Balen Nieke, weet ze hoe die cysten zijn ontstaan? Hier een nacht in hotel achter de rug, nog één te gaan. Denk dat ik uk niet meer loslaat dit weekend..
Lieve meiden Ik heb net weer even snel bijgelezen, maar heb het nu zo druk met de aankomende verhuizing dat ik even geen puf heb om te reageren. Ben ook net pas thuis, stond enorm in de file... Maar op 1 iemand wil ik wel even reageren en dat is Nieke; Lieverd, ik had heel veel goede hoop voor je deze maand, ik zei gister in de auto nog tegen mijn man; ik hoop zo dat ze zwanger is! Hij keek echt zo van, wie? Hahaha! Vind het echt gewoon zwaar klote dat je ongi is doorgebroken en nu ook nog eens 3 cystes en geen IUI deze maand... :x BAH!!! Ik denk aan je en heel veel liefs en knuffels vanaf hier!!! Liefs, Caitlin
Jeetje wat een rot nieuws Nienke . Ongi was al vreselijk balen maar als je dan ook niet verder kunt is dat helemaal enorm *** . Sterkte meis...
Hoihoi meiden! Nieke; Wat balen zeg! Heb er geen verstand van hoor, maar wat voor een cystes zijn dat dan en hoe ontstaan en verdwijnen ze dan weer vanzelf? Pfff... Niet echt het bericht waar je op zit te wachten, net nu je weer met een beetje extra hulp de volgende ronde inging! Nou, dan ga ik vanaf nu maar heel hard hopen dat deze ronde op eigen kracht mag lukken! Zet em op meis, ik vind dat je je heel sterk houdt hoor! Loki; Jij doet het in de verkeerde volgorde hoor! De meeste mensen gaan op jouw termijn nu gevloerd vanwege de dikke buik en harde buiken, voorweeeen, maagzuur etc, maar jij poetst er nu nog even vrolijk op los! Lekker doen hoor meid! Nesteldrang heet dat, dus pas maar op! Hier; Inderdaad heerlijk in de zon geweest vandaag! Heb het logeerbedje van uk voor bij opa en oma geschilderd. Nog lang niet af, maar het vordert gestaag! Verder nog een verlaat kraambezoek gehad en kreeg na het eten vanavond ineens de drang om het hele huis te zuigen en te dweilen Meteen maar aan die drang toegegeven, gebeurt dat ook nog eens! Nu uitgeteld op de bank voor de buis! Komend weekend veel op de planning, dus weet niet of ik hier veel zal zijn, daarom allemaal een fijn paasweekend!
Nienke: dikke knuff. Me duimen blijven draaien voor alle meiden waarbij het nog niet gelukt is dat hun pad snel roze mag worden. Hier: hmmm niet veel nuttigs te melden. Gisteravond om 23.00 uur nog staan schoonmaken. Pff met het warme weer kan ik het niet hoor. Hoe graag ik het ook zou willen. Dus dan maar s avonds. Druk weekendje voor de boeg. Zondag gourmetten bij schoon familie. hmmmmmm volgens mij kunnen ze beter de bbq aanslingeren. Maandag vieren we de verjaardag van me vriend die dinsdag jarig is. Verder uiteraard van de zon genieten Daarom doe ik nu in de avond de schoonmaak, was taken. Fijne dagen komend weekend.. Liefs
Ppff savonds nog iets doen zoek ik nooit hoor, ik moet meteen als ik iets bedenk beginnen anders stel ik het liever uit Net de auto gewassen dus die kan er voorlopig weer tegen. Nu even bijkomen, voldoende rusten is belangrijk . Dadelijk de hond nog even wassen. Die heeft net in vogelpoep liggen rollen dus die stinkt. Hondje viel net een andere hond 'aan' (lip optrekken en happen) toen die bij mij in de buurt wilde komen (ik stond op onze oprit), volgensmij wil die waken over mij, zou die het echt al zo voelen? Ze is normaal gek op spelen en ook op die hond
Nieke dat is wel heel erg balen. Ze zeggen dat dat kan komen door de hormonen ik hoop voor jullie dat ze snel weg trekken en dat je dan weer verder kunt. Gaan ze deze ronde nog een keer kijken of het weg trekt of pas volgende ronde weer? Hier niets bijzonders te vertellen ik heb over een paar dagen mijn ei en ik moet tot 4 mei wachten met de uitslag. Het lijkt nog zo lang te duren voor iets waar toch niets uit komt. Zo lekker in de thuin met een glas wijn en een boekje
Haha.. Meestal moet ik het schoonmaken of opruimen ook gelijk doen hoor. Maar met de hitte doe ik het liever wanneer het afgekoelt is. Dus rond deze tijd. alle ramen en deuren open en even sopjes of stofzuiger er door. Maak dan wel een lijstje met de dingen die dan moeten gebeuren. Heb gewoon meer energie.
