er uit zijn en we zijn er super blij mee (nog even wachten en dan weten jullie het ook)
    Hier had ik ook Ise op mijn lijstje staan maar manlief vind het niks (ik nu ook iets minder omdat er nu veel Ise's geboren worden hier).

JuJu; JuJuman nu ook ziek aan het worden dat hij zielig op de bank lag?
    Jij bent goed bezig geweest vandaag, ben benieuwd.

Loki; wat leuk dat je frummel al gevoeld hebt. En die kleine frummel ligt dus in een ander hoekje verstopt.

Larissa; Kyara een jongetje, dan kijken ze inderdaad niet goed. Maar mensen willen inderdaad gewoon wat zeggen en letten dan niet echt op. Oh ze heeft niet zo'n lang haar of geen volle bos dus het zal wel een jongetje zijn.

Spikkel; sneeuw bij jullie? Hier niks.
    Wat lief die uren poetshulp, altijd fijn (al doe ik het het liefste zelf vind het altijd vervelend als anderen aan mijn spullen zitten dan voel ik me toch zo 'bekeken').
    Als je morgen gaat zwemmen voorzichtig rijden he.

Bloom; goed dat boefje in zijn bedje heeft geslapen, kun je beneden tenminste ook iets voor jezelf doen zonder dat je heel stil moet/wil zijn.

Hier; erg snotterig, bleehhhh.... Hopelijk is het snel weer over. Vandaag alleen maar een paar wasjes gedraaid en lekker op de bank gelegen met een boek en de tv. Vitamientjes gegeten en verder niks gedaan.
    Morgenvroeg weer op controle, ben benieuwd.

Ik ga nu lekker naar bed, slaap lekker meiden!

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Spikkel: mooi!
    heb je mijn sms nog gehad?

@Nieke: beterschap!

@Namen: kort en hollands is mijn ding :p

@Rest: sorry ben het al weer kwijt. morgen nieuwe poging ;)

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Namen;
    We waren er hier vrij snel uit. Nog wel een poosje getwijfeld tussen twee namen.
    De meisjesnaam stond wel al voor de 20-weken echo vast...
    Ben een ramp met namen verzinnen, vooral met de wat apartere namen waar jullie naar op zoek zijn, Loki, dus ik denk dat ik je niet veder kan helpen...
    Wel jammer dat jij en je vriend niet echt op 1 lijn zitten, want Yzze vind ik wel bij jullie passen!

Nieke;
    Goed zo, lekker niks gedaan gisteren! Hopelijk voel je je vandaag weer beter.
    Hoe was je controle?

Spikkel;
    Het zijn maar een paar dingetjes hoor, maar ben blij als ik je er blij mee kan maken!
    Voorzichtig aan met rijden!
    Fijn dat je hulp krijgt!

JuJu;
    JuJuman dus ook ziek? En hoe is het nu met Druif!
    Ben echt benieuwd naar de naam van Kersje!

Hier;
    Gisteren om 23.30 Boefje zijn fles gegeven. Om 0u gaan slapen. Om 2u meldde Boef zich, die na een uur bij ons te hebben gelegen weer sliep en naar zijn eigen bed ging. Om 6.30 meldde hij zich weer en na alvast zijn ontbijt, slaapt hij nu nog steeds! En Boefje ook...
    Op zich wel lekker, ben aangekleed, boven en beneden is alles opgeruimd, vaatwasser uit en weer ingeruimd, ontbeten, fles voor Boefje klaargezet, hier gepost en nu ga ik nog een was opvouwen! :)
    Vanmiddag m'n jaargesprek op m'n werk.... Ben benieuwd!

10. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; vanmiddag jaargesprek, succes. Maar zal allemaal wel goed zijn, toch?
    Dus grote boef was vannacht even in de weer.

Ik zag op tv sneeuw in het noorden en op FB ook bij Uk... Hier niks alleen gevroren dus moest toch krabben. Ben benieuwd wat het gaat worden vannacht en morgen, dan zou er meer sneeuw vallen.

Manlief is morgen vrij dus dan gaan we de kerstboom ook opzetten, leuk!

