Nieke; Hopelijk is je gevoel idd helemaal fout, maar ik kan wel begrijpen dat je jezelf indekt door niet zoveel hoop te hebben! Ik duim iig voor je! Ben je trouwens al op de kinderafdeling begonnen?
Nieke heel veel sterkte ik hoop dat het gewoon goed gaat en je gevoel niet goed is. Hier is mijn ongesteldheid nog steeds niet doorgebroken. Vrijdag wat rood bloed verloren en daarna niets meer. Ik wordt er gek van en giga onzeker. O, ja mijn hele arm is blauw paars van het bloedprikken en het flauwvallen. Loki ik hoop dat alles goed blijft gaan. Mag je regelmatig komen zodat ze alles goed blijven zien en zodat er niets mis kan gaan. Juju wat heelijk dat ze op je werk dit soort dingen voor je doen. geniet van het werken en je kleine man. andere meiden ik weet even niet meer wat ik verder alleemaal heb gelezen sorry ga nu even mijn huis doen en kijk morgen wel weer even en dan kan ik meer reageren.
NOD April 2011 07/04 LaikaBasko (18) 15/04 Butterfly (19) 3e ronde IUI 19/04 Nieke84 (20) 2e ronde IUI 28/4 DeLi (20) 30/4 Laura (24) Afspraken: 12/04 Spikkeltje: Controle gyn // Lautje: JARIG! 15/04 Jolanda: Echo geslachtsbepaling 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Spikkeltje: Rondleiding ziekenhuis // JuJu: CB + 2e inenting // Loki09: Rondleiding zkh + uitleg Keizersnede 19/04 Loki09: Controle gyn + Anathesist 23/04 Caitlin: Fotoshoot buik 25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn 04/05 Lautje: uitslag onderzoek 09/05 Nieke: JARIG! 12/05 Loki09: Geplande keizersnede! 16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis 20/05 Caitlin: Laatste werkdag! 23/05 Jolanda: TROUWEN! Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05)) Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu81, Caitlin, Spikkeltje, Marcha, Lautje) @ Loki; waaah, spannend, de datum van de KS bekend! Alhoewel ik ook heel erg het gevoel heb dat jullie beeb eerder komt. Zeker met je verkorte en verweekte bmm, maar hopelijk haal je sowieso de 37 weken! En een echte ini mini voor jullie dus?! Ik denk dat ons meisje wel een kilo zwaarder wordt dan die van jullie (we noemen haar nu al Dikkie Dik, hahahha). Ben benieuwd of dit uiteindelijk blijkt te klopen @ Nieke; spannend meid, ik ga SUPER hard voor je duimen de komende 2 weken!!! Je gevoel is begrijplijk, je denkt waarschijnlijk 'waarom zou het nu wel lukken?' maar er zijn in ieder geval meer zaadjes dan de vorige keer en het moet gewoon een keer lukken, dus ik zeg 'waarom deze keer niet' @ Bloom; fijn dat het babyzwemmen zo leuk was! @ Jolanda; spannend je geslachtbepaling echo! Denk je zelf nog steeds een meid? Ik denk het wel voor jou. Loki en ik kunnen ook wel wat 'versterking' gebruiken op het meiden vlak, hahaha! @ Uk; ik begrijp je wel hoor, zeker na zo'n bevalling en herstelperiode. Hopelijk kun je het bij 5 houden als stoppen niet lukt. @ JuJu; wat vervelend dat er zomaar een klant binnen kwam tijdens het kolven. Hopelijk nu niet meer met de deurhangers @ Hier; weer 2 dagen gewerkt, de komende 3 dagen klussen en dan het weekend weer werken. Beeb is lekker druk als ik zit en dat is zo'n fijn gevoel! Verder niet veel bijzonders te melden. Liefs, Caitlin
He meiden! Hier weer eens een reactie van mij, weinig tijd gehad maar wel altijd meegelezen! @ Nieke: Ik ga heel, heel hard voor je duimen! Ik gun het je zo! Heb je het naar je zin op de nieuwe afdeling? @ Loki: Bizar he... Dat DE datum nu ineens bekend is? Ik vond het heel onwerkelijk, ergens prettig en ergens helemaal niet Wat betreft het autorijden na de KS, klopt inderdaad, ik kreeg ook het advies om 6 weken geen auto te rijden. Of je echt niet verzekerd bent betwijfel ik trouwens, het advies is namelijk in heel het land verschillend. Een vriendin van mij kreeg het advies om 4 weken niet te rijden, een ander weer 8 weken. Behoorlijke verschillen dus. Na 5 weken ben ik weer met de auto weggeweest. @ Juju: Ik las dat je eerste werkdag goed is bevallen Super! Gaat alles ook goed op het KDV? @ Hier; Alles goed hier! Met