hier even een update van mij. Zoals jullie misschien al kunnen zien is mijn ongi toch doorgebroken. Ik had het vermoeden al aangezien ik gister en vandaag aardig wat buikpijn heb gehad. Het zal toch zo moeten zijn dat wij naar het zkh moeten. Ik hou jullie op de hoogte
NOD April 2011 15/04 Butterfly (19) 3e ronde IUI 19/04 Nieke84 (20) 2e ronde IUI 28/4 DeLi (20) ????/4 Laura (24) NOD Mei 2011 08/05? LaikaBasko (19) Afspraken: 12/04 Spikkeltje: Controle gyn // Lautje: JARIG! 15/04 Jolanda: Echo geslachtsbepaling 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Spikkeltje: Rondleiding ziekenhuis // JuJu: CB + 2e inenting // Loki09: Rondleiding zkh + uitleg Keizersnede 19/04 Loki09: Controle gyn + Anathesist 21/04 Caitlin: Controle gyn 23/04 Caitlin: Fotoshoot buik 25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn 04/05 Lautje: uitslag onderzoek 09/05 Nieke: JARIG! 12/05 Loki09: Geplande keizersnede! 16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis 20/05 Caitlin: Laatste werkdag! 23/05 Jolanda: TROUWEN! Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05)) Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Bloom24, Loki, JuJu81, Caitlin, Spikkeltje, Marcha, Lautje) Heb mijn NOD weer aangepast. Ik ga nog wel van 28 of 29 dagen uit
Lautje: Shit toch negatief Wat kunnen er toch rare dingen spelen in een mensen lichaam... Laikabasco: Bah ook bij jou weer op rood... Hopelijk kun je kracht putten uit het feit dat ze je nu gaan helpen in het ziekenhuis... Caitlin: Volgensmij vertekend deze foto een beetje door die broek die pas heel hoog stopt . Heb net de wekelijkse foto gemaakt en daar heb ik toch wel wat meer buik volgensmij. Is jou buik ook al zo rond? Kan hendig hoor, ben 'pas' 10,5 kg aangekomen en het wordt een ukkie-baby
Gatverdamme, weer op rood Ik hoop heel erg dat het ziekenhuis iets voor jullie kan betekenen. Wanneer heb je je eerste afspraak, of moet je die nog maken? Veel sterkte meid Mooi! Op deze foto lijkt je buik inderdaad wel een stukje groter en ronder. De mijne is ook rond en ik heb nog steeds wel het gevoel dat ik met name naar voren draag. Alhoewel mijn taille niet zo mooi slank is als die van jou. Maar ja, mijn eigen confectiemaat is ook niet 36 zoals bij jou, maar 40 Ik weeg mezelf elke 2 weken en ben nu 10,3kg aangekomen. Hetzelfde als jij dus, alleen dan in ruim 6(!) weken minder tijd. Ben benieuwd waar dit eindigt... Ik had een maximum gewicht in mijn hoofd en dan mag ik niet meer dan 8kg nog aankomen. Het moet te doen zijn, maar het aankomen gaat nu zo snel, dat valt me echt tegen. Maar goed, beebje is weer lekker druk vandaag en het blijft super gezellig! Ik geniet van deze zwangerschap en moet niet zeuren over mijn gewicht. Straks gewoon goed eten, bewegen en afvallen! @ Iedereen die een knuffel nodig heeft; KNUFFEL!!! @ Hier; weer een rustig dagje op mijn werk gehad en morgen lekker vrij samen met mannetje lief en weer aan de klus. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet wat hij heeft gedaan dit weekend. Liefs, Caitlin
Jemig, wat is ons meisje toch een druktemakertje! Vandaag had ik haar al veel gevoeld, maar sinds ik 3,5 uur geleden op de bank ben gaan zitten, zit ze me echt de hele tijd te schoppen. De laptop die ik op schoot heb gaat zelfs op en neer af en toe Verliefd!!! Heb trouwens behoorlijk wat harde buiken gehad vandaag, ook nu ik rustig op de bank zit. Komt dat door haar drukke bewegingen denken jullie? Liefs, Caitlin
Loki ik krijg helemaal de kriebels als ik je buik zie, prachtig en hier lijkt hij een stuk rondje (oh wat is dat toch mooi he). Caitlin aankomen zegt niets over hoe snel je afvalt. Hier was er in 10 dagen 14 kilo af. Goed om te lezen dat je geniet, gewicht is zo ondergeschikt aan je kleine ukkie. Fijn dat ze zo druk is, jullie mooie meid! Drukke baby = harde buiken. Was bij mij in ieder geval wel zo (kreeg harde buiken als uk trapte, als ik moest plassen of als ik zelf druk was geweest. En uk was erg druk = veel harde buiken). Knuffel Lautje, balen dat je toch op rood staat Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! Spikkeltje lekker weer de tuin in de bloemen! Bloom wat vervelend voor je moeder Laika balen meid!