Net bij de vk geweest alles weer goed. Ze heeft even gecheckt of ik al ontsluiting of iets heb. Ze vroeg of ik dat wilde en ik wil dat wel weten. Mijn baarmoedermond ligt nog steeds naar achter gekanteld (is eigenlijk altijd zo) en was nog behoorlijk stug. Wel 1 cm ontsluiting dus ze heeft even geprobeerd deze iets minder stug te maken (strippen ging nog niet). Nou het was geen prettig gevoel. Het is van binnen sowieso zo gevoelig is dat normaal?
    Ze zei dat ze het gevoel had dat ik volgende week zeker nog terug moest komen of mijn vliezen moeten opeens breken, maar het leek er nu nog niet op. We zullen het zien.

Voel me nog steeds grieperig dus net sinaasappels geperst en ga zo op de bank. Svader komt onze hond halen en die blijft dan vanmiddag daar dan hoef ik ze niet uit te laten. Hopelijk snel weer beter.

11. spikkeltje

zo terug van zwemmen. Voorzichtig gereden. We waren de enige dus mochten met de oudere groep mee doen. is vanaf 18 maanden, officieel mag J er heen.. maar wilde wachten to na de bevalling en denk dat ik de laatste2 keer ook gewoon naar de baby groep ga.. is voor mij met een dikke buik een opgave hoor. Gelukkig nam de juf veel over. Kreeg wel complimenten dat ik dit nog steeds doe..

J ligt nu op bed. ik ga zo brood eten, ben wat misselijk.. Dan even sneeuwsporen in huis weg dweilen en verder niks. We hadden een afspraak staan voor APK keuring.. maar zien net dat het pas in feb moet. dus we doen het in de week dt man thuis is van zijn werk.. heb dus afgezegd.

Idd nienke: wil het liever ook zelf doen, maar het begint me gewoon zwaarder te worden. Uk heeft ook hulp aangeboden.. Wat zijn er toch lieve dames hier.

bloom: alle kleine beetjes helpen. en ben er echt blij mee. Als ik ooit eens wat terug kan doen, geld ook voor juju en uk.. dan hoor ik het graag..

meiden de rest later

en Nienke volgens mij voorspelling nog 3 dagen en dan een mooie dochter..:D rustig aan meid

12. spikkeltje

laris: en grote meid op fb. Mooi!!

sneeuw: nu allemaal wel sneeuw?? Hier ligt er hoop... Morgen nog meer..Moet ik ook naar een verplichte CB afspraak...getsie...Nou ja is niet zover rijden, maar hie rin het dorp hebben ze weinig schoongemaakt, eigenlijk niet...elke jaar het zelfde

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    wat is het stil hier....

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke ik vond dat gewroet verschrikkelijk, heir alleen 2x tijdens bevalling en vond dat echt pijnlijk. Strippen heeft zo vroeg ook nog helemaal geen zin vaak, maar goed wle fijn dat ej weet hoe het er voor staat!

JuJuman is ziek, Druif gaat ietsje beter maar nog wel koortsig. Women rule the world ;)

Loki ik dacht al dat ik niet diegene was die jullie aan een naam zou helpen haha ;)

Verder: Sneeuw sucks, morgen weer lekker op tijd het noodweer in en dan de file inrollen. Zucht. Eerst wat sinterklaasgedichten maken ;)
    Wel leuk: stofjes binnengekregen voor jurkjes voor Kersje :D (als ik ooit al mijn andere projecten afgerond krijg..)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Wat lief! Hulp is erg fijn!

Nieke:
    Lijkt nog even te duren dus... Balen maar miss stel je je dan niet in op eer daags en gaat de tijd sneller, dat heeft ook zo zijn voordelen!
    En dan is vast je verkoudheid weg *elk nadeel heb zn voordeel*

Bloom:
    Al vroeg actief in de weer! Jij had er duidelijk al een halve dag opzitten toen ik uit bed gerold kwam ;)
    Hoe was je jaargesprek?
    Hetty is opgehaald, trouwens ;)

Juju:
    Meedenken is altijd fijn hoor! Kan door een andere naam wel dé naam krijgen immers (zo is mummels naam ook ''ontstaan'') ;)

Hier:
    Kerstboom is klaar. Heerlijk :). Mummeltje reuze blij met de kerststal en als een echte (schijn)heilige zet ze heel de tijd het schattige kerstmuziekje aan ;):D

We gaan eer daags eens even hard denken hoe en wat voor volgend jaar. De buren kwamen vertellen dat het voor hun haalbaar is om aankomend jaar de dakkapels al te zetten (zou eigenlijk een jaar later zijn). Wordt een erg drukke zomer dan. Oef ;)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Fijn dat Hetty er is! Kan ze gauw plaatsnemen op het ware helicopterplatform die onderdeel is van de garage! :)

Moeten we wel 3 januari meeten trouwens, dan kan ze nog mee als verjaardagscadeautje!

