@Ego; Naar mijn schildklier wordt eigenlijk niet echt gekeken. Het is ook niet zo heel ernstig. Gebruik vrij lage dosering van medicijnen, dus geloof niet dat er gedacht wordt dat het daarvan komt. Als de kijkoperatie goed is, weet ik niet precies wat de volgende stappen zijn. Ze gaven wel aan dat er dan geen reden is waarom het niet zelf zou lukken. Maar na de operatie hebben we weer een gesprek en zullen we verder zien. Voorlopig moet ik nog erg lang wachten. Pffff Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Ik had 2 woorden gezegd en barstte in tranen uit. Mijn vriend heeft het verhaal afgemaakt. Ze vonden het heel vervelend voor ons, maar dachten wel al zoiets. Ben wel blij dat ik het er nu met hun gewoon over kan hebben nu. Ze waren erg lief voor ons. Verder hebben we er een klein neefje bij. Een lief klein schatje. Helemaal leuk! Weet iemand hoe je een driewieler luiertaart maakt? Die wil ik voor hun maken. Heb vorige keer een luiertaart gemaakt en wil nu een driewieler maken. Op internet staan super leuke foto's, maar geen beschrijving!
@Werk; Wat ik nieuwsgierig naar ben. Hoeveel dagen/uren werken jullie? @Spikkeltje; Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Midden in de nacht schoon maken? Hahah ik moet er niet aan denken. @Bloom; Gefeliciteerd! Leuk dat jullie een klein neefje/nichtje krijgen. Ook leuk voor Ruben. @Linnie; Gefeliciteerd! @Loki; Ik duim voor je dat de auto verkocht wordt. @All; Prettig weekend! @Luier driewieler; Iemand enig idee?
Deli: Laat jezelf nergens mee afschepen meid. Als jíj twijfeld over bv je schildklier dan moet je aangeven dat je daar onderzoeken naar wilt! Ik heb helaas heel wat geleerd op fertiliteits gebied het afgelopen jaar en weet daar 1 ding van en dat is dat er maar weinig gyns zijn die zich écht inzetten voor een persoonlijk geval. Alles gaat via standaard procedures maar er bestaan geen standaard mensen! Kom voor jezelf op meis, de brutale mens heeft de halve wereld en helaas is dat waar! werk: Ik werk (correctie, werkte tot eind november ) 38 uur. Als uk er is wil ik het liefste 25 uur gaan werken maar ik vrees dat het er 30 worden iig de eerste tijd, moet even zuinig doen ivm contractsverlening en een functie waarbij minder werken eigenlijk niet gaat.... Fijn dat je ouders het nu weten. Toch een bepaalde spanning die er nu vanaf valt als het om dat onderwerp gaat en zo kunnen ze er ook rekening mee houden. Gefeliciteerd met je neefje! Ik heb geen flauw idee hoe je zo'n luiertaart maakt, wel een erg leuk idee en als je het weet, wil je het hier dan posten? Moet voor schoonzusje ook nog een leuk idee hebben! @ Hier: Jeeej de auto is verkocht! Nu rustig op zoek naar een echte burgerauto
Haha heb het ook niet gedaan hoor, ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. Afgelopen nacht heb ik heerlijk geslapen zonder maagzuur Werk: Ik ben 100% afgekeurd Ben al sinds einds 2003 aan het re-integreren. Maar elke re-integratiebureau kan op HUN manier mij niet helpen. Eerst halen ze je binnen met een leuk praatje en dan of ze laten niks meer van hun horen, als jij continu belt,mailt etc. 1 keer gehad dat het bedrijf zomaar verdwenen was. Hoorde ook niks, toen er heen gegaan, geen bedrijf meer een leegpand. 1 bedrijf sloot mijn dossier na 1 sollicitaties gesprek: ik wou een tijdje schoonmaken in een vz-tehuis.