Caitlin: Ik stuur je even een pb . (Mocht iemand anders de link ook willen dan hoor ik het wel he, maar open en bloot zetten vind ik niet zo netjes). Eyore: Bijbetalen is zuur En het klopt, zoiets komt nooit alleen...
Eyore; gelukkig hebben wij een hele goede vriend die ervoor zorgt dat onze belastingzaken goed geregeld zijn en we ons er geen zorgen over hoeven te maken. Tot nu toe ook nog nooit hoeven betalen, maar zoals het er dit jaar naar uitziet waarschijnlijk wel... Dus ik zit ook wel een beetje in de stress... Maar inderdaad niet goed voor jou en de baby! Mijn man zegt altijd: geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld! Dus het hebben ervan is handig, maar als er even te weinig is betekent dat niet meteen het einde... Is ook zo, maar in zo'n situatie zou ik het ook niet allemaal even prettig vinden! Je naam veranderen kun je trouwens alleen via een beheerder doen. Ik heb Lotte ervoor een prive bericht gestuurd en het was zo gepiept! Geniet lekker van de zon!
Tja belastingdient, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... nou hun website vind ik ook niet echt bepaald makkelijk. Vorig jaar kregen we terug, we hadden in 2009 een huis gekocht. Maar we zijn er achter gekomen, dat de belastingdienst eigenlijks een fout hebben gemaakt. Elke maand krijgen we een bepaalde bedrag terug ivm ons huis (ik zit er niet helemaal in hoor, snap niet veel van, heb gisteren ook heel veel uitlegd gevraagd) nu schijnt dus dat we te veel elke maand hebben gekregen, gaat om iets van 30 euro in de maand, dus dat mogen we terug betalen. Dus hebben gelijk alles aangepast van over 2011. Anders moeten we volgend jaar weer betalen. Ja idd: geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.
hallo meiden, Hier weer even een update vanuit mijn kant. Hier is nog steeds niets aan de hand. Heb vanaf vorige week wel wat last van steekjes in mijn onderbuik. Gister had ik enorm zin in een magnum. Die hadden we natuurlijk niet meer en hebben we deze alsnog opgehaald. Verder enorm zin steeds in koffie. Ik ben al een koffiedrinker maar meestal als ik thuis ben drink ik 1 a 2 kopjes. Heb er nu al 4 op en zet zometeen de volgende weer. Ik houd jullie op de hoogte!
Laikabasko: ik ga duimen. ik had ook rare eet gewoontes, ik had voorals snachts zin in Tomaten.. Tja hoe kom je erop..en die heb ik ook maar gelijk de volgende dag gehaald bij de super en echt werkelijk soms in de nachten tomaten gegeten..
ik snap het ook niet maar ja misschien is het ook wel niets. Heb in mijn fotoalbum de foto's geplaatst van de grote kast voor de babykamer. Is gemaakt door een goede vriend van ons.
Ik duim hard voor je en hoop dat die gekke eet gewoontes wat betekenen. Je hebt opzich een mooi cyclus. Die ik had was verschrikkelijk. Mooie kast lekker groot ook!
