Hey Dus een jongen voor Jolanda. Begon afgelopen week wel te twijfelen naar het geslacht bij jullie baby. Maar goed, ben nu wel erg nieuwsgierig wat wij krijgen. Nog 6 en halve week geduld De baby-meisjes hebben straks genoeg keus.. hihi Fijne avond allemaal...
Jolanda; een jongen, wat leuk!! Geloof dat ik niet erg goed ben in het raden, want heb het tot nu toe iedere keer fout gehad... Maar alle mannen zijn geloof ik hetzelfde... Ze hopen stiekum toch op een jongetje, hoe hard ze ook zeggen dat een meisje ook prima is! Maar ik snap het ook wel hoor, denk dat dat een soort oergevoel is ofzo... Navlis; jeetje meis... echt heel naar!! Hoop dat jullie er samen goed uitkomen, wat de uitkomst ook is. Jullie hebben twee mooie mannen die allebei jullie liefde nodig hebben. Het mooiste is natuurlijk samen, maar als dat voor jullie en de kids niet gezond is, is een andere keuze misschien beter. Maar ik hoop voor jullie heel hard op het eerste! Nieke; knuffel!! Ik vind dat jij in jouw situatie best eens een keer onredelijk mag zijn! Wat fijn voor je vriendin!! Wat zou het geweldig zijn als jullie samen zwanger zouden zijn! Nog 4 daagjes tot je NOD... spannend! Duimerderduimduim!!! Loki; lekker een nieuwe look! Precies de gedachte die ik vlak voor de bevalling had! Zat ik daar in mijn kraambed met mn haar helemaal in model en een gezicht waar ik zelf nu nog niet eens naar durf te kijken op de foto's... Gelukkig is dat 1 ding waar je je met een keizersnede geen zorgen over hoeft te maken! De rest; volgens mij mis ik er een paar, maar kan momenteel niet een pagina teruggaan zo op de i pad... Laptop nog steeds in de maak... Onze tuin; is bijna af! Het konijn heeft een nieuw verblijf, maar de grasmatten die we erin hebben gelegd trekt ie er half uit! Hij gaat dus nog maar even in zijn oude hok zodat het gras even goed in kan groeien. De schildpadden hebben we daarnet ook in hun buitenverblijf gedaan. Gewoon een kale vijverbak die we van de zomer verder af gaan maken. En nu maar heel hard hopen dat ze de kou aankunnen! Morgen nog wat laatste dingetjes afmaken en dan zondag heerlijk gaan genieten in ons mooie tuintje! Was nooit zo van tuinen ed, maar nu ik er zelf eentje heb, vind ik het ineens toch heel leuk!
@ Loki: Hier ook vlak voor de bevalling een nieuw kleurtje in mijn haren Kraamfoto's zijn er niet beter op geworden: blubberbuik, wallen en de moeite niet genomen om mijn lenzen in te doen haha. @ Jolanda: Gefeliciteerd! Jongens zijn leuk @ Nieke: Meid, je hoeft niet altijd rationeel te zijn! En al helemaal niet hier! Ik wacht in spanning samen met je af.. *duimt* @ Bloom: Wow wat een dieren, klinkt gezelig! Het wodt ook echt tuinweer @ Ego: Twee pusoogjes, snotneus, koorts, groene poep
Haha, Jolanda! Die laat er geen gras over groeien zeg maar! Leuk hoor een ventje! Moet heel eerlijk toegeven... Mocht er bij ons een tweede komen, zou ik weer een jongetje toch wel heel leuk vinden! Maar eerst lekker genieten van deze man! Juju; Groene poep? Tandjes? Wel heel vroeg, maar het zou kunnen. 't hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen, maar ik vind het altijd heel fijn als ik ergens een verklaring voor heb... Vooral met van die ukkies! Hier; Uk draaide vanmorgen helemaal uit zichzelf op zijn zij! Helemaal trots!! Papa heeft em vanmorgen in de tummy gedaan, nou schateren was het! *papa doet ook veel gekker dan mama, dus dat is natuurlijk véél leuker!* Het konijn heeft hier de boel inmiddels al half afgebroken en de schildpadden liggen in hun schildje te bibberen van de kou! Even wennen voor de diertjes, maar ben blij dat ik die stinkerds uit m'n huis heb! Zo, nu even naar de etos, heb eindelijk een goede fles gevonden, dus ga even een voorraadje halen!