hallo meiden.. Ik wil jullie even fijne paasdagen toewensen. gelukkig mogen we het treffen met dit weer, heerlijk in het zonnetje genieten van deze mooie dagen. Nou ik weet niet of het heel normaal is dat je nu al zwangerschapsdementie krijgt hihi..maar ik was al meer dan een week me huissleutels kwijt heb alles doorzocht en gedaan..vind ik ze ineens op een heel raar plek terug waar ze absoluut niet thuis horen. Heel de kasten op zun kop gehad maar niks kijk ik in een tas met douchespullen en ja hoor daar zijn ze dan haha. hoe ze erin terecht zijn gekomen??? ik weet het niet haha.
Meiden, genieten jullie lekker van de Paasdagen? Hier is het erg druk met verhuizen... Heb eerlijk gezegd niet echt een gevoel van welke dag het is, laat staan dat het Pasen is. Dit weekend ging de wekker gewoon 2x om 8.00 uur en konden we de hele dag aan de slag, pfff Maar alle klussen die we wilde doen in het nieuwe huis zijn klaar, alles is schoon en klaar voor de verhuizing. Morgen hier alles inpakken en dan staan dinsdag de verhuizers om 7.45 uur voor de deur! Morgen is mijn mannetje jarig en ik vind het best sneu voor hem dat we nu midden in de verhuizing zitten en hij het niet echt kan vieren. Gelukkig gaan we morgenavond eten bij zijn moeder en zijn broer + vriendin is er ook. We gaan gourmetten en er is taart als toetje, dus dat is wel weer leuk Ik denk aan jullie allemaal en hoop snel weer wat vaker hier te zijn! Gister trouwens de foto shoot gehad en die was super leuk om te doen. Ben benieuwd naar het resultaat! Liefs, Caitlin
NOD April 2011 28/4 DeLi (20) ????/4 Laura (24) NOD Mei 2011 08/05? LaikaBasko (19) 15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI ? Nieke84 (21) Afspraken: 25/04 Bloom24: Eerste werkdag na verlof 26/04 Caitlin: Verhuizen // Loki09: Controle verloskundige 28/04 Bloom24: CB + 3e inenting 03/05 Jolanda: Uitgebreide echo + controle gyn 04/05 Lautje: uitslag onderzoek 09/05 Nieke: JARIG! 12/05 Loki09: Geplande keizersnede! 16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis 20/05 Caitlin: Laatste werkdag! 23/05 Jolanda: TROUWEN! Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011 (geplande ks op 12-05)) Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011) Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje) @ Bloom; succes morgen met je eerste werkdag!!! @ Loki; succes dinsdag bij de vk / gyn!
Caitlin; Thanks! Heb er nog helemaal geen zin in helaas... Maar komt vast wel weer goed! Nog eventjes en dan kun je lekker gaan genieten van jullie huisje! Voor je het weet heb je dan alweer verlof en kun je er helemaal volop van gaan genieten! Vanavond wenste ik even dat ik nog aan het begin van mijn verlof stond... Maar toen ik mijn mannetje weer zag liggen, ben ik toch wel weer blij dat we alweer zover zijn! Verder is iedereen zeker lekker aan het genieten van de paasdagen?! Groot gelijk hoor! Fijne dag morgen nog allemaal!
