Spikkel; fijn dat je de bijeenkomst op het CB zo leuk en leerzaam vond! Wel grappig, Boef gaat ook altijd met mij mee naar het toilet, dus dat doe ik iig goed! Snap best dat het zwaarder voor je wordt meis, maar je kunt het, nog even volhouden! JuJu; oke, een drama, geen ramp! Nee, het is gewoon erg vervelend, net wanneer het niet uitkomt! Weet je inmiddels al wat je er nog voor terugkrijgt? Modifast; is een dieet met shakes bij/als maaltijden en tussendoor repen. Best vol te houden, maar de maaltijden die je mag eten zijn nou niet super lekker ofzo... maar ja, even volhouden, hoef niet zo heel veel kwijt. Hoop dat ik eind volgende week 5 kilo kwijt ben (het begin gaat snel) en dat ik dan even met de feestdagen het dieet niet hoef te volgen. Hier; Boefje ligt alweer naast me... Heeft een uurtje in zijn bedje geslapen. Had even de hoop dat hij lekker een avondje in zijn bedje zou slapen. Hij is nog klein, ik weet het, maar ik verlang stiekem toch wel weer een beetje naar avondjes voor me alleen...
Nog even Bloom.. zegt zij nu stoer Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat. Krijg 1500 euro voor de auto terug, dat is best veel vind ik zelf.
@Laris: had ik het toch goed onthouden Wist niet dat het verplicht was, want kwam hier ook wel topics tegen van vrouwen die het zonder kraamzorg gingen doen. Zag op FB al heel wat blije berichtjes voorbij komen. Hopelijk heeft Kyara het bij het rechte eind, baby in buik @JuJu: zuur vd auto Repareren voor de helft terwijl de auto eigenlijk is afgeschreven is natuurlijk ook niet zo'n strak plan. Hopelijk snel vervangend vervoer! Edit: YAY nog 1500 terug!! Kan je wel wat leuks voor terugkopen lijkt me? @Loki: heerlijk, shoppen zo vlak voor de feestdagen Veel plezier!!! @Bloom: moest dagje vrij nemen vd baas omdat het wat rustig is op t werk, en ik kan niet stilzitten, u know me Fijn dat Boefje 's nachts goed slaapt. Overdag onrustig herken ik wel uit het begin. Gaat vanzelf over... Misschien heb je een lichte slaper die alle omgevingsgeluiden in zich opneemt? 's nachts is het immers stil en dan is het ook prettiger slapen. Fijn dat je jaargesprek goed ging Over 4 weekjes dus weer aan het werk, ook wel fijn zo tegen het einde van je verlof!! Succes met de modifast! Knap hoor, lijkt me erg moeilijk. Weightwatchers schijnt trouwens ook heel goed te zijn. Qua inzicht in eetpatronen enzo. lijkt mij wel iets voor de volgende zwangerschapskilootjes - als er weer 30+ af moeten @Spikkel: delen betekent ellebogen duwen en haren trekken hihi, vond het nog best wel grappig om te zien eigenlijk Mini mag ook wel eens op zijn plek gezet worden wat delen betreft!!! Het was immers ook Jarno's speelgoed he J. is snel voor zijn leeftijd hoor! Bijv. met uit beker drinken, daar oefenen wij gewoon nog helemaal niet mee. Wil ik wel gaan doen wanneer ik minder ga werken maar het zit er nu gewoon niet in helaas. En bij de gastouder is het ook lastig omdat zij meer kindjes in huis heeft. Hopelijk kondigt de kleine zich spontaan aan binnenkort, want die laatste loodjes zijn gewoon heel zwaar (ps. ja, zag het aan je, daarom soms gewoon ja zeggen ipv bang zijn een ander tot last te zijn. ik bied het niet uit beleefdheid aan omdat ik denk dat je het toch afslaat hoor bied het aan omdat ik het ook echt meen )
Uk; haha, nee stilzitten is er bij jou niet bij geloof ik, maar het blijft superlief! Met dit soort dingen vind ik het zo jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen! JuJu; 1500 is nog best veel ja! Scheelt weer een beetje sparen! Ja, nog even... ik weet dat met Boef alles na de drie maanden veel makkelijker ging. Durf alleen niet te hard te hopen dat het nu weer zo is... Weet wel dat hij een minder makkelijke slaper is dan zijn broer. Die was ook veel wakker, maar als hij sliep dan sliep hij ook en Boefje is om het minste of geringste weer wakker. Is het niet van geluid is het wel van een eigen beweging of de speen die uit zijn mondje op het matrasje valt... Ga hem nu zijn fles geven!