Welke fles Bloom? Agressieve diertjes heb je haha! Ik denk geen tandjes, ik denk een virusje. Maar misschien komt dat omdat ik niet aan tandjes wil denken (au ) Hij slaapt al de hele dag, vriend, ik en 1000 doekjes zitten onder de pus en snot. Hij voelt nog steeds erg warm, af en toe wordt hij wakker en dan krijgt hij zijn oogjes niet open.. zielig Hopelijk morgen beter. Komende week moet ik voor het eerst overnachten en (hoera ) meteen 2 nachten achter elkaar. Denk niet dat ik weg kan als hij nog zo ziek is
Zo, ik ben een paar daagjes niet geweest en moest een heleboel bijlezen. Even kijken wat ik onthouden heb: @ Jolanda; waaaaaaaaaaah, een jongetje! Ik zat helemaal blij te juichen op de bank net toen ik het las, whahaha! Geen idee waarom, maar vind het erg leuk voor je Loki en ik blijven tot nu toe echt de enige met een meid, wel bijzonder / apart. Leuke foto trouwens, erg duidelijk een mannetje! @ Nieke; ik begrijp exact wat je bedoeld! Ik zit zelf ook nooit te wachten op onaangekondigd bezoek en al helemaal niet als iemand iets komt doen wat ik niet eens heb gevraagd. En mijn man zou het niet moeten wagen om dan weg te gaan met de boodschap dat ik wel voor drinken kan zorgen, want dan kan hij echt het dak op de komende dagen. :x Verder vind ik je niet onredelijk, hoef je je niet altijd groot te houden en mag je altijd je gevoel bij ons komen spuien *knuffel* Ik duim ernorm hard voor je meid, vind het zelf gewoon helemaal spannend!!! @ Navlis; gatver meid, dat zijn geen leuke berichten zo kort na de geboorte van jullie 2de mannetje (nooit natuurlijk, maar nu al helemaal niet). Ik hoop dat jullie eruit komen samen. Liefs! @ Spikkeltje; zulke mensen zouden van mij geen kaartje krijgen, lekker in de str**t laten zakken! @ Lautje; veel plezier morgen met de verjaardag van je schoonvader. Lief dat jij voor het eten zorgt. @ Bloom; klinkt als een gezellige beestenboel bij jullie @ JuJu; beterschap voor de kleine man met het vele snot en pus... @ Uk; een mannetje wat sprongetjes maakt... Druk denk ik, maar ook leuk als hij straks weer wat meer kan! @ DeLi & Laika; hoe is het met jullie? @ Hier; donderdag lekker een dagje voor mezelf, mijn wenkbrauwen weer in model laten epileren en mijn haar bijgeknipt = fijn! Gister hard geklust, samen met mijn man, vader en mijn moeder kwam schoonmaken. Vandaag moest ik werken, maar zijn mijn man, vader en moeder weer aan de slag gegaan = super lief! Morgen waarschijnlijk een dagje rust, maar het schiet al lekker op gelukkig. En het wordt echt mooi Beebje is elke dag erg druk in mijn buik 's avonds en 's nachts, als ik aan het werk ben of aan het klussen dan gaat ze lekker slapen volgens mij. Mijn buik gaat ook echt regelmatig heen en weer, wat een bijzonder gezicht en gevoel!!! Nou meiden, fijne avond en zondag verder. Liefs, Caitlin
Caitlin; Zo te horen schiet het idd aardig op! Hoelang ongeveer nog voordat jullie erin kunnen? Wel een beetje rustig aan doen hè! Je hebt je energie straks nog hard nodig! Juju; Hè bah... Voor 't ventje en voor jullie ook natuurlijk! Wat doe je dan volgende week als ie nog niet beter is? Hoop van wel natuurlijk! Hier ook een verkoudheid, maar vergeleken bij jouw uk valt dat heel erg mee! Heb nu uiteindelijk de difrax S-fles met de 3-standenspeen. Hij spuugt de laatste tijd best veel, dus we doen nu jhbpm bij z'n voeding, maar ja, daar hoort dan natuurlijk ook weer een andere speen bij, terwijl we net onze draai gevonden hadden met de vorige fles en speen. Avent met speen nummer 3. Maar goed, hier doet hij het hopelijk weer een tijdje op en anders beginnen we weer van vooraf aan met de voorraad!
