NOD: 24/12 Uk2011 (2) Afspraken: 20/12: Spruitje fysio 24/12: JuJu verlof en liggingsecho 27/12: Larissa intake MvM 28/12: Loki09 Jarig 01/01: Druif van kdv af 02/01: Loki09 Cervix meting 03/01: Boefje CB 03/01: DeLi 1e werkdag na verlof . + Uitslag echo en foto Spruitje 03/01: Loki09 VK controle 04/01: Druif jarig, 2 jaar! 05/01: Bloom weer aan 't werk 07/01: Larissa 7wkn pret echo, 9.00 uur | Mopje CB 09/01: Boef alweer 2 jaar!! 09/01: Marcha controle vk 10/01: Boef meekijken op peuterspeelzaal 13/01: AD Spikkeltje 15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal 16/01: Loki09 SEO 21/01: Marcha pretecho 22/01: Nieke nacontrole VK 24/01: Larissa 10wkn termijnecho + intake vk, 8.50 uur 28/01: Mopje CB + 1e prikjes 29/01: Larissa wordt 30 31/01: Boef en Boefje CB 09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV Zwanger: Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Larissa (dec '12 positief getest) 24-08-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin, 2690gr.47 cm JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke Meisje: Larissa, Uk2011 Poll Larissa: (denkt zelf: meisje) Jongen: Spikkeltje Meisje: DeLi, JuJu81, Loki09, Bloom, Nieke Bevallings poll spikkeltje:
He meiden, super druk gehad en beroerd geweest. Wil jullie allemaal even hele fijne kerstdagen toewensen! Wij worden zo al verwacht bij mijn moeder voor kerstavond met cadeautjes. De komende dagen ook veel bezoekjes gepland staan, druk maar super leuk! Tot na de kerstdagen!!
Fijne dagen allemaal! Onderweg naar mijn ouders met een mannetje dat al weer wat opgeknapt is gelukkig. Nu mama nog! @geboortekaartje en draagdoekfoto: supermooi! @loki: net nog even snel de bus geleegd, wat een knappe dame hebben jullie Thanx voor t kaartje. Subtiel trouwens!
loki: mooie kaart!! Volgend jaar doen wij weer mee... uk: relaxed!! Marcha: ook rustig aan.. deli: nee kan niet lezen.. euhmm zal eens kijken
deli: heb je wel op plaats je bericht geklikt. ipv consecpt opslaan? Staat onder aan. zo even weer helpen in de keuken.!!
nienke: ik stuur een kaart voor jullie meisje na de feestdagen.. ivm zo'n drukte!! heb een hele mooie Al vanaf oktber in huis liggen, ook die voor juju hihih meiden fijne dagen!! -X-
IK had het opgeslagen als concept om nog wat aanpassingen te kunnen doen. Toen ik het uiteindelijk wilde plaatsen, lukte me dat niet. Heb het maar even in een nieuw bericht geplakt en geplaatst. Als het goed is, staat mijn bevallingsverhaal dan uiteindelijk in mijn weblog.
@Spikkel; Fijne kerstavond! Je kerstmaaltijd klinkt lekker. @Vanilla; Jij ook! Leuke kado's gehad? Voel je je wel beter? @Uk; Gelukkig je mannetje weer beter. Voor jou nog even beterschap! En fijne dagen! @Luiers; Bedankt voor jullie tips. Als hier de poep in zijn romper zit, spoel ik het uit en zet het daarna in een sopje Vanish. Gaat tot nu toe altijd goed, geen vlek is te gek voor Vanish. Luiers van de Lidl ook fijn? @Bloom; Kan me voorstellen dat je twijfelt of je moet veranderen van voeding. Ik heb dat zelfde met Infacol. Ga ik stoppen of toch maar weer een potje kopen..... Je kan het natuurlijk proberen en gaat het minder, dan neem je de speciale voeding toch weer? Gelukkig gaat het met je moeder niet slechter. Maar hoop wel voor jullie dat ze zich snel beter gaat voelen. Sterkte! @Juju; Plekje doet nog wel pijn, maar is gelukkig minder dan een paar weken terug. Vreemd plekje hoor! Thanks voor het compliment over Spruit z'n schattige koppie. Fijn dat de plofkip weer een beetje bijgedraaid is! Samen een praatafspraak op de zondag is niet verkeerd hoor! @Nieke; Spruitje zijn hoofdje is wat groter dan gemiddeld. Bij de echo werd er gezegd dat hij geen waterhoofd heeft. Toen dacht ik "O ja, dat had ook nog gekund...." Ik dacht aan zijn hersens en niet aan een waterhoofd..... Draagdoek ziet er relaxt uit zeg. Ik heb er ook eentje liggen, maar nog niet geprobeerd. Is het lastig om om te doen? Hoe gaat het met de voedingen? Zit er bij jullie al wat ritme in? Onze kraamverzorgster zei dat je een druppeltje borstvoeding in een ontstoken oogje kan druppelen. Schijnt een wondermiddel te zijn. Ook voor jezelf of man. Lekker Lief! geshopt. Leuk! Schattig geboortekaartje.
@Ego; Mijn bevallingsverhaal eindelijk in een weblog geplaatst. Probeerde ook het kaartje in te scannen, maar dat lukte op de een of andere manier niet. Poging doe ik later nog eens. Spruitje heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen. Werd rond 7 uur wakker, maar heb hem laten liggen. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en pas om 9:30 zijn eerste voeding gehad. Vanmiddag hebben we heerlijk gewandeld naar de winkels. Zo'n 1,5 uur weg geweest. Maar wat waait het nu hard zeg! De deuren in huis klapperen ervan. Brrrr. Vriend is werken. Heeft middagdienst. Gezellig hoor. Zo even een bakkie bij schoonzus 2 huizen verderop. Morgen ben ik met Spruitje bij mijn ouders en 2e kerstdag bij schoonouders. Gisteren heb ik lekker gekookt en hebben we samen kadootjes gedaan. Dan nog een weekje genieten en helaas weer aan het werk. Pfoe! Lig nu 's nachts al steeds over van alles te piekeren.
