Juju: Ik heb mama zwitsal, zelf gekocht. En had 2 tubbes gekregen 1 van de hema en 1 van de etos gekregen. Eigenlijks vind ik ze alledrie wel fijn. Gelukkig dat die donshaartjes weg gaan Nee dame, had je niet verteld hier, wat leuk Bloom, mooie doopjurk! Ben zelf wel gelovig opgevoed, me vriend niet. Zelf ga ik sinds een jaar niet meer naar de gemeente. dat komt door dat ik keuzes heb gemaakt waar vele mensen niet mee eens zijn. Mij maakt het niet uit dat ze er niet mee eens zijn, maar ze laten het wel merken en dat doet zeer. want geloof is iets moois en bijzonder. Ik heb respect voor ieder zijn geloof, ieder zijn keuzes. En GOD past nog steeds in mijn leven, ook al gelooft me vriend niet, hij heeft respect voor mij keuze hierin, Hij is weleens mee geweest naar de diensten. En nu hebben we gekozen om ons kindje niet te laten dopen. Me vriend moet er ook achter staan. Ons kind zal wel naar een christelijke basisschool gaan. En zoveel dingen meegeven in de opvoeding en zal als hij/zij dat wil met oma mee mogen naar de kerk. Zij gaat zelf ook voor in verschillende gemeentes. Ook mijn oma stond wekelijks op de preekstoel. Nu wat minder omdat ze natuurlijk ouder wordt.
Eyore sorry ik zie dat ik verkeerd gelezen had. Dachtdat je bedoelde dat je gevoelig was voor de creme dus daarom deelde ik je mijn smeerervaring. Maar je bent gevoelig voor striae, dan slaat mijn reactie nergens op. Sorry Bloom prachgtige jurk! Ik ben ook in zo'n jurk gedoopt. Die hebben we ook nog wel. Tja ik ben Katholiek opgevoed en mijn vriend is gereformeerd. Ook niet twee geloven die lekker blenden (vooral het zijne met het mijne, al veel vreemde blikken en opmerkingen van zijn fam gehad, erg prettig ahum). Ik wil wel dat Siem veel meekrijgt van het geloof. Hij zal dus ook via school en/of via ons kennismaken met de principes en waarden van het christendom. Gewoon omdat dat bij ons hoort en ik geloof iets heel moois vind. Oh enne over het trouwen: niemand weet het verder ook nog ; (dus wederom niet hyven of facebooken haha). Vriend wil eerst mijn vader toestemming vragen tzt (lekker officieel hihi). Maar eerst moet Siem wat groter zijn. Kan hij de ringen komen brengen *smelt*. (Heb uiteraard de hele bruiloft al gepland in mijn hoofd zoals jullie begrijpen ) Vind Ruben er prachtig uitzien in ieder geval
PS slordig getyped omdat Siem op me ligt te slapen. Toch wat mieperig door de prikjes dus lig hier met mijn borsten uit mijn bh, kind erop geplakt wat af en toe wil drinken en het verder als kussentje gebruikt.. (maar ga zo proberen hem even weg te leggen, ik heb DORST namelijk en moet ook wat eten..)
Juju: haha maakt niet uit. Soms lees ik de dingen eerst ook anders dan dat ik het voor de 2de keer lees. Oke. vandaar dat je het nog niet had verteld. maar vind het wel erg leuk
Juju; ik hou mijn mond dicht op hyves! Inderdaad wel heel leuk als Siem straks de ringen aan kan geven dan! Dus toch een beetje last van de prikjes... Waarschijnlijk morgen weer over gelukkig! Geloofsovertuiging; zowel mijn man als ik zijn christelijk opgevoed en komen beide uit dezelfde soort gemeente. Omdat we in de plaats zijn gaan wonen waar hij al naar de kerk ging, ben ik overgegaan. Moet wel zeggen dat ik het erg getroffen heb. We hebben wat het geloof betreft dezelfde ideeen en daardoor wat dat betreft eigenlijk geen meningsverschillen en dat zal later in de opvoeding wel makkelijk zijn denk ik. Daarbij ben ik altijd fan geweest van Elly & Rikkert (makers van christelijke kinderliedjes), dus nu kan ik die liedjes weer geoorloofd luisteren in de auto als ik met Ruben op stap ga, haha!