NOD Maart 2011 10/03 LaikaBasko (17) 13/03 Butterfly22 (?) 2de ronde IUI 25/03 Nieke84 (19) NOD April 2011 01/04 DeLi (19) Afspraken: 07/03 Nieke uitgangsecho 08/03 JuJu: CB + 1e inenting 09/03 Eyore:bloedsuikercontrole 10/03 Jolanda Vk // Caitlin: controle gyn 14/03 Jolanda 12 weken echo 15/03 DeLi: Afspraak gyn + uitslagen onderzoeken 17/03 JuJu: 3e x babymassage 23/03 Eyore: gyn controle 24/03 JuJu: 4x babymassage 25/03 Caitlin: 3-4D pret echo 28/03 JuJu: Eerste wenochtend kdv 30/03 JuJu: Tweede wenochtend kdv 31/03 Bloom24: CB + 2e inenting // JuJu: laatste x babymassage 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis 04/04 JuJu: eerste werkdag na verlof 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Eyore: rondleiding ziekenhuis. 25/04 Bloom24: eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 20/05 Caitlin: 1ste dag zwangerschapsverlof 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januari'11 positief getest / 25-09-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Ruben Jan Marinus (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha)
@ Bloom; hoe was het vandaag bij de tandarts en je oma? @ Eyore; de zon, heerlijk he?! Ik word er ook zo vrolijk van En de belastingdienst, tsja... Krijg altijd de kriebels als er een blauwe enveloppe in de brievenbus zit! @ Laika; ik hoop ook voor je dat het wat betekend! Je zal alleen je koffie intake wel iets moeten minderen als je echt zwanger bent denk ik, maar dat heb je er vast helemaal voor over @ Nieke; meis, hoe was je echo vandaag? @ JuJu; Succes morgen met Siem bij het CB. Hoop dat de prikken meevallen... @ DeLi; hoe is het met jouw meid? Knuf @ Hier; vandaag mijn wenkbrauwen laten epileren, dus die zitten weer strak in model! Verder al een aantal bedrijven gemaild om ons adres te wijzigen + mijn achternaam. Vind het leuk als ik met mijn getrouwde naam wordt aangeschreven Heb lekker van mijn vrije dag genoten! Liefs, Caitlin
Laika; duimduim!! Juju; succes morgen met de prikjes! Het is een stoere bink, dus hij komt er vast doorheen!! En jij natuurlijk ook! Nieke; hoe was het vandaag?? Caitlin; ik vind het nog steeds leuk om mijn beide achternamen op papieren te zien! Bij mijn oma was het gezellig, ze vond de foto's van de bruiloft erg mooi en heeft de hele tijd met Ruben in haar armen gezeten, vindt ze heerlijk! Bij de tandarts was het iets minder leuk... Klein gaatje in een kies... Mijn 2e gaatje in 24 jaar... . Ach ja, had ik maar beter moeten flossen! Zegt de tandarts iedere keer als ik daar kom en aangezien ik dat nog steeds niet doe, moet ik er een keertje aan geloven... Ik was van plan morgen te gaan babyzwemmen met Ruben, maar heb geen auto... Is weer bij de garage voor een storing... Dan volgende week maar, is ie toch ook weer een weekje ouder en dat is misschien ook wel lekker. Dan heb ik morgen tijd om foto's te plakken. Ik plak alles nog in een album, maar heb er nog zo'n 200 liggen...
NOD Maart 2011 10/03 LaikaBasko (17) 13/03 Butterfly22 (?) 2de ronde IUI 25/03 Nieke84 (19) 1e ronde IUI NOD April 2011 01/04 DeLi (19) Afspraken: 08/03 JuJu: CB + 1e inenting 09/03 Eyore:bloedsuikercontrole 10/03 Jolanda Vk // Caitlin: controle gyn // Nieke 1e IUI 14/03 Jolanda 12 weken echo 15/03 DeLi: Afspraak gyn + uitslagen onderzoeken 17/03 JuJu: 3e x babymassage 23/03 Eyore: gyn controle 24/03 JuJu: 4x babymassage 25/03 Caitlin: 3-4D pret echo 28/03 JuJu: Eerste wenochtend kdv 30/03 JuJu: Tweede wenochtend kdv 31/03 Bloom24: CB + 2e inenting // JuJu: laatste x babymassage 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis 04/04 JuJu: eerste werkdag na verlof 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Eyore: rondleiding ziekenhuis. 25/04 Bloom24: eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 20/05 Caitlin: 1ste dag zwangerschapsverlof 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januari'11 positief getest / 25-09-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Ruben Jan Marinus (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha)