Justin gaat het nu weer super, de afgelopen weken echter wel wat vervelende dingen gehad. Het begon allemaal met een klein schraal plekje op zijn wang, na 2 dagen was dit uitgegroeit tot een enorme open wond die wel leek op een brandplek We zijn hier meerdere keren voor naar de huisarts geweest en om een lang verhaal kort te maken, meneer bleek eczeem te hebben die geinfecteerd was en daar was krentenbaard ontstaan. Gelukkig hielp de medicatie heel goed en was de plek binnen 2 dagen weer dicht. Heel bijzonder hoe die kleintjes zo snel herstellen. Voor de eczeem heeft hij nu een hormoonzalfje, dit had niet onze voorkeur maar we hadden weinig keus. Helaas kreeg hij hierna de 5e ziekte en zat hij onder de vlekjes. Gelukkig is ook dit weer achter de rug. Nu heeft de kleine man alleen nog wat last van een doorkomend tandje, er is nu duidelijk een puntje te voelen Gelukkig helpt de Dentinox goed tegen de pijn. Verder doet hij het super! Met 7 maanden nog even gaan wegen en hij weegt nu 7,5 kg! Jeetje wat gaat het allemaal vreselijk snel! Afgelopen weekend voor het eerst een weekendje weg geweest naar Centerparcs! Het was echt helemaal super! Justin keek zijn oogjes uit. En wat is hij ontzettend makkelijk! Zo lief, hij vond alles prima en sliep de nachten ook gewoon super. We konden hem overal mee naartoe nemen (bv. 2 uur uit eten) en hij deed niets anders als lachen Het is zo'n schatje! Hier een paar foto's van ons weekendje: Zwemmen: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/P1010737.jpg http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/P1010730.jpg Met z'n drieen: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/P1010773.jpg Lachebekje: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/P1010843.jpg En heel, heel erg moe zijn http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/P1010741.jpg
@Bloom: weet zeker dat het me gaat lukken. Al een keer 9m gestopt, nu 14m. 3x is scheepsrecht? ok, ook al wel eerder een paar weekjes gestopt en weer begonnen omdat ik de motivatie miste, maar die tel ik niet mee... Laatste pakje dan maar? Trouwens, meen me te herinneren dat jij tijdens de zwangerschap last had gehad van een candida. wat voor klachten had je daarbij? bij mij steekt het down under al een week, begint te jeuken en kriebelen en sinds vandaag pijn bij het plassen. even gegoogled en dat hoort dus allemaal bij een candida (?) morgen maar even de dokter bellen... @babyzwemmen: lijkt me heerlijk! maar dat doe ik pas wanneer ik echt volledig hersteld ben. @Nieke: Snap dat je er geen vertrouwen in hebt, maar alles lijkt goed toch? genoeg zaadjes, en ook jouw lichaam was er klaar voor, anders gaan ze niet tot een IUI over. Heel begrijpelijk dat je er nu zo over denkt hoor. Zal ook een deel indekken tegen een evt. teleurstelling zijn misschien? Mijn duimen draaien in ieder geval overuren voor jullie! wanneer mag je testen, over 14 dagen toch? @Loki: wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Hoe is het nu met jou? 12/5 is een mooie dag, maar een weekje eerder zou ook mogen (in ieder geval NA 37w!!), dan kan je meteen verwend worden op moederdag Spannend hoor! Ook best eng om te weten wanneer jullie je kleintje uiterlijk vast zullen houden... @Bloom: wat een prachtig mannetje! @Lautje: wat een onzekerheid over je ongi, gewoon niet leuk @Marcha: Krentenbaard heerst, schijnt het. Heb er al meer over gehoord van kennissen, en hier ook op zp gelezen. Fijn dat de medicatie goed is aangeslagen! En ook de 5e ziekte achter de rug, pfoeh, hectische periode dus. Succes met de "tandenluiers" straks. Ik kijk er echt niet naar uit! @Hier: zoals hierboven naar Bloom al geschreven, volgens mij heb ik last van een candida. Erg vervelend in ieder geval, dus ik ga morgen de dokter maar bellen. Verder ook een heerlijk lachbekkie net in zn bedje gelegd. Hoorde hem nog wat brabbelen daarna, maar volgens mij slaapt hij nu. Ga ik ook maar eens doen *gaap* ow, en JuJu, hoe reageerde die klant toen hij binnen kwam wandelen?