(had vakantie werk gedaan) Maar daar wouden ze me niet aannemen, want het zou niet eerlijk zijn tegen over collega's. Ik ben heel goedkoop. Het bedrijf krijgt zelfs subsidie's etc. En kortingen etc. Tussen door heb ik ook verschillende operaties gehad. Maar ik ging door. Heb heel lang op bed gelegen en moest op nieuw leren lopen. En na een tijdje ben ik op eigen intiatief naar school gegaan. Speciaal voor mensen die 100% zijn afgekeurd maar wel wat willen maken van hun leven. Is sinds 2006 in het noorden eerder kon het niet. Begin 2007 ben ik daar gestart. Er zijn aantal rondes wat op nieuw start na elke vakantie. En heb aantal gesprekken gehad en je moet wachten op goedkeuring van UWV dus het heeft lang geduurd. Eerst kreeg ik 8 weken een talenten-expeditie, daar kun je laten zien of je het echt wilt. En je ondekt jezelf zeg maar. Na 8 weken wordt er bepaald of je motivatie er echt ligt dan mag je verder anders mag je vertrekken, Ik mocht blijven! Heb ik een opleiding SPW3 gedaan. En het ging super. Goede cijfers, leuke stages. Ook hier werd heel veel dingen beloofd en ik vechte ervoor dat die beloftes ook waar werden gemaakt. Maar helaas was het begin 2010 voor mij op. Ik mocht uiteindelijk nog 1 examen doen en als ik die niet zou halen dan moest ik weg. Nou heb geleerd en geleerd en gedaan wat ik kon. zakte ik net op dat examen. Misschien te veel aan gedaan en de druk werd misschien even te hoog. Dus sindsdien ben ik eigenlijks thuis. Maar heb aantal oppaskindjes en dat is zo super. Het gevoel dat je wel mee draaid in de maatschappij. En nu we zelf een ukkie krijgen, denk ik dat dat die gevoel alleen maar versterkt wordt. Ben jong dan wil je wat, maar als je steeds tegengewerkt wordt.. pooh word zwaar. Ik ken genoeg mensen die ook een wajong hebben die echt niks doen. Ik bleef/blijf vechten maar het is zwaar. Vooral nu: als een bedrijf een keuze heeft in een "gezond"iemand & iemand met een beperking. Kiest ie toch voor de "gezonde" persoon. Terwijl ik zoveeeeeeeeeel kan, maar die kans krijg ik niet. En misschien is mijn inzet wel hoger dan die "gezonde"persoon. Ik ben verder nooit ziek. Tuurlijk een keer griepje, maar ik meld me niet ziek bij elke klein pijntje of iets. Ben soms te hard voor mezelf juist. Toen ik 15was ben ik begonnen met soliciteren, voor een zaterdagbaantje. Denk maar niet dat ik werd uitgenodigt hoor. Om mjin klompvoet.. Maar goed ik wil niet zielig in een hoekje zitten, wil niet als een uitkeringstrekker zien. Ik heb heel wat gedaan wat ik kon en nu heb ik er voor gekozen om te genieten van de leuke dingen in het leven. En er komt vast wel weer iets op me pad terecht. Ben niet iemand die snel verteld dat ie in de uitkering zit. Ik wil namelijk niet dat mensen mij zien als een uitkeringstrekker en de hele dag op de bank zit te niks. Want das absoluut niet waar. Die het geld aan onnodige dingen uitgeeft etc. Ben bewust dat het geen vetpot is en dat het gewoon voor de dagelijkse behoeften is en nota's. en natuurlijk leuke dingen. Dus ik hoop dat julile niet zo'n beeld krijgen van me. Deli: Fijn dat je ouders het nu weten. en dat ze je steunen etc. Het geeft je vast een rustig gevoel, dat iemand het weet, zodat je kunt praten, want dat is wel belangerijk. Bloom: had ik je al gefeliciteerd dat jullie een neefje of nichtje krijgen? Nee nou bij deze: GEFELICIEERD!!!!!! Driewieler: pooh heb ook even gekeken op google. Kun je het plaatje niet groot uitprinten? En dan per plaatje stap voor stap aan de slag.(dit plaatje heb ik gezien, daar staat het duidelijk op. http://1.bp.blogspot.com/-lw1fNQ9xB9A/TWPnQoWN8zI/AAAAAAAAAHI/Q2g0M1LlOgA/s1600/IMG_2346.JPG Of als je hyves hebt, Karin Profiel - hyves.nl misschien dat ze je kan helpen of dat daar iets tussen staat. Het is wel een super leuk idee!!