Haha lekker samen meezingen! Kwam deze site tegen en moest aan je denken Bloom. Niet dat je er verder iets mee moet ofzo maar denk ik spam m toch even hier.
hoi dames, Nou het is me gelukt, vanaf gisteravond 23.00 uur heb ik niet meer gegeten of gedronken, want moest vanmorgen om 08.15 nuchter in het ziekenhuis zijn, voor het checken op zwangerschapsdiabetes. Ik was er om 08.00 uur al. Dus de vrouw had me gelijk geholpen. Even bloedaftappen en dan het glucose drankje drinken, wat mierzoet zeg, gadver.. En toen 2 uur wachten en werd er weer bloedafgetapt. En daar heb ik een half uur op moeten wachten. De eerste keer bloed check was het 4.9 en na het drankje 4.2. Dus perfect!
NOD Maart 2011 10/03 LaikaBasko (17) 13/03 Butterfly22 (?) 2de ronde IUI 25/03 Nieke84 (19) 1e ronde IUI NOD April 2011 01/04 DeLi (19) Afspraken: 10/03 Jolanda Vk // Caitlin: controle gyn // Nieke 1e IUI 14/03 Jolanda 12 weken echo 15/03 DeLi: Afspraak gyn + uitslagen onderzoeken 17/03 JuJu: 3e x babymassage 23/03 Eyore: gyn controle 24/03 JuJu: 4x babymassage 25/03 Caitlin: 3-4D pret echo 28/03 JuJu: Eerste wenochtend kdv 30/03 JuJu: Tweede wenochtend kdv 31/03 Bloom24: CB + 2e inenting // JuJu: laatste x babymassage 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis 04/04 JuJu: eerste werkdag na verlof 05/04 JuJu: CB + 2e inenting 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Eyore: rondleiding ziekenhuis. 25/04 Bloom24: eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 20/05 Caitlin: 1ste dag zwangerschapsverlof 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januari'11 positief getest / 25-09-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Ruben Jan Marinus (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha)[/QUOTE]
Bloom: Ruben gedoopt, lijkt me een heel mooi moment!! Juju: Wauw trouwen! Duurt nog even dus maar wel zo leuk als jullie mannetje het ook 'écht' kan beleven Laika: Oei, spannend!!! *Duim duim duim* Eyore: Fijn dat de uitslag goed was Geloofsovertuiging: Wij zijn wel bijde Katholiek maar we gaan er verder niets mee doen. Als we getrouwd waren was het misschien anders maar nu is het toch al niet volgens het boekje dus dan maar helemaal niets. Moet eerlijk bekennen dat ik ook vooral in de kerk kom voor begrafenissen dus zo'n fijn gevoel heb ik niet met kerken Geloven doen we thuis op onze eigen manier, imo kan iedereen dat . Hier: 30 weken vandaag, alweer een feestje waard!!! Nog 2 weken en dan mag ik al in ons streekziekenhuis bevallen, ook een vertrouwd idee . Ik wordt trouwens af en toe gek van mezelf kwa eten. Zoek echt nog steeds alles op wat mag en niet. Deze week bv weer over Ketjap & Honig gevallen. Al zegt dan 90% dat het mag, die paar antwoorden waarin getwijfeld wordt geven dan de doorslag en dan durf ik het niet meer te doen. Volgensmij is dit super overdreven maar pfff, ik kan mezelf dan zo gek maken Ben ik daar de enige in?
@ loki: dat eten herken ik. Ik doe het ook nog steeds, van mag ik dit wel, mag ik dat wel.. oe kan dat wel. En ga maar door. Wordt er wel iets makkelijker in. Maar ja bn daar soms ook erg onzeker over. En als ik echt iets niet vertrouw eet ik het niet. Nou ga me klaar maken, moet zo even paar uurtjes oppassen.