Zo, meer tijd om te reageren (zit te kolven ) Uk net naar het kdv gegaan met mijn vriend (in de draagzak, super schattig), voor het eerst een hele dag. Heb vriend de opdracht te geven door te geven dat ik liever heb dat hij op zijn buikje in een bedje slaapt dan op zijn rugje met een speen in de box. Hij gebruikt bijna geen speen, geen zin dat zij het hem dan aanleren. Ook slaapt hij s middags normaal 3 a 4 uur achter elkaar, een slaapje wat hij echt nodig heeft. Op zijn rug is hij na 30/45 min gewoon wakker. Zucht wat een zorgen. Vriend was ook bijna de drinkfles vergeten, vind het wel goed dat hij helemaal zelf aan de melk had gedacht Goed genoeg ego, ik ging reageren op jullie Loki: oh ik vind het zo spannend voor jullie! Nog eventjes en jullie gaan jullie mooie meisje ontmoeten. Dat gevoel.. zucht *smelt*. Ik vond de eerste weken verschrikkelijk met de bv (bleef aanleggen, kon nergens heen want hij heeft de eerste 3 weken 14 tot 8 keer per 24 uur gedronken) maar achteraf: wat een bijzondere tijd. Vergeet ook niet te genieten! (Tussen het balen door ) Ow en haal (appel)stroop in huis voor de stuwing haha. Bijzonder hoor, weer een nieuw leventje erbij. Fijn dat jullie (met recht) ukje het zo goed doet! Lautje het klinkt ook wel heftig hoor zoveel buisjes! Ik heb me weer eens aagemeld bij de bloedbank (mag vanaf 6 maanden na de bevalling weer) maar oef ik ben bang voor naalden en van dit soort flauwvalverhalen krijg ik ook niet meer zin. hopelijk durf ik tegen die tijd weer Succes meid, hopelijk snel duidelijkheid en een stapje verder! Caitlin: prima toch dat het gewoon lekker gaat met jullie Dikkie Dik (zal best meevallen ) Marcha: oef wat sneu allemaal Gelukkig nu weer beter maar je bent er maar druk mee dan ja. Ik kan helemaal emo worden als ik denk aan al die pijntjes en ziektes die mijn ukkie nog moet doorstaan haha ben echt een mietje. Echt super leuke foto's en wat wordt hij toch al groot! Héérlijk ventje hoor! Uk: gebroken nacht of gewoon geen slaap? Als je er aan toe bent gaat dat stoppen vast wel lukken. Dat kun je wel! Hoe gaat het verder met je herstel? Gekriebel en gejeuk lijkt me niets Nieke: duimerdeduimduim! Kolfkamer: Nee er zit geen slotje op, is ook een glazen kamer (vandaar het gordijntje Nou zit ik er zelf niet zo mee maar die arme man was écht geschokt. Ik zei al tegen mijn collega's: die heeft voorlopig geen behoefte aan sex haha. Ik zit er ook uber oncharmant: die dingen hangen in mijn bh en zit gewoon te werken op mijn laptop, muziekje op haha. Zo, bijna 300 cc verder inmiddels. Zijn al weer voedingen voor volgende week maandag want voor deze week staat alles al klaar in de koelkast! (ga ik óóit die 12 liter in de vriezer gebruiken? )