Spikkeltje; Je verwart me met Deli, zij heeft een neefje gekregen. Ik krijg er half oktober een neefje of nichtje bij! Knap dat je vertelt over je problemen met werk en uitkering. Toen ik je verhaal las heb ik geen moment gedacht dat je een uitkeringstrekker zou zijn hoor, dus maak je daarover maar geen zorgen! Zo te lezen heb je er hard genoeg voor geknokt, zoals geloof ik voor veel dingen in jouw leven of heb ik het mis? Ik vind iig dat je sterk overkomt! Deli; Gefeliciteerd met je neefje! Vind je het nu extra moeilijk, of valt het mee? Fijn dat je ouders het nu weten. En dat je na 2 woorden in tranen uitbarstte, geeft niks! Had ik ook gedaan... (of eigenlijk al voordat ik begon waarschijnlijk...) Ik heb toen ik begon als verpleegkundige eerst 36 uur gewerkt (meer uren kun je in de zorg niet werken). Dat is voor in de zorg eigenlijkk best veel om te werken en na een jaar was ik dat goed zat. Toen ben ik teruggegaan naar 32 uur. Omdat ik begin vorig jaar niet lekker in mijn vel zat ben ik voor 3 maanden 24 uur gaan werken. En in die maanden werd ik zwanger. Vanwege de bekkenklachten die ik toen al had ben ik na die drie maanden 28 uur gaan werken tot aan m'n verlof. Na mijn verlof ga ik 16 uur werken. Met een uitloop tot 20 uur als de oppasmogelijkheden dit toelaten. Wat betreft je schildklier ben ik het eens met loki. Het lijkt me geen slecht idee om dit nog te laten onderzoeken. Dan weet je in ieder geval zeker dat het ook daar niet aan ligt, of juist wel... Loki; Fijn dat de auto verkocht is!! Naar wat voor een auto gaan jullie nu op zoek?
Spikkeltje: Knap hoor dat je dat hier zo opschrijft. Lijkt me moeilijk om hier steeds weer mee te moeten dealen. Ze gaan met je om alsof je niet 100% bent terwijl in veel gevallen inzettingsvermogen veel belangrijker is dan lichamelijk kunnen! Ik heb geen moeite met mensen die een uitkering hebben mits ze ook echt wat mankeren. Ken helaas ook mensen die 100% afgekeurd zijn maar wel meer dan 50 uur per week zwart klussen. Dat vind ik dan apart... Bloom: Gewoon een lekker ruime auto met flinke kofferbak ruimte. Ik heb het liefste een kleine MPV ivm hoge instap, vriendlief vind een stationwagon ook goed. Gewoon eventjes rondkijken wat voor leuks er staat hier in de buurt
Bloom, ja toen ik het las dat ik het er neer had gezet heb ik het gauw veranderd... Hihi zwanger he.. Caitlin en loki haal ik ook steeds door elkaar.. knokken: ja heb overal om moeten knokken. Daarom heb ik nu ook de keuze gemaakt: GENIET VAN HET LEVEN!! Ik pas maar 6 uurtjes in de week op. Gewoon omdat ik het leuk vind en tuurlijk krijg ik er wat voor, maar is niet super veel. Gewoon kleine bijdrage.
@Spikkeltje; Knap van je dat je je verhaal zo schrijft. En ik dacht dat helemaal niet hoor! Het is juist erg vervelend voor je. Bedankt voor je link nog! Ik ben er vandaag mee begonnen. Is nog lang niet af, maar de wielen zijn er. Morgen nog even op pad om de ontbrekende onderdelen te kopen. @Loki; Gefeliciteerd met de verkoop van jullie auto. En nu op zoek naar een andere! @Bloom; Mijn nieuwe neefje is heel erg schattig en zooo klein. Ik vind het niet extra moeilijk, doordat hij geboren is. Wel nog sterker het gevoel dat ik een kindje wil!! @Ego; Ik ga eerst de kijkoperatie afwachten en daarna kaart ik nog een keertje de schildklier aan. Voor die tijd kom ik namelijk niet meer bij de gyn. Het is nu eerst wachten, wachten en wachten.