@Bloom: 3 weken ongi? Het zette 's avonds wel door, maar na 1 dag vloei ik al niet meer. Denk dat mn lichaam niet echt snapt dat ik niet meer zwanger ben ofzo Wat vervelend dat je moeder nog niet opknapt. Lief dat je haar zo helpt! @Laika: jammer Hopelijk kan je snel in het zkh terecht en worden jullie verder geholpen... @Lautje: ik zag je tempkaartje. Jammer meis @Loki: mooi rond @Caitlin: Ga ajb niet met max. aantal kg's bezig die je nog aan mag komen. Ik zei ook: max 15kg! En het is ong. het dubbele geworden Echt waar, je lichaam neemt wat het nodig is, en het is er binnen een paar weken na de bevalling grotendeels weer af. Ik moet nu nog maar een paar pondjes. Het gaat echt vanzelf! Want straks ben je alleen maar aan het rennen en vliegen voor die kleine. Trap op, trap af. Ik ben ook net 5x in 10 minuten naar Mini toegegaan omdat hij lag te huilen in zn bedje. Oh, en het dagelijkse uurtje wandelen doet de rest 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren!! Je zult zien, 9 maanden na de bevalling heb jij al lang je oude lichaam weer terug. @Hier: ik heb voor het eerst een "ik mis mijn buik" dipje Nu ik ongesteld (of toch niet?) ben geworden besef ik dat ik echt niet meer zwanger ben.
Laika balen van je ongi meid! Hopelijk worden jullie snel geholpen! Loki; Mooi buikje zeg! Super! Caitlin; Jou buikje zag ik laatst ook voorbij komen is ook helemaal super. Jullie meisje is dus echt een druktemakertje. Als dat maar geen teken is voor als ze uit de buik is. Was je vriend al flink opgeschoten met klussen toen jij er niet was? Zal wel leuk zijn om te zien hoe alles nu in jullie stijl veranderd wordt. Lautje; Bij jou dus ook weer rood. Over een paar weken weten jullie meer toch? Hopelijk kunnen ze jullie dan snel verder helpen. Geef de moed niet op meid. Hier; Gisteren heerlijk genoten van het zonnetje. Eerst al het onkruid uit de voor en achtertuin gehaald (was nog al wat, heb ik nooit zo'n zin in en vriendlief al helemaal niet ), daarna de was even snel gestreken en toen heerlijk in het zonnetje naar mijn ouders gefietst met onze hond. Die was blij toen ze daar was want ze was ontzettend moe (is 3 kwartier fietsen als je door kunt fietsen, nu dus een uurtje langzaam gefietst). En daar hebben we lekker in de tuin gezeten. Ik dacht dat het vandaag ook nog zo'n mooi weer zou worden, maar hier is het redelijk bewolkt, hopelijk komt het nog. Ik heb echt raar gedroomd. Ik droomde dat ik niet wist dat ik zwanger was en ineens moest bevallen. Ik kreeg toen een keizersnee en toen hadden we een zoontje. Ik had geen verlof of kraamhulp. Dat moest ik toen allemaal nog regelen. Verder hadden we ook helemaal geen spulletjes in huis voor de baby. Erg vreemd dus. Fijne dag allemaal!
Morguh Allemaal lekker genoten van het weekend dus Het was ook heerlijk weer! Hier is het nu ook al flink zonnig en warm, de meter staat al op 25,5 graden! Jammer dat het vanaf morgen weer afgelopen is. Caitlin: Hier was het altijd net anders om, hoe rustiger beeb hoe meer harde buiken . Maar het is ene stuk normaler om harde buiken te krijgen van getrappel . Grappig, de zwangere meiden kijken vol kriebels naar de net bevallen meiden om éindelijk kennis te maken met ukje en ze helemaal plat te knuffelen en de net bevallen meiden krijgen kriebels bij dikke buiken en getrappel verhalen, haha! Ik zal het straks ook vreselijk gaan missen. Ben het zwanger zijn opzich nog hélemaal niet zat maar oh oh wat ben ik benieuwd naar ons meissie en wat zal er een rust komen in mijn hoofd als ze hier veilig en wel ligt te slapen.... Hier best een druk weekendje gehad. Naar tuincentra geweest, even naar de babydump (ook meteen maar 2 premature pakjes van maatje 44 gehaald, de 50 zal ze wrs nog in zwemmen) en lekker veel op bezoek geweest. Gelukkig merkte ik weinig anders kwa harde buiken dus daar ben ik blij om
Klinkt als een vreemde droom Nieke! Wat doen je hersenen soms toch gekke dingen he Loki denk je dat de belt helpt? Wel fijn dat je weer wat meer kunt doen. En ik herken de nieuwsgierigheid hoor (zou mijn uk nu ook niet meer in mijn buik willen haha die is veel leuker nu hij eruit is )
@Nieke: rare droom! @Loki: Maat 44, jeetje da's echt klein! @JuJu: en toch... van mij mocht ie nog wel wat langer blijven zitten hoor, was echt aan het genieten van Mini in mijn buik, maarja, nog langer was niet verantwoord he
