gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Fijn dat mini weer opgeknapt is!

Caitlin:
    Ik vidn 20 niet veel :p Nee zonder gekheid. Hier vonden ze 20-25 keer per dag, idd niet ritmisch, acceptabel. Dat betekend nog geen 2 per uur in de tijd dat je wakker bent en dat is niet veel. Maar uiteraard weet jij als geen ander dat als het komt door werkzaamheden dat iets rustiger aan doen niet verkeerd is :)

Lautje:
    Weer afwachten dus... Wachten is zuur :(

Nienke:
    Fijn dat er meteen de eventuele aankomende rond (hopelijk niet!!) weer extra actie ondernomen wordt. Toch duimen we eerst nog verder hoor!

Spikkeltje:
    Veel plezier vanavond.

Hier:
    Vanochtend eerst de intake/uitleg gehad over de KS. Volgensmij alle gevraagd wat ik wilde en ze legde het allemaal goed uit incl foto's enz. Het kriebelde echt al wel, bij al die uitleg, gelukkig alleen maar positieve kriebels, ik ben er niet bang voor en dat vind ik wel stoer van mezelf! On zkh is trouwens ook BV-Gecertificeerd dus ze treven ernaar, om ook na een KS, het kindje binnen een uur (wordt vaak gehaald, niet altijd gaf ze eerlijk aan) aan te leggen. Tot die tijd naakt op papa's borst :).
    Daarna nog een rondleiding gehad op de couveuse afdeling. De kans dat ons meisje daar nog even komt te liggen zit er in dus beter een beetje voorbereid. Ik dacht dat ik dat best wat heftig zou vinden maar dat viel alles mee. Tuurlijk is lekker bij mij op de kamer het mooiste maar wat niet is is niet en dan heb ik hier ook een goed gevoel over.
    Stiekem komt het nu echt dichtbij, ahhhhhh!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn dat je een goed gevoel hebt Loki! Dat scheelt al een hoop. En het is het allemaal waard, straks een prachtig nieuw mensje in je armen!

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@JuJu: fijn dat Minie weer beter is!
    @Caitlin: ook een druk weekend voor de boeg qua inpakken dus. Wij zitten ook midden tussen de verhuisdozen. Succes!
    @Bloom: Echt een briefje onder de wisser gedaan? Stoer :p
    En wat is jullie Uk snel met draaien!
    Gelukkig heb je je moeder kunnen overtuigen dat ze echt naar de doktoren moet luisteren. Ik hoop dat ze baat heeft bij een poosje naar het revalidatiecentrum.
    Ik duim dat je ongi lekker kort is ;)
    @Lautje: nog eventjes en het is 4 mei. Zal wel tergend traag lijken te gaan op dit moment, maar straks kunnen jullie verder meis!
    @Nieke: Weer een stapje verder dus, hopelijk werkt de puregon wel goed.
    @Loki: wat heerlijk dat het gesprek zo goed is gelopen en alles duidelijk is uitgelegd. nog heeeeeel eventjes!

@Hier: druk druk druk, ook wij hebben een verhuizing voor de boeg. huisje is nog niet af, moeten nog veel dingen gebeuren, maar we kunnen er al wel in... het woongedeelte is in ieder geval klaar. en dan even rust en verder bouwen ;)

4. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieke ik hoop dat het niet nodig is maar als het nodig is dan maar meteen toch. Ik duim voor je.

4 mei hebben wij een behandel afspraak dan gaan ze ons het behandelplan voorleggen en dan weet ik niet wat er gaat gebeuren. Ik denk nu dat 8 mei mijn nod is dus mogelijk dat ze nog iets kunnen maar ik ben bang van niet en dat wij nog een ronde verder zijn voordat ze wat doen.

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Nieke; meid, ik hoop met heel mijn hard dat de Puregon niet nodig is en dat je heel snel een posi test in handen hebt, DUIM, DUIM, DUIM!!!

@ Spikkeltje; Het kan hoor, dat de baby al wat aan het indalen is. Als je verschil ziet en voelt aan je buik dan lijkt het me wel 'bewijs' daarvoor, haha!

@ Lautje; wat duurt wachten toch lang he meid, gatverdamme!!! Ik hoop dat ze een mooi plan voor jullie hebben met een nog mooier resultaat!!!

@ JuJu; Hoe zijn de prikjes gegaan vandaag en hoe voelt het kleine mannetje zich nu? Hopelijk goed!

@ Loki; wat fijn dat je nu precies weet wat je te wachten staat en dat je er een gerust gevoel bij hebt! En beebje dus op papa's borst? Heerlijk!!!

