Dat is gaaf Loki! Zo vroeg al! Boef ligt nu denk ik... Durf nog niet te gaan kijken... Hoor hem niet meer. Heb hem net een aantal keer achter elkaar terug in zijn bedje gelegd. Achter de deur gaan staan en zodra ik hem hoorde, weer terug en zo een paar keer door. Zo stiekem toch maar even om het hoekje spieken! Boefje slaapt de hele avond al!
Bloom: dat is een paar dagen en dan is het klaar. In begin ook campingbedje erbij gehad, maar heb ik snel opgeruimd.. J speelt smiddags nog weleens en laat ik spelen en dan na half uurtje is het stil en vaak kijk ik wel even hoe hij er bij ligt. maar gewoon op zijn bedje.. Verder kruipt hij nu gewoon onder ijn eigen dekentjes en zegt dag en zwaait...*sweet* Juju: ach meid... knuffel.. Mannen.. tja hier reageerd hij als ik huil.... pfff net even geshopt...pfff we hadden voor j laatst een leuk paar strpdasje. maar daar moest wat bij.. winkel in winkel uit uiteindelijk weer bij H.M terecht gekomen..heel leuk blouse met spencer.. hopen dat ik nog een leuke broek heb er voor er bij. voor kruimeltje nog een pakje meegenomen.. kikkerpakje.. Verder nog borstvoedingshirts en bh... denk dat ik nu alles wel heb.. Vanmiddag zou ik bij de vk een mutsje halen.. en het geld gaat naar het glazen huis.. ik moest naar de bieb, heb daar een boete staan, moest nog foto's halen.. op het moment dat ik weg wilde..sleutels weg...grrrr. dus ik man gebeld.. nee ik heb ze niet...hele huis op zijn kop.. komt hij thuis.. ja ik had ze wel.. heb even eht gejankt... bij de auto was maar 1 sleutel.. dus nu moet hj toch achter reserve sleutel aan.. pffff.... Mijn huissleutels zijn ook al een week zoek, dus ik ga nieuwe laten maken... we kunnen ze nergns vinden.. ben echt blij dat ik de dementie straks over is.. voel me gewoon frustrerend dat ik alles kwijt raak, was nooit zo.. nou meiden ik ga slapen.. weltrusten
in begin viel j ook weleen op de grond in slaap en dan legde we hem al slapend op zijn bedje.... ooeee wil nog even wat kwijt.. we reden weg uit de parkeergarage vanavond.. en voor ons reed andere mensen en zij namen een een bocht dus je keek na de zijkant van hun auto.. hadden ze hun baby nog in de draagzak bij de mama op de borst.. ik werd er kriegel van...zo gevaarlijk.. waarom doen mensen zo?? zie ook wel mama's zo fietsen...j ehoeft maar een botsing te krijgen...airbag vliegt eruit...of je valt van je fiets...
@ Bloom; wennen dus voor Boef in zijn nieuwe grote bed. Hij heeft denk ik even de tijd nodig, maar komt vast goed! Heerlijk dat Boefje al de hele avond slaapt. @ JuJu; geen woorden voor het gedrag van JuJuman :x Nou ja, ik heb ze wel, maar wil niet te onaardig gaan doen Laat ik het zo zeggen, als mijn man het in zijn hoofd zou halen zulk gedrag te vertonen, dan zouden we niet lang meer getrouwd zijn... Hele dikke knuffel en ik heb ontzettend veel respect voor jou. Sterke JuJu!!! @ Loki; wauw, nu al Frummel gevoeld door vriendlief EN jij hebt het gezien van buitenaf? Super gaaf!!! Wat vind vriendlief er trouwens van dat er weer een meisje komt bij jullie? Ik ga trouwens qua naam voor Vajèn bij jullie, vind het de perfecte naam naast die van Mummel @ Spikkel; pfff, je moet er inderdaad niet aan denken nee, dat de airbag er dan uitkomt of dat zo'n moeder valt. Nee, ik zou dat zelf ook nooit doen! Zwangerschapsdementie is bij mij ook weer helemaal terug (is het ooit weggeweest dan? ) Sterkte!