Let the sun shine oe geweldig dit weer Bijna iedereen in de tuin gewerkt lees ik.. heerlijk he. Alleen ik zelf kan niet zoveel meer. kan niet te lang staan, want heb het idee dat mijn buik mega zwaar word. Vervelend eigenlijks. Maar goed, hoort er bij. Net gevraagd aan de moeder van me oppaskindjes vanaf wanneer ze tijdelijk vervanging kon krijgen. want trek het af en toe niet meer. Alles gaat zo langzaam, in de auto uit de auto, is al een opgave (laag instap) het heeft me heel wat gekost eigenlijks om het te zeggen, ik wil hun niet in de steek laten en wil het nog graag even doen, maar ik moet ook rust nemen. En het is maar 2x3 uurtjes, maar ben even er klaar mee. Nienke idd een vreemde droom, hoop dat in vele dingen toch wat betekend, dat je snel een wondertje in je draagt, natuurlijk moet niet alles uit komen. tijdens de zwangerschap droom ik ook raar. Heb ook 1x gedroomd, dat ik ineens was bevallen, zonder dat ik het zelf wist.. Ik blijf duimen, ook voor de andere meiden hier! Nou heb gemende gevoelens, de baby mag nog wel lekker bij mama blijven, lekker veilig, maar ben ook super nieuwsgierig
He wat een vreemde droom Nienke! Juju: Ik weet niet of de band heel veel doet maar het voelt wel prettig. Zoiezo is het sinds ik thuis ben uit het ziekenhuis een stuk minder dan ervoor maar had niet verwacht dat het ook niet veel erger zou worden als ik weer wat ging doen. Is ook niet altijd hoor, zijn ook momenten bij dat ik tijdens de hond uitlaten 20x moet stoppen en op 15 min tijd 5 harde buiken heb. Gelukkig zijn die momenten niet meer overheersend Uk: Klopt 44 is wel echt klein maar ons ukkie wordt hier ook maar op 2500 geschat met 38/39 weken... En dan zou die niet eens te vroeg komen, die kans zit er ook nog steeds in natuurlijk...
Super lief die kleine pakjes *smelt* Ik mis soms ook het leven in mijn buik hoor. Dat je altijd je kindje bij je draagt, helemaal alleen speciaal voor jou. *ja zit weer te kolven *
Caitlin; Geniet nog maar lekker van dat druktemakertje in je buik! Als ze daar straks niet meer zit zul je het echt gaan missen! Nieke; Nare droom, hopelijk toch een voorteken van een eventuele zwangerschap, alleen dan wel fijn als je er op voorbereid zou zijn! Laika; rood... Heb geen nuttige woorden... Balen, jammer, niet eerlijk... Klinkt allemaal zo onnozel als je het zo vaak moet zeggen... Uk; Idd 3 weken ongi... Twee weken weinig tot normaal bloedverlies, daarna een volle week veel, nog twee dagen iets minder en van de een op de andere dag was het over! Ik moet misschien maar weer gaan tellen vanaf die laatste week. Denk dat m'n lichaam toen doorhad, dat ie alles af moest stoten! Komt bij jou vast ook wel goed! Wel irritant dat het niet doorzet... Loki; Die laatste foto met je topje aan is ook gaaf! Maatje 44... Uk hier heeft maatje 50 niet eens gepast... Kan ze lekker lang in van die iniemini kleertjes, is wel leuk hoor! Kriebels; Op bepaalde punten van het zwanger zijn wel: de mooie ronde buik, het getrappel, het uitkijken naar, gewoon het wondertje in je buik! Maar ik kwam er van de week achter dat ik er totaal nog niet aan denken moet! Bedacht me opeens, toen we geen zin hadden om een condoom te pakken, dat dan de kans er weer was om zwanger te worden... En kreeg daar ineens zo'n raar gevoel bij! Raakte bij het idee half in paniek... Niet om het zwanger zijn zelf, maar meer door het idee dat ik bang ben om onze kleine vent tekort te doen. Ben nu nog zo bezig met zijn leventje, dat ik echt nog niet toe ben aan een volgend wezentje dat aan mijn zorg zou worden toevertrouwd... Ik wacht gewoon lekker af tot het moment waarop ik met een gerust hart het condoom achterwege laat. Dat moment vindt in ieder geval pas plaats ná september en waarschijnlijk zelfs pas na uk z'n eerste verjaardag! Tijd zat om aan het idee te wennen dus!
Het is ook even zo allesomvattend nu, ik heb ook nog echt geen plaats voor een tweede kleintje voor mijn gevoel. Bovendien wordt dat waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap dus ik wil wel helemaal 100% kunnen genieten haha!
Eerst lekker genieten van jullie wondertjes nu! Ik zou dat écht niet willen, zo snel daarna weer opnieuw zwanger worden. Precies wat Bloom zegt, voor je gevoel doe je je huidige kindje tekort. Misschien belachelijk hoor, maar zo zou ik het exact ervaren. Ik zou er niets om geven als er straks 3 jaar tussen zit (als er ooit een 2e komt). Uberhaupt denk ik dat ik geestelijk niet eerder een zwangerschap aan kan...