@ Uk; jullie zijn echt al heel lang bezig met jullie nieuwe huisje toch? Respect hoor, ook tijdens je gehele zwangerschap heb jij geklust en het valt mij nu al zwaar na 2 weekjes ;) Wanneer gaan jullie officieel over? Succes!

@ Hier; zometeen richting zwangerschapsyoga, toch wel spannend! En net eetkamer stoelen gehaald bij de IKEA. We hadden ze al eerder gezien, maar toen waren ze uitverkocht. Ben er heel blij mee!

Liefs,
    Caitlin

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even kort: 'minie' is bijna 7 kilo.. groeit als een tierelier :D

7. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hey

Zo even wat bijgekomen van de rondleiding/infoavond. Wat een trippel zo door het ziekenhuis heen. Van verloskamers naar kraamafdeling, zo naar beneden naar spoed en de ambulance parkeerplaats, waar wij straks mogen parkeren wanneer het begonnen is.
    Best wel nuttig ook al hadden we dingen al gezien en van de info die we kregen wisten we ook wel wat van maar je kijkt er even anders tegen aan.

en dan zit je daar op de verloskamer, kregen uitleg over de machines etc.
    dan schieten er al wat "niet meer kunnen wachten"gevoelens door je heen.
    En bedenk je: in 2009 gestopt met de pil, een jaar onzekerheid en een grote droom. En dan nu komt de grote droom uit.

Indalen: heb inderdaad het idee dat het zichtbaar aan het indalen is. Normaal begon de ronding zeg maar direct bij onder de borsten, maar nu loopt het beetje plat door en dan begint de ronding/buik. en vorige week voelde de gyn onder aan me buik en was nog plat,maar nu begint het toch wat boller te worden, bij de broek/onderbroekrand.
    Spannend.

En voor de meiden die in de molen terecht zijn gekomen of nog zonder proberen zwanger worden en niet lukt: een super, super, super dikke knuffel. Dat jullie droom ook werkelijkheid mag worden.

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Spikkeltje;
    Fijn dat je na zo'n uitgebreide rondleiding weer wat beter op de hoogte bent!
    Wij kregen geen rondleiding en onze informatie avond viel daardoor ook wel een beetje tegen...

Juju;
    Zo! Gaat lekker! Je geeft hem dus nog steeds slagroom!
    Hoe bevalt je de combi werk en thuis?

Uk;
    bijna verhuizen! Heerlijk voor jullie! Wel weer even een drukke tijd, maar dan eindelijk lekker genieten!! Groeit mini ook goed?

Caitlin;
    Oh als ik jou zo hoor krijg ik spontaan zin om m'n huis weer te restylen! Doen we maar niet want we zijn nu echt op een punt gekomen dat we echt moeten gaan sparen... En daarbij ben ik gelukkig ook heel tevreden met de inrichting!

Lautje;
    Ik word elke keer een beetje verdrietig als ik aan jou denk... Ik gun het je zo! Hopelijk wordt er na de uitslagen snel wat gedaan meid!!

Nieke;
    Is vandaag niet je nod? 't is dat ik geen nagels bijt, anders had ik inmiddels geen nagel meer over gehad...
    Wel fijn dat, áls er een volgende ronde komt, ze alweer wat nieuws verzonnen hebben om uit te proberen!

Loki;
    Fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Het komt nu idd spannend dichtbij!
    Elke keer als ik het forum open de laatste tijd open, doe ik dat vol spanning... Nog 1 weekje meid en dan mag ze officieel komen, maar ik kijk er niet gek van op als ze ons eerder gaat verrassen!

Hier;
    Uk heeft sinds zaterdag niet meer op zijn zij gedraaid, terwijl hij het toen echt een keer of 6 achter elkaar deed. Ach... Komt vast wel weer!
    Gisteren hem van 10-18 weggebracht en ik heb me groot weten te houden, maar leuk vond ik het niet! Ik geniet echt van iedere seconde, elk lachje, kraaitje enz en dat moest ik nu een hele dag missen! Maar het is prima gegaan en heb de hele dag trots zitten vertellen wat voor een voorbeeldig, lief, leuk, grappig mannetje we wel niet hebben! Vond mezelf op een gegeven moment gewoon vervelend worden, haha!

Even heel iets anders... Heb echt het gevoel dat ik leegloop... Zo heftig is mijn ongi sinds m'n twaalfde geloof ik niet geweest... :$
    Maar hopen dat het nog maar een paar dagen aanhoudt, anders is er van dat mooie hb straks ook niets meer over!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lautje:
    Zou wel zo fijn zijn als ze meteen volgende ronde iets willen ondernemen! Ik zou er ook gerut om vragen hoor, nee heb je en ja kun je krijgen!

