gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goedzo Lautje! Hopelijk snel aan de clomid en dat het dan maar snel weer raak mag zijn!

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Of zonder de clomid nu al raak Lautje! :)

Zal je zo even pben, juju!

Net terug van de dok, idd weer schimmelinfectie... Weer van die capsules gekregen en hopelijk snel weer over! Heb nu gelukkig véél minder last dan de vorige keer, dus dat scheelt wel!

Moet trouwens wel wennen aan die nieuwe dokters hier... Ben nu 3 keer geweest en 3 keer een ander gehad. 1 daarvan heeft wel een beetje gevraagd hoe het verder met me ging, naast de klacht waarmee ik kwam, maar die andere waren zo onpersoonlijk!
    Hoef echt niet hele diepgaande gesprekken met ze te hebben, maar ietwat meer betrokkenheid kan geen kwaad lijkt me...
    Nu kom ik bij een huisarts vandaan die mij vanaf m'n geboorte kent, dus misschien dat dat het verschil is...

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

hen ik denk het niet hoor maar je weet maar nooit gelukkig heb ik geen testen in huis dus ik kan ook niet testen.
    Ik heb mijn hoop op weer aan de clomid gaan en dat is voor mij al even genoeg.

balen dat je het gevoel hebt dat ze onpersoonlijk zijn. Ik weet van mijn ha dat hij graag meer tijd zou nemen maar dat ze ik geloof maar 7 min per persoon hebben en dat ze heel veel tijdsdruk hebben.
    Ik hoop dat je snel opknapt.

Ik ben vandaag vrij maar er komt niets uit mijn handen. loop nog in mijn slobber kleren. Ik denk dat ik nu maar iets ga doen anders is mijn hele dag weg.
    Heb gister van 7.30 tot 22.30 gewerkt en ben nu dood.

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Lautje;
    Hopelijk mag je snel aan de clomid. Nog een paar dagen wachten en dan ga je al naar de gyn, ik duim voor goed nieuws.

Caitlin;
    Wat een testen. Hehe, fijn dat je ziet dat de clear blue steeds opschuift.

Hen;
    Balen van die schimmelinfectie. Had je hier voor de zwangerschap ook vaker last van? Ik wel namelijk en hoop niet dat ik het straks vaker krijg als ik eenmaal zwanger ben.
    Leuk geboortekaartjes uitzoeken. En kunnen jullie er één vinden die jullie allebei leuk vinden?

DeLi;
    Je moet doen waar jullie je prettig bij voelen. Wij zitten nu ook in de mmm en ik vind dit echt geen pretje. Het is wel fijn dat je weet dat je geholpen wordt maar telkens blijf je er toch mee bezig dat je gewoon 'zelf' zwanger wilt worden, zonder hulp van het ziekenhuis. En doordat we in de mmm zitten blijf je er toch continu mee bezig. Iedere maand heb je weer een onderzoek. Je moet telkens de onderzoeken weer plannen als je ongi bent geworden dus je weet pas kort van tevoren wanneer je weer moet. Ik blijf er zo erg veel mee bezig en daar baal ik wel van.

Hier;
    Mijn ei is een paar dagen geleden weer geweest en zit nu dus op het wachtbankje. Op dit moment voel ik me behoorlijk ellendig. Dan bedoel ik niet lichamelijk maar geestelijk. Zit er echt een beetje doorheen de laatste tijd. Het zwanger worden vergt toch meer van me dan ik verwacht had. De laatste tijd komt er niks meer uit mijn handen, als ik vrij ben zit ik hele dagen achter de computer of tv. En zit continu te snoepen (tja dat doe ik als ik me niet goed voel). Heb me even niet durven wegen, maar nu deed ik dat dus en ja het resultaat van het gesnoep was zichtbaar. Dus nu baal ik daar weer van. Het zit allemaal tegen op dit moment voor mij gevoel!! Sorry dat ik zo zit te klagen, maar moest het gewoon even kwijt. Mijn vriend is nu een weekendje weg dus tegen wie kan ik het beter vertellen dan jullie?!
    Wie had ooit gedacht dat zwanger worden zo'n ellende kon zijn?
    Sorry voor mijn geklaag, maar door het even van me af te schrijven/vertellen kan ik het hopelijk weer een beetje achter me laten en positief verder gaan.

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

nieke je slaat voor mij de spijker op zijn kop.
    Ik voel mij ook zo. Als ik vrij ben doe ik niets maar dan ook niets. Iets leuks doen uit mijzelf doe ik ook niet op dit moment.
    ik zie het ook aan mijzelf als ik in de spiegel kijk.

ik heb altijd gedacht dat zwanger worden leuk zou zijn maar ik vind het op dit moment alles dan leuk.
    Nieke je mag toch klagen want het leuke is er toch ook een beetje af.
    Je mag zo vaak je gevoel schrijven als je wilt daar is dit toch ook voor.