Ik was nog niet klaar, maar bericht werd ineens geplaatst... @ Nieke; knuffel voor Mopje! @ DeLi; wat een geweldige foto van jou en Spruitje op FB! Zelfs mijn manlief vind hem echt super, werd gewoon enthousiast toe hij de foto zag Hoe was het gister bij de dokter? Peuter bedje; welke raden jullie aan meiden? @ hier; vandaag overdag misselijk als ik te lang niks had gegeten. Verder hartkloppingen en soms benauwd of het gevoel dat ik een paar keer goed moet doorademen. Allemaal bekend van toen bij Kyara, waardoor het weer even goed tot me doordringt, ik ben zwanger Liefs, Laris
Larissa; Heerlijk dat je zoveel herkent nu van de zwangerschap van Kyara. Voelt wat zekerder of niet? Mijn zwangerschappen waren in het begin echt niet te vergelijken! Hier; Uiteindelijk toch nog tot half 12 bezig geweest met Boef. Hem vannacht nog wel een keer horen huilen, maar zoals bijna elke nacht ging dat na enkele minuten vanzelf over. Nu afwachten tot hoelang hij slaapt en hoe de komende pogingen verlopen! Komt vast goed! Fijne dag allemaal!
Ja wel een soort van. Maar goed etentje gewoon gemist natuurlijk. Is maar een stom etentje zou je denken maar heb sommige collega's al weken niet gezien en ben straks 8 maanden praktisch thuis. Als ik uberhaupt al terugkom natuurlijk, en niets anders in mijn verlof tegenkom. Dus het was gewoon belangrijk dat ik er was. Ze hadden natuurlijk ook kadootje gehaald en alles. Zucht. Uiteindelijk gisteren voordat Druif naar bed ging de wasmachine op zijn plek gezet, 2 wassen gedraaid en opgehangen, 2 die droog waren opgevouwen en in de kasten gelegd, plinten gevuld, dorpel geschilderd, kamer Druif opgeruimd, aanrecht schoongemaakt en vaatwasser ingepakt. Ja VOORDAT Druif ging slapen. Hoe bedoel je ik was thuis nodig Spelen in bed: Hier ook hoor. Maar dan vooral liedjes die hij zingt of nu met zijn nieuwe circus dekbed, alle diertjes benoemen. En alle knuffels moet hij langs en die geven elkaar soms kusjes. Ik laat hem lekker zijn gang gaan. Hij komt ook niet (meer) uit bed en valt vanzelf in slaap. Bed bevalt goed, hebben er wel een goed matras in gekocht en dat ligt er wel 'los' op dus geen zijsteuntje tegen uitvallen (die houdt precies het matras op zijn plek haha). De lades zijn GROOT en gaan soepel. Druif heeft door het hoge matras wel een opstapje nodig om zelf in bed te klimmen maar dat staat ook wel stoer. Ik vind het heerlijk om lekker naast hem te komen zitten (of sochtends even te knuffelen in bed). Ahh wat snel al en heerlijk die bevestiging!
@ Bloom; hopelijk went Boef snel aan zijn nieuwe bed @ JuJu; zo, jij hebt echt VEEL gedaan! Respect, maar ik had gewoon naar dat etentje gegaan en de boel de boel gelaten!!! Manlief had op zijn kop kunnen gaan staan, maar ik heb ook een leven naast al dat zorgen voor alles en iedereen! Zou het hem ook hoogst kwalijk nemen als hij mij zo'n laatste etentje zou ontnemen... Je bent echt te lief voor hem meid! Iemand behandeld je, zoals jij je laat behandelen. Als jij nooit voor jezelf kiest en zoals nu niet gewoon GAAT, dan leert hij het ook nooit. Kun je praten wat je wil, er veranderd niks. Sorry, is absoluut geen aanval op jou (al klinkt het wel zo, is echt niet mijn bedoeling!) maar ik heb 2 exen die zo waren, dus ik spreek uit ervaring. Echter met het mannetje waar ik nu mee ben, weet ik ook hoe anders het kan Knuffel! @ hier; zie foto verslaafd, haha!