@JuJu: Mini kwam om 20:00 voor de vierde fles, dus heb nog tot 24:00 afgewacht voor de vijfde, anders zou het vanmorgen erg vroeg worden. Nu werd ik pas om 8u van hem wakker Liever 's avonds een uurtje later naar bed, dan 's ochtends om 5u voeden! Scheelt mij toch weer wat uurtjes nachtrust. @Bloedbank: Ik heb ook een tijd bloed gegeven maar ik werd er zo slap van dat ik niet meer terug mocht komen. Moest elke keer een uur op die bank blijven liggen, terwijl er daar ondertussen dus heel wat mensen geholpen konden worden @Kolven: JuJu, Heb je een kolfbh? Zo'n ding waar je die toeters in kunt stoppen zodat je je handen vrij hebt? @Borstvoeding: appelstroop? ik las ook iets over koolbladeren in je bh stoppen! En!! Anijs voor de melkproductie, dus heel veel beschuit met muisjes eten @Hier: net de dokter gebeld, ik ga me maar eens klaarmaken om die kant op te gaan. Moet er over een uurtje zijn en het is een eindje wandelen. Zou trouwens ook nog wel eens een blaasontsteking kunnen zijn, of beide? In ieder geval voelt dat branderige jeukerige geprik helemaal niet fijn daar beneden!
@ Uk; Ik heb beide meerdere malen gehad, bij een schimmelinfectie had ik vooral heel veel jeuk Echt ellendig... Uiteindelijk ging het ook pijn doen maar heel anders als bij een blaasontsteking. Bij een blaasontsteking heb ik nooit jeuk gehad. Beide vervelend maar liever een blaasontsteking als die vervelende jeuk! Succes bij de dokter, hopelijk ben je er snel vanaf!
Marcha: Hele leuke foto's van Justin, heerlijk zo'n weekendje Centerparks! Uk: Pas stoppen als je er weer 100% achter staat en je er zélf aan ergert, anders is het een mislukte kans en ik vind ook dat 3x scheepsrecht wordt . Juju: Jeetje dat is een lekkere voorraad . BV zal idd niet makkelijk zijn maar ik hoop ook dat het voor ons weggelegd is. Start is al niet optimaal door de ks dus we zullen zien. Ik ben bereid er voor te werken maar kan me er ook wel bij neerleggen als het niet voor ons is weggelegd denk ik. Maar we gaan er gewoon voor! Hier: Dé datum is bekend, is inderdaad wel een heel gek gevoel hoewel ik zelf ook niet geloof dat het die datum gaat worden. Ik hoop dat uk nog even wil blijven zitten, iedere dag is er 1 om nog wat zwaarder te worden en een dag minder in de couveuze...
loki ik duim voor je dat ze blijft zitten tot de 18e. Hier nog geen nieuws na het bloed van vrijdag nu nog steeds niets. Wat is dit nu toch weer. zit nu op dag 15 na mijn ei denk ik. Ik heb wel al een week buikkrampjes dus ik voel het niet goed aankomen. Vandaag ben ik heerlijk vrij en ik werd om 8.10 mijn bed uit gebeld voor niets en om 8.30 weer. En dat allemaal voor niets. Juju ik hoop dat vandaag alles goed gaat en hij lekker op zijn buik kan slapen. Wel super dat je vriend er goed zelf over na denkt en het alsnog mee heeft genomen ( ik weet niet of mijn man het zou doen) Marcha wat een super leuke foto's. ik wil wel met je ruilen!!! Uk ik hoop dat de ha een goed idee heeft en je er snel vanaf bent. dit is wel erg naar. Ik ga mijn huis doen en 100 keer naar de wc om te kijken of het al doorgebroken is
Is een testje wagen een heel vreemd idee lautje?! Uhh, de 18e gaat niet lukken 12e wordt ze zoiezo gehaald. Of bedoel je de 18e van deze maand?