Hebben jullie ook niemand in je omgeving die hetzelfde mee maakt? Ik gun dit niemand maar iemand om er over te kunnen praten met een kopje thee die mis ik.

toch wil ik doorgaan met deze droom en wie weet zijn wij dit over 1 jaar helemaal vergeten en gelukkig met een kindje

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Lautje ik ben blij dat jij hetzelfde voelt. Natuurlijk niet voor jou, maar het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
    Nee in mijn omgeving is er ook niemand die hetzelfde meemaakt als ik. De rest lijkt allemaal spontaan zwanger te worden, zonder problemen.
    Ik had inderdaad ook gedacht dat zwanger worden leuk zou zijn, maar dat is toch niet zo. De eerste maanden was het ook nog leuk, maar nu het niet lukt is het alles behalve leuk!

Knuffel!!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lautje en Nieke:

HELE DIKKE KNUFFEL!!

Kan me voorstellen dat het voor jullie momenteel niet leuk meer is...
    Gewoon jullie hart luchten hier hoor! Als je het niet tegen iemand bij een kop thee kunt zeggen, dan drinken jullie gewoon virtueel een kop thee met ons...
    Ik maak dan wel niet hetzelfde mee als jullie en kan jullie daarom misschien ook niet écht begrijpen, maar hoop toch dat het voor jullie geen belemmering is om met jullie verhalen hier te komen...

Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie inderdaad over een jaar gewoon met een kindje in jullie buik of armen hier nog steeds mee zullen kletsen!!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lautje en Nieke ook van deze hoek een hele dikke knuffel voor jullie! Ik probeer het me voor te stellen maar ik heb natuurlijk geen idee wat de impact is van al die onderzoeken en afspraken. Ik kan niets anders doen dan voor jullie duimen dat het maar héél snel raak mag zijn! En natuurlijk kun je het hier op het forum kwijt. Daar zitten we voor: met een virtueel kopje thee om naar elkaar te luisteren!

Hen had je ook nog laten testen of je vruchtwater verloor?
    Ego: heb gisteravond en vanmiddag last gehad van buikkrampen, soort ongikrampen, die samengingen met harde buiken. Steeds een half uurtje en dan een stuk of 4 keer. Dit zijn toch geen oefenweeen ofzo he? Lijkt me nog zo vroeg nu al..
    Kijk even dit weekend aan en anders maandag even naar de verloskundige bellen?

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve woorden.

Net eten gehaald voor vanavond en de rest van het weekend.
    Bij de ah stonden kraampjes en daar heb ik een super leuke ring gekocht gemaakt van een taartvorkje. Ik ben er helemaal blij mee.

hen vruchtwater verliezen?? Dat is wel heel erg spannend. Doe rustig aan.

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    vanaf 30 weken kun je oefenweeen hebben, dus het zou kunnen bij jou.
    Wat je kunt doen om te testen of het echte weeen zijn is een warm bad of warme douche nemen en even lekker gaan liggen. Als ze dan weggaan zijn het oefenweeen. Als ze erger worden zijn het echte weeeen.
    Oefenweeen worden namelijk minder bij ontspanning. Echte weeen bij ontspanning juist meer. Je maakt bij echte weeen namelijk endorfine aan, wat je lichaam ontspant en de weeen meer laten worden.
    Aaah toch nog ergens goed voor die cursus van mij! :)

Vruchtwater;
    heb er eigenlijk niet meer naar gevraagd, omdat ik dacht dat het dan wel bij die schimmelinfectie zou horen...
    Nu je het zo vraagt, Juju, begin ik toch weer te twijfelen!
    Lang leve het forum, ga de vraag even stellen aan de verloskundigen hier...

Lautje;
    verwen jezelf maar goed hoor! Helpt bij mij ook altijd als ik me down voel! :)

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh ik ga er ook niet vanuit dat het echte weeen zijn hoor. En ja dat vruchtwater zou ik toch even checken :)

Klinkt als een bijzondere ring Lautje!

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Heb de vraag gesteld aan de verloskundigen hier op het forum. Kan iemand even kijken of het een duidelijke vraag is?
    Kan het nooit kort en bondig vertellen... :(

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Dank je wel lieve meiden! Fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan!!
    Lautje, klinkt inderdaad als een bijzondere ring. Ben benieuwd, foto? ;)

JuJu hopelijk zijn het geen weeen, dat zou nog wel erg vroeg zijn. Oefenen mag altijd maar het echte werk nog maar even bewaren voor over een heel aantal weekjes.