Uk waar drinkt Mini nu uit dan? Uit een tuitbeker ofzo? Wij zijn gewoon begonnen met het drinken aanbieden in een beker als we aan tafel zaten met eten. Dan zit je er bij, is een vast moment enzo. Druif drinkt denk ik al bijna 3//4 jaar uit een gewone open beker inmiddels. Ging best snel met aanleren al valt hij nog steeds wel een som en het overieten is altijd leuk Bloom: Jullie hebben met Boef ook wel veel geluk Klein Boefje gaat straks ook heerlijk slapen, heb je inbakeren geprobeerd? Hopelijk zijn de kilo's er snel af enne met kerst niet aan de shakes hoor! *dat ziet er toch niet uit po de foto's*
Bloom: Dat klinkt nou totaal niet aantrekkelijk dat modifast *bah!*. Maar met een paar kilo hopelijk goed vol te houden. Iig knap dat je het aangaat! Mijn moeder is al heel haar leven bezig met afvallen (en weer aankomen ) en die is voornamelijk fan van weight watchers omdat je dan wel de dingen mag eten die je wil en er zo minder beperkingen zijn. Gaat toch altijd best rap als ze eenmaal bezig is. Succes iig! Boefje gaat vast ook tussen de 3 en 4 maanden meer rust en regelmaat krijgen. Hier was dat ook zo en heb het veel vaker gehoord. Ik hoop het voor je! Juju: Toch nog 1500 voor je auto, das dan wel weer mooi nieuws. Ik zou echt niet zonder willen zitten lijkt me gewoon al een eng en enorm beperkt idee! Maar die tijd kunnen sparen is wel weer verstandig... Spikkel: Klinkt best gezellig zo'n groepsconsult. Al ben ik dan vooral een luisteraar ipv een prater haha Nu al kunnen delen lijkt me apart. Mummel laat het zich gewoon afpakken en pakt iets nieuws. Op een ''onbewaakt moment'' pakt ze weer wat ze had en wandelt aan. Vind dat persoonlijk wel prettig al hoeft ze de kaas ook niet van haar brood te laten eten!
Mummel drinkt trouwens altijd uit een rietjesbeker.... We oefenen veel te weinig met en gewone beker. Ik vind dat ook niet practisch eigenlijk... Ik hou niet zo van alles onder de zooi Toch eens meer doen want het is ook voor de spraak belangrijk zeiden ze op het CB (maar daar zeggen ze zoveel... Zoals Mummel zo mooi op het moment zegt; "Bla bla bla..." )
Haha, gewoon iefenen met water dat plakt niet Ik ben eigenlijk met een maand of 9 af en toe gaan oefenen en vanaf een jaar standaard aan tafel. Weet eigenlijk ook niet waarom? *voelt zich overijverig* Hier is delen ook niet aan de orde hoor. Druif pakt soms bij wildvreemde kindjes in de winkel een knuffel af ofzo *schaam* Zie dat op het kdv wel over en weer gaan maar volgens mij is Druif meer een afpakker dan een die het speeltje laat afpakken. Fijn, een kleine terrorist Is het nog gelukt met een charming sneeuwpakje?