Hallo meiden, Gisteren heb ik nog geen echo gehad, blijkbaar miscommunicatie ik had de echo vandaag pas. Dus we waren gisteren daar terwijl we geen afspraak hadden. Maar gelukkig vandaag dus wel. Op de echo waren 2 mooie follikels te zien. 1 was er al 19 mm en de ander iets van 15 de rest was allemaal klein. We hebben afgesproken dat ik vanavond om 22.00 uur de Pregnyl spuit en dan hebben we donderdagochtend onze eerste IUI. Spannend hoor! Nu gaat het echt gebeuren. Bloom (even wennen aan je nieuwe naam ); Een gaatje, altijd minder he. En dat flossen ik herken het wel. Bij mij zeggen ze altijd dat ik met de tandenstokers in de weer moet en dat doe ik ook bijna nooit. Is ook zo'n gedoe iedere dag. Jij bent dus ook foto's in aan het plakken, ik ook. Ben de vakantie van 2 jaar terug in aan het plakken nu en daarna nog van vorig jaar en dan ben ik weer klaar. Was je al een keer gaan babyzwemmen met Ruben? Lijkt me wel leuk. JuJu; Succes met de prikjes, hopelijk hoeft Siem niet al te veel te huilen. Caitlin; Fijn dat je van je vrije dag hebt genoten. Kan me ook voorstellen dat je het leuk vind om met je 'nieuwe' achternaam aangeschreven te worden. Dan is het ook echt he! Laika; Ik hoop voor je dat dit betekend dat je ons roze nieuws gaat brengen deze maand! Ik duim voor je! Eyore; Balen is dat zeg dat je te veel geld gekregen hebt en het nu dus weer allemaal terug moet betalen. Beter wat te weinig betalen en dan terug krijgen.... Ik ga weer even verder met foto's inplakken... Fijne dag nog.
Wat een fanatieke fotoplakkers hier zeg! Ik zweer inmiddels bij de digitale albums. Makkelijk foto's bewerken en lekker dun. Heb een album gemaakt van mijn zwangerschap en dat ga ik binnenkort afmaken en bestellen. En straks als mijn knul een jaar is ga ik er weer eentje maken. De mooiste foto's van iedere maand ofzo. Ik ben dol op foto's Nieke wel een beetje jammer van je afspraak maar wel goed nieuws dus.. super spannend donderdag! Nu gaat het echt beginnen, jullie eerste ronde IUI. Weer helemaal nieuwe kansen.. ik hoop zó dat jullie snel zwanger zijn! Lijkt me helemaal fantastisch, weer een nieuwe zwangere erbij in dit forum! Bloom ik twijfel ook nog over babyzwemmen. Wij gaan binnenkort een weekendje weg en denk dat ik hem dan voor het eerst meeneem naar het zwembad. Denk dat ik toch nog even wacht tot hij wat groter is, maar het lijkt me ook weer zó leuk! Nou ja de komende weken nog lekker babymassage (echt super leuk is dat, écht een aanrader om te doen met je baby). Fijn dat de doop goed was gegaan. Vind dat altijd prachtige plechtigheden. Wij hebben er voor gekozen niet te dopen (beide ander geloof en ook beide niet erg praktiserend) maar stiekum vind ik het ook wel jammer Caitlin geniet van je nieuwe achternaam haha! Ik vind het wel raar hoor dat ik de enige in dit huis ben met een andere achternaam. Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd toen Siem net geboren was (had ik dat al verteld? Nou ja dat heeft hij dus gedaan, toen we met zijn drietjes in het ziekenhuis waren, Siem nog op mijn buik. Later zei hij: vond je dat niet een stom moment? Ik wil het je nog wel een keer vragen hoor, met rozen enzo, maar ik denk dat ik het nooit zo intens zal voelen als toen op dat moment. Lief he In ieder geval, volgend jaar zomer gaan we denk ik trouwen). Maar ben er nog niet over uit of ik mijn achternaam wil opgeven Hier: Hij is de 6 kilo al voorbij.. en een echte Boeddha! CB was héél tevreden (en ik ook ). Hij loopt netjes op de curves (alles iets boven gemiddeld). Prikjes waren geen probleem, de arts was enger haha. NU ligt hij heerlijk te slapen in zijn wiegje boven. Dat hij uberhaupt nog slaap heeft, afgelopen én gisternacht heeft hij geslapen van 23 uur (22.30 laatste voeding) tot 7.30/7.45 's ochtends.. Voor het eerst sinds láng ben ik vanochtend wakker geworden zonder wekker of Siem..