@ Bloom: wat heerlijk dat Ruben zo ligt te lachen, geluidjes maakt en goed poept! Een tevreden mannetje = een tevreden mama denk ik?! Waar ben je druk mee in je huis / tuin? Ben benieuwd! @ Spikkeltje; fijn dat de fysio je al wat heeft kunnen helpen met een massage en tips / trucs over je houding enzo. Wat vervelend dat je slecht slaapt, maar gelukkig niet hoeven schoonmaken midden in de nacht En wat knap om je verhaal zo op te schrijven. Ik veroordeel je niet hoor, vind het eerlijk gezegd belachelijk dat iemand zoals jij, die zoveel inzet toont, zo weinig kansen krijgt op de werkvloer :x @ Loki; gefeliciteerd met de verkoop van jullie auto! Nu lekker opzoek naar een nieuwe @ Deli; gefeliciteerd met je nieuwe neefje! En wat fijn dat je nu steun van je ouders kunt krijgen. Ik denk dat dit wel helpt, als er open over gesproken kan worden?! Wat betreft de onderzoeken, ik hoop zo voor je dat de kijkoperatie niet nodig is en je voor die tijd rose nieuws hebt. Zo niet, dan zou ik zeker je schildklier waardes nog eens laten testen. Het is toch echt wel bewezen dat dit een probleem kan opleveren bij het zwanger worden, al heb jij maar weinig medicatie nodig. En net wat Loki zegt; zoek voor jezelf uit wat je onderzocht wil hebben en vraag daar naar! Na ruim 1.5 jaar heb je gewoon recht op meer dan; "goh, er is niks te vinden bij de standaard onderzoeken, gaat u het maar weer thuis proberen". Nou ja, zoals gezegd meid, hopelijk niet nodig en binnenkort rose nieuws! Succes met de luier driewieler! @ Werk; ik heb een contract voor 32 uur / 4 dagen in de zorg als verpleegkundige en ik ga na de bevalling waarschijnlijk weer 32 uur werken (ivm verhoging vaste lasten nu we een huis en baby hebben straks) Het heeft absoluut niet mijn voorkeur, maar ik wil ook wel wat geld hebben om te leven... @ Werk en bekken / rugklachten; ik heb aangegeven bij mijn leidinggevende dat ik sinds deze week hier last van heb en dat ik een gesprek wil met de begrijfsarts. Dit heb ik nu aankomende dinsdag al en ik denk dat ik ga aangeven dat ik wat minder wil werken. De klachten zijn nu nog niet super erg, maar ik wil voorkomen dat dit wel gaat gebeuren. Ik moet nog verhuizen en ik geniet optimaal van mijn zwangerschap, dan wil ik niet straks thuis komen te zitten en niks meer kunnen. Voorkomen is beter dan genezen lijkt me?! Verder heb ik donderdagochtend een afspraak bij de fysio gemaakt, hopelijk krijg ik ook een massage en goeie tips / trucs! Verder vandaag een nieuwe wasmachine gekocht (de oude was kapot) en een combi magnetron (de oven en magnetron zijn bijna op en het nieuwe huis heeft geen inbouw in de keuken helaas). Verder mijn abonnement verlengd bij Vodafone en daarbij een nieuwe telefoon uitgezocht (een roze, hahaha!) en behang voor zowel onze slaapkamer, als die van beebje. Helemaal happy met onze aankopen!!! Slaap lekker meiden en geniet morgen van het mooie weer. Liefs, Caitlin
Caitlin: ja is ook belachelijk, maar de maatschappij is echt hard. Nu vooral rondom de crisis etc. Heb heel lang vrijwilligers werk gedaan op een kdv en mij werd toen beloofd dat ik daar een baan zou krijgen voor max 12 uur in de week.. Toen puntje bij paaltje kwam... hadden ze weer een smoes. Daarom begin ik denk ik ook beetje de moed op te geven. De strijd is even op. Nu genieten. Lees in je onderschrift dat jullie meisje zich ook heeft laten voelen toen papa ging voelen. Nou ons baby heeft steeds door dat zijn/haar papa wilt voelen, dan is het stil. En ook als ik zeg (ook tegen me ouders) nu moet je kijken want me hele buik beweegt nu. Kijken ze, ja hoor weer stil. Hihi. Volgens mij ligt het nu nog steeds met hoofdje naar beneden. Krijg toch steeds trapjes tegen me ribben aan. Vooral aan de linkerkant. En het kietelt ook heel erg. Heb horen zeggen dat het dan misschien haar heeft? of is het een fabel?? Ik had zelf een flinke bos zwart haar bij me geboorte.. Ben daar wel erg benieuwd naar nog 10 weekjes Nou dames, ik ga de zon nog even weer in . Wat heerlijk De hele week wordt het zo.. Joepie.. Liefs en een fijne zonnige zondag!
