@Lautje ik ga voor je duimen meid. dag 40 al? hmm @hier vandaag niet zo'n goede dag gehad voor de eerste keer zolang ik zwanger ben boven de wcpot gehangen kleine vind koffie niets denk ik haha
Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg. Ik ben zo moe, heb even geen puf om uitgebreid te reageren, maar lees wel alles mee. @Cailtin; Tot nu toe alleen laparoscopie. En dan kijken wat daaruit komt. Maar op welke onderzoeken doel jij dan nog meer? Wachten duurt zo lang!!! Pffff @All; Prettig weekend alvast allemaal! Zal proberen het weekend weer op iedereen te reageren.
@ Lautje; dag 40 al en 1x een beetje bloed met afvegen... Ik zou me echt niet meer kunnen inhouden qua testen, maar ik begrijp je angst voor een teleurstelling! Toch geeft het wel meer zekerheid lijkt mij?! Ik duim mega hard voor je hoor en ben heel erg benieuwd naar een evt testuitslag!!! @ Nieke; foto's volgen binnenkort! Verder ben ik lekker aan het klussen, maar ik doe geen dingen wat niet goed voelt voor mijn buik en zware dingen tillen doe ik sowieso niet. Verder neem ik rust als ik dat nodig heb, dus volgens mij gaat het wel lekker zo voor mij en beeb @ Jolanda; Balen meid, lijkt me heel naar! @ DeLi; ik doel niet specifiek op een bepaald onderzoek hoor, maar ik weet even niet meer wat ze allemaal al hebben getest bij jullie en omdat Lautje in een nieuw ziekenhuis weer allerlei testen moet ondergaan (waarvan het andere ziekenhuis ook al uitslagen heeft) vroeg ik me af of dat bij jou ook zo was. Maar als ik aan testen denk, dan denk ik aan: - zaadtest - HSG - Samenlevingstest - SOA testen bij zowel de man als de vrouw - (Schildklierfunctie) bloedonderzoek Ik vind het zo balen voor jullie dat de wachttijd voor de laparoscopie zo lang is, kan je verzekering hier nog een bemiddelende rol in spelen qua wachttijd verkorting? @ Hier; ik ga weer richting huis om te klussen en dan het weekend werken. Liefs, Caitlin
Hallo meiden, Ik heb een tijdje niets van mij laten horen omdat ik even moeilijk zat met alles. Dit is nl de laatste maand voordat we naar het zkh gaan. Op dit moment ben ik 1 dag overtijd. In hoeverre je het overtijd kunt noemen. Ik heb helemaal geen gevoel of ik ongesteld moet worden of dat ik kwaaltjes heb betreffende een eventuele zwangerschap. Heb gister wel een enorme huilbui gehad op het werk naar aanleiding van een vrije dag. Ik wacht rustig af en ik laat jullie wel weten of het raak is of dat we naar het zkh gaan.
@JuJu: leuk, die collega's die het woord 'privacy' niet kennen! @Caitlin: ben benieuwd naar de foto's. Lukt het een beetje, huisje opknappen met buik? @Lautje: qua ei/klussen zou het dus wel kunnen. misschien een datum pakken wanneer je gaat testen als je ongi uitblijft? Wat Nieke ook zegt, dan is de onzekerheid in ieder geval weg. @Nieke: dat ellendige wachten @Jolanda: brrrr... hopelijk blijft het bij deze keer! @Laika: knuffel meid...
Ook voor jou draaien de duimen weer Laika! Zou toch wel geweldig zijn om dat ziekenhuis gebeuren te mogen missen.... Mocht het nu toch niet zijn, weet je iig dat er vanaf nu iets gedaan wordt, dat zal vast rust geven.. Hou ons op de hoogte! Hier is gister een vriendin geweest die wat foto's van mijn buik gemaakt heeft. Normaal fotografeerd ze vnl paarden dus dit was een flinke uitdaging Hoop de foto's volgende week ergens te krijgen maar 1tje had ze al gestuurd Voorproefje! * Jammer van mijn lelijke joggingbroek, de mooie broeken passen niet meer kon ook niet lager zonder giga te rimpelen :x *
lieve meiden, ik heb geen test gedaan vandaag en hij was witter dan wit. 0,000 helaas. Normaal stopt het al dag 10 tot 12 na mijn ei maar nu ik snap er niets van. Ik voel me raar en niet erg lekker maar ja dat moet dan maar. Laika ik hoop het zo voor je ik duim
Jammer lautje... misschien dan toch pas later je ei gehad? dip op dag 30 kan eisprong zijn geweest maar da's dan een laat ei. @Hier: volgens mij ga ik ongesteld worden, dus had maar alvast een bannertje aangemaakt, maar het wil nog niet echt doorzetten
juju ik kan je op een of andere manier niet toevoegen als vriendje wil jij mij toevoegen dan kan ik ook spieken. Ik vind het ook te raar het is wel vaker lang geweest maar niet zo lang en daar word ik erg verdrietig van. Vorige week een beetje bloed nu dag 40+ dit is niet leuk meer. maandag het umc maar weer bellen en dan drammen want ik wil dat ze iets doen en nu!!!