Ogh Siem zielig. Zo sneu altijd bij die kleintjes! Heerlijk hoor Bloom, de tuin in orde! Alleen wat terror-beesten, dat is minder Caitlin: het gaat goed zo te horen! Ben ook benieuwd naar jullie planning! Hier ook flink gewerkt in de tuin gister. Onkruid weggehaald, vijver leeg en helemaal schoongemaakt en een nieuwe pomp en filter voor de (steuren)vijver gehaald en geinstalleerd. Ik was savond echt moe, dat is lang geleden . Snap weinig van mijn lichaam, vanaf de 16 weken voorween en nu ben ik op een termijn dat het normaal zou zijn en zijn de harde buiken op zn minst . Nouja, nog een paar weken genieten dan maar . Vandaag naar tuincentrum in Belgie, nog wat bakken en beplanting halen, heerlijk
Goedenmorgen dames, Caitlin: De jongens blijven echt in de meerderheid, haha misschien komt er bij ons wel een meid.. We zullen het wel zien Anders (sowieso) hebben de meiden genoeg keus bij de jongens en moeten de jongens straks vechten om de meiden Gisteren ook weer wat (voor de zoveelste x) Moest even naar de winkel en parkeer de auto keurig in de parkeervak. Kom ik terug is er een of ander idioot die zo de auto parkeerd, half in mijn vak ook nog schuin, dat ik niet meer in de auto kan komen, met me mooie buikje. GRRRR. Voor het oppassen heb ik een autostoeltje achter de bestuurders kant staan. Heb 2 bordjes in de auto hangen met baby aan boord (wou vriend al plaatsen) En nog snappen mensen niet dat ze een beetje rekening moeten houden met een ander. Schandalig gewoon. Zit nu echt over na te denken om iets op te hangen met de tekst: zwangere vrouw aan boord. En niet eens in eigen vak staan maar ook nog van een ander. Uiteindelijk is het gelukt om in de auto te komen, maar hoe?!? ben nog best lenig. Wat gaan jullie vandaag doen? Heb net cake staan maken, staat nu in de oven. Volgende keer maar even aan tafel zitten, mixen etc. Verder lekker niks denk ik. Fijne zondag Lfs
Jippie! Na een hele dag en twee nachten vol kusjes, liefde en goede zorgen is ons mannetje weer de oude Oogjes pusloos, neusje snotloos, koortsloos en bovendien weer de attitude die we van hem kennen. Hoera! Nu testen of hij wel zijn wiegje weer in wil na deze verwennerij, heeft al die tijd alleen op papa of mama gelegen en vannacht naast me in een hoekje van het bed (hoekje voor hem gemaakt vriendlief naar de logeerkamer verbannen ) Caitlin dat klinkt of het goed opschiet bij jullie! Herkenbaar wat je zegt over de drukke baby, die wieg je ook in slaap als je beweegt. Dat blijft trouwens als ze geboren zijn haha (en maar rondjes open met kind op de arm haha) Bloom: jbpm hebben we hier ook een tijdje gebruikt. Maar is zo'n gedoe met kolven, uiteindelijk gestopt en gelukkig is het spugen over Zielig is dat he, hopelijk helpt het! Hoe gaat het verder met jullie ventje? Loki: Ik had de laatste weken ook geen harde buiken meer. Tot ik opeens voorweeen kreeg (die stiekum echte weeen waren ) Spikkeltje, fijn dat je dan toch nog lenig bent, buikje of niet!