Urine laten onderzoeken en ja hoor, mijn gevoel klopte. Ik ga lekker aan de ab de komende dagen. Word er alleen altijd zo beroerd van Heb ook vaginale pillen meegekregen, omdat de ab toch wel de bacteriecultuur omzeep helpt en dus ook een evt. schimmel kan veroorzaken. Was niet eens nodig om dat te controleren want ik zou het (als ik het nog niet had) toch wel krijgen, zei ze.
Juju; Ideaal dat je lekker zonder handen kunt kolven! Hoe doe je dat? Idd zo'n speciale bh? Arme man... Het was idd voor hem waarschijnlijk erger dan voor jou! Komt vast goed met jullie uk vandaag hoor! Je zult het vanavond misschien wel aan hem merken dat ie een dag daar is geweest, maar het is voor hem natuurlijk ook wennen! En gewoon blijven zeggen als je onzekerheden hebt over hoe ze met hem omgaan! Uk; tot drie keer toe een candida idd. De eerste keer véél jeuk en vieze afscheiding. De tweede en derde keer was de jeuk veel minder, maar de afscheiding des te viezer... Sorry voor de smakelijk details... Als het idd een candida is, heb je nu waarschijnlijk drie capsules meegekregen om in te brengen en als die werken is het fijn, maar zodra je het binnen niet al te lange tijd weer terugkrijgt, moet je vragen om crème. Die moet je diep inbrengen en werkte bij mij beter! Maar ja, waarschijnlijk hield de candida bij mij verband met de zw, want daarna heb ik het niet meer gehad. Dus of die crème nou zo goed werkte of het feit dat ik een week na het gebruiken bevallen, is natuurlijk maar de vraag... Loki; Ik duim voor elke dag meer! Wordt wel spannend nu! Dus als het voor ons al spannend is, hoe moet het voor jou dan wel niet zijn?? Lautje; Een testje was ook het eerste dat ik dacht... Wel vervelend zo! Borstvoeding/kolven; Soms nog steeds spijt dat ik toch niet doorgegaan met kolven... Ook al was het vanwege mijn lage productie dan misschien niet voldoende voor hem geweest, dan had ie iig toch iets gehad.... Ook al zie ik hem dan nu heerlijk gezond naast me spelen en ontwikkelt ie zich prima, is hij nog maar twee keer licht verkouden geweest en is het al 12 weken geleden, toch spookt het nog steeds door mijn hoofd... Wordt denk pas minder als ik het bij een eventuele tweede weer ga proberen en het dan hopelijk wel lukt... Hier; bedankt voor jullie reacties op mijn foto's! Iedere keer als mensen zo reageren glim ik weer van trots! M'n ventje ligt nu heel enthousiast te spelen met de rammelaar die boven hem bungelt. Hij heeft door dat het zijn eigen handje is die daar tegenaan slaat, echt zo schattig! Nu eerst even de boel opruimen hier en dan naar de doe het zelf. Een paar planken en paaltjes halen, want ga zelf een konijnenhokje bouwen!
Hè bah! Zit je niet op te wachten! Hopen dat je deze keer niet zo beroerd wordt! Die vaginale pillen kunnen dan idd geen kwaad, voorkomen is beter dan genezen zeg maar! Zijn wel nare dingen... Maar ach... Mini is eruit gekomen, dus zo'n pil kan er met gemak weer in! Tenminste... Dat is in mijn geval zo...
Loki ik heb denk ik niet goed gekeken/gelezen ik bedoel de 12e volgende maand. Ik voel mij 0.000 zwanger ik ga dus ook niet testen als ik zondag nog geen bloed zie dan mogelijk wel maar nu niet. het komt wel. Aan mijn kaartje zie ik ook niets. IK BEN vrijdag natuurlijk iets aan bloed verlorgen dus de rest zal nog wel komen. Uk dat is niet leuk nu maar hopen dat het snel aanslaat.