Lautje, Balen!! Ik wens voor jou/jullie dat het ook snel raak mag zijn en dat je niet in onzekere tijden hoeft te blijven. Dikke knuff. Hier: Ik wist dat ik last van zwangerschapsdementie heb, maar wat er vandaag weer gebeurt is.. is volgens mij wel 1 van de toppunten. Sjonge. Ik vind in de woonkamer, op de kast, in de kast, op tafel, bij de tv, bekers met limonade... hmmmmmmm tja ik was ze al kwijt, maar zoveel.....en elke keer maar weer nieuwe drinken pakken en dan weer ergens neerzetten, dus dat word flink drinken vanavond... hmm of even in een kan gieten en in de koelkast zetten, want word denk ik wel erg veel zo... hahaha.. dom...
@JuJu: ja zat er al een tijdje op te wachten, maar nu zet er niks door dus heb denk ik te vroeg gejuicht? @Loki: mooie buik! Daarnet even gemist volgens mij, prachtig hoor
Lautje; Omo-test... Bleeeeh! Lekker blijven drammen, zodat ze jullie snel kunnen gaan helpen! Nieke; Ik duim nog steeds! Uk; Ongi wel/niet... Lastig hè! Die onzekerheid wat dat betreft... Ik ben alweer 5 dagen zonder, maar na drie weken ongi, ga ik nog iedere keer naar het toilet in de verwachting dat ik wel weer wat bloed zal zien.... Hopen dat het doorzet meid! Loki; mooie buik! Hij is bescheiden, maar ik vind hem echt heel mooi! Juju; Wat had jij toch ook een gave buik! En wat hebben jullie een heerlijk kereltje! Mooie fotootjes!! Je eerste weekje als werkende moeder zit er alweer op! Is het je meegevallen? Nu lekker het weekend genieten van je twee mannen! Laika; ook kom je niet vaak langs, je staat in ons lijstje, dus we denken aan je!! Spikkeltje; Lastig die vergeetachtigheid, maar geniet er nog maar even van dat je er een legaal excuus voor hebt! Hier; Vandaag bij m'n ouders geweest. M'n moeder knapt nog steeds niet echt op, is nog steeds snel benauwd, dus heb het huishouden daar vandaag maar even gedaan! Morgen gaan we de tuin veder afmaken, het konijnenhok vordert ook gestaag! Ik zal wat foto's maken en als ik weer een normale computer tot mijn beschikking heb, deze ook plaatsen! Nu snel m'n mannetje wakker maken en z'n laatste fles geven en dan m'n warme holletje weer in!
Ik heb het idee wat het nu gaat doorbreken. Ik heb alleen heel veel last van mijn onderrug dus het is even wachten. Nu even boodschappen doen en dan opzoek naar een verjaardagscadeautje voor mijn zusje.
@ Lautje; witter dan wit? Wat k*t! Laat dan die ongi maar komen, of je had echt pas op dag 30 je ei, dan is het nu misschien nog iets te vroeg voor een posi test? Duim! @ Laika; moeilijk hoor meid, ik hoop zo dat het deze ronde raak is en anders snel actie van het ziekenhuis. Duim! @ Nieke & DeLi; ik denk aan jullie. Duim! @ Bloom; beterschap voor je moeder. Gelukkig gaat het klussen in de tuin jullie goed af @ JuJu; heerlijk mannetje en mooie foto's! @ Spikkeltje; fijn he, die zwangerschapsdementie @ Loki; hele mooi buik! Beduidend minder groot dan de mijne (terwijl we ruim 6 weken schelen ) maar erg mooie foto! @ Hier; vandaag een heeeeerlijk rustig dagje op mijn werk gehad, dus makkelijk mijn geld verdiend! Hopelijk morgen weer. Manlief heeft vandaag geklust en als het goed is kunnen we maandag samen aan de slag, dan hebben we beide vrij. Het schiet al aardig op. Liefs, Caitlin
Hahaha, ja idd een goed excuus. pff kon gisteren echt mezelf voor me kop slaan... Maar wat een prachtige weer he vandaag. Vanmorgen bij de aldi, plantjes gekocht, stond in de folder dat het vandaag in ging, nou we waren er op tijd bij, maar goed ook, want het was best druk bij de plantjes/boompjes.. Ze doen het geod ook 1,50 meende ik, nou das niks.. Toen we thuis kwamen ben ik nog even op bed gegaan. Vriendlief heeft het huishouden op zich genomen, en de tuin gedaan. Toen naar de praxis, nog wat plantjes gehaald, voor bij het bankje in de voortuin. En toen we terug kwamen, hebben we samen alles geplant.Gezellig...& nu ben ik moe, zo lekker eten en bankhangen...