Auto: Ik denk dat er in januari/februari wel weer een auto komt. Ik kan alleen geen krotje kopen voor 2 tientjes want ik moet heel Nederland door en dan is een beetje veilig en comfi echt wel belangrijk. Ook zijn we beide lang en zitten we in mijn golf met de knieeen in de neus als Druif achter ons zit (en die gaat niet kleiner worden natuurlijk) Hebben straks dan de 1500 die ik terug krijg en dan komen we op een bedrag van 4000/5000 euro wat we kunnen spenderen aan een andere auto. Als we wachten tot vakantiegeld nog meer, maar goed ik zit natuurlijk ook 2 maanden zonder salaris en wel met de vaste lasten die we moeten overbruggen in 2013. Voelt even goed om rustig te laten bezinken en dan eens rond te kijken en te bedenken wat we willen enzo.
Voor dat bedrag moet je wel een degelijke auto terug kunnen kopen ja. Maar liever nu even rustig over denken dan overhaast iets beslissen! Haha ja ik denk dat ik een redelijk modieus skipak gevonden heb Even horen of mijn bod accoord is - en dan zal het wel niet meer sneeuwen! Voor de geinteresseerden volgt er wel een Mummel met stylisch skipak (uiteraard mét bijpassende snowboots, muts, handschoen én sjaal *KUCH* )
Hahahaha Een mens kan zich maar ergens druk over maken toch? Dit is overigens de rede waarom mijn vriend geen pretecho voor geslacht wil... Meer shoptijd voor mama Jullie snappen mijn vriend alsnog niet, toch?
Lekker vroeg wakker op mijn vrije dag, mannen slapen nog dus nu heb ik even de tijd om te zp'en! Wat is er een hoop gepost! Wow, ik reageer maar even op het laatste want anders moet ik heeeeeel ver terug lezen @juju: balen van je auto zeg! Maar 1500 terug is toch nog een mooi bedrag gelukkig. Een fatsoenlijke auto is inderdaad wel belangrijk als je veel km maakt. Lengte komt bekend voor, man is hier ook + 1.90 en dat zit niet echt comfortabel in mijn ford ka haha. Volgend jaar moeten wij ook maar eens kijken voor een andere auto maar voorlopig wil ik de mijne nog even doorrijden, ding is al niet veel meer waard en rijd nog prima. @uk: wauw, respect! Super druk en dan toch nog naar spikkel om te helpen. Wat super lief van je zeg! Fijn dat de vooruitzichten qua werk wat meer relaxt zijn, zoveel werken lijkt me toch heftig... Ik vind mijn 24 uur af en toe al veel. @bloom: modifast dieet, knap zeg! Hopelijk werkt het goed! Ik wil na de 2e ook serieus aan de lijn. Voor Justin was ik echt een stuk slanker en er is ondanks het afvallen toch wel wat blijven hangen. Het is niet de bedoeling dat er nu nog wat extra's blijft hangen... ik ben benieuwd hoe het dieet je over een paar dagen bevalt. Super van je goede jaargesprek, toch fijn voordat je weer aan het werk moet! @loki: jeetje, jouw zwangerschap gaat sneeeeeel tijd gaat wel heel anders als bij de 1e keer hè? Althans, dat vind ik in ieder geval wel! Pffff balen dat je vriend geen pretecho wil, nu moet je nog zo lang wachten Jullie hadden ook een leuk weekendje gehad zo te zien aan de FB foto's! Leuke foto's in de sneeuw trouwens, hier was niet veel sneeuw, vooral veel grijze drap... Niet echt mooi voor foto's @spikkel: leuke kaart op FB, super schattig zo met die kerstmuts! En goede waardes nu las ik? Mooi, valt dat vooralsnog toch weer mee! Spannend, net gaat nu toch echt opschieten. Hmmm, Justin is wakker... Ga hem maar even uit bedje plukken. Zo terug!