Hen ik hoop dat het geen vruchtwater is. Maar het zou best van de schimmelinfectie kunnen komen, dan heb je ook meer afscheiding. En je kon er toch draden van trekken zei je (lekker detail), dan zal het zeker geen vruchtwater kunnen zijn.

Ik heb nu 3 nachtdiensten, niet zo leuk dus. Maar mijn vriend is dit weekend een weekendje weg met zijn vrienden dus daarom vind ik het minder erg. Nog even lekker douchen, de hond uitlaten en dan gaan werken.

Fijn weekend allemaal!!

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Nienke & Lautjep; Jullie verwoorden ook precies mijn gevoel.
    Het blijft moeilijk om maar niet zwanger te raken. Iedere maand gaan we er weer voor. En ieder maand hoop ik niet ongi te woorden. Steeds maar weer die teleurstelling.
    En om mij heen wordt iedereen maar zwanger. En ik hoor zo vaak dat het gelijk raak is!
    Meiden, fijn dat we bij jullie lekker ons verhaal kunnen doen.

@Nienke; Leuke woordspeling trouwens ;)
    "Dank je wel lieve meiden! Fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan!! "

@Juju; Ik hoop voor jou dat het geen weeen zijn!!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Alles rustig hier. Hen zal zo even kijken maar als het niet duidelijk is dan zeggen ze dat wel hoor!

Beetje laat maar toch maar een fotootje van mijn buik met 30 weken en een groeicompilatie :)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli;
    dan ook een hele grote knuffel voor jou hoor!
    Zou echt willen dat er 1 spuitje was, waarmee iedereen spontaan zwanger zouden kunnen maken...

En juist als iedereen om je heen maar gewoon zwanger lijkt te worden, lijkt het me nóg frustrerender!
    Mijn schoonzus is een paar weken na ons uitgerekend en zat laatst nog te bedenken hoe ik me zou voelen als ik nog niet zwanger was geweest toen zij het ons vertelden... (het is haar tweede kindje). Geloof niet dat ik daar toen heel erg goed mee om had kunnen gaan!

Hier;
    uit ongerustheid toch maar even de verloskundige gebeld... Manlief drong erg aan en de verloskundige hier op het forum adviseerde het ook al, dus toch maar gebeld. Dan krijg je standaard zo'n antwoordapparaat, waar je je naam en telefoonnummer in moet spreken en dan word je zsm teruggebeld.
    Spreek ik niet duidelijk genoeg mijn telefoonnummer in waardoor de verloskundige 10 minuten lang heeft moeten zoeken naar mijn gegevens... Ze zei tegen me, toen ze me uiteindelijk terugbelde: kreeg helemaal de bibbers, het is toch niks dringends hè?!
    Goed, weer een leer voor de volgende keer, duidelijk praten!
    Maar gelukkig verwacht zij niet dat ik vruchtwater verlies. Pas als ik nu bijvoorbeeld een maandverbandje in zou doen en die over een uur zou moeten verwisselen,omdat ie echt nat is, dan moet ik me zorgen maken. Dat is niet zo, dus waarschijnlijk komt het gewoon van de schimmelinfectie!
    Goed, die is ook geen pretje, maar liever dat dan vruchtwater!

Fijne zaterdag allemaal!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Mooie foto's, Juju!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goed nieuws Hen! Nu hopen dat die infectie snel voorbij is.

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @juju Super mooi buikje :D

@hen, gelukkig hoef je je geen zorgen te maken.

@ nienke,deli, Lautje : Ik snap jullie helemaal het is echt gewoon niets om in de MMM te belanden, En iedereen om je heen wordt spontaan zwanger. Maar ik weet het zeker onze tijd komt echt! We zullen misschien wat langer moeten wachten of door moeten gaan maar ik weet zeker op een dag hebben wij ook een klein mensje in ons armen waar we dan ook heel trots op kunnen zijn ;)

@ hier: Vandaag weer ovutest gedaan en hijs bijna positief :D zou ik er vanavond nog 1 doen voor de zekerheid? Want het kleur verschil is niet zo heel groot, ik ga nog een foto uploaden maar zoals altijd kan ik me kabeltje van me camera weer eens niet vinden;)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Herkenbaar Jolanda die ben ik ook altijd kwijt..

Je kunt vanavond nog een testje doen ja. Wel eerst 4 uur je plas ophouden! Ik deed er altijd 1 per dag. Als hij dan lichter werd wist ik dat mijn ei was geweest. Loki deed er volgens mij wel altijd 2 rond haar ei (geloof ik..)

Deel Deze Pagina