Mooie testen Larissa JuJuman is echt een schat, niets kwaad zit er in. Alleen is hij soms gewoon zo blind als een aardappel en heeft het probleemoplossend vermogen van een plofkip. NU heeft hij bijvoorbeeld bedacht dat hij me vanavond mee uiteten wil nemen om het etentje van gisteren goed te maken. Terwijl ik vannacht amper geslapen heb, mijn lijf zeer doet en Druif ziek is Ik bedoel hij meent het niet slecht maar jeetje, hoe DOM kun je zijn als intelligent mens Maar goed je hebt wel gelijk hoor. En normaal gesproken kan ik erg goed verwoorden hoe ik er in sta alleen sind ik zo slecht slaap een paar maanden heb ik mijn energie nodig om de boel draaiende te houden en dan versloft het allemaal snel zo blijkt.. Mijn punt van mijn rijtje was eigenlijk dat ik dus helemaal niet onmisbaar was. Want al die dingen hadden kunnen wachten. Als ik echt nodig was geweest was ik voor Druif bezig geweest. Nu zat Druif gewoon bij JuJuman die ook gewoon eten heeft gepakt Ik bedoel, waarom was ik daar als ik tijd had voor al die andere dingen???Maar goed, tijd om te stoppen met pruilen ()
Klinkt een beetje als mijn man, JuJu... Het zijn schatten, maar soms... Maar als ik het dus goed begrijp, had je heel misschien best wel gewoon naar dat etentje kunnen gaan...? Je maakt het jezelf soms te moeilijk meid... Zegt zij, die dat zelf ook zo vaak (te vaak) doet... Larissa; Geweldig al die testen! Ik zou bijna.... Haha, nee, geen háár op m'n hoofd! Voorlopig niet... Boef; Vanmorgen tot 9u in zijn bedje geslapen! Trots op m'n ventje! Toen ik hem hoorde en ging kijken, lag hij lekker tegen ieniemienie te praten. Beetje jammer dat het vanmiddag weer niet ging. We gaan zo weg en hij heeft gewoon echt even een uurtje slaap nodig. Hij bleef redelijk in zijn bedje, maar bleef spelen. Op een gegeven moment zat hij achter de gordijnen gezellig naar buiten te kijken. Heb hem toch maar in het campingbed gelegd, waar hij nu lekker in slaapt! Boefje heeft het ook helemaal te pakken! Sinds hij in zijn grote bedje ligt, slaapt hij gewoon als we hem daarin leggen! ? Hoef niet elke keer meer terug. Het gebeurt best nog wel eens, maar wel minder!
Heerlijk dat slapen! Voor de duidelijkheid: ik laat Druif IN zijn bedje spelen, hij mag er niet uit. In het begoin bleef ik achter de deur staan en legde hem weer terug als hij eruit klom. Niet misschien, zeker weten. JuJuman kon Druif niet van kdv halen met de bus maar daar zijn genoeg andere opties voor te bedenken natuurlijk. Ik vroeg hem: waarom weet ik vanuit De.vent.er wel in 5 minuten een doktersafspraak en een lift voor jou te regelen en kun jij in al die uren tijd niet iets anders regelen voor Druif dan mij terug laten komen??? snapte-ie-niet Maar goed, toen ik een keer echt ver weg was en Druif werd ziek en hij wilde met hem naar de dokter liet hij ook zijn moeder van rim 100 km verder uit werk komen om de 500 meter naar de dokter af te leggen ipv, doe eens wild, kind in de wagen en lopen of, nog wilder, iemand van de buren om een lift te vragen. Zoals ik al zei, het probleemoplossend vermogen van een plofkip. Dus daarom was ik best pissig/verdrietig toen ik thuis was gisteren en dat weer constateerde.
Zal straks even bijlezen, gister even vluchtig hier gekeken en verder retedruk geweest. Vandaag ook weer een ren&vlieg dag. Nu eerst de keuken opruimen, (meel)bom ontploft.