Caitlin:
    Was het leuk de Yoga?

Juju:
    Haha mini is echt niet mini meer!

Spikkeltje:
    Helemaal up to date dus, geeft wel een prettig gevoel vond ik om vanalles al een beetje te weten he :)

Moppie:
    Ppfff bijna verhuizen. Het is een hele happening geweest he? Maar zal vast erg mooi geworden zijn (en nog verder worden).

Bloom:
    Haha een halve dag zonder mini, lijkt me echt niet leuk! Ik kan me daar nu al druk over maken soms, hahaha!

Hier:
    Vandaag weer groeiecho en controle gehad en het zag er allemaal prima uit :) Uk is goed gegroieid afgelopen 2 weken en wordt nu geschat op 2300 gram. Als ze dus nog even 1,5/2 weekjes wil blijven zitten dan hoeft ze misschien niet naar de couveuse! Al is het gewicht natuurlijk een schatting.. Vruchtwater was nog netjes en de flow ook weer goed. Ook had ze toch nog wel ruimte ondanks mijn afwijkende bm merkte de gyn op, in theorie kan ze er dus nog best even blijven zitten. Ben benieuwd!!
    Daarna lekker in het centrum rond gewandeld en met mn mams zitten lunchen in de zon. Zo hoort zwangerschapsverlof te zijn :D

10. spikkeltje

ja, geeft idd een prettig gevoel. En je kijkt nu anders tegen alles aan.
    Toen ik aan het begin van deze zwangerschap dus 1 heb verloren van de twee ben ik ook op de verloskamers geweest, maar dan neem je niet de dingen in je op, omdat je met heel wat anders bezig bent wat veel belangerijke is.
    en nu wel.
    we mogen dus in de parkeer ruimte van spoed parkeren, en werd verteld in welke vakken je moet parkeren zodat je niet in de weg staat voor de ambu, anders word de auto weggesleept. en dat je daar word opgewacht door de verpleegkundige van de verlos.
    En ook zijn er dingen die ik vergeten ben.. Maar je weet waar je terecht komt.
    Spannend hoor, dat het nu dichter bij komt.

Loki: zo benieuwd naar jullie meid. Mooi gewicht heeft de kleine al, nog even idd 2 weekjes volhouden. Maar goed, als ze nu wil komen, is het natuurlijk geen ramp.

Heb steeds het gevoel dat deze bij mij nog wel even volhoud.

Hebben nog 3 verjaardagen en dan mag het. Na 16 mei komt het goed uit. Dan zitten we op 38 weken. Wil sowieso nog 2x zwangerschapszwemmen doen. Is nu 2x niet. Dus dan ga ik 9 mei weer zwemmen en de 16de is sowieso mijn bedoeling. en kan ik week later nog een keer ga ik weer natuurlijk.Maar wil wel dat me vriend mee gaat om me even te ondersteunen. Moet vanaf de parkeerplaats een stukje lopen. Dus kan hij me mooi even afzetten en toe kijken haha.. Lopen word wat zwaarder, niet dat ik pijn heb aan me klompvoet absoluut niet, dat gaat super. en nu ik fysio heb, gaat het super met me rug, in begin kwam ik 2x in de week, toen 1keer in de week en nu slaan we een week over. Goed he.

Nou ga even nog naar de winkel, helaas wat vergeten..

Liefs en eet smakkelijk voor straks..

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo zal even wat minder egoistisch gaan reageren op jullie allemaal!

Uk: Eindelijk, verhuizen! Eindelijk dat heerlijke bubbelbad gebruiken (lees de jaloersie tussen de regels door ;))

Lautje: Spannend meid!

Caitlin hoe was de yoga?

Prikjes: Mijn moeder was mee, ging goed hij heeft wel flink gebruld maar verder lekker geslapen en veel knuffels opgeeist (vindt oma niet erg :))
    Uk is nu 62 cm en 6090 gram, vandaag zijn eerste shirtje maat 68 aan :$

Spikkeltje: Indalen was hier al vrij snel, rond de 30 weken ofzo? Geeft je meer ruimte, zegt niets over wanneer je kleintje zich gaat melden ;) Wordt nu spannend he :)!

Bloom: Het wegbrengen zonder reden vond ik ook niets. Nu ik werk vind ik het minder erg (al ben ik altijd heeeeel blij als ik hem weer zie). Maar tijdens de wenochtende had ik steeds zoiets van "dit had ik ook best mét baby kunnen doen."