@Nienke; Balen van je ongi, maar ik wens je heeeeeeel erg veel succes met deze ronde!!!! 3x is scheepsrecht! Hoe zit het eigenlijk met de cysten? Verdwijnen deze vanzelf? @Bloom; Ik kan me voorstellen dat je nog geen zin hebt om weer aan het werk te gaan. Succes weer op je "eerste" dag! @Cailtin; Succes met jullie verhuizing! Leuk! Spam je nog foto's? Ben erg nieuwsgierig. Alvast gefeliciteerd met je mannetje. @Jolanda; Hmmm minder dat je je sleutels zo lang kwijt ben geweest, maar ik moest stiekem wel een beetje lachen waar je ze terug gevonden hebt! @Loki; Wat apart van jullie hond. Het lijkt erop dat ze je wil beschermen. @Schoonmaakwoede; Ik heb net ook nog staan stofzuigen in de slaapkamer en onder het bed + bovenverdieping. Vanmorgen bed afgehaald en net weer opgemaakt. Het is overdag erg lekker met dit weer om buiten te zijn. Ik ben vast een heleboel vergeten, maar ik was ook al een tijdje niet meer geweest. Sorry als ik niet op je gereageerd heb. @Ego; Nog steeds in afwachting van de operatie. En heel vervelend.... ik heb al dagen lang last van bruin, rode afscheiding. Mijn ongi zit er wel aan te komen, maar vlak na de helft van mijn cyclus begon dit al. Heel vreemd en het maakt me ook erg onzeker, omdat ik niet weet waar het vandaan komt en wat het betekend. Prettige 2e paasdag allemaal!
jullie allemaal ook goede paasdagen gewenst. Bloom wat naar dat je vandaag weer moet werken ik kan mij heel goed voorstellen dat je er geen zin in hebt. Ik hoop dat het toch een beetje mee gaat vallen. Deli wat naar voor jullie dat het allemaal zo onzeker is. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat naar dat je nog geen datum hebt om naartoe te leven. Dat maakt zo giga onzeker. Hier nog een week en 2 dagen wachten en ik wordt er helemaal gek van. Ik maak mij zorgen om niets denk ik zo. Zwangere meiden doe niet teveel met het warme weer dat kan niet goed voor je zijn toch??
Goede morgen meiden. Wat een weer hebben we getroffen met pasen he, wauw. Caitlin: Druk druk druk dus, niet echt een relaxed paasweekend maar wel met een heel goed doel . Gefeliciteerd met je vriend! Bloom: Succes vandaag. Hopelijk went het snel en valt het een beetje mee om je mannetje te moeten missen! Deli: Al sinds na je ei bruinverlies? Ik zou de gyn even bellen. Misschien wil hij vast een keer met de echo kijken en komt er iets meer haast voor het volgende onderzoek? Zo doelloos wachten voor je gevoel is zwaar Lautje: Wachten zuigt meid, hopelijk schiet de tijd een beetje op. Wat 'hoop' je zelf, dat je hoort dat alles toch weer goed is of dat ze toch iets vinden? Iets vinden is natuurlijk nooit fijn, maar dan kunnen ze wel een beter plan van aanpak maken, natuurlijk... Knuf Hier: Weinig nieuws. We zijn echt dagen aan het tellen ipv weken, het komt echt al dichtbij! Heb de hele tijd het gevoel gehad dat het wel eens een paaskindje kon worden maar dan moet uk toch wel haast krijgen . Al hoop ik dat ze nog minimaal een week binnen blijft, dan zal ze wel zo'n beetje 2500 gram zijn. Maar ppfff wat ben ik voort nieuwschierig naar onze kleine meid!!!