Oh dat had ik niet haha. Toen ik eenmaal wist wat niet mocht (rauw spul) heb ik me daar goed aan gehouden en verder mag alles dus wel (honing mag niet voor kindjes onder de 1, Loki jij bent vast ouder dan 1 ). Ik was daar vrij nuchter in. Maar kan het me ook wel weer voorstellen hoor! Ieder zijn ding he. Siem heeft zijn hele ritme omgegooid haha. Was altijd drinken om: 6/7 uur, 9 uur, 11 uur, 15 uur, 19 uur en 23 uur. Vandaag heb ik hem wakker gemaakt om 8 uur (hij sliep al vanaf 21.30!!) voor een voeding, toen wilde hij om 10 uur, 13 uur en net om 16 uur weer drinken. Gelukkig heb ik flexibele borsten
Hallo meiden, Zoals jullie gezien hebben, ben ik gewoon weer ongi geworden en leef ik nu echt heel erg naar het moment toe dat we weer naar de gyn moeten! Pfff en wachten en aftellen duurt zo lang. Volgende week dinsdag is het eindelijk zo ver, horen we of mijn vriend zijn zwemmers "goed" zijn en of ik goede eitjes heb enz. Ik vind het erg spannend en denk ik er de hele dag aan! Ben ook zo benieuwd wat de volgende stappen gaan zijn. En ik wil het graag mijn ouders vertellen, maar daar zie ik ook erg tegenop. Klinkt gek, maar voelt een soort als falen..... @Bloom; Wat een leuke nieuwe naam heb je. Ik moest wel even goed kijken hoor! @JuJu; Trouwen. Super zeg. Gefeliciteerd! @Laika; Wanneer ga je testen? Ik duim voor je! @Loki; Wat gaat de tijd snel he! Nog maar 10 weken!
Dat zal echt wel een emotioneel moment worden Deli maar je moet het echt niet voelen als falen Falen doe je als je ergens iets aan kon doen maar er niet genoeg aan gedaan hebt terwijl dat wel kon. Hier kún je niets aan doen, hoe graag je ook wilt! Al die pijn en onzekerheid die je hier al maanden voor moet doorstaan maken jou een krachtig en sterk persoon en alles behalve iemand die ergens in faalt! Ik snap wel wat je bedoelt hoor, na 2 miskramen schaal je je lichaam ook in als iets slechts, iets wat faalt, maar gelukkig zie ik nu dat er vele zijn die er minder voor doen en wel "slagen", dus dat het daar echt niets mee te maken heeft, het is meer een geluks kwestie... Nog eventjes afwachten dus, hopelijk is alles oke, maar gaan ze toch stappen ondernemen! *knuffel*
Loki Ik had dat vooral in het begin, laterp werd ik er iets makkelijker in, maar de meeste dingen die je niet mag, eet ik ook bijna nooit, dus dat scheelt! 30 weken, hoera! Juju, Lief dat je aan me dacht met die site! . We denken er nog even over na! Ruben is gisteravond om 20u gaan slapen en wilde om 22.30 niet wakker worden voor zijn fles... Toen hij om 4.30 nog niets van zich had laten horen, ben ik maar eens gaan kijken... Nog in diepe rust! Om 6.00 heb ik hem maar wakker gemaakt, want kon er zelf gewoon niet van slapen... Deli, Kan me het gevoel van falen heel goed voorstellen, maar loki heeft helemaal gelijk! Hier kun je helemaal niets aan doen! Ik hoop en duim heel hard dat de uitslagen goed zijn! Knuffel! Laika, Moeilijk om te besluiten wanneer te gaan testen... Op de hoeveelste dag zit je nu? Weet je wanneer je ei was? Hier, Zit te typen op m'n nieuwe i-pad, maar t is erg wennen... Touchscreen en klein beeld, maar 'tis wel een gaaf ding! Ruben is weer huilerig vanavond... Overdag is ie heerlijk tevreden, maar 's avonds is ie vaak in de weer... Hoort erbij zeggen ze, maar voor m'n man is het niet leuk, die ziet hem maar een uurtje vrolijk...
Hallo meiden, Ik ben behoorlijk aan het balen. Vanmorgen ongi geworden. Nog wel heel erg licht maar ik zie het toch maar als ongi. Baal er goed van aangezien we 2 dagen voor mijn ei hebben geklust. Ben bang dat het toch het zkh traject gaat worden.