Poging nr. 6. @Uk; Ik kan me helemaal voorstellen dat je het moeilijk vind om stappen te ondernemen. Maar misschien moet je toch de moed bij elkaar verzamelen. Het zou je zo helpen om je beter te voelen! Als je de stap eenmaal genomen hebt, zul je merken dat het een opluchting is dat iemand je helpt. @Nieke; Wat super dat jullie zo aan het genieten zijn en dat alles goed gaat. Leuke foto's! @Marcha; Fijn dat je bazen zo leuk reageerden op je mooie nieuws! @Bloom; Och jee wat vervelend weer van je mams. Maar wel fijn dat jullie de kerst met z'n allen kunnen vieren! Ahhhh *smelt* Boef die tegen Ieniemienie aan het kletsen is. Hoe lang slaapt Boefje inmiddels 's nachts? @Juju; Gaaf zelf gemaakt pakje zeg! Doe je goed!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalde van je etentje! Mannen laten zichzelf maar al te graag verwennen als ze zielig zijn, maar als het andersom is, dan wordt het weg gewuifd! Ahhh ik baal, baal voor jou! Hoogzwanger en dan nog op je tandvlees lopen! *knuffel* Sorry, maar moet wel even lachen om "plofkip". @Laris; Nog steeds blij voor jullie! En nee 4+5 gaat niet hard, maar straks zul je zien dat de weken voorbij vliegen. Net als bij Marcha en Loki nu. Mooie testen! Wanneer stop je daarmee? @Loki; Super leuk een baby zusje! Hopelijk heb je het goed gezien!! Spannend zeg. Uhm Ik zag mezelf ook als meisjesmamma, maar ben nu toch echt een jongensmamma....... Mocht het toch een jongen zijn, kun je wel lekker los gaan met shoppen, want dan hoef je niks te 'hergebruiken'. Je hebt leuke setjes gescoord voor Mummel! Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk. Verlekker mezelf ook steeds aan de meisjeskleding. Vriend zei dat ik dat Spruitje wel aan mag trekken, maar alleen als niemand het ziet. Hahahahaha Gaaf dat vriendlief de kleine al gevoeld heeft! @Spikkel; Zw.dementie is niet leuk! Heb er ook last van.....
Even jullie advies. Ik gebruik nu Pampers newbaby, maar Spruitje heeft al maatje 3. Hierna is er geen maat 4 van Newbaby. Welke luiers gebruikten jullie hierna? Met name bij bv heb je dunne poepluiers toch, dus wat is dan handig..... Vanmorgen werd ik wakker met een hele doorweekte bh! Nog niet zo erg gehad al vandaag. Hihi. Dat is dan weer het nadeel als hij doorslaapt. Maar ja, dan liever een natte bh en 's nachts goed slapen. Hihi Ennnn gisteren zijn we voor het eerst samen (vriend en ik) de stad in geweest zonder Spruitje. Hij is bij opa en oma (s-ouders) geweest een middagje. Ik eerst naar de kapper, vriend heeft Spruitje toen weg gebracht. Het is allemaal goed gegaan. Hij heeft veel geslapen. Morgen doen we thuis een kerstdinertje en kadootjes voor elkaar. Aangezien vriend met kerst middag- en nachtdienst heeft. Niet leuk! Spruitje ligt nu alweer een poosje naast mij in de box te slapen in zijn voedingskussen. Vaak is hij 's avonds zo in de weer en onrustig. Maar gaat nu goed! Van de week echo en foto gehad van zijn hoofd. De man die de echo deed kon meteen zeggen dat het in ieder geval geen waterhoofd is. Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar was toch een opluchting. Verder gaat hij overleggen met de kinderarts en op mijn eerste werkdag word ik gebeld met de uitslag. Woensdag babymassage gehad. Was erg leuk, alleen werd ik wel ondergeplast. Maar was niet de enige, alle jongetjes plaste de mamma's onder. Hihi De huisarts zegt dat het witte plekje op mijn tepel een verstopt talgkliertje is en hij gaat er nog niks aan doen. Als het niet over gaat, gaat hij er wel wat aan doen. Een lactatiekundige van internet, heb ik gemaild + foto, en zegt dat daar geen talgkliertjes zitten...... Hmmm heb ik dus weer niks aan. Ik kijk het nog maar even aan dan. Fijn weekend meiden.
DeLi; Gewoon babydry van pampers. Die groene pakken. Hier geen bv poep, maar wel dun. Vind ze prima opnemen. Maar hij past maatje drie voorlopig toch nog wel? Spruitje wordt straks 's avonds ook vanzelf rustiger hoor! Gaat hier ook stukken beter de laatste week! Wat hier wel helpt is hem gewoon in zijn bedje leggen en erbij zitten/teruglopen tot hij slaapt. Met name van tv-geluiden wordt Boefje onrustig. Maar volg vooral je eigen gevoel! Boefje slaapt zo'n 9 uur achter elkaar na zijn laatste voeding. Die laatste krijgt hij nu trouwens, dus ben benieuwd hoelaat hij morgen komt. Normaal krijgt hij hem een uur later namelijk! Doorweekte bh is niet fijn, maar lekker slapen wel! Juju; Allemensen... Zelfs Bloomman heeft nog meer probleemoplossend vermogen denk ik dan! Moet wel veel voor hem bedenken, maar zover laat hij het niet komen... Boef; We blijven volhouden! Het terug moeten gaan wordt al minder!
Juju: Hahaha ik moest wel even lachen om je berichtje hoor, sorry, totaal ongepast Maar je hebt gelijk, hoe moeilijk kan het zijn om even mee een probleem op te lossen... Echt heel zuur dat je daarom je etentje hebt moeten missen!! Fijn dat het bed bevalt Bloom: Hoe ging het vanavond met Boef? Vind hij het al wat minder gek zijn grote bed? Deli: Geen waterhoofd? Oef, dan zou ik ook even schrikken als ze zoiets zeggen! Heeft hij verder niets losgelaten? Spannend hoor... Lekker even paar uurtjes voor jezelf gehad dus. Gek gevoel zeker? Wel goed om zo even op een rustige manier te wennen voor als het straks ''moet'' . Hihihi je mag wel wat jurkjes lenen hoor? Klein ventje lijkt mij ook super leuk. Het maakt me dit keer echt niet uit. Voor Mummeltje lijkt me een zusje het leukste maar ik zou een zoon ook super tof vinden! Die trekken vaak extra naar mama zeggen ze . Ik heb geloof ik alleen newbaby 1 gehad, misschien 1 of 2 pakken 2. Daarna ben ik over gegaan naar de Baby Dry. Zaten er ook meteen een stuk meer in een pak en ik vond die newbaby vooral fijn om die plasindicator maar die zat er in 2 al niet meer in (toch?). Heb nooit geweten dat newbaby meer opnam . Gewoon goed het randje terug vouwen op de rug, niet te los, dat scheeld al veel. En verder witte rompers van de zeeman a 1 euro. Vies = containerland . BV poep is nou eenmaal dunne, hardnekkige zooi Larissa: Hihi vriendlief legt zich nog niet neer bij wat ik gezien heb . Hij is overtuigd van een stamhouder maar ik vrees dat hij dan toch echt pech heeft . Nee hoor, 2 meiden vind hij ook super. Sterker nog, in onze vriendengroep hebben ze ALLEMAAL 2 meiden, whahaha! Als Frummel dus toch een ventje is, dan is voor hem de keuze reuze . Hij zag het shopvoordeel wel "Dat scheeld ons 1000den euro's!" En ik heb zelfs niet het excuus dat het een ander seizoen is, snif! Uk: Flink in de keuken bezig geweest weer las ik op FB?
Oef, uit mijn hoofd gaat dus niet meer Larissa: Mooie donkere testen! Heb je er nu genoeg gedaan? Haha Vajen wordt het niet denk ik... Spikkel: Vergeetachtigheid is zuur! Zeker belangrijke dingen als sleutels ed.. Bloom: Oh zie nu je laatste bericht, gaat dus al iets beter met Boef. De aanhouder wint
De newbaby hebben tegenwoordig allemaal plasindicator. Bloom Maatje 3 van Newbaby is tot 7 kilo (geloof ik) en Spruit gaat al richting de 7 kilo. (Gaat snel!). Vandaar dat ik me afvroeg wat na maatje 3. Maar dan gaan we dus maar naar babydry. Hij ligt in voedingskussen in de box op advies van fysio. Dit voor zijn voorkeurshouding. Dus overdag is hij beneden en 's nachts in bed. Hij heeft trouwens de hele avond geslapen. Is nu aant drinken. Gelukkig gaat het steeds beter met Boef in zijn nieuwe bed! Loki Verder weinig losgelaten. Wel iets meer hersenvocht, maar dat schijnen ze vaker te zien bij baby's. Geen zorgen maken zei hij. Heel gek gevoel om ineens zonder baby op stap te zijn idd. Heel fijn toen ik hem weer zag. Truste!!