Hahaha, o ja, gelukkig ben ik niet de enige die soms hele domme opmerkingen maakt... Weegt jou uk trouwens niet 7 kilo ipv de 6 die je gister of eergister zei? Ik wacht ook vol spanning... Nieke.... Kom vandaag een paar keertjes kijken nog! Maar eerst een enorme berg strijk wegwerken, zodat ik vanmiddag lekker languit de tuin in kan!
Hai meiden, Vanmorgen had ik een klein beetje roze bij het afvegen, dus ik verwacht mijn ongi toch wel vandaag. :x Maar je weet het nooit. Ik heb ook lekker vrij vandaag dus ga ik heerlijk in het zonnetje zitten wachten met een boekje erbij. Edit: Daar is mijn ongesteldheid al... :x Heb meteen een afspraak gemaakt voor de echo en spuitinstructie en dat zal morgen zijn. Moet nu toch wel weer even huilen. Het valt zo tegen! Hopelijk gaat de Puregon het goed doen en zijn we volgende ronde wel zwanger. Het wordt telkens zwaarder op deze manier. Pffff...
@ Nieke he bah *BALEN* (nog zacht uitgedrukt) Ik blijf voor jullie hopen op een mooi wondertje..*Knuff*
Grom jeetje wat ellendig meis . Als je dan je NOD voorbij bent krijg je toch een goede hoop en dan valt het nu weer extra tegen zo gemeen . Hopelijk gaat Puregon jullie deze ronde helpen... Sterkte meis, huil gerust even je kunt niet altijd sterk zijn het is ook gewoon zo oneerlijk!!! Knuffel Juju: Hahaha nee overtijd lopen gaat niet worden in mijn geval Hier ook weinig nieuws. Ben erg lui vandaag. Voor het eerst sinds weken weer tot na 10 uur in bed gelegen en vervolgens tot dik 12 uur tv gekeken op de bank, en het is nog wel zo'n mooi weer! Ik ga nu maar even stoffen en zuigen want ik schaam me als er mensen komen. Normaal doen we dat het weekend samen maar we waren nu zo in de tuin bezig dat het er bij ingschoten is... Trouwens, ik heb om mijn navel een 'zwangerschapsring' constateerde mijn mams gister. Soort bruine kring (net als die streep van boven naar beneden, die heb ik ook). Volgens de gyn is dat een soort straie maar deze trekt weg. Nu heb ik sinds vandaag ineens dat dat plekje best gevoelig is als er iets tegen aan komt. Herkennen jullie dat? (heb trouwens mijn piercing sinds gister uit gelaten, kreeg er afdrukken van als mijn shirt/band er de hele tijd op drukte)
Hihi ik zei ook 7: http://www.zwangerschapspagina.nl/9726059-post2686.html @ Nieke: Arg... bálen! Knuffel! @ Loki: De ring ken ik niet. Wel de striae rond de navel (maar die is er voor altijd )
Nieke; Het is gewoon gemeen! Een heel aantal van ons zit hier met een kindje in de armen of buik en waarom mag het dan voor een aantal anderen niet zo zijn!!?:x Kan er soms gewoon echt niet bij.... Ik gun het iedereen gewoon zó hard!! Meid, kruip lekker je holletje in en huil hier uit... Gelukkig kun je meteen actief verder met de volgende ronde, hopelijk kun je op die manier het een beetje van je afzetten! *knuffel*
Hè wat gek, kan het dan zijn dat je op Hyves 6 kilo zei? Dacht toch echt dat ik het ergens verkeerd zag staan.. Nou zal wel aan mij liggen, heb wel vaker van die acties....
Het is echt pigment zeg maar, zelfde als die streep maar dan een ring .. Gyn zei gister dat het wel een soort van straie is maar dat dit daarin tegen wel weg trekt, net als de zwangerschapslijn. Zal straks wel eens een foto maken Las net via google dat het komt door het groeien van de buik/bm en de navel dus gaat uitploppen en dat wordt gevoelig. Veel smeren was de tip
NIeke wat een baal voor jullie. Ik kan het mij heel goed voorstellen en het is zo niet eerlijk. Ik duim rustig door voor je dat het dan toch volgende ronde raak mag zijn. ik ben heerlijk aan het genieten van het mooie weer ga zo toch wat in huis doen en om 17.15 aan het werk
Foto's van buik staan in mijn album (vooraanzicht gooi ik straks weer weg, enkel ff voor die ring al moet je wel even goed kijken ). Vind het vandaag niet zo gepast om die hier te plaatsen....