@larissa, klinkt als een goed plan! Hopelijk brengt het jullie meer rust. Bijzonder wat kyara zegt over je buik, hopelijk heeft ze gelijk ze is absoluut super snel op taal gebied, knap hoor! Echt grappig dat ze al zoveel woorden zegt. Zo zie je maar, ieder kind ontwikkeld op z'n eigen manier. Hier net zo, qua taal is Justin echt snel en duidelijk verstaanbaar, motorisch was hij iets trager. @nieke: prachtige foto op FB van jullie knappe meisje! Lekker genieten nu maar volgens mij komt dat helemaal goed en inderdaad, niemand had de poll goed, toch nog sneller als verwacht. Wij gaven onze kraamhulp een grote doos bonbons en een geboortekaartje met foto van Justin omdat ze die spaart. Ze was er heel blij mee. @deli: bij jullie ook alles goed zo te lezen. Lekker hoor dat je kleine man al een aantal nachten zo goed slaapt, hopelijk blijft het zo! @hier: vorige week naar cb geweest, Justin is 89 cm en weegt 11.8 kg. Prima volgens zijn lijntje, het blijft gewoon een fijn gebouwd mannetje. Verder alles helemaal in orde. Vorige week donderdag de termijnecho gehad, ben nu 11+4, UD 29-06-2013. Alles zag er goed uit. Ik krijg deze keer wel meer groeiecho's ivm Justin's lage geboortegewicht. Vk sprak nu over dysmatuur maar daar hebben ze het destijds helemaal niet over gehad. Ik vind het prima, extra echo's zijn natuurlijk niet vervelend. Morgen krijgen we de nekplooimeting, vorige week al bloed laten prikken daarvoor. Ik ben benieuwd, toch weer spannend. Verder alles oké, nog wel vaak ziek en ergggg moe. Tijdens ons weekendje weg ben ik nagenoeg niet misselijk geweest dus ik dacht dat het wellicht over was, helaas niet want gisterochtend hing ik weer boven de wc Vandaag lekker vrij, ik ga maar eens kerstcadeautjes bestellen en een shirtje voor Justin, zo willen we het blijde nieuws namelijk vertellen aan onze familie met kerst. Volgende week maandag ga ik mijn bazen maar eens inlichten, het zou me niks verbazen als ze het al gezien hebben want mijn buik is echt al gegroeid zelfs mijn vest kan het niet meer verborgen houden. Ik ben benieuwd hoe ze reageren! Eerst maar eens aan de poets hier, mag ook wel weer gebeuren!
Als je een beetje over tijd loopt dan wordt mini-aapje (ik stem voor een andere naam ) op mijn verjaardag geboren Fijn dat alles goed gaat Vanilla! Loki ik snap NIETS van Lokiman, alsof jij, JIJ, zo shopverslaaf dbent??? Ego: Druif werd om 6 uur opeens luid huilend wakker en riep om mama. Ik er heen, hij brullend dat hij wilde ontbijten ("bijten!"). dus ik: nee lieverd het is nog nacht, denk het gaat wel over. Maar nee hoor, hij wilde naar be"neden", hij wilde "eten".. dus ik beneden een banaan gepakt (toevallig gisteren weer eens gehaald). Die heeft hij in 2 minuten helemaal weg gekaant ("naantje" met tevreden snoetje, volgens mij praten Druif en Boef dezelfde taal Bloom haha) en toen weer op bed gelegd. Nou hij was boos! Maar sliep al snel weer en net om half 9 weer uit bed gevist voor een ritje door de sneeuw. Veel te laat op kdv maar goed, ik vond het ook wel lekker om even te blijven liggen. Pff morgen met het ov een paar uur onderweg *niet zo'n zin in*
Ik heb trouwens het diee dat mijn buik niet zo hard meer groeit de afgelopen tijd? Baby voelde ook niet heel groot, gewoon gemiddeld volgens vlos. Zal ze toch iets kleiner zijn dan Druif was? (dat voorgevoel heb ik wel steeds)