Nieke;
    Nou, 1cm ontsluiting is alvast meer dan helemaal niets, toch? Ook al verwacht ze niets, het kan ook zo omslaan... Zou wel fijn zijn als je dan niet meer zo grieperig bent!

Spikkel;
    Ik ben tot aan bijna 40-weken nog blijven zwemmen met Boef. Het was een hele onderneming, maar vond het toch altijd wel weer fijn!
    Ik had bij het pakketje die glow-in-the-dark Winnie the Pooh figuren gedaan, omdat ik me meende te herinneren dat jullie babykamer daarmee ingericht was, klopt dat?

Sneeuw;
    Er ligt hier een klein beetje. Wou morgen naar vriendin gaan en daarna door naar m'n ouders, maar ik wacht eerst maar even af...

Juju;
    Dank voor je reacties!
    Beterschap voor je mannen!
    Hopelijk valt de file morgen mee!

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ongelofelijk wat een sneeuw!
    Prachtig hoor, maar dood eng op de weg!
    Vanavond naar Limburg... Is het bij jullie ook zo erg Nieke? Dan nemen we iig de slee mee ;).

Zo eerst aan de poets en inpakken....

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki hier is het ook zo erg, wij zijn al doorheen gemoeten. Zijn in het ziekenhuis. Vanmorgen om 7.15 zijn mijn vliezen gebroken en er blijft bloed mee komen dus voor de zekerheid ingestuurd. Ze weten niet waar het vandaan komt.
    Maar waarschijnlijk worden wij vandaag dus papa en mama. :)

19. spikkeltje

Nienke: waaaaaaaaaaah.. spannend......

Loki: leuk de kerstboom, man wil hem wel neer zetten. Dus eb gezegd, is jou verantwoordelijkheid en jij doet alles. ik doe niks er mee. Ik heb wat sneeuwspul en kerstsjablomen voor op het raam gehaald en dat ga ik zo klaar maken.

Gisteren bij de wibra voor 5 euroeen slee gekocht. J kijkt zijn ogen uit met de sneeuw. Dus straks even op de slee..

Bloom: wilde je gisteravond hier nog even bedanken voor jullie pakketje!! onwijs lief. Ja klopt winny the pooh kamer.. Dus van weekend even pimpen met de glow in the darks. Ja ik blijf ook zwemmen met j tot aan de kerstvakantie. dan is er 2 weken geen zwemmen(nooit in de vakantie) En dan ga ik bevallen...

juju: rustig aan op de weg.

laris, vanilla en uk: zwaai

Hier: vanmorgen naar cb geweest een groepsconsult. Was kwa weer nog redelijk te doen. Dus dacht we proberen het anders keren we om. Is hier nieuw en allemaal met kinderen van 18 maanden. dus je kunt ervaring met elkaar uitwisselen van hoe doe jij dat.. hoe pak ik dit aan etc.... En de kinderen kunnen samen spelen. Was wel leuk. J nog even laten wegen is nu precies 10 kilo en 80 cm.

Zal even gaan eten.J was zo moe van het spelen die ligt te ronken..Komen net goed binnen en ging gelijk naar traphekje: van ik wil naar boven..Dus die gaat straks even lekker smullen van een boterham.

NIENKE:TOITOITOI

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik kom even snel checken voor we weg gaan vanmiddag;

Whaaaa nieke, spannend!!! Heel veel succes :D dat jullie je kleine prinsesje maar snel in de armen mogen sluiten!!

Druk druk gehad, na het weekend kom ik even updaten!!
    Nu eerst inpakken en lekker weg :) fijn weekend allemaal!!

Deel Deze Pagina