Niet meer, ben naar binnen gegaan. Voel me zwaar en loom op het moment. Lekker veel drinken en veel waterijsjes eten. hmmmmmmmmm. Dus ga nu even voor de buis hangen, och met dit mooi e weer zonde. Maar ga nog wel weer naar buiten hoor. Moet vanmiddag nog even oppassen. Laatste keer (verlof), dus denk dat ik de kids even meeneem om ergens een ijsje te gaan eten en dan bij hun thuis nogi ets met water ga doen. De oudste moet wel gymen, maar we zien wel. Als het warm is, hoeft ze niet altijd. Baby daalt in. Heb meer lucht en al 2 avonden amper maagzuur:d En de baby drukt veel op me blaas, dus heb al veel moeten plassen. Heb de nacht van dinsdag naar woensdag eigenlijks me eerste harde buik gekregen.. Heb er niet veel aandacht aangeschonken, ben zo verder gaan slapen ondanks het best wel zeer deed. Ik wist dat in me achterhoofd het nu al kan en dit oefen weeen kunnen zijn en mocht er toch iets gebeuren dan zal ik toch wel wakker zijn geworden door een seintje van me lichaam. fijne zonnige dag!
Het is idd echt warm! Hier staat de teller precies op 30 graden nu! Denk dat ik eens even mijn bikini aan ga trekken en een uurtje in de zon ga liggen (met mn hoofd onder het zonnescherm, heb geen zin in een zwangerschapsmasker, haha.) Heb net heel mijn autootje uitgezogen, binnenkant met doekje afgedaan en ramen aan de binnenkant gewassen. Pfoe, nooit gedacht dat dat nog zou kunnen voor de bevalling! Maar ben wel blij dat het gebeurt is, kon geen baby in met fatsoen zo erg We hebben de grote auto wel maar goed, het kan maar gebeurt zijn, zal straks ook geen prettig werkje zijn na een ks! Misschien morgen nog eventjes wassen. Buitenkant is al niet veel charmanter . Gek hoor, om weer zo vooruit te kunnen zonder last.....
wou loki, nog actief bezig geweest. We hebben laatst de auto al flink gewassen en schoon gemaakt. volgende week krijgt ie een kleine beurt en dan moet ie voor 12 mei nog gekeurd worden. Zelf net even de was opgehangen. Vanavond maar even stofzuigen en moet de badkamer ook nog doen. Wil nu alles beetje s avonds gaan doen, dan is het wat koeler. Ik heb gelukkig nog geen last van pigmentvlekken of dergelijke. Heb laatste week wel last van droge huid. Ik drink erg veel en smeer me armen goed in. Het zijn ook alleen me armen die zo droog zijn. Gisteravond ontdekte ik op me rechterarm, bij me elleboog, rood achtige bultjes/vlekjes, denk eczeem ofzo. Heb er geen last van, alleen is droog. Het jeukt niet en het doet ook niet zeer. dus daar ook flink smeren.. och al dat gesmeer.. hahah..
ik zie dat jullie genieten van jullie vrije dagen. ik wil graag met jullie ruilen. Nee ik zat niet in de zon ik was aan het werk. Zelf nu op dag 12 over een dag of 5 zal mijn ei wel zijn. Wij gaan weer gezellig aan de klus je weet naar nooit. Ik hoop wel weer een beetje deze maand ik hoop weer.
Goed bezig Loki. Fijn dat je weer zo goed vooruit kunt. Dadelijk komt de kleine dus echt op de geplande dag. Hier; Vanmiddag de uitgangsecho gehad en daar waren 3 grote cysten op te zien. Dus deze maand geen IUI voor ons, ontzettend balen. Gelukkig heb ik geen last van de cysten, want dat zou ook nog kunnen. Maar ben niet blij dat we nu een maand moeten wachten. We mogen het natuurlijk wel zelf proberen maar daar verwacht ik niet zo veel van. Maar we gaan ons best doen!