@ Loki; het lichaam functioneert op mysterieuse wijze, dat blijkt maar weer! Wel fijn dat je nu lekker kunt genieten van je zwangerschap, hopelijk nog lekker een paar weekjes tot de geplande ks! @ Spikkeltje; Asociale mensen op de weg, don't get me started... Ik irriteer me echt enorm aan zoveel mensen en denk vaak; waarom doe je dit? Mensen gooien hun auto zomaar voor de mijne of rijden veel te dicht bovenop mijn auto, bah! Ook ben ik een stuk banger geworden op de weg, dat is wel balen want ik rij graag. Goed van je dat je alsnog in je auto bent gekomen @ JuJu; jippie, kleine man is weer beter ` @ Verhuisplanning; dinsdag 26 april worden onze spullen verhuisd en die avond slapen we voor het eerst in ons nieuwe huis. Vrijdag 29 april moet ik de sleutel inleveren van ons oude huis en dan is het echt helemaal afgerond! Nog maar 9 nachtjes slapen in dit huis dus... wow, gaat echt snel Liefs, Caitlin
NOD April 2011 19/04 Nieke84 (20) 2e ronde IUI 28/4 DeLi (20) ????/4 Laura (24) NOD Mei 2011 08/05? LaikaBasko (19) 15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI Afspraken: 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga // Spikkeltje: Rondleiding ziekenhuis // JuJu: CB + 2e inenting // Loki09: Rondleiding zkh + uitleg Keizersnede 19/04 Loki09: Controle gyn + Anathesist 21/04 Caitlin: Controle gyn 23/04 Caitlin: Fotoshoot buik 25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof 26/04 Caitlin: Verhuizen 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn 04/05 Lautje: uitslag onderzoek 09/05 Nieke: JARIG! 12/05 Loki09: Geplande keizersnede! 16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis 20/05 Caitlin: Laatste werkdag! 23/05 Jolanda: TROUWEN! Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05)) Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011) Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje) @ Butterfly; lees je hier nog wel eens en wil je nog in onze NOD lijst staan? Ik zag dat je door bent naar ronde 4 IUI en ik wil je heel veel succes wensen de komende maand! @ Spikkeltje & Loki; veel plezier morgen bij de rondleiding in het ziekenhuis! @ JuJu; sterkte voor de kleine man morgen op het CB! Mag hij zijn inentingen eigelijk wel krijgen nu hij net ziek is geweest? @ Hier; morgen 1ste les zwangerschapsyoga, ik heb er zin in en ben benieuwd hoe ik het vind en of ik eventueel bekende van vroeger tegenkom (hoop het niet eerlijk gezegd, hahaha!) Liefs, Caitlin
Juju; fijn! Kleine man weer beter! Caitlin; nog maar 9 nachtjes! Heerlijk! En dan lekker genieten van jullie nieuwe stek! En de babykamer inrichten! Joepie! Veel plezier met de yoga morgen! Spikkeltje; ik doe zelfs briefjes onder ruitenwissers van mensen die hun auto asociaal parkeren! Van de week ook... op het parkeerterrein van het ziekehuis. Een supergladde bmw-sportwagen. Midden op de streep geparkeerd, zodat ie precies de helft innam van allebei de parkeerplekken. Briefje onder de ruitenwisser gedaan: zeker bang voor een krasje? Wees sociaal, er willen meer mensen parkeren! Nog heel even overwogen om mijn auto heel straks naast die wagen te zetten, maar ja... stel dat die auto eerder weg zou zijn dan ik, zou ik in andermans ogen weer de boosdoener zijn geweest. Daarom maar niet gedaan, maar o, wat kan ik er nijdig om worden! Het zelfde geldt dus voor situaties waarin mensen schots en scheef naast me parkeren... Loki; op zich wel fijn dat het nu wat rustiger is qua harde buiken. Kun je zo op het laatst het lekker