NOD Maart 2011 10/03 LaikaBasko (17) 13/03 Butterfly22 (?) 2de ronde IUI 25/03 Nieke84 (19) 1e ronde IUI NOD April 2011 01/04 DeLi (19) Afspraken: 09/03 Eyore:bloedsuikercontrole 10/03 Jolanda Vk // Caitlin: controle gyn // Nieke 1e IUI 14/03 Jolanda 12 weken echo 15/03 DeLi: Afspraak gyn + uitslagen onderzoeken 17/03 JuJu: 3e x babymassage 23/03 Eyore: gyn controle 24/03 JuJu: 4x babymassage 25/03 Caitlin: 3-4D pret echo 28/03 JuJu: Eerste wenochtend kdv 30/03 JuJu: Tweede wenochtend kdv 31/03 Bloom24: CB + 2e inenting // JuJu: laatste x babymassage 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis 04/04 JuJu: eerste werkdag na verlof 05/04 JuJu: CB + 2e inenting 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Eyore: rondleiding ziekenhuis. 25/04 Bloom24: eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 20/05 Caitlin: 1ste dag zwangerschapsverlof 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januari'11 positief getest / 25-09-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Ruben Jan Marinus (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha)[/QUOTE]
Mijn naam gaat ook aangepast worden (JuJu81), maar blijf me maar gewoon JuJu noemen. Beetje sjoemelen met gegevens ivm herkenbaarheid.
Nienke: Spannend.Toitoitoi. Laika: Weet je al iets meer? Bloom: Foto's in albums plakken is ook leuker vind ik. Ik heb toen we te horen kregen in het ziekenhuis dat we zwanger zijn. Gelijk een album gekocht. Daar de 1ste echo ingeplakt. De rest zit er nu ook in. Ook heb ik van de uitdraai van de 20weken echo een kopie gemaakt en in de album gedaan. Van de erkenning bij de gemeente, heb ik ook een kopie gemaakt en in de album geplakt. Had foto's gemaakt van de kinderwagen, babykamer en me buik. Daar ben ik nu mee bezig om in te plakken. En had nog een fotoalbum gekregen, en daar heb ik de kaartjes ingeplakt die we hebben gekregen aan de bgin van de zwangerschap en uiteraard komen daar de geboorte kaarten in. Ik hou alles bij. Flossen: pfff ik moet het ook vaker doen, maar de mondhyg. wil dat ik het met houte tandestokkertjes doe, nou echt ze breken af, want heb weinig ruimte. Dus toen ik dat zei vorig jaar, wou ze het niet geloven en duwde kei-hard zo'n stokje tussen me tanden. AUW. Nu paar weken geleden kwam ik daar weer, (moet 1x jaar naar tandarts en 1 x naar de mondhyg, tenzij ik een behandeling moet hebben zoals laatst) Ze wist dat ik zwanger ben, omdat ik dat het bij de assistente had gemeld. Dus ze vroeg hoe het gaat met me gebit blablabla. Ik zei dat ik door misselijk en overgeven niet heb kunnen flossen, maar dat ik het heel lang wel om de dag deed, maar dan met plastice stokers, met borsteltjes, die gaan niet stuk ivm weinig ruimte, dus zij proberen, ja je hebt helemaal gelijk, nou dan ga je maar deze gebruiken en ze vond (incl tandarts) dat me gebit er goed uitzag geen enkele gaatjes, want door de zwangerschap krijgen je tanden en kiezen ook een stootje. Ach heb soms wel het idee dat ze makkelijk praten en geloof zelf ook niet dat zij elke avond tijdens tv kijken zitten te flossen, zoals ze zelf zegt. Hier: Gisteravond weer heerlijk gezwommen. Alleen iets verkeerds gedaan met me