Hey dames, Even snel spieken of er weer wat geschreven is. Morgen is me vriend jarig, dit vieren we vandaag. Heerlijk met dit weer Alles staat klaar voor de party dus laat iedereen maar komen. Gisteren buiten gegourmette (schrijf je dat zo? weet het even niet meer) Vandaag gaat de bbq nog aan, gewoon simpele goedkope dingetjes erop. We hebben soep en mensen die willen blijven eten, mogen blijven. Lekker makkelijk. Verder gaat het goed. Vannacht was de baby lekker bezig, voel de voetjes en handjes vaak in de weer gaan en zo vannacht, een dikke trap richting me zij. voetje bleef even staan/hangen tegen me buik aan en ik drukte het voetje zo aan en ging het weer weg en weer kreeg ik een trap. Echt maf grappig. Ik doe niet veel met deze hitte. Heb afgelopen vrijdag me vriend de boodschappen laten doen. Onder tussen heb ik gezorgd dat het eten klaar was, dan konden we gelijk eten. Lang lopen en staan trek ik gewoon niet meer en dan met deze hitte op je hoofd. Zit ook veel onder de parasol of gewoon binnen. En drink erg veel water. Komende week word het wat koeler. MAar elke weer progamma, website zegt weer wat anders. Ach zonnetje en graadje of 22 is toch wel lekker?!? Gaan jullie met koninginnendag nog wat doen? fijne en zonnige dag vandaag! LFS
Ppff verjaardag met 35 weken zwangerschap daar zou ik echt niet op zitten te wachten Gelukkig klinkt het of je er zin in hebt, gefeliciteerd iig! Hier weinig plannen met koninginnendag, heb er uberhaupt nooit zoveel mee gehad. Denk dus beetje rommelen in de tuin tenzij beeb andere plannen heeft Edit: Heb in mijn album nog een foto gezet van mijn hondje en ik met buik van gister
spikkeltje geniet van de verjaardag vandaag en natuurlijk een beetje morgen. Loki ik denk dat ik hoop dat er iets kleins uit komt. zodat ze er wel iets mee kunnen maar het niet zo erg is dat ze er niets mee kunnen. En anders heb ik liever dat ze niets vinden maar wel een goed plan hebben. zo nu ga ik lekker de zon in genieten van het mooie weer
Verjaardagparty is achter de rug. Heb dit jaar heerlijk rustig gedaan. Gisteravond alles al gesneden etc. En dit jaar hebben we voor de diepvries taart gekozen. Normaal sta ik gewoon een dag van te voren in de keuken te bakken etc.. Drinken en spul op eettaffel gezet en iedereen kon zelf pakken wanneer die wou. Help jezelf dag!De kaas en worst etc werd wel elke keer vers uit koeling gehaald. Had moeders de opdracht gegeven om een grote pan soep te maken en hebben de BBQ aangedaan voor de hamburgers en frikandellen. Maar iedereen heeft wat geholpen. Vind wle gezellig een verjaardag en bij me vriend thuis werd nooit zijn verjaardag gevierd "er was altijd wel wat anders" ook als kind niet. Nou nu mag hij het gewoon vieren. Maar ben blij dat ik pas in Augustus jarig ben haha zou het niet kunnen opbrengen om het nog een keer te doen hoor voor dat de baby er is. Halve wege de middag ben ik nog wel even rustig op bed gelegen. Ben nu ook moe dus ga zo lekker op bed. Me vriend moet morgen helaas werken, maar wil hem nog even verassen morgen met iets. En nog kijken naar een leuke kado voor hem. Hij heeft al wel wat gekregen maar ach ik hou van kado's geven. Verder zover een rustige week. Ik heb besloten om dit jaar niks te doen met koninginnendag te doen. Geen vrij markt, lekker thuis. En dan zien we wel weer. Weltrusten alvast. Lfs
Allemaal leuke en drukke paasdagen gehad zo te lezen. Hier ook. Heb het weekend moeten werken, maar 2e paasdag was ik vrij. Tussendoor heb ik heerlijk van het mooie weer genoten. Bloom; Hoe is je 1e werkdag bevallen? En hoe is het nu met je moeder? Caitlin; Heel veel succes met verhuizen! DeLi; Wat vreemd dat je al vanaf je eisprong bruin, rood slijm verliest. Ik zou ook even contact opnemen met de gyn, dit hoort toch niet zo te zijn. Je had het idee dat je ongi er aan zat te komen, is ie er al? (hoop het niet) Lautje; Het wachten duurt nu gelukkig niet meer zo lang, maar het is altijd te lang. Ik hoop ook dat er iets kleins uit komt waar ze makkelijk iets tegen kunnen doen zodat jullie ook snel zwanger zijn!! Loki; Het is dus toch geen paaskindje geworden. Ik denk dat je de 37 weken toch wel gaat halen, wie had dat een paar weken geleden gedacht. En die foto met jullie hond is echt super leuk! Spikkeltje; Nog proficiat met je vriend. Fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. En heel goed dat je de mensen zelf drinken etc hebt laten pakken. Dan kun je het zelf een beetje rustig aan doen. Jolanda; Ik moest ook heel hard lachen waar jij je sleutels terug gevonden hebt. Maar gelukkig heb je ze weer. Fijn om te horen dat het verder goed met je gaat. Hier; Geen nieuws te melden.