rustig uitzitten. Niet te hopen dat het net als bij Juju voortekenen zijn voor de bevalling... Hier verder; met uk gaat het super! Hij draaide gisteren helemaal zelf op zijn zij, een paar keer achter elkaar! Daarna niet meer gezien, maar het begin is er! Echt leuk! Verder is het een schat van een kereltje. Altijd vrolijk, lachen en alleen huilen als ie honger heeft of moe is. En oja, de eerste 10 minuten van zijn fles zijn ook drama. Huilen, krijsen, moeilijk doen, totdat ie de smaak te pakken heeft en hem in een teug bijna leegdrinkt! Waarom? Geen idee, zal wel weer een fase zijn ofzo... M'n moeder is trouwens weer thuis. Ze moet het heel rustig aan doen en dat doet ze gelukkig ook. Heb haar op het hart gedrukt de medicijnen in te nemen en dat heeft ze beloofd. Verder gaat ze zodra er plek is naar een revalidatiecentrum, speciaal voor longpatienten. Daar gaan ze haar leren om te gaan met haar ziekte, lichamelijk maar vooral ook geestelijk. Acceptatie is namelijk een heel groot deel van het probleem... Ze moet dan 8 weken intern en we hebben haar gelukkig weten te overtuigen dat ze het gaat doen. Ze heeft erg last van heimwee, maar we maken een bezoekschema en toen ging ze overstag! Morgen een half dagje naar het werk om in te lezen (er is véél veranderd vanaf november...) en daarachter aan afdelingsvergadering. Uk gaat naar vriendin, heeft zelf geen kindjes, maar wil ze wel heel graag. Ze begon te stralen toen ik haar vroeg om een dagje op te passen! Oja, last but not least... Zie onderschrift... En nu maar hopen dat het maar een weekje duurt!
@ Bloom; wat heerlijk dat je mannetje het zo goed doet. Logisch dat je ontzettend trots op hem bent! En wat fijn dat het met je moeder ook weer beter gaat en ze naar het revalidatiecentrum kan / wil. Het is ook niet niks om te leven met een chronische aandoening... @ Briefje onder de voorruit doen; wat een goed idee zeg, dat ga ik ook doen als ik me weer eens irriteer. Maar ik moet toegeven dat ik het vaker heb tijdens het rijden en dan met name op de snelweg. Gevaarlijk inhalen, afsnijden, bumperkleven, bah! :x @ Hier; vrij regelmatig last van harde buiken, gelukkig zonder ritme of regelmaat, maar wel zo'n 15-20 per dag gok ik. Is dat veel (bij deze termijn)? Liefs, Caitlin
Briefje: idd goed idee, zal invervolg een kladblokje in de auto leggen. Pennen liggen er wel. Hardebuiken: om eerlijk te zijn, ken ik het niet echt. Heel af en toe eens, en vooral smorgens, wanneer de blaas geleegt moet worden. Verder nog niet echt gehad rondleiding: Tnx, ben erg benieuwd, het begint om 20.00 uur en duurd tot 22.00 uur. Zal weer meer bij komen dan alleen een rondleiding. hier: betrapte mezelf vanmorgen dat ik wakker werd op me buik.. Echt in tijden niet zo gelegen en het lag ook niet lekker. Heb trouwens sinds een paar dagen smorgens wanneer ik wakker word, spierpijn in de buik. Komt van de zij zo naar de buik toe. Als ik wat gelopen heb dan is het over. Kan de baby trouwens al indalen? En kun je dat aan de buiten kant van de buik zien? Heb het idee dat de baby lager ligt en het ademhalen gaat me beter af. De baby schopt nog wel tegen me ribben aan, maar heb niet zo'n drukkend gevoel..Alleen die maagzuur, daar word ik nu wel beetje flauw van. Fijne zonnige week dames. Het word warm weer. Lfs