houding, dus had vanacht pijn in de rug en met draaien. Ja de houding wordt toch anders nu. Me buik groeit echt flink. Soms is het net of ik het voel oprekken allemaal. En ik zie het ook aan de straie, dat dat meer wordt. Ik smeer elke dag 2x me buik in, maar helaas ben ik daar gevoelig voor. Maar ach, ik denk zo: ik ben zwanger, het hoort er bij en het mag best wel gezien worden. niet dat ik nu met een blote buik rond loop hoor, maar ik hoor weleens verhalen dat vrouwen er voor schamen als ze een echo krijgen dat heb ik niet. Trouwens, wat me ook op viel, dat ik wel veel donshaartjes krijg. dat gaat toch wel weer weg. Hahahaha dat wil ik wel weg hebben namelijk. heb beetje hekel aan. Wat prachtig weer he, hihih begin ik er weer over, ben zo blij met dit weer. dus ik ga nu even er weer van genieten. Liefs
Ja Eyore dat gaat weg haha ik voelde me echt een bruine beer tijdens mijn zwangerschap Weet niet waar je mee smeert? Ik kreeg bijv uitslag van de Zwitsal mamasmeerspul (ik smeer dus ook écht geen zwitsal op mijn baby) maar de olie van Weleda ging wel heel goed. Gaaf he al die kaartjes Ik heb ze ook allemaal ingeplakt.
Juju; Nee, dat heb je ons niet verteld!! Had je wel eens mogen doen! Oké, het is niet de meest romantische plek misschien, maar wel een heel gaaf moment lijkt me! Ik ben onder water ten huwelijk gevraagd, maar we hadden allang van te voren besproken en vastgelegd wanneer we gingen trouwen. Maar hij wist dat het mijn wens was om nog een keer officieel ten huwelijk gevraagd te worden en dan niet tussen neus en lippen door, maar heel speciaal. Nou, dat is hem gelukt!! Over mijn achternaam heb ik nooit hoeven twijfelen. Ben heel traditioneel ingesteld wat dat betreft. Dat gold trouwens ook voor het dopen. We gaan beiden naar dezelfde kerk, dus was het eigenlijk als vanzelfsprekend dat Ruben ook gedoopt zou worden, in traditionele doopjurk en al! (zal zo foto plaatsen) Gelukkig vielen de prikken mee trouwens! Eyore; leuk hè, al die foto's. Ik bewaar altijd alles en alles krijgt zijn plekje. Dus ook alle felicitatie kaarten rondom zwangerschap en geboorte! Heb mappen gekocht waar ik alle kaarten in plak. Het zijn er bijna 150 en ik ben nog niet eens op de helft bij de kaarten van onze bruiloft nog... (dat waren er 200 ) Ik zal me dus voorlopig niet vervelen! (kan me trouwens ook niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb, vervelen...) Nieke; spannend! Oh, ik hoop toch zo dat het raak zal zijn! Vanaf nu draaien mijn duimen dubbel zo hard!!! Hier; Ruben is een beetje aan het rommelen met zijn flestijden... Denk dat het eraan zit te komen dat ie gewoon meer moet gaan krijgen in zijn fles. Hij sliep al twee weken van 23.00 tot 6.30, maar nu hoor ik hem de afgelopen 3 dagen om 4.30 alweer. We geven hem in zijn laatste fles al wel meer dan overdag, maar ja, als hij overdag al structureel tekort heeft, houd het een keer op! Ik mocht van het CB al meer gaan geven als ik dacht dat hij dat nodig had, dus daar ga ik vanaf vandaag dan maar gewoon mee beginnen!
Zo te zien vond ie het zelf ook prachtig! Bekijk bijlage 135759 In m'n album staat nog een foto met de hele jurk erop. Ben er zelf ook in gedoopt!