Combi werk-thuis gaat vooralsnog goed. Maar deze week twee nachten van huis (wo-nacht en do-nacht, vrijdag laat thuis) dat wordt wel heel raar denk ik.

Loki: Haha straks ga je nog overtijd ;) Fijn dat de metingen goed waren!

Vandaag ben ik gaan babyzwemmen, was super leuk. Gezongen en spelltjes gedaan in het water. Uk was knock-out ;)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    NOD April 2011
    19/04 Nieke84 (20) 2e ronde IUI
    28/4 DeLi (20)
    ????/4 Laura (24)

NOD Mei 2011
    08/05? LaikaBasko (19)
    15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI

Afspraken:
    21/04 Caitlin: Controle gyn
    23/04 Caitlin: Fotoshoot buik
    25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof
    26/04 Caitlin: Verhuizen // Loki09: Controle verloskundige
    28/04 Bloom24: CB + 3e inenting
    03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn
    04/05 Lautje: uitslag onderzoek
    09/05 Nieke: JARIG!
    12/05 Loki09: Geplande keizersnede!
    16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis
    20/05 Caitlin: Laatste werkdag!
    23/05 Jolanda: TROUWEN!

Zwanger
    Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05))
    Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011)
    Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011)

Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011)
    Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011)

Bevallen
    Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje*
    Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm)
    Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm)
    JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon
    Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen
    Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr)
    Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm)

Vlinders
    Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken)
    Lautje (juli '10 MK 7+4 weken)

Poll
    Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)
    Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha)
    Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje)

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Meiden, ik reageer later op iedereen, maar wil alleen even iets tegen Nieke zeggen.
    Lieve schat, ik lees dat je rond 17uur nog iets hebt gepost bij een ander topic en dat je ongi er nog niet is... Ik heb precies wat Bloom zegt, de neiging om te gaan nagelbijten en ik opende net met kloppend hart ons forum. Ik hoop het zooooooooooooooooooooooooo ontzettend voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super dikke knuffel en liefs

14. spikkeltje

het geeft me idd meer ruimt. LUCHT heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Alleen de maagzuur.. word er moe van. Ik begin s avonds met 5 kussens te slapen en dan halve wege de nacht gooi ik er 2 uit bed en slaap ik verder.
    Ik mag er wat voor hebben, maar wil het niet. Dus moet dan eigenlijks ook niet zeuren, maar begint nu wel vervelend te worden.

Ja het word idd spannend nu. Maar heb er nu echt zin in. En paar weken terug had ik nog wat angstig gevoel, over kan ik het wel bevallen, blabla etc. En nu is dat weg.

15. spikkeltje

NOD April 2011
    19/04 Nieke84 (20) 2e ronde IUI
    28/4 DeLi (20)
    ????/4 Laura (24)

NOD Mei 2011
    08/05? LaikaBasko (19)
    15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI

Afspraken:
    21/04 Caitlin: Controle gyn
    22/04 Spikkeltje: eerste "verlof" dag
    23/04 Caitlin: Fotoshoot buik
    25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof
    26/04 Caitlin: Verhuizen // Loki09: Controle verloskundige
    28/04 Bloom24: CB + 3e inenting
    03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn
    04/05 Lautje: uitslag onderzoek
    09/05 Nieke: JARIG!
    12/05 Loki09: Geplande keizersnede!
    16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis
    20/05 Caitlin: Laatste werkdag!
    23/05 Jolanda: TROUWEN!

Zwanger
    Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05))
    Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011)
    Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011)

Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011)
    Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011)

Bevallen
    Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje*
    Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm)
    Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm)
    JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon
    Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen
    Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr)
    Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm)

Vlinders
    Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken)
    Lautje (juli '10 MK 7+4 weken)

Poll
    Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)
    Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha)
    Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje)

Wel even er tussen gezet ook al is het zwart: mijn "verlof"dag.

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Meiden echt super lief dat jullie zo meeleven, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Ik hoop natuurlijk net zo als jullie dat het nu dan toch ook eindelijk raak is voor ons! Maar ik wacht morgen nog even af, mogelijk dat mijn ongi dan gaat komen.

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nieke mijn duimen gaan overuren draaien voor jou!!!!!

ik hoop het zoooooo voor jullie..:)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ohhhh Nieke... ik hoop het zó waanzinnig voor je!

19. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik reageer even alleen op Nieke. Ik duim voor je en denk aan je.
    Ik duim voor je duim, duim, duim.

Verder heb ik niet veel te vertellen ik ben net thuis uit mijn werk en ben dood moe.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bij nader inzien wel een héle domme opmerking gezien de geplande keizersnede ;)

Deel Deze Pagina