lieve meiden over de kwaaltjes en sprongen die jullie kleintjes maken kan ik niets vertellen. Hier aan het wachten op 4 mei zodat wij uitslag krijgen en ik een idee heb dat wij verder kunnen. Van mijn rondes heb ik geen idee en ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten. Ik hoop dat mijn nod zo rond 8 mei is maar bij mij weet je het nooit. Nieke heb je een idee van je nod? ik leef met je mee
Lautje wat lijkt me dat lang wachten tot mei. Hopelijk kunnen jullie wel gelijk verder. Vervelend dat je rondes ook zo onvoorspelbaar zijn! Caitlin ik vind het wel veel ja zoveel harde buiken. Echt een teken om rustiger aan te doen! Even overleggen met je verloskundige/ Zo'n verbouwing/verhuizing doet toch wel wat met je. Yiga is in ieder gveal al goed om te ontspannen, veel plezier vandaag! Bloom wauw wat knap! Hier nog echt geen aanstalten tot rollen haha. Volgens mij slaat hij dat gewoon over, staan vindt hij wel leuk Fijn dat je moerder weer thuis is. Hopelijk blijven de ontstekingen weg als ze haar medicijnen slikt! prikjes: zolang hij geen hoge koorts heeft mag hij ze krijgen. Maar als ik hem te ziek vind overkomen dan krijgt hij ze niet hoor. Echt hoge koorts heeft hj uberhaupt niet gehad (38.5) maar toen was hij zo sneu, had hem echt niet laten vaccineren. Mijn moeder gaat met hem mee vanmiddag, zodat ik morgen nog de hele dag bij hem thuis kan zijn voor als hij er last van krijgt. Bah
JuJu; Gelukkig is jullie mannetje weer beter. Lijkt me zo zielig zo'n pusoogjes en snotneusje. Maar dan heb je hem dus extra veel knuffeltjes en kusjes gegeven, dat is dan weer het leuke ervan Vandaag dus ook zijn prikjes, hopen dat hij daar niet ziek van gaat worden. Caitlin; Fijn om te horen dat het klussen zo goed gaat. En het duurt dus ook niet meer lang voordat jullie echt gaan verhuizen. Misschien maar goed ook, want het vergt denk ik voor jou wel veel ivm je zwangerschap. Doe het rustig aan meid, denk aan jullie meisje. Veel plezier bij de zwangerschapsyoga vandaag! Lautje; 4 mei komt gelukkig al dichterbij. Ik hoop dat jullie daarna snel verder kunnen op weg naar een wondertje. Bloom; Wat goed om te horen dat je moeder weer thuis is, gelukkig maar. En fijn dat ze aan het revalidatietraject gaat beginnen. Niet leuk dat ze daar intern moet, maar als dat helpt is het dat zeker waard. Goed om te horen dat jullie kereltje het zo goed doet. En omrollen, wat schattig om te zien en wat goed!! Loki; Fijn dat je harde buiken nu minder zijn. Hopelijk blijft jullie meisje nog een tijdje lekker warm in je buik zitten. Een paar weken geleden was het allemaal even erg spannend of ze nog zou blijven zitten en nu zit ze er toch nog mooi. Veel plezier bij de rondleiding. Spikkeltje; Je bent dus nog erg lenig, ondanks je buikje? Mooi zo! Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als mensen niet uitkijken hoe ze hun auto neerzetten. Dan moet je helemaal vanuit de andere kant je auto inklimmen en als een acrobaat weer op je eigen stoel terecht komen. Jij ook veel plezier bij de rondleiding. Hier; Vanmorgen een telefoontje gehad van de fert. vpk. Ze zou nog overleggen of wij moeten beginnen met Puregon ipv Clomid ivm het baarmoederslijmvlies dat niet echt dik wordt rond de eisprong. En dit gaan we dus doen. Ik moet nu cyclusdag 3 komen voor een uitgangsecho en dan meteen de spuitinstructie. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Mijn ongi zal morgen wel komen dus dan zal ik donderdag wel voor de echo kunnen. (ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar heb er een hard hoofd in). Verder heb ik vandaag lekker nog een dagje vrij en daarna 6 dagen werken. Dus nu nog even genieten van het mooie weer.