@ Spikkeltje; jeetje zeg, wat lullig om je eerst als vrijwilliger te 'gebruiken' en als het op vast aankomt hebben ze je ineens niks meer te bieden. Ik zou daar echt heel down van worden en je hebt helemaal gelijk dat je nu gewoon lekker geniet van je zwangerschap! Beeb is nu het allerbelangrijkste Ons meisje trapt regelmatig en dan zeg ik gelijk tegen mijn man; moet je voelen. Ik ga dan op mijn rug liggen (dan voelt hij het 't beste) en dat vind ons meisje niet zo heel geweldig, dus dan gaat ze wel verder met schoppen en voelt mijn man het goed! Maar als hij mijn buik aait als ik rechtop zit, dan wordt ze daar juist rustig van Ik voel haar overigens op meerdere plekken schoppen; rond mijn navel, op mijn blaas, links of rechts van mijn buik. Volgens mij is ze echt een super druktemakertje en ik heb geen idee hoe ze ligt! Aankomende woensdag weer een pret echo 3/4D, super veel zin in!!! Enjoy the sun vandaag meiden en JuJu, hopelijk hebben jullie het heerlijk naar jullie zin met z'n 3tjes! Liefs, Caitlin
NOD Maart 2011 24/03 Nieke84 (19) 1e ronde IUI NOD April 2011 01/04 DeLi (19) 07/04 LaikaBasko (18) 15/04 Butterfly (19) 3e ronde IUI Afspraken: 23/03 Spikkeltje: gyn controle // Caitlin: 3-4D pret echo 24/03 JuJu81: 4x babymassage 28/03 Jolanda: Afspraak gyn, uitslag GTT 29/03 Jolanda: Voorlichting Verloskundige ( ziekenhuis) 28/03 JuJu81: Eerste wenochtend kdv 30/03 JuJu81: Tweede wenochtend kdv 31/03 Bloom24: CB + 2e inenting // JuJu: laatste x babymassage 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis + controle gyn 04/04 JuJu81: eerste werkdag na verlof 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Eyore: rondleiding ziekenhuis // JuJu: CB + 2e inenting 25/04 Bloom24: eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis 18/05 Caitlin: laatste werkdag! 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Zoon (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Spikkeltje(30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu81, Caitlin, Spikkeltje, Marcha) Ik las dat Butterfly helaas door is naar de volgende ronde IUI... Geen idee of je hier nog wel eens leest meid, maar ik wil je sterkte wensen en veel succes voor de aankomende ronde!!! Liefs, Caitlin
Wat een rust hier meiden... @ JuJu; ben benieuwd naar je foto's! Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad met z'n 3tjes. @ Hier; vandaag weer gewerkt en het was gelukkig niet druk, maar toch is m'n bekken nu weer wat gevoelig. Morgen naar de bedrijfsarts, ben benieuwd wat daar uit komt. Net voelde ik ons meisje weer druk bewegen, dus ik leg mijn hand op mijn buik. Toen voelde ik echt een enorme trap van haar en kon gewoon haar voetje voelen, zo gaaaaaaaaf Liefs, Caitlin
Hoihoi! Zeker rustig hier...! Maar natuurlijk hebben we wel wat beters te doen met dit mooie weer dan achter de laptop zitten! Caitlin; Wacht maar af, ze wordt alleen maar sterker en als ze met over 10 weken nog zo'n trap tegen je ribben geeft, verlang je terug naar de tijd dat ze nog zo schopte als nu... Maar je hebt gelijk, het is een geweldig gevoel! Juju; Goed weekend geweest dus! Lekker gezwommen? Hier; Net weer wezen zwemmen, vanmiddag 1,5 uur gewandeld, dus ben nu wel redelijk afgedraaid... Duik zo snel mijn bedje in! Met Ruben gaat het nog steeds prima! Lekker ritme en tussendoor heerlijk de wereld aan het ontdekken!