@Bloom: hier heb ik al een week van die schrijnende steken onderin de vagina, en het brandt en jeukt wat, maar niet extreem. Afscheiding is wel meer dan ik gewend ben, maar had ik tijdens de zwangerschap ook. Heb idd drie capsules mee gekregen, ben benieuwd! Ik snap je gevoel over de bv wel hoor. Heb er ook spijt van, maar het lukte gewoon niet, kwam niet op gang. En de halve dag (letterlijk!) druppels persen was zo uitputtend. Maar je mannetje ontwikkelt zich goed, groeit goed, en is tevreden. Wat wil je nog meer? Moet stiekem bekennen dat ik Mini 2 weken geleden nog een keer heb aangelegd. Moest het nog een keer proberen als afsluiting, en ik had nog een heel klein beetje melk. Nu niet meer trouwens, dat was meteen over. Vrijwel direct daarna had ik weer ontzettend branderige tepels, dus ik weet dat dit ook de goede keus is geweest. Bv moet geen strijd zijn!
Mijn huisarts heeft niet goed in de computer gekeken helaas. Ik kan heel slecht over de ab die ik nu mee heb gekregen en had een andere soort moeten krijgen. Staat ook in de computer daar! Maarja, dat worden dus 5 heel erg beroerde dagen, want zal kotsmisselijk worden. Ach, misschien deze keer niet? Heb tot de zwangerschap regelmatig blaasontsteking gehad, maar tijdens de zwangerschap gek genoeg helemaal niet. Die capsules zijn niet enorm gelukkig. Had al even wat gelezen over enorme bollen om in te brengen. Dit viel me 100% mee hahaha...
@Lautje: ik wil je niet zwanger praten, maar jouw kaartje ziet er op 2 manieren mooi uit: 1. innestelingsdip op dag 30 of 2. ei op dag 30 en innestelingsbloeding op dag 34. + Je temp blijft daarnaast ook mooi hoog. Weet niet of je meer van dit soort kaartjes hebt gehad, en of je zeker bent van je ei op dag 24? Als je ei op dag 24 is geweest, dan zou je nu al ongesteld moeten zijn toch? Meid, ik blijf echt voor jullie duimen tot jullie een positieve test in handen hebben!
Ik hang ze gewoon in mijn voedingsbh, gaat prima. Ik kan als ik wil mijn uk voeden en mijn andere borst kolven op hetzelfde moment Handig als er weinig tijd is (en 's ochtends drinkt hij maar een borst). Ik dacht dat iedereen dat deed, ik heb mijn kolf geloof ik nog nooit vastgehouden Heb er ooit wel eens een plaatje van gezien op internet (en dacht toen: oh dus niet iedereen doet dat zo) maar die kan ik even niet vinden en ga ook geen foto maken sorry Loki: Nee teveel stress is het niet waard, daar doe je je zelf alleen maar pijn mee. Had voor mezelf vastgesteld dat ik bij voorkeur borstvoeding zou geven maar heb nooit een slecht gevoel gehad over kv. Je zult met ks wat harder moeten werken om de boel op gang te helpen (en in het begin wslk wat bijvoeden) maar ik hoop voor je dat het gaat lukken! Niet zozeer omdat er geen goed alternatief is, maar omdat ik lees dat het zo naar is als het niet lekker loopt. Bloom: Hier wel bv en ook verkoudheid hoor dus dat zegt niets Je bent om een goede reden gestopt, hebt alles geprobeerd: jou is niets te 'verwijten' (als dat uberhaupt al aan de orde zou zijn). Fijn trouwens dat je ongi eindelijk voorbij is, hopelijk de volgende keer ietsje sneller Ja ben benieuwd hoe hij is zometeen, hangt er ook vanaf of hij lekker geslapen heeft en of hij zijn flesjes op heeft. Ach en anders hang ik hem de hele avond aan de tiet (klinkt heel oncharming sorry haha) Lautje mijn vriend moet ook nadenken want die gaat de baby twee keer in de week wegbrengen en ophalen. Ik zet uiteraard alles klaar . Ik duim voor je hoor! (Enne Nieke, ook nog voor jou, heb een heleboel duimen ) Uk hopelijk zijn je klachten snel over en krijg je er geen extra bij door de kuur! Wat lief dat je je uk nog een keer hebt aangelegd. Pijn is niet goed. Ik heb makkelijk praten, heb nooit pijn gehad (alleen in het begin omdat hij zo VAAAAK wilde drinken). Zo dit was mijn tweede post vandaag tijdens het kolven