Lieve schatten, wel gelezen maar erg moe dus alleen even een ego reactie. Echo was leuk, Kersje ligt er klaar voor Ze schatten haar klein (rond de 6 a 6,5 pond), ben beniewd. Vlos schrok erg van hoe mijn buik bewoog haha. Verder eerste voorbereidingen voor morgen gedaan. Enne.. even twee Noppies outfits uit de sale gehaald. Niet roze maar wel meisjesachtig dus kan vast goedkeuring verdragen? Bekijk bijlage 294455 Spikkel ook druk ebzig geweest dus! DeLi ik ga nu je verhaal lezen! Niet teveel piekeren, vele moeders zijn je voor gegaan (ik herken het wel hoor) Oh enne nieuwe buikfoto in mijn album!
Lekker naar Kersje gekeken JuJu, fijn! Ik denk nog steeds dat Kersje 3500gram weegt straks. Linker setje vind ik wel leuk, rechts iets minder Sale = Geniet van de kerstdagen meiden. Liefs, Laris
Rechter is ook meer een grapje ivm achternaam Ik ben heel benieuwd, vond het heerlijk om weer even haar ruggetje te zien enzo, ze heeft nog even gemeten maar was meer voor het idee dan dat het betrouwbaar was. (lange benen ) Pff, ik denk dat ik klaar ben vandaag Courgettesoep klaar, courgetterolletjes klaar (OMG wat een heerlijke vulling, samen met Druif al heel wat van gesnoept vanmiddag haha), aardappelrozetten gemaakt (ben benieuwd, morgen afbakken), appel/perenmoes gemaakt, zalm, pangafilet en garnalen staan in de marinade, panna cotta is klaar, vruchtenmcompote is klaar.. heb wat hapjes gemaakt (gevulde dadels en parmahamrolletjes).. Pff Morgen wat laatste dingen en dan laat ik de rest aan de rest Gaan we lekker langs de Rijn wandelen en kijekn naar het hoge water
Lieve meiden, ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen! Drukke dag gehad vandaag, heb nog niet alles bijgelezen, maar dat komt na de kerst! Liefs
Nieke, Laris & Juju; Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn verhaal. Moet je nagaan hoe ik in een roes heb gezeten de eerste weken. Met het idee dat ik mijn verhaal al grotendeels gedaan had..... Blijkt dus van niet.
Ik kom ook nog even op de valreep fijne kerstdagen wensen! Eerst lekker naar bedje, morgen kom ik weer bijlezen/reageren!
Bloom: Boef in zijn nieuwe bed gaat steeds beter dus. Komt goed! Spikkel: Misschien zijn de gyns wat voorzichtiger dan de vk's? Lijkt me niet dat ze het doen om je te pesten iig! Juju: Haha iedere zondag reflecteren. Moet er wel mee lachen Hoop dat het helpt! Het linkersetje vind ik wel schattig, rechter is niet mijn smaak. Vond deze lijn (spacelove) echt de minste die ik dusver gezien heb van Noppies.... Noppies schijnt een nieuwe ontwerper te hebben, jammer... Klein kersje toch? Ach, 6 pond is zat toch Deli: Met zo'n kracht spugen is inderdaad om je rot te schrikken! Niet meer voor gekomen? Straks even je bevallingsverhaal lezen! Fijn om dat even op papier te zetten, niet? Nieke: Hahaha ja daar ben ik ook heel benieuwd naar, wat de naam gaat worden Binnenkort horen we er iig weer 2! Lekker geshopt dus! Lief! heeft erg leuke dingen! Hele lieve foto's in je profiel! Larissa: Het gaat echt wel snel, eer ik antwoord is het al 5+3 en dus nog maar 2 weken - 1 dag! Kaartje: Graag gedaan allemaal. Bedacht me alleen dat Marcha er geen heeft want die staat niet in mijn adressen bestand Sorry! Als je hem pb't zet ik hem erbij Kerstdiner: Iedereen druk met het kersteten zo te zien! Wij hebben alleen vandaag de taak voor het toetje en dat heb ik ook simpel gehouden (sneeuwpoppetjes maken van Ben&Jerry's ijs ). Morgen bij mijn ouders eten dus dat is gewoon aanschuiven Gister kadootjes avond gedaan en Mummeltje is 3 uur bezig geweest met kadootjes uitpakken. Ze wist gewoon niet meer waar ze kijken moest arm kind . Keukentje vond ze fantastisch en vandaag is ze ook al in de weer geweest met haar babypop. In de buggy, uit de buggy, badcape aan en uit, flesje geven. Schattige Mummel . Straks wat foto's op facebook. Fijne dagen nog allemaal!
Reflecteren: Ja haha ik moest er ook wel om lachen, het moest natuurlijk wel allemaal georganiseerd worden en gepland Ik vind de mintgroen/paarse lijn met ijsjes en rollerscates echt afschuwelijk van Noppies, rekken hingen er (nog steeds..) vol mee. Verder ook gekeken naar Lief! maar dat vind ik ook in de uitverkoop een hoop geld en niet altijd even leuk, en babymexx vind ik geweldig maar echt te duur (net als Z8 eigenlijk). Zucht *wacht nog steeds op Zara*