Een paar weken geleden was ik nog half in de stress als zoonlief doorsliep van 11 tot 8, maar gisteren heeft hij iets heel bijzonders gedaan: laatste voeding om 20 uur, slapen om 21 uur en wakker om 7.30 uur! Voor het eerst niet wakker gemaakt om een voeding rond 23 uur omdat ik zelf vroeg wilde slapen en had zoiets van: ik hoor het wel als hij trek krijgt. Ben benieuwd of dit zo blijft.. (nu dus in de stress of hij die laatste voeding wel kan missen, je begrijpt het ) Zo ik ga even heel ego niet op iedereen reageren. Behalve: Spikkeltje je klinkt als een hardwerkende jonge vrouw met ambities die wordt tegengewerkt, alleen maar respect voor jou dus! En Caitlin: geniet ervan, er komt een tijd dat je 'boos' au zegt tegen de friemel in je buik (en daarna denkt wat is het nu al een heerlijk kind haha). De 3d/4d echo vond ik echt geweldig en ik kan Siem echt terugherkennen als ik nu de foto's bekijk! Ego: weekend was super leuk. Heerlijk gezwommen en veel in bad gelegen (we hebben thuis geen bad). Zaterdag een lange wandeling gemaakt, kap naar beneden en parasol op: nou Siem vond het geweldig en bleef maar staren naar de bomen. Helemaal heerlijk dus. Ga zo wat foto's op laptop zetten, er komen er ook wat op hyves maar zal er hier ook een plakken (of 10, ligt eraan hoeveel leuke er zijn )
hallo meiden.. vandaag de suikertest gehad Nuchter 5.7...Na het (ontzettend vieze) glucosedrankje 8.3 Wel wat aan de hoge kant maar niet alarmerend volgens de vrouw die bloed prikte. maandag weer naar de Gyn.kijken wat de gyn ervan zegt. Voor de rest eigenlijk heel rustig hier haha, niet veel te vertellen. Lekker genieten van het mooie weer.
lekker he dat drankje *not* Bij mij werd door dat drankje de baby super actief. Hahaha In de ruimte waar dit werd gedaan. Zat een arts bij. En na afloop vertelde ze hoe & wat. Omdat het bij mij goed was: voor drankje 4.9 en na drankje 4.1 hoefde er verder niks te gebeuren. Maar er was iemand die weer moest komen, want ze had overgegeven door dat heerlijke drankje. Tnx Juju.. ja idd word tegen gewerkt. hier. ben vandaag begonnen met kleertjes en lakentjes wassen. Hangt nu lekker buiten in de zon te drogen. Heerlijk. Verder gisteravond lekker gezwommen. Weer nieuwe zwangere collega's bij. Het wordt nog wel wat. Iedereen die er bij komt is rond de 20 weken.. Dus ben het verst. Haha ook wel grappig. Zij zijn heel actief nog en ik kan niet alles meer ivm de ademhaling en maagzuur. Dus al kijkend dobber ik met sommige activiteiten rond en zie hoe de anderen het doen. en leuk om zo over de zwangerschap te praten..
ja ik had ook moeite het binnen te houden hoor haha. echt geen pretje dat drankje maar als het goed is ben ik er nu weer vanaf tot de 30 weken bah hihi. maar ik zeg maar zo het is allemaal voor een goed doel. Owja vanaf welke week voelde jullie de kleine? ik ben nu 13 weken en 2 dagen en heb zo heel af en toe is een